Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 62
- chevron_right
Pajautā psih_arno
jou.
man ir aptuveni 3 grādu sagāzums aizmugurē, ja sataisu savirzi, varu ar jaunām riepām mēnesi pa Eiropu papontot, tjip izbraucot kādus 6-7 tūkstošus ?
vai aiz varšavas jau būs jāmaina riepu virziens ?
bildi pameklēšu
man ir aptuveni 3 grādu sagāzums aizmugurē, ja sataisu savirzi, varu ar jaunām riepām mēnesi pa Eiropu papontot, tjip izbraucot kādus 6-7 tūkstošus ?
vai aiz varšavas jau būs jāmaina riepu virziens ?
bildi pameklēšu
Bez burnautiem un drifta vel pa latviju 30k nobrauksistan1slavs rakstīja: ↑02 Mar 2018, 16:40 jou.
man ir aptuveni 3 grādu sagāzums aizmugurē, ja sataisu savirzi, varu ar jaunām riepām mēnesi pa Eiropu papontot, tjip izbraucot kādus 6-7 tūkstošus ?
vai aiz varšavas jau būs jāmaina riepu virziens ?
bildi pameklēšu
Nepareizs savērsums (toe) ēd vairāk riepas kā cambers
Kādas tev atsperes? Es nesen uzliku aizmugurē jaunas msr 8kg/448lbs, bez regulātoriem un gumijām un ne tuvu nav tik zems (riepa palien ču zem arkas) problēma tā ka man auto ir pārāk viegls, tāpēc pakaļa ir augstāk nekā būtu paredzēts.
Gribu pāriet no 225/45 uz 235/40, 1,5cm zemāka riepa, kas nozīmē ka vajadzēs arī par tik zemāk dabūt
Vajadzēs vēl zemāku atsperi par msr un cietāku 10kg/560lbs
Jautājums cik īsas atsperes var likt uz e36 (aizmugurē)?
TA Technix atsperes bez regulatoriem, kurām vijumi jau saspiedušies gandrīz kopā. Bet to sēdinājumu te veido īsie Plaza amortiņi, kas to atsperi saspiež kopā. Bet hvz - amortizējas ļoti ok.
Te ar R15 195/50 un pilnu auto Es teiktu, ka Tev arī vajag īsākus amjus, kas to vieglo dirsu tik ļoti nespiež uz augšu.
Te ar R15 195/50 un pilnu auto Es teiktu, ka Tev arī vajag īsākus amjus, kas to vieglo dirsu tik ļoti nespiež uz augšu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jā b8 vajadzēs asap
Tik cik viņi būs īsāki pa FK?
Vai plazas?
LC negribu
edit : hmm.... amorizātora garums var ietekmēt piekares gājienu, bet sēdinājumu? kaut kā neliekas loģiski
The springs support the weight of the car not the shocks. Sometimes reinstalling the springs will make it set higher temporarily (less than 6 months) until they "settle"
Shocks can not possibly alter ride height...they simply can't support weight, and aren't supposed to. That is the job of the springs. There are no two ways about it.
Tik cik viņi būs īsāki pa FK?
Vai plazas?
LC negribu
edit : hmm.... amorizātora garums var ietekmēt piekares gājienu, bet sēdinājumu? kaut kā neliekas loģiski
The springs support the weight of the car not the shocks. Sometimes reinstalling the springs will make it set higher temporarily (less than 6 months) until they "settle"
Shocks can not possibly alter ride height...they simply can't support weight, and aren't supposed to. That is the job of the springs. There are no two ways about it.
TA Technix vs Plaza Sport
Zemāks amis vairāk saspiež atsperi, līdz ar to, viņa sanāk zemāka... Tur tā loģika Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Varbūt toč manam pakaļa par vieglu un amis par garu.
Atsperi galējā stāvoklī varu gandrīz ar rokām izņemt
Atsperi galējā stāvoklī varu gandrīz ar rokām izņemt
Logika tada, ka ta atspere ir tik miksta, ka e36 bunza to saspiez uz max, un masina stav uz amja atbojnika, protams ja amis isaks, tad zemak bus atbojniks un vairalk atspere bus saspiesta... Rezultata masina paliks zemaka...
skatos, ka BC Racing RM sērijas koilas piedāvā tikai ar 8kg/priekšā un 10kg/aizmugurē atsperēm. kāds moš vizinās ar tādu setupu un var kaut ko pakomentēt?
edit: runa iet par kompaktu
edit: runa iet par kompaktu
Būs ok, ja ir iespēja priekšai arī paņem 10kg
LC problēma ir guļošie. Čomam kupeja tikpat augsta ar normāliem amjiem, man LC. Abiem TA atsperes (vajadzētu ko citu, jo šitās tāpat saspiež kopā) un man grūtāk tikt pāri guļošajiem. Nez pat ko tur likt normālu vietā ar laiku. B8 ar kaut kādām 10kg atsperēm. Vai arī ar plazām pietiktu.. Priekšā TA vietā arī kaut ko vajadzētu likt, hz.kars rakstīja: ↑05 Jūn 2018, 01:20 Jā b8 vajadzēs asap
Tik cik viņi būs īsāki pa FK?
