2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 72
- chevron_right
Ridlihs rakstīja:ā, Tavs čoms no koijota kantora pēc ilgas braukāšanas konstatēja , ka pēc rādijumiem nav kas labi ar reduktoru, ko Tu nevarēji izdarīt, kamēr es pisos mēnesi ar vnk ultra kaitinošu raustīšanos dēļ reduktora adatas sprūšanas.
Es no tevis mācos ! Tu man biji pirmai ar tādu kasjaku. |Pēc tam, kad klienti zvanīja, jau zināju kas par lietu, ka jāmaina reduktors vairs tos sūdus neliku
neesmu gan mērījis. tagad kaut kad to darīšu, līdz ko būs brīvāks brīdis no darba. drošvien kad ar spolēm skatīšos kas un kāyanks rakstīja:Pa visu šito laiku savai raķetei esi kompresiju mērijis?
BMW-Valcha rakstīja:Ridlihs rakstīja:ā, Tavs čoms no koijota kantora pēc ilgas braukāšanas konstatēja , ka pēc rādijumiem nav kas labi ar reduktoru, ko Tu nevarēji izdarīt, kamēr es pisos mēnesi ar vnk ultra kaitinošu raustīšanos dēļ reduktora adatas sprūšanas.
Es no tevis mācos ! Tu man biji pirmai ar tādu kasjaku. |Pēc tam, kad klienti zvanīja, jau zināju kas par lietu, ka jāmaina reduktors vairs tos sūdus neliku
bet skaidas un spirāles no urbšanas turpini mierīgu sirdi atstāt uz vārstiem?
kas tas bija pa reduķi kuru noņēmi un kādu uzliki pēc tam?
Konkrēti par tavu gadījumu komentāru nav. visus auto, kuriem ES esmu licis gāzi, vienmēr ar kompresoru pūšu gaisu ieplūdes kolektorā. un viņas visas izlido ārā, vismaz lielākā daļa. vienreiz pat alu kolektorā urbjot piepūta pilnas aci, ka varēju laimīgs braukt uz stradiņiem pie acu ārsta ( darbs bez brillēm )
Pēdējais labojis BMW-Valcha - 19 Jūn 2014, 10:18, kopā labots 1 reizi.
es jau biju aizmirsis visu daudz maz, po, kā ir ir. bet nu noņēmu to kolektoru un tad aizsvilos pa īstam un par visu kopā
balagāns un cirks nebūs te vairāk, vismaz par šo tēmu . punkts!
gadās, galvenais ir neturēt iekšā, izgāzt ārā un miers būs video, ir jau padomā šis tas labs , bet nu pēc dažām dienam, iesākumā jāizčeko dažas lietas un jāsaregulē
Par bmw-valcha esmu dzirdejis tikai un vienīgi labas atsauksmes!!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Šodien sanāca ņemt ieplūdes kolektoru nost, vispār nevienu kakuci nepamanīju, kam tur nav jābūt
Ridlih, man vnk. liekas, ka esi uzsēdies uz nelaba dzinēja (pats cīnījos gandrīz gadu ar tādu, kad bija M50B25TU), kam daudz kaites, uz kurām gāze ir jūtīga (beigās pie vainas bija M52 ieplūdes sadalene uz M50. Ja gribi dzirdēt pilno stāstu, uzzvani kādu dienu).
Ideālā pasaulē būtu jābūt (manas domas) tā, ka gāziniekam jāpārzin perfekti katrs auto, jāveic diagnostika u.t.t., t.i., lai viss būtu perfekti, bet tā nav un nebūs (drūmais retums ar tādiem gāziniekiem).
Gāzi nevar "pieregulēt, saregulēt", ja dzinējs nestrādā pareizi. Ok, ja defektaina gāzes daļa, tad citādāk, bet tas viss ir risināms.
Pats labākais no šī visa būs tas, ka būsi apzinājis savu dzinēju, daudz ko jaunu uzzinājis. Skaties no gaišās puses
Ridlih, man vnk. liekas, ka esi uzsēdies uz nelaba dzinēja (pats cīnījos gandrīz gadu ar tādu, kad bija M50B25TU), kam daudz kaites, uz kurām gāze ir jūtīga (beigās pie vainas bija M52 ieplūdes sadalene uz M50. Ja gribi dzirdēt pilno stāstu, uzzvani kādu dienu).
