Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 70
- chevron_right
Nop nav finanses nosvert kopejo auto svaru, velak kaut kad.funkyasshit rakstīja:Tu jau intereses pēc neko nesvēri pirms un pēc? Vislabāk būtu 0-100 run, svars un viss izarvēts 0-100 un cik daudz tu esi ieguvis sapisot vispārējo komfortu, ja izmanto kā daily.
Daudz, tici man, to uzreiz jut uz kaut kada 2.0 motora, uz 2.8 jabut labak vel.
Tak vienalga par komfortu, man patik kad ir true racing car, bez visa nevajadziga, muzikas, paklaja, utt utt. Tas nav mans daily, aizbraucu uz veikalu un shat tad uz darbu. Nakotne biezak uz darbu braukshu, bet tas tak lieliski
Taking weight reduction to next level
Kars sajūsmā
Ideja ir tā visa vietā iemetināt taisnu grīdu? CSDD onkuļiem tas nepatiks.
Csdd onkuliem vienreiz vaijg normali pa bieti iedot savadak viniem nekad nekas nepatikfunkyasshit rakstīja:Ideja ir tā visa vietā iemetināt taisnu grīdu? CSDD onkuļiem tas nepatiks.
Kruta, cik ~kg sanāk nodzīt?
zurkae36 rakstīja:Csdd onkuliem vienreiz vaijg normali pa bieti iedot savadak viniem nekad nekas nepatikfunkyasshit rakstīja:Ideja ir tā visa vietā iemetināt taisnu grīdu? CSDD onkuļiem tas nepatiks.
funkyasshit rakstīja:Ideja ir tā visa vietā iemetināt taisnu grīdu? CSDD onkuļiem tas nepatiks.
es ari gribetu zinat ka pec sada varijanta ir ar TA
Domāju, ja visu uztaisīt "čotka" vārda tiešajā nozīmē, tad nevajadzētu būt problēmām!
Zapaskas vietu var griezt arā un taisīt ciet, citi tā dara un no apakšas skrūvē gāzes balonu un ar TA viss ok
Bet jabūt ''čotka'' kā saka
Bet jabūt ''čotka'' kā saka
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Viss būs kārtībā. Nostrādāts arī būs skaisti un pat iespējams rūpnieciski tiks ar lāzeru griezti gabali un pēc tam locīti, lai būtu perfekta saderība + pastiprināšanas nolūkos tiks iepresēts krusts, lai bleķis nelokās un neveido rezonansi!
Riebekļa auto tiek taisīts pēc noteikumiem un tā, lai būtu gan kā vajag, gan smuki.
Riebekļa auto tiek taisīts pēc noteikumiem un tā, lai būtu gan kā vajag, gan smuki.
Nu tas laikam atkarīgs no inspektora. Es neesmu dzirdējis, ka būtu atļauts. Tas pats, kas uzlikt uz e30 reduktora E36 vāku. It kā smuki sametinot visam jābūt okay, bet huju. Nekas nav labi.
Nejauc pirkstu ar PI****
Ir atkāpes noteikumos kuri atļauj taisīt bagāžnieku gludu.
Ir atkāpes noteikumos kuri atļauj taisīt bagāžnieku gludu.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Pasaki man atšķirību. Tu metini grīdu pie lonžeroniem vai piemetini vienu kronšteinu pie nesošās virsbūves. Kur ir atšķirība tehnoloģiski darbībā?
Rezerves rata bieta nav nesošā konstrukcija
Un nesošajai konstrukcijai var būt veikts remonts, kurš atbilstoši veikts un spēj pildīt savu funkciju.
Jeb nomierinies, pa LV jau daudz e39-46 un 36 braukā ar nozāgētu grīdu
Un nesošajai konstrukcijai var būt veikts remonts, kurš atbilstoši veikts un spēj pildīt savu funkciju.
Jeb nomierinies, pa LV jau daudz e39-46 un 36 braukā ar nozāgētu grīdu
Zapaskas vietu kompotam savam biju arī izgriezis un taisnu grīdu uztaisījis.
Skatē neko neteica.
Draugs kupejai arī izgrieza un nekas nebija skatē.
Nu protams kāds garastāvoklis būs onkulim
Skatē neko neteica.
Draugs kupejai arī izgrieza un nekas nebija skatē.
Nu protams kāds garastāvoklis būs onkulim
Tas tādā gadijumā ir pozitīvi. Ja vēl e36 vāku reduktora uz kompakta varētu uzlikt, tad primā.
Bet ir reāls ieguvums to darīt? man aizm. nav pilnīgi nekā izņemot maziņu aķīti
1. Svars!!kars rakstīja:Bet ir reāls ieguvums to darīt? man aizm. nav pilnīgi nekā izņemot maziņu aķīti
2. Vieglāk mainīt reduktoru
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 70
- chevron_right