Vai plazas?
LC negribu
edit : hmm.... amorizātora garums var ietekmēt piekares gājienu, bet sēdinājumu? kaut kā neliekas loģiski
The springs support the weight of the car not the shocks. Sometimes reinstalling the springs will make it set higher temporarily (less than 6 months) until they "settle"
Shocks can not possibly alter ride height...they simply can't support weight, and aren't supposed to. That is the job of the springs. There are no two ways about it.
Ir kādam atsauksmes par ebay camber plates? Jāsmērē regulāri un var gāzt?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
TomSkarsts rakstīja: ↑31 Aug 2018, 12:01LC problēma ir guļošie. Čomam kupeja tikpat augsta ar normāliem amjiem, man LC. Abiem TA atsperes (vajadzētu ko citu, jo šitās tāpat saspiež kopā) un man grūtāk tikt pāri guļošajiem. Nez pat ko tur likt normālu vietā ar laiku. B8 ar kaut kādām 10kg atsperēm. Vai arī ar plazām pietiktu.. Priekšā TA vietā arī kaut ko vajadzētu likt, hz.kars rakstīja: ↑05 Jūn 2018, 01:20 Jā b8 vajadzēs asap
Tik cik viņi būs īsāki pa FK?
Vai plazas?
LC negribu
edit : hmm.... amorizātora garums var ietekmēt piekares gājienu, bet sēdinājumu? kaut kā neliekas loģiski
The springs support the weight of the car not the shocks. Sometimes reinstalling the springs will make it set higher temporarily (less than 6 months) until they "settle"
Shocks can not possibly alter ride height...they simply can't support weight, and aren't supposed to. That is the job of the springs. There are no two ways about it.
Ir kādam atsauksmes par ebay camber plates? Jāsmērē regulāri un var gāzt?
Problema ir tiesi ta atsperej, neviss lc amim, man virsu bija lc ar bilstein atsperem(mazliet cietak par ta) viss bija cotka..
Ebay camber plates(msr) var drosi lietot, vnk ir jasmere un jaliek puteklu sargs, kuru 95% ignore
Yep, camberplates var droši lietot + man ir komplektiņš uz vietas. Pats savas ar reduktoru eļļu smērēju, bet gan jau ir kas kas piemērotāks.Vladlen rakstīja: ↑31 Aug 2018, 12:28TomSkarsts rakstīja: ↑31 Aug 2018, 12:01LC problēma ir guļošie. Čomam kupeja tikpat augsta ar normāliem amjiem, man LC. Abiem TA atsperes (vajadzētu ko citu, jo šitās tāpat saspiež kopā) un man grūtāk tikt pāri guļošajiem. Nez pat ko tur likt normālu vietā ar laiku. B8 ar kaut kādām 10kg atsperēm. Vai arī ar plazām pietiktu.. Priekšā TA vietā arī kaut ko vajadzētu likt, hz.kars rakstīja: ↑05 Jūn 2018, 01:20 Jā b8 vajadzēs asap
Tik cik viņi būs īsāki pa FK?
Vai plazas?
LC negribu
edit : hmm.... amorizātora garums var ietekmēt piekares gājienu, bet sēdinājumu? kaut kā neliekas loģiski
The springs support the weight of the car not the shocks. Sometimes reinstalling the springs will make it set higher temporarily (less than 6 months) until they "settle"
Shocks can not possibly alter ride height...they simply can't support weight, and aren't supposed to. That is the job of the springs. There are no two ways about it.
Ir kādam atsauksmes par ebay camber plates? Jāsmērē regulāri un var gāzt?
Problema ir tiesi ta atsperej, neviss lc amim, man virsu bija lc ar bilstein atsperem(mazliet cietak par ta) viss bija cotka..
Ebay camber plates(msr) var drosi lietot, vnk ir jasmere un jaliek puteklu sargs, kuru 95% ignore
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Being second is being the first of the losers. /Senna/
No apaksasTomSkarsts rakstīja: ↑31 Aug 2018, 14:50 Putekļu sargs pašam atbalstam ?
Šitāds?
Slēpts saturs: Parādīt
Šitais ir labs priekš TA, neredz ka ir camber plates
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 62
- chevron_right