Ideālā pasaulē būtu jābūt (manas domas) tā, ka gāziniekam jāpārzin perfekti katrs auto, jāveic diagnostika u.t.t., t.i., lai viss būtu perfekti, bet tā nav un nebūs (drūmais retums ar tādiem gāziniekiem).
Gāzi nevar "pieregulēt, saregulēt", ja dzinējs nestrādā pareizi. Ok, ja defektaina gāzes daļa, tad citādāk, bet tas viss ir risināms.
Pats labākais no šī visa būs tas, ka būsi apzinājis savu dzinēju, daudz ko jaunu uzzinājis. Skaties no gaišās puses
da labi, viens zināms uzlika pie koijota gāzi, tagad es zinu no kurienes valcham visi viņa "talanti"
gāziniekiem laikam interesē tikai lai tai mašīnai būtu tā iekārta uzlikta un tur kaut kas rūktu, un pēc iespējas ātrāk, nevis kvalitatīvāk...
gāziniekiem laikam interesē tikai lai tai mašīnai būtu tā iekārta uzlikta un tur kaut kas rūktu, un pēc iespējas ātrāk, nevis kvalitatīvāk...
Un gāzinieki ir tie, kas zin, kā darbojas VISI autoyanks rakstīja:Kārtējo reizi atkārtošos Bet nu ir cilvēki kas darbojas un pārzin bmw, ir kas darbojas ar audi utt
Un tad ir gāzinieki.
Par Valču runājot - biju, regulēja man iekārtu, pēc tam atgāzu nebija (BET nebija arī pirms tam )...Tikai sāka ņiprāk strādāt. Laikam neko labu nevar gribēt dzinējam bez kompresijas
to dogMa un seeingman:
man čoms uzlika tikko m52b28 e39 koptam ļoti un viens pret vienu viss scenārijs kā man + reduktors brāķis
lika pie koijota
man čoms uzlika tikko m52b28 e39 koptam ļoti un viens pret vienu viss scenārijs kā man + reduktors brāķis
lika pie koijota
Bet, ja motors ir ok, tad jau nomainīt reduktoru būs zibis :)
Pār mani nāca apgaismība saistībā ar to skaidu
1: Jebkurš, kurš kādreiz rokās ir turējis urbjmašīnu piekritīs, ka urbjot visas spirāles nāk laukā uz urbjmašīnas pusi.
99,99%, ka tā spirāle bija aizkritusi taja šķirbā un nebiju pēc montāžas kārtīgi izpūtis.
Ridlihs kā profesionālis, pirms kolektora ņemšanas nost visus putekļus bija nopūtis no kolektora/galvas savienojuma, lai nekas neiebirtu.
2: tik liela spirāle tur nebūtu stāvējusi, viņa jau sen būtu ierauta un pārstrādāta.
1: Jebkurš, kurš kādreiz rokās ir turējis urbjmašīnu piekritīs, ka urbjot visas spirāles nāk laukā uz urbjmašīnas pusi.
99,99%, ka tā spirāle bija aizkritusi taja šķirbā un nebiju pēc montāžas kārtīgi izpūtis.
Ridlihs kā profesionālis, pirms kolektora ņemšanas nost visus putekļus bija nopūtis no kolektora/galvas savienojuma, lai nekas neiebirtu.
2: tik liela spirāle tur nebūtu stāvējusi, viņa jau sen būtu ierauta un pārstrādāta.
Pēdējais labojis BMW-Valcha - 20 Jūn 2014, 21:25, kopā labots 1 reizi.
Interesanti palasīt, šo ridliha auto stāstu varam pārcelt uz bazaru varbūt ?
Ir pozitivi uzlabojumi..... šodien sadabūts vēl viss kas noderigs. Paldies erchijam un psih-arno. No kompja sadrukāšu detalizētāk. Šobrīd baigais nogurums.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Izskatās interesanti
Ir labs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 72
- chevron_right