Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 107
- chevron_right
Sveiki visiem.ludzu pec palidzibas!
Tika nomainits motors no m43b18 uz m50b25
Pec mainas normaki nestrada klima(slikti puš gaisu,no vaditaja puses puš tikaj karstu gaisu)
Tad vel tada lieta ka abaroti staus uz 1000 un raustas vini.
Tika nomainits motors no m43b18 uz m50b25
Pec mainas normaki nestrada klima(slikti puš gaisu,no vaditaja puses puš tikaj karstu gaisu)
Tad vel tada lieta ka abaroti staus uz 1000 un raustas vini.
viewtopic.php?f=18&t=2190
Paldies, šis tā kā būtu tagad skaidrs. Bet cik lielas ir manas ciešanas, ja atsakos no coolant outlet sensora?Sancix rakstīja:Fiksie savienojumi pie dzinēja no e46, truba no termostata uz radiatoru (augšējā, apgraizīta no e46), apakšējā dēļ leņķa specifiski jāapgraiza un viss OK.
Tas ir pie nosacījuma ja neliksti coolant outlet temperature sensor...ja to liksi tad jābrauc pie virpotāja lai uzmestaro vietu kur to likt un tad puse e46, puse no e36 un ir baigi OK.
Ar dzinēja maiņu tur nav nekāda sakara, drīzāk kaut ko pa ceļam sačakarējāt, kā, piemēram, pečkas vārstu štekera vadus aprāvāt.bergbmw318 rakstīja:Sveiki visiem.ludzu pec palidzibas!
Tika nomainits motors no m43b18 uz m50b25
Pec mainas normaki nestrada klima(slikti puš gaisu,no vaditaja puses puš tikaj karstu gaisu)
Tad vel tada lieta ka abaroti staus uz 1000 un raustas vini.
Par abarotiem - skaties, vai nekur gaiss netiek piesūkts.
es bik termostatu pievīlēju, lai var to temperatūras devēju pagriezt par 90 grādiem un pie tā pievienot uz kvik konekta un tālāk aiziet kvik konekts uz kura uzmaukta augšējā radiatora truba e36 apgraizīta.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ja neliksi elektro ventilatoru tad ciešanu nav un +1 kļūda dme :)Armii rakstīja:Paldies, šis tā kā būtu tagad skaidrs. Bet cik lielas ir manas ciešanas, ja atsakos no coolant outlet sensora?Sancix rakstīja:Fiksie savienojumi pie dzinēja no e46, truba no termostata uz radiatoru (augšējā, apgraizīta no e46), apakšējā dēļ leņķa specifiski jāapgraiza un viss OK.
Tas ir pie nosacījuma ja neliksti coolant outlet temperature sensor...ja to liksi tad jābrauc pie virpotāja lai uzmestaro vietu kur to likt un tad puse e46, puse no e36 un ir baigi OK.
zinu, ka runāts 100 reizes bet pārjautāšu, m50b20(bosch) bez vanosas, vietā liekas m50b25(bosch) bez vanosa no e34, tātad vadība, karteris, eļļas uztvērējs jāmaina b25, un vēl dzinēja stiprinājumi, kodoljautājums lai nebūtu čakara var atstāt pravotku veco?
sveiki,varbuut kaadam ir bijis kas liidziigs,vai zin kas par probleemu vareetu but? nomainiju savu m40b16 uz m43b18. tacu nevaru iedarbinat dzineju. griezot starteri,itkaa uzsit/aizrucas. tacu uzreiz arii noslaapst. un vai taa bar buut kad man paliek lieki stekeri no dzineeja pravotkas?varbuut vnk neesu kautko pievienojis?
vēl aktuāliBurns rakstīja:zinu, ka runāts 100 reizes bet pārjautāšu, m50b20(bosch) bez vanosas, vietā liekas m50b25(bosch) bez vanosa no e34, tātad vadība, karteris, eļļas uztvērējs jāmaina b25, un vēl dzinēja stiprinājumi, kodoljautājums lai nebūtu čakara var atstāt pravotku veco?
Liekiem štekeriem nevajadzētu palikt, ja nu vienīgi asc, retinājuma trubas saliktas OK ? ews salikts ok ?rupijs rakstīja:sveiki,varbuut kaadam ir bijis kas liidziigs,vai zin kas par probleemu vareetu but? nomainiju savu m40b16 uz m43b18. tacu nevaru iedarbinat dzineju. griezot starteri,itkaa uzsit/aizrucas. tacu uzreiz arii noslaapst. un vai taa bar buut kad man paliek lieki stekeri no dzineeja pravotkas?varbuut vnk neesu kautko pievienojis?
super paldies
jaa,paldies. dzineejs man 96. gada,a masiina 92. vajad ews pievienot..Sancix rakstīja:Liekiem štekeriem nevajadzētu palikt, ja nu vienīgi asc, retinājuma trubas saliktas OK ? ews salikts ok ?rupijs rakstīja:sveiki,varbuut kaadam ir bijis kas liidziigs,vai zin kas par probleemu vareetu but? nomainiju savu m40b16 uz m43b18. tacu nevaru iedarbinat dzineju. griezot starteri,itkaa uzsit/aizrucas. tacu uzreiz arii noslaapst. un vai taa bar buut kad man paliek lieki stekeri no dzineeja pravotkas?varbuut vnk neesu kautko pievienojis?
kādam nav pinu izejas x20 štekerim m43b18 un m42b18 dzinējiem?
Yo, Vēlos iestādīt e36 m54b30 dzinēju vēlos zināt, ko man vajaga, lai bez problēmām to izdarītu ?
motors ar visu apkarināmo
vadi - EWS
motors ar visu apkarināmo
vadi - EWS
bez problemam pasam tev tur nekas nesanaks
cepums dogmaramdogMa rakstīja:Ar dzinēja maiņu tur nav nekāda sakara, drīzāk kaut ko pa ceļam sačakarējāt, kā, piemēram, pečkas vārstu štekera vadus aprāvāt.bergbmw318 rakstīja:Sveiki visiem.ludzu pec palidzibas!
Tika nomainits motors no m43b18 uz m50b25
Pec mainas normaki nestrada klima(slikti puš gaisu,no vaditaja puses puš tikaj karstu gaisu)
Tad vel tada lieta ka abaroti staus uz 1000 un raustas vini.
Par abarotiem - skaties, vai nekur gaiss netiek piesūkts.
Izstāsti man sava komentāra jēgu ? Jo atbildi es tur nesaskatu ! Vēl jo projam jautājums aktuāls :/Dj_Zii rakstīja:bez problemam pasam tev tur nekas nesanaks
pedāli arī vajaga no tā m54 ? vai var iztikt ar e36 pedāli ? Spidometrs vajadzīgs vai var palikt e36 ?
m54 nāk elektriskais gāzes pedālis!dedli rakstīja:Izstāsti man sava komentāra jēgu ? Jo atbildi es tur nesaskatu ! Vēl jo projam jautājums aktuāls :/Dj_Zii rakstīja:bez problemam pasam tev tur nekas nesanaks
pedāli arī vajaga no tā m54 ? vai var iztikt ar e36 pedāli ? Spidometrs vajadzīgs vai var palikt e36 ?
Spido paliek e36.
Bet kā jau Dj_Zii rakstīja bez problēmām tur neiztikt. Neskaitot vadus, nāk klāt vēl daudz daudz visādi loriņi, kurus jādomā, kur un kā salikt.
Paldies :) par problēmām tas ir skaidrs ka viņas būs bez viņām neiztikt ;/Gunchinators rakstīja:
m54 nāk elektriskais gāzes pedālis!
Spido paliek e36.
Bet kā jau Dj_Zii rakstīja bez problēmām tur neiztikt. Neskaitot vadus, nāk klāt vēl daudz daudz visādi loriņi, kurus jādomā, kur un kā salikt.
Stūres pastūzis ar trubām vajadzīgs no m54, pečkas trubas būs jātaisa, kā jau iepriekš minēja elektriskais pedālis, vadi citiem liekas baigā problēma, bet ja kāds kurš tam ir gājis cauri piepalīdz, tad var tikt galā pats, pārējais viss jau der no e36 tik skrūvēšanas jautājums.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 107
- chevron_right