sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- …
- 83
- chevron_right
Sveiki
vai var kāds ieteikt kādu labu sajūga komplektu priekš M50b25?
ir doma mainīt visu arī spararatu(vieglāku).
varbūt viņu var virpot vieglāku? ja jā tad kur to var izdarīt pa saprātīgām cenā?
vai var kāds ieteikt kādu labu sajūga komplektu priekš M50b25?
ir doma mainīt visu arī spararatu(vieglāku).
varbūt viņu var virpot vieglāku? ja jā tad kur to var izdarīt pa saprātīgām cenā?
M52b20 motoram dubultmasas spararats vai parastais, pēc katalogiem itkā rāda dubultmasu, bet vēlos pārliecināties.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
nu jā vis var būt , un velviens jautājums - sajūgs sācis slīdēt(lielā slodzē), prosta braucot nejūt, mainīt viņu laicīgi vai var braukt vēl kādu laiku, zinu, ka VW dīzeļiem kam ir dubūltmasa, kā sajūgs sāk slīdēt labāk mainīt pēc iespējas ātrāk, jo bieži vien sačakarē spararatu un citreiz arī kurvi.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
ja vien tev tas 320 nav 91.g, tad tev ar ir dubulmasas spararats, secinājumus izdari pats.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
paga bet sajūgu parasti maina kopā ar visu sajūga komplektu - disks, kurvis, izspiedējgultnis.
nu jā bet spararatu negribās tam komplektam pievienot
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Radās jautājums par sajūga uzlikām... Kā tur ar viņām ir, var kāds īso pamācību izstāstīt?
Pāris gadus atpakaļ ir kniedētas, kad normāli sajūga komplekti maksāja virs 100ls, bet pie tagadējām cenām tas galīgi nav vērts.
Rakstiski (bez vizualizācijas) grūti izstāstīt, bet ideja šāda - saliekam abu uzliku slīdplaknes kopā un pa virsu nourbto disku, savelkam ar "strupcinām" kopā lai nekas neizkustas darba laikā, izurbjam uzlikās caurumus kniežu diametrā. Izjaucam uzparikti un piemēram saliekot uzlikas pie diska vai viss ok, atzīmējam uzliku stāvokli pret disku un iemarķējam, piem, A un B. Pēc tam laižam ar lielāka diametra (tā lai būtu vieta aizplacināt kniedi, piem kādi 9mm) urbi cauri izlaižot ik pa vienam caurumam, paliekošajos caurumos ieurbjam konusu, lai var iesēdināt kniedes galviņu, ar šo uzmanīgi, lai nesanāk izurbties cauri + ņemam vērā lai uzlikām attiecībā vienai pret otru caurumi viens caurums būtu caurejošš, otrs ar konusu (tieši tāpēc sākumā vajadzēja atzimēt stāvokli pret disku, ir diski, kam caurumi ir simetriski pa riņķi - tiem po, bet nu nevajag izaicināt likteni). Pēc tam kniedēšanas process.
Īsāk sakot pirmajā reizē būs ko palauzīt galvu un 90% ka sanāks brāķis.
Ja gribas pa lēto izlīst cauri, tad ņem lētāko disku (vai tomēr kniedē, ja ir vēlme) un iekš LV ir viens vairumnieks, kas tirgo atrestaurētus sajūga grozus (nosaukums izlecis no galvas, bet gan jau sagūglēsi, ja būs nepieciešamība)
Rakstiski (bez vizualizācijas) grūti izstāstīt, bet ideja šāda - saliekam abu uzliku slīdplaknes kopā un pa virsu nourbto disku, savelkam ar "strupcinām" kopā lai nekas neizkustas darba laikā, izurbjam uzlikās caurumus kniežu diametrā. Izjaucam uzparikti un piemēram saliekot uzlikas pie diska vai viss ok, atzīmējam uzliku stāvokli pret disku un iemarķējam, piem, A un B. Pēc tam laižam ar lielāka diametra (tā lai būtu vieta aizplacināt kniedi, piem kādi 9mm) urbi cauri izlaižot ik pa vienam caurumam, paliekošajos caurumos ieurbjam konusu, lai var iesēdināt kniedes galviņu, ar šo uzmanīgi, lai nesanāk izurbties cauri + ņemam vērā lai uzlikām attiecībā vienai pret otru caurumi viens caurums būtu caurejošš, otrs ar konusu (tieši tāpēc sākumā vajadzēja atzimēt stāvokli pret disku, ir diski, kam caurumi ir simetriski pa riņķi - tiem po, bet nu nevajag izaicināt likteni). Pēc tam kniedēšanas process.
Īsāk sakot pirmajā reizē būs ko palauzīt galvu un 90% ka sanāks brāķis.
Ja gribas pa lēto izlīst cauri, tad ņem lētāko disku (vai tomēr kniedē, ja ir vēlme) un iekš LV ir viens vairumnieks, kas tirgo atrestaurētus sajūga grozus (nosaukums izlecis no galvas, bet gan jau sagūglēsi, ja būs nepieciešamība)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kautko sapratu un kautko nesapratu, bet nu gan jau tikšu skaidrībā.
Un pa cik tad aptuveni var dabūt normālu sajūgu priekš ISa? Kurvis arī jāmaina?
Un pa cik tad aptuveni var dabūt normālu sajūgu priekš ISa? Kurvis arī jāmaina?
Mūsdienās bezjēdzīgs pasākumsNixon rakstīja:Radās jautājums par sajūga uzlikām... Kā tur ar viņām ir, var kāds īso pamācību izstāstīt?
Ja pašam patīk skrūvēt, tad vari atstāt veco. Mans uzskats ir tāds, ka uz to darba apjomu, kas nepieciešams kārbas nocelšanai, jāliek jauns ir viss - disks, grozs, izspiedējs. Ja skrūvē pats, tad vēl var padomāt, bet, ja jāmaksā kādam citam, tad gan bez variantiem...Nixon rakstīja: Kurvis arī jāmaina?
Skrūvēju un daru visu pats. Skaidrs, tad jāmeklē jauns sajūgs un kurvi var meklēt lietotu.
Itkā jau varētu nemainīt neko, bet ir reizes kad tas sajūgs izslīd un ir reizes, kad neslīd vispār (pārsvarā jau neslīd)... Vienreiz provēju uzkupināt, izslīdēja. Tad pat uzreiz provēju vēlreiz un neslīdēja, bet riepas kūpēja, ka prieks.
Un tagad celšu motoru ārā un mainīšu kārbu, tad pie reizes domāju kautko darīt arī ar sajūgu.
Itkā jau varētu nemainīt neko, bet ir reizes kad tas sajūgs izslīd un ir reizes, kad neslīd vispār (pārsvarā jau neslīd)... Vienreiz provēju uzkupināt, izslīdēja. Tad pat uzreiz provēju vēlreiz un neslīdēja, bet riepas kūpēja, ka prieks.
Un tagad celšu motoru ārā un mainīšu kārbu, tad pie reizes domāju kautko darīt arī ar sajūgu.
hvz man šefs no BAP solija ar visām atlaidē, lētais 52, labas firmas pa ~80ls disks, mož kaut kur var lētāk dabūt, tas gan 2 litrihgam 1.8is varetu but lidzigi.Nixon rakstīja:Un pa cik tad aptuveni var dabūt normālu sajūgu priekš ISa? Kurvis arī jāmaina?
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
ar biju cerējis, ka lētāk, + kurvis un gultnis = mati taisni
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Nav tas nekāds baigais cipars, ko tu darītu ja tev būtu jauns oem divmasu spararats jānopērk?
Bet nu tu vari dabūt manu atvieglināto m20 spararatu ar visu disku, kurvi un izspiedēj gultni, virsū m52 "kronis" - starteris nebūs jāmaina: nieka 50ls
man viņu uzlikt izmaksāja 150 ls, no kura kārbas noņemšama/ uzlikšana ieskaitot arī pārējo sūdu noņemšanu/uzlikšanu bija 30ls.
Bet nu tu vari dabūt manu atvieglināto m20 spararatu ar visu disku, kurvi un izspiedēj gultni, virsū m52 "kronis" - starteris nebūs jāmaina: nieka 50ls
man viņu uzlikt izmaksāja 150 ls, no kura kārbas noņemšama/ uzlikšana ieskaitot arī pārējo sūdu noņemšanu/uzlikšanu bija 30ls.
Tāāk problēma kura jau ir sen un nu beidzot jau apnikusi.
Ir tā ka normāli braucot ar sajūgu viss kārtībā ātrumi slēdzas labi, bet tiklīdz kko parārdos, paslīpēju, tā uzreiz nevar ielikt ārumos normāli, tikai ar baigo spēku. Sajūgs var teikt jauns, ziemā uzlikts viss komplekts (sachs).
Kārbā eļļa jauna ielieta.
Bet interesantākais ka normāli braucot var nobraukt kaut 1000km nekas nau, bet tiklīdz paārdos tā viss robā neliekas.
Un tad kad pastāv mašīna kādu stunu tā atkal viss normāli.
Gadās arī tā ka liekot pirmajā ātrumā tā kā mašīnu pavelkk uz priekšu, liekas ka sajūgs neizspiežas.
Ir tā ka normāli braucot ar sajūgu viss kārtībā ātrumi slēdzas labi, bet tiklīdz kko parārdos, paslīpēju, tā uzreiz nevar ielikt ārumos normāli, tikai ar baigo spēku. Sajūgs var teikt jauns, ziemā uzlikts viss komplekts (sachs).
Kārbā eļļa jauna ielieta.
Bet interesantākais ka normāli braucot var nobraukt kaut 1000km nekas nau, bet tiklīdz paārdos tā viss robā neliekas.
Un tad kad pastāv mašīna kādu stunu tā atkal viss normāli.
Gadās arī tā ka liekot pirmajā ātrumā tā kā mašīnu pavelkk uz priekšu, liekas ka sajūgs neizspiežas.
BMW-Big Money Waste
vispar ir iespēja iedot parkniedēt kas ar to nodarbojas no 10 - 20 ls dienas laikā
pašam kniedēt vēl varētu , bet ja jāurbj ta labak aizmirsti
pašam kniedēt vēl varētu , bet ja jāurbj ta labak aizmirsti
A kurvi mainiji ??? liekas ka demfera atsperes nogurušas( varbut kljudos)Slim rakstīja:Tāāk problēma kura jau ir sen un nu beidzot jau apnikusi.
Ir tā ka normāli braucot ar sajūgu viss kārtībā ātrumi slēdzas labi, bet tiklīdz kko parārdos, paslīpēju, tā uzreiz nevar ielikt ārumos normāli, tikai ar baigo spēku. Sajūgs var teikt jauns, ziemā uzlikts viss komplekts (sachs).
Kārbā eļļa jauna ielieta.
Bet interesantākais ka normāli braucot var nobraukt kaut 1000km nekas nau, bet tiklīdz paārdos tā viss robā neliekas.
Un tad kad pastāv mašīna kādu stunu tā atkal viss normāli.
Gadās arī tā ka liekot pirmajā ātrumā tā kā mašīnu pavelkk uz priekšu, liekas ka sajūgs neizspiežas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- …
- 83
- chevron_right