Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 66
- chevron_right
Nu diskomforts bija pirmo laiku kamēr sapratu kā ar to reduktoru jābrauc īstenībā es biju domājis ka būs trakāk.. galvenais nesprauzt robus pagrieziena laikā - savādāk rodas sajūta ka kārba ienāks salonā pēc sekundesJānis.P rakstīja:Ja tu to galveno pāri skrūvē klāt pie tds elementa, tad problēma varētu būt tajā ka elementiem ar 2.9* un uz leju attiecībām ir cits offsets vietai kur skrūvē galveno pāri klāt.
Tad jau labāk bloķi likt. Metinātais ikdienas braukšanai ir galīgi garām, IMHO nav vērts tas diskomfors, lai pāris reizes ieliktu šķērsām.Fashion rakstīja:Cik bieži izģērbjās metinātie reduktori tā ka nav nekas glābjams? Nu ja ikdienas auto neliek slodzē rikīgi, tik tā ik pa laikam nedaudz tikai - kādas ir iespējas nobraukt līdz ziemas beigām?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Jautājums tiem kas ikdienā pārvietojās ar metinātajiem reduktoriem. Kā ir pa slapju/ziemā braukt lielākos ātrumos ārpus pilsētas- nav pirms katra asāka likuma jābaidās sagriesties?
Neieteiktu ko tādu darīt ziemā pie liela mīnusa.Kristaps27 rakstīja:Jautājums tiem kas ikdienā pārvietojās ar metinātajiem reduktoriem. Kā ir pa slapju/ziemā braukt lielākos ātrumos ārpus pilsētas- nav pirms katra asāka likuma jābaidās sagriesties?
Neaiztiec līkumā gāzi un viss ir TIP TOP. Vel jau labām riepām jābūt. Uzliku jaunas ziemenes un ir saslīd ,bet atmetot gāzi pat uz 100km/h saiet viss savās vietā. Bet nu jā ''JĀUZMANĀS'' droši tas tiešām navNylon rakstīja:Neieteiktu ko tādu darīt ziemā pie liela mīnusa.Kristaps27 rakstīja:Jautājums tiem kas ikdienā pārvietojās ar metinātajiem reduktoriem. Kā ir pa slapju/ziemā braukt lielākos ātrumos ārpus pilsētas- nav pirms katra asāka likuma jābaidās sagriesties?
pats sametinaju difu uz ziemu , tagad pa ledu , sniegu , daudz labak braukt nekaa ar open varbut tpc ka visu laiku gazeeju un taa.
Metinātais ziemas ielas ikdienas braukšanai neder!
Tendence izslīdēt līkumos ir nesalīdzināmi lielāka, pat neberot virsū iekšējais ritenis šļūks un radīs izslīdēšanu, samiegojies vai aizdomājies un izslīd
Tendence izslīdēt līkumos ir nesalīdzināmi lielāka, pat neberot virsū iekšējais ritenis šļūks un radīs izslīdēšanu, samiegojies vai aizdomājies un izslīd
Viss tur ir labi ar #svarka_reising ... Vnk dažos līkumos jāiemet 4tajā un var mierīgi izbraukt bez slīdēšanas, proti dzīvē tieši otrādāk sanāk mest zemākā
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Jā viedokļi dalās, bet ar vienriteni nav aršana
Es jau vesalu gadu braucu ar metinato, esmu jau pieradis un nekadas problemas tas nesagada. Grutak ir pa setam braukat, mazos likumos nebutu ietacams parslegties, apbrinojama skana nak no karbas. Es parasti pirms likuma iznemu no roba. Bet uz šosejas kur ir kads likums slapš vai slidens atlaižu gazi, un ar izjutam mazliet piespiezu ja vajag. Un cik esmu braukajis ar blokejoso, tad es tik traki ar savejo metinato nespidzinu dzineju vnk no starta jau sāk griest nespidzinot dzineju. Varbut vinam bija blokis beigts, bet starpība bija loti liela. Iesaku uzreiz, ja liek metinato, bukses vajag mainit.Poly.
Z3 ir E30 tipa tilts, tātad nevar. Vienīgi pašu elementu pārmest varētu, ja sapas diametri.ValtersZ rakstīja:Z3 bloķi var uzlikt e36 ?
nav vajadzibas uzreiz pec poly, pietiek ar svaigaam stock buksem, vienigi vaaka buksi profilakses pec var ielikt poly, tad tā kratīšana šķiet tāda mazāka.Artūrs.K. rakstīja:Es jau vesalu gadu braucu ar metinato, esmu jau pieradis un nekadas problemas tas nesagada. Grutak ir pa setam braukat, mazos likumos nebutu ietacams parslegties, apbrinojama skana nak no karbas. Es parasti pirms likuma iznemu no roba. Bet uz šosejas kur ir kads likums slapš vai slidens atlaižu gazi, un ar izjutam mazliet piespiezu ja vajag. Un cik esmu braukajis ar blokejoso, tad es tik traki ar savejo metinato nespidzinu dzineju vnk no starta jau sāk griest nespidzinot dzineju. Varbut vinam bija blokis beigts, bet starpība bija loti liela. Iesaku uzreiz, ja liek metinato, bukses vajag mainit.Poly.
Ja ar poly domāta tā plastmasa, tad bez saprašanas, kas tā par autiņa laušanu? saprotu, ka 100% bloķim, bet vai tad vibrācijas izkliedes likvidēšana ir laba?
Diegabiksis
Visumā ir tā, ka bukses noņem vibrāciju no virsbūves, kuru rada piekare, uzliekot metinātu reduktoru, palielinās gan vibrācija gan slodze, slodze palielinās vairākkārt un tad arī lauž bukses, uzliekot cietākas bukses slodze uz virsbūvi palielinās vēl vairāk, metāls gurst fiziski un lauž rajonu ap stiprinājumiem, ja virsbūve puvusi tad attiecīgi notiek tilta izlūzšanas un citi "prieki" sporta auto tas ir pie dyrsas jo virsbūves tāpat dažām sezonām, bet ikdienas
Pats pirms ziemas nomainīju reduktora bukses, visas trīs. tamdēļ interesanti - kāds ir pamatojums tam poly? vai tad pie metinātā bloķa tieši nevajag vēl mīkstāku gumiju par stock'u?
Diegabiksis
Poli liek jo metinātais izlauž buksi, cik ātri atkarīgs no tās stāvokļa. Mīkstāku noteikti nē, vajag cietāku par stock, bet par dažiem desmitiem %.
P.S.
Metinātais reduktors pēc definīcijas nav bloķis, tas ir kas līdzīgs kā teikt "Mana draudzene ir čalis, bet bez krāniņa" saprotu, ka te vairumam pie kājas, bet lai būtu daudz maz tehniski pareizi tad bloķis ir reduktor, kurš pašbloķējas vai tiek manuāli bloķēts/atbloķēts.
P.S.
Metinātais reduktors pēc definīcijas nav bloķis, tas ir kas līdzīgs kā teikt "Mana draudzene ir čalis, bet bez krāniņa" saprotu, ka te vairumam pie kājas, bet lai būtu daudz maz tehniski pareizi tad bloķis ir reduktor, kurš pašbloķējas vai tiek manuāli bloķēts/atbloķēts.
Pec kaa Tu spried par cik % sha IR jabut buksei cietakai?JānisK-[JK] rakstīja:Poli liek jo metinātais izlauž buksi, cik ātri atkarīgs no tās stāvokļa. Mīkstāku noteikti nē, vajag cietāku par stock, bet par dažiem desmitiem %.
P.S.
Metinātais reduktors pēc definīcijas nav bloķis, tas ir kas līdzīgs kā teikt "Mana draudzene ir čalis, bet bez krāniņa" saprotu, ka te vairumam pie kājas, bet lai būtu daudz maz tehniski pareizi tad bloķis ir reduktor, kurš pašbloķējas vai tiek manuāli bloķēts/atbloķēts.
...
Bija reiz darīšana ar E30 piekari, tur tad arī tika mērītas cietības un mainītas bukses, runa tieši par e30 OEM reduktora buksi, e36 droši tā ir citāda tāpēc konkrētus ciparus nosaukt nevar, bet aptuvenās robežas ir daži desmiti %.
Jautājums spečukiem!
Vai LSD varēgu gurkstēt pamazinātā eļļas līmeņa dēļ? Izlēju no reduktora sausu sanāca nepilni 800 ml
Mazais korpuss
Kā arī vai varētu gurkstēt tādēļ ka bija iepriekš parastā reduktoru eļļa?
Problēma bija ka pagriezienos gurkstēja . taisni braucot arī ,bet ne ļoti.
Bet bloķēja ļoti labi .
Attaisīju vāku vizuāli defekti nespīdēja. Ar rokām pagrozot bez skaņām.
Angļu zemē samīzos un man lētāk bija uzlikt parasto vienriteni kā taisīt pārbaudes.
Gribu atpakaļ elesdē
Vai LSD varēgu gurkstēt pamazinātā eļļas līmeņa dēļ? Izlēju no reduktora sausu sanāca nepilni 800 ml
Mazais korpuss
Kā arī vai varētu gurkstēt tādēļ ka bija iepriekš parastā reduktoru eļļa?
Problēma bija ka pagriezienos gurkstēja . taisni braucot arī ,bet ne ļoti.
Bet bloķēja ļoti labi .
Attaisīju vāku vizuāli defekti nespīdēja. Ar rokām pagrozot bez skaņām.
Angļu zemē samīzos un man lētāk bija uzlikt parasto vienriteni kā taisīt pārbaudes.
Gribu atpakaļ elesdē
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Isti nebuus gan. Teoretiski taa varetu buut, bet nedomaaju ka taa IR tava problema. Kas ar pusasiim/gultnjiem?
...
Ka es varu pateikt vai man ir blokis vai nav?
Plaksnite nolauzta kur esot kkas rakstits.
Plaksnite nolauzta kur esot kkas rakstits.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 66
- chevron_right