dogMa's 328i coupé..
Auto tikai nopirkts 2008. gada augustā pa 2500 euro. Auto ir 1994. gada pavasaris, 325i motoriņu un automātisko kārbu.
Ir arī tādi brīnumi, kā apsildāmie krēsli, dalīto apsildi, kondicionieri, velūra salonu, kā arī ir lūka, telefons
Kad nopirku, uzreiz tika vests uz servisu.. Tika nomainītas bremžu šļauciņas, amortizatoru putekļu aizsargi, stabilizatoru "zaldātiņi", priekšējās šarnīras, plaukta bukses, kā arī vēl kaut kādas bukse, kurai nosaukumu nekad nevaru atcerēties.. Tika nomainīta eļļa ar visiem filtriem (bet pēc 2000km atkal nomainīju uz Mobil 10w40, jo neradīja uzticību iepriekšējā eļļa).
Tika piepirkti visādi loriņi salonam, kuri trūka..
Apskate tika izieta ar pirmo reizi (pirms braukšanas uz servisu). Apskatē piesējās tikai par šarnīriem .
Tagad pāris bildītes: -----------------------------------
Sanāca ielikt beidzot migliniekus (fočēts ar telefonu): Tika arī nomainītas salona dzeltenās lampiņas uz baltām diožu lampiņām.
-----------------------------------
Vēlāk uznāca luste pārlasīt motoru
3 dienu laikā tika nomainīta galvas blīve, notīrīti virzuļi, noslīpēta galva, izspiesti un iztīrīti kompensatori, notīrīti un pietrīti vārsti, nomainīti vārstu saļņiki, iztīrīts brīvgaitas vārsts un citi mazi sīkumi, kas bija pa ceļam, mainot galvas blīvi.
Kā arī tika ieliktas mērkaķu acis: Visa priekša vēl tāda šķība
Vēl pāris foto no pirmās vasaras sākuma:
-----------------------------------
Tika iegādāts pilnais borta kompis, kā arī uzreiz mēģināts likt iekšā. Pēc 3h ņemšanās, tomēr viss ir savās vietās un strādā perfekti
pirms: pēc: -----------------------------------
Tika beidzot nomainīts izpūtēja bundulis.. Tagad braucu kā 7erī Klusums iekšā, bet ārā maziņš trobelīts dobjš.
Ielikti sieti, nopakots un uzlikti remus uzgaļi (atvainojos par netīro bimeri )
Ietekmējos no Orkaana un ieliku e39 LED gaismiņas spogulī. Tika arī nomainīts vecā tipa ātrumpārslēga kloķis uz jaunā tipa. Kā arī tika nomainīta vecā makšķeres tipa antene uz kaut cik pieņemamu Protams, visādi citi sīkumi tika veikti, kā, piemēram, nomainīta aizmugurējā plaukta priekšējā bukse, noregulēta savirze, nomainīta eļļa, nomainīts ģenerators, pieregulēts aizmugurējais bamperis (bija mazliet pašķībs).. Droši vien vēl kaut kas, bet pagaidām neatminos
-----------------------------------
Tika uzlikts beidzot vanos Tika nomainīts eļļas filtra korpuss, ieplūdes sadalene, kompensatori ar kompensatoru turētāju, izfrēzēta vieta vanosam, kā arī uzlikts pats vanos, protams, arī nomainīta vārstu vāka blīve
Rezultāts labs - vairs neraustās apgriezieni, pēc lielākas uzgāzēšanas vairs neslāpst nost.. Daudz defektu pazuda
Kāpēc liku vanosu? Tāpēc, ka kopš iepirkšanas stāvēja iekšā vecā plītiņa bez vanosa, bet ar visu vanos vadību, vanos devējs bija zem ieplūdes kolektora ar savilcēju pielikts
-----------------------------------
Tika nomainīti baltie pagriezieni uz tonētajiem, kā arī spārnu rižie pagriezieni tika nomainīti uz tonētajiem: Re, kur arī aizmugurējā lūpa - atliek tik izpūtēju iztaisnot un būs ideāli Pašam jau dikti patīk Kā arī tonētie lukuri aizmugurē.
-----------------------------------
Beidzot esmu ticis pie R16.. Tagad ir 2 komplekti, kur katram viens disks ir sists
Kamēr meklēju / taisu vienu disku, priekšā uzliku 2 šaurākus diskus, izskatās diez gan līdzīgi, sadzīvot var.
Tagad priekšā ir R16, 7J, 205/55 un aizmugurē R16, 7,5J, 225/50.
Beidzot ir sanācis pievienot āras temperatūras devēju pie pilnā OBC
-----------------------------------
Beidzot tiku pie jaunām aizmugurējām atsperēm, amortizatoriem
-----------------------------------
Beidzot ir arī zināma komplektācija, ar kādu noripoja no konveijera:
Vehicle information
VIN long **
Type code BF41
Type 325I (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine M50
Cubical capacity 2.50
Power 141
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour ARKTISSILBER METALLIC (309)
Upholstery ANTHRAZIT 93 VELOUR (0546)
Prod. date 1994-03-01
Order options
No. Description
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
240 LEATHER STEERING WHEEL
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
292 LT/ALY WHEELSL/CROSS-SPOKE STYLING
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
440 NON-SMOKER PACKAGE
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
530 AIR CONDITIONING
570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY
623 CAR TELEPHONE(GSM)
651 BMW Bavaria C Reverse
683 TELEPHONE AERIAL FOR GSM-TELEPHONE
690 CASSETTE HOLDER
801 GERMANY VERSION
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
Uz ātro sanāca tikt jaunam (biku labākam) numuram klāt - izmaksas tikai 10Ls Tagad mani uz ielas varēs labāk atpazīt
Tika nomainīta stūre. Mazliet vēl jāpiestrādā un tad būs Dāvinātam zirgam zobus neskaita
-----------------------------------
Tika šis tas izdarīts.
Lielākais darbs, kas tika padarīts - nomainīti katalizatoru bunduļi pret rezonatoriem. Bija zināms, ka tika griezti vaļā, tāpēc biju pilns pārliecības, ka paliks auto mazliet klusāks, bet beigās tāds maziņš FAIL Labi, ka skaļāks nepalika. Skaņa tādi pat, tikai sākot no 3k rpm daaaudz patīkamāka skaņa.
Pirms: Katalizatoru bunduļi bija pilni ar žoga paliekām Pēc: Rezonatori ir oriģināli un nākuši no kaut kāda SUZUKI Bet kā parasti, dāvinātam zirgam zobus neskaita
Kā arī beidzot uzlikts BC slēdzis (mazliet padilis, bet būtību nemaina): -----------------------------------
Tika iemainīts savs ādas salons ar apsildi pret pāršūtu recaro salonu (ar mazu šaizīti, bildē var manīt): Komforts jau, nu, pavisam cits
Kā arī tika BEIDZOT pārlīmēti ādas viduči druvju apšuvumiem (iepriekš bija auduma).
Tika iepirkts aizmugurējais plaukts (pie loga) ar oriģinālo iebūvēto "štorku", stiprinājumi arī dabūti (oriģinālie) -----------------------------------
Nomainīju arī stūres reiku uz svaigu, arī peldošās bukses aizmugurē. Kā arī uzliku atpakaļ vecās atsperes (regulējošās bija pa cietu, nepatika).
Nesen arī tika nomainīta zonde, jo manējā bija atstiepusi kājas.
Pirms apskates pieķēros vējstikla maiņai (bija 2 plaisas). Stikla maiņa pārvērtās 3 dienu murgā
Ārēji izskatījās, ka rūsa ir tikai minimāli: Bet, kad izņēmām stilku, tad pavērsās ideāls skats (biku jau nopucēts): Sapratām, ka jāpārmetina..
Tika paņemts metāla gabals no oriģinālās BMW haubes, izvalcēts (pielāgots leņķis) un metināts klāt: Tika labi apstrādāts, špaktelēts, slīpēts, gruntēts, krāsots, lakots.. (līdz puslūkai).. Kad viss bija gatavs, tika ielikts arī beidzot jaunais stikls+moldingi: -----------------------------------
Tika ielikti krusti lukturiem. Man pašam ir ZKW lukturi, līdz ar to varēju atļauties un nekrāsot tuvo gaismu reflektorus, jo izskatās tāpat jauki
-----------------------------------
Tagad tiek īstenos maziņš projekts, t.i., mainīta kārba no automāta uz manual, kā arī piestrādāts pie vizuālā
Tas, kas šo visu izlasīja, cepums no manis
Ir arī tādi brīnumi, kā apsildāmie krēsli, dalīto apsildi, kondicionieri, velūra salonu, kā arī ir lūka, telefons
Kad nopirku, uzreiz tika vests uz servisu.. Tika nomainītas bremžu šļauciņas, amortizatoru putekļu aizsargi, stabilizatoru "zaldātiņi", priekšējās šarnīras, plaukta bukses, kā arī vēl kaut kādas bukse, kurai nosaukumu nekad nevaru atcerēties.. Tika nomainīta eļļa ar visiem filtriem (bet pēc 2000km atkal nomainīju uz Mobil 10w40, jo neradīja uzticību iepriekšējā eļļa).
Tika piepirkti visādi loriņi salonam, kuri trūka..
Apskate tika izieta ar pirmo reizi (pirms braukšanas uz servisu). Apskatē piesējās tikai par šarnīriem .
Tagad pāris bildītes: -----------------------------------
Sanāca ielikt beidzot migliniekus (fočēts ar telefonu): Tika arī nomainītas salona dzeltenās lampiņas uz baltām diožu lampiņām.
-----------------------------------
Vēlāk uznāca luste pārlasīt motoru
3 dienu laikā tika nomainīta galvas blīve, notīrīti virzuļi, noslīpēta galva, izspiesti un iztīrīti kompensatori, notīrīti un pietrīti vārsti, nomainīti vārstu saļņiki, iztīrīts brīvgaitas vārsts un citi mazi sīkumi, kas bija pa ceļam, mainot galvas blīvi.
Kā arī tika ieliktas mērkaķu acis: Visa priekša vēl tāda šķība
Vēl pāris foto no pirmās vasaras sākuma:
-----------------------------------
Tika iegādāts pilnais borta kompis, kā arī uzreiz mēģināts likt iekšā. Pēc 3h ņemšanās, tomēr viss ir savās vietās un strādā perfekti
pirms: pēc: -----------------------------------
Tika beidzot nomainīts izpūtēja bundulis.. Tagad braucu kā 7erī Klusums iekšā, bet ārā maziņš trobelīts dobjš.
Ielikti sieti, nopakots un uzlikti remus uzgaļi (atvainojos par netīro bimeri )
Ietekmējos no Orkaana un ieliku e39 LED gaismiņas spogulī. Tika arī nomainīts vecā tipa ātrumpārslēga kloķis uz jaunā tipa. Kā arī tika nomainīta vecā makšķeres tipa antene uz kaut cik pieņemamu Protams, visādi citi sīkumi tika veikti, kā, piemēram, nomainīta aizmugurējā plaukta priekšējā bukse, noregulēta savirze, nomainīta eļļa, nomainīts ģenerators, pieregulēts aizmugurējais bamperis (bija mazliet pašķībs).. Droši vien vēl kaut kas, bet pagaidām neatminos
-----------------------------------
Tika uzlikts beidzot vanos Tika nomainīts eļļas filtra korpuss, ieplūdes sadalene, kompensatori ar kompensatoru turētāju, izfrēzēta vieta vanosam, kā arī uzlikts pats vanos, protams, arī nomainīta vārstu vāka blīve
Rezultāts labs - vairs neraustās apgriezieni, pēc lielākas uzgāzēšanas vairs neslāpst nost.. Daudz defektu pazuda
Kāpēc liku vanosu? Tāpēc, ka kopš iepirkšanas stāvēja iekšā vecā plītiņa bez vanosa, bet ar visu vanos vadību, vanos devējs bija zem ieplūdes kolektora ar savilcēju pielikts
-----------------------------------
Tika nomainīti baltie pagriezieni uz tonētajiem, kā arī spārnu rižie pagriezieni tika nomainīti uz tonētajiem: Re, kur arī aizmugurējā lūpa - atliek tik izpūtēju iztaisnot un būs ideāli Pašam jau dikti patīk Kā arī tonētie lukuri aizmugurē.
-----------------------------------
Beidzot esmu ticis pie R16.. Tagad ir 2 komplekti, kur katram viens disks ir sists
Kamēr meklēju / taisu vienu disku, priekšā uzliku 2 šaurākus diskus, izskatās diez gan līdzīgi, sadzīvot var.
Tagad priekšā ir R16, 7J, 205/55 un aizmugurē R16, 7,5J, 225/50.
Beidzot ir sanācis pievienot āras temperatūras devēju pie pilnā OBC
-----------------------------------
Beidzot tiku pie jaunām aizmugurējām atsperēm, amortizatoriem
-----------------------------------
Beidzot ir arī zināma komplektācija, ar kādu noripoja no konveijera:
Vehicle information
VIN long **
Type code BF41
Type 325I (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine M50
Cubical capacity 2.50
Power 141
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour ARKTISSILBER METALLIC (309)
Upholstery ANTHRAZIT 93 VELOUR (0546)
Prod. date 1994-03-01
Order options
No. Description
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
240 LEATHER STEERING WHEEL
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
292 LT/ALY WHEELSL/CROSS-SPOKE STYLING
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
440 NON-SMOKER PACKAGE
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
530 AIR CONDITIONING
570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY
623 CAR TELEPHONE(GSM)
651 BMW Bavaria C Reverse
683 TELEPHONE AERIAL FOR GSM-TELEPHONE
690 CASSETTE HOLDER
801 GERMANY VERSION
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
Uz ātro sanāca tikt jaunam (biku labākam) numuram klāt - izmaksas tikai 10Ls Tagad mani uz ielas varēs labāk atpazīt
Tika nomainīta stūre. Mazliet vēl jāpiestrādā un tad būs Dāvinātam zirgam zobus neskaita
-----------------------------------
Tika šis tas izdarīts.
Lielākais darbs, kas tika padarīts - nomainīti katalizatoru bunduļi pret rezonatoriem. Bija zināms, ka tika griezti vaļā, tāpēc biju pilns pārliecības, ka paliks auto mazliet klusāks, bet beigās tāds maziņš FAIL Labi, ka skaļāks nepalika. Skaņa tādi pat, tikai sākot no 3k rpm daaaudz patīkamāka skaņa.
Pirms: Katalizatoru bunduļi bija pilni ar žoga paliekām Pēc: Rezonatori ir oriģināli un nākuši no kaut kāda SUZUKI Bet kā parasti, dāvinātam zirgam zobus neskaita
Kā arī beidzot uzlikts BC slēdzis (mazliet padilis, bet būtību nemaina): -----------------------------------
Tika iemainīts savs ādas salons ar apsildi pret pāršūtu recaro salonu (ar mazu šaizīti, bildē var manīt): Komforts jau, nu, pavisam cits
Kā arī tika BEIDZOT pārlīmēti ādas viduči druvju apšuvumiem (iepriekš bija auduma).
Tika iepirkts aizmugurējais plaukts (pie loga) ar oriģinālo iebūvēto "štorku", stiprinājumi arī dabūti (oriģinālie) -----------------------------------
Nomainīju arī stūres reiku uz svaigu, arī peldošās bukses aizmugurē. Kā arī uzliku atpakaļ vecās atsperes (regulējošās bija pa cietu, nepatika).
Nesen arī tika nomainīta zonde, jo manējā bija atstiepusi kājas.
Pirms apskates pieķēros vējstikla maiņai (bija 2 plaisas). Stikla maiņa pārvērtās 3 dienu murgā
Ārēji izskatījās, ka rūsa ir tikai minimāli: Bet, kad izņēmām stilku, tad pavērsās ideāls skats (biku jau nopucēts): Sapratām, ka jāpārmetina..
Tika paņemts metāla gabals no oriģinālās BMW haubes, izvalcēts (pielāgots leņķis) un metināts klāt: Tika labi apstrādāts, špaktelēts, slīpēts, gruntēts, krāsots, lakots.. (līdz puslūkai).. Kad viss bija gatavs, tika ielikts arī beidzot jaunais stikls+moldingi: -----------------------------------
Tika ielikti krusti lukturiem. Man pašam ir ZKW lukturi, līdz ar to varēju atļauties un nekrāsot tuvo gaismu reflektorus, jo izskatās tāpat jauki
-----------------------------------
Tagad tiek īstenos maziņš projekts, t.i., mainīta kārba no automāta uz manual, kā arī piestrādāts pie vizuālā
Tas, kas šo visu izlasīja, cepums no manis
respekt par darbu!
zinaasim kam prasiit pamaciibu ja par obc kautko nesapratiis :) no 11 pogaam liki vai no mazaak?
shiem benkjiem liki iekshaa sildelementus vai nee?
shiem benkjiem liki iekshaa sildelementus vai nee?
Liku no 9 pogu OBC. No 11 pogu OBC vispār elementāriAgris rakstīja:zinaasim kam prasiit pamaciibu ja par obc kautko nesapratiis :) no 11 pogaam liki vai no mazaak?
shiem benkjiem liki iekshaa sildelementus vai nee?
Sildelementus likšu vēlāk. Pagaidām neprasās
voo, pats ari cepumu pelnijis par aprakstu! bus kadu vakaru kad nenaks miegs ari jasataisa savs saraksts, bet ka jau parasti lielas lietas netik darit
...
Vehicle information
VIN long **
Type code BF41
Type 325I (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine M50
Cubical capacity 2.50
Power 141
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour ARKTISSILBER METALLIC (309)
Upholstery ANTHRAZIT 93 VELOUR (0546)
Prod. date 1994-03-01
Order options
No. Description
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
240 LEATHER STEERING WHEEL
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
292 LT/ALY WHEELSL/CROSS-SPOKE STYLING
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
440 NON-SMOKER PACKAGