dogMa's 328i coupé..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 130
- chevron_right
man gan tiesi gribas m20 kitu virss a juus visi ravejat vinu nost
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
varēsi no dogMa's dabūt!
Es ar savam kautkad sanjemshos un nonjemshu to suuda M20 spararatu ar visu kakaino keramisko sajuugu
Tad buus pieejams taads komplektinjsh
Bet visaa visumaa dogMa ir baigais malacis Es veel Tev ieteiktu ielikt spogulii diodes no e39 plafona! Tumsaa salons paliek daudz maajiigaaks
Tad buus pieejams taads komplektinjsh
Bet visaa visumaa dogMa ir baigais malacis Es veel Tev ieteiktu ielikt spogulii diodes no e39 plafona! Tumsaa salons paliek daudz maajiigaaks
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
lakam kad sanemos tad buus jataisa mainja es savu m52 kitu pret m20 kitu
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Paldies, paldies :) Atspīd haubē mākoņi, tāpēc tāds efekts. Bet haube tāpat jāremontē vai jāmaina, jo pa vidu ir tākā akmenis paliels uzkritis, bedrīte.Armando rakstīja:malacis
vienmer prieks palasit so topiku, jo par auto tiek gadats vairak neka jebkurs no mums to spetu
tik radas dazi jautajumi, kas ar to kapotu, atspid makonji vai ari tads izbalejis vins ir? saki kaa ir.
kaa ari kas taa par dzilaku kabatinju par ko runaa? kaa ari kas tas pa iegravejumu starp podzinjam?
cepums par pievienoto spoguli, pats ari emu domajis par to, bet man to darbu paveic logu tonejums, sieva tik ik palaikam pajautaa vai nedomaju pariet uz gaisaku tonejumu jo kaa nekaa jau jaunibas laiks pagajis, pec vinjas domam.
Man iepriekš bija mazā kabatiņa, ar vietu divām pogām un vienā bija šis rievotais brīnums. Iespējams, ka tas ir telefonam hand-free uztvērējs - REALOEM.
Jūs jau ziniet - es tāds sīkumains, katrs sīkums man rada prieku :)
Ja nebūtu atradis jau cilvēku, ar ko mainīties, piedāvātu tev Tici man, tu negribēsi M20, kad uzliksiKLAVINS rakstīja:man gan tiesi gribas m20 kitu virss a juus visi ravejat vinu nost
Man vecajam spogulim bija E39 diodes spogulī - tiešām laba štelle! Varbūt saņemšos un pārlikšu no sava vecā spoguļa uz šo, bet vēl neiespringstu :)Orkaans rakstīja:Bet visaa visumaa dogMa ir baigais malacis Es veel Tev ieteiktu ielikt spogulii diodes no e39 plafona! Tumsaa salons paliek daudz maajiigaaks
Man tā vecā kabatiņa izskatās vairāk rare par tagadējo. Bet darbi jau super sadarīti.
Tiem, kas nezin par ko iet runa: http://content20-foto.inbox.lv/albums13 ... .sized.jpg
Tiem, kas nezin par ko iet runa: http://content20-foto.inbox.lv/albums13 ... .sized.jpg
Jā, bet tajā neko nevarēja salikt Šajos laikos, kad jo lielāks telefons, jo krutāk - tad šī kabatiņa noder :) Var samest smēķus + telefonu Veco kabatiņu toč nemetīšu ārā, lai stāv.. moš kādreiz uznāks atkal tizlība un uzlikšu atpakaļ.
Patīk pilni e36 saloni. Jo vairāk podziņas un gaismiņas, jo foršāk.
Tas tiesa. Vajag vēl izgaismoto kloķi, aizm. el. logu pogas un būs Bļistjiki visapkārt
unkas tad ir tas , kas tev tik lielu diskomfortu sagādāja m20'ajā!?
Rezonanse pie zemiem apgriezieniem, kā arī slidināšana, lai glauni uzsāktu, nevis kratītos vai aizrītos :) Nu, nepatīk, neesmu sportists
To saka cilvēks, kurš brauc ar 328!dogMa rakstīja:Rezonanse pie zemiem apgriezieniem, kā arī slidināšana, lai glauni uzsāktu, nevis kratītos vai aizrītos :) Nu, nepatīk, neesmu sportists
un tas neatsver to baudu pie lielākiem apgriezien, tā saucamo cēlienu?!dogMa rakstīja:Rezonanse pie zemiem apgriezieniem, kā arī slidināšana, lai glauni uzsāktu, nevis kratītos vai aizrītos :) Nu, nepatīk, neesmu sportists
Bet par taviem argumentiem pilnībā piekrītu, arī kārtīgi apdomātu ko darī, ja piedāvājumā būtu demferotais!
īsti neizpratu korelāciju starp abiem apstākļiem?!zeltinsh rakstīja:To saka cilvēks, kurš brauc ar 328!dogMa rakstīja:Rezonanse pie zemiem apgriezieniem, kā arī slidināšana, lai glauni uzsāktu, nevis kratītos vai aizrītos :) Nu, nepatīk, neesmu sportists
Es tik izmantoju 2.8 priekšrocības, kad tas nepieciešams
M20 dod + tikai pie zemiem apgriezieniem. Pie lieliem apgriezieniem pat sliktāk, kā ar dempferoto, t.i., smagāku spararatu. Mans tā domāt Bet tas tā. To atšķirību tik ļoti just nevar, lai mocītos ikdienā ar diskomfortu :)erda rakstīja:un tas neatsver to baudu pie lielākiem apgriezien, tā saucamo cēlienu?!dogMa rakstīja:Rezonanse pie zemiem apgriezieniem, kā arī slidināšana, lai glauni uzsāktu, nevis kratītos vai aizrītos :) Nu, nepatīk, neesmu sportists
Bet par taviem argumentiem pilnībā piekrītu, arī kārtīgi apdomātu ko darī, ja piedāvājumā būtu demferotais!
man gan liekas, ka viņš ļoti raiti vēl ceļ uz augšējiem RPM!
Jebkurā gad. tahometrs staigā daudz foršāk!
Jebkurā gad. tahometrs staigā daudz foršāk!
Nu, jā. Ja man būtu bijusi iespēja notestēt pirms/pēc M20 swapa, tad varbūt citādāk domātu :) Bet, nu, negribas man to kratekli
Piemeeram manaa variantaa pazuud gals stiepienaa! Ipashi tas juutas kad paarsleedz aatrumus ,jo kameert paarsleedz aatrumus motors paspeej pagurt! Ar smagaaku spararatu taadas probleemas nav jo vinjsh saglabaa dzineeja inerci
Jaa, saakums ir asaaks ,bet tas arii vieniigais labums Man staav no 2litriiga m20 un veel atvieglinaats + keramika! Reaali ikdienaa braukshana ir galiigaa pakaljaa
Jaa, saakums ir asaaks ,bet tas arii vieniigais labums Man staav no 2litriiga m20 un veel atvieglinaats + keramika! Reaali ikdienaa braukshana ir galiigaa pakaljaa
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Paga nu kas tieši tad īsti ir tas kas braucē braukt ar m20 ??
Varbūt kāds var uzskaitīt + un - (m20 lietotājs ar atvieglinātu)
Jeb kas tieši traucē ikdienā? Raustīšanos, kad uzsāk no vietas jeb kas tad īsti?
Paldies
Varbūt kāds var uzskaitīt + un - (m20 lietotājs ar atvieglinātu)
Jeb kas tieši traucē ikdienā? Raustīšanos, kad uzsāk no vietas jeb kas tad īsti?
Paldies
hmm, reiz jau ir apspriests sis te viss jautajums, un es kartejo reizi tik varu pateikt ka man nekas neraustas, nekratas un celiens ir jutami labaks kaa pie zemiem taa augstiem apgriezieniem un motors neko nepagurts parsledzoties vai kaa savadak neizjutu diskomfortu, vienigais kas ka atmetoties citreiz var just tadu nelielu nosupasanos, bet tas man vispar netraucee un reali nau nemaz verts pieminet.
godigi jasaka uzreiz ka man nau keramiskais sajugs, bet gan parasts ar acperem ieks sajuga diska. un pats spararats ir vienmasigais m50.
velreiz par to parslegsanos, varbut taa ir ar m20, bet nedomaju ka butu tik liela atskiriba starp vienmasigo m50 ratu, ka motors pagurst, jo ja jau tu stiep tad pa atrumiem met atri un to dazu sec simtalu laikaa motors pat nepaspej nomest apgriezienus, un ors tas ka ja ari vins nomestu, atrums tak saglabajas un atlaizot sajugu rpm uzlec attiecibaa pret atrumu.
nu tas taa, mans viedoklis velreiz pa so visu.
godigi jasaka uzreiz ka man nau keramiskais sajugs, bet gan parasts ar acperem ieks sajuga diska. un pats spararats ir vienmasigais m50.
velreiz par to parslegsanos, varbut taa ir ar m20, bet nedomaju ka butu tik liela atskiriba starp vienmasigo m50 ratu, ka motors pagurst, jo ja jau tu stiep tad pa atrumiem met atri un to dazu sec simtalu laikaa motors pat nepaspej nomest apgriezienus, un ors tas ka ja ari vins nomestu, atrums tak saglabajas un atlaizot sajugu rpm uzlec attiecibaa pret atrumu.
nu tas taa, mans viedoklis velreiz pa so visu.
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 130
- chevron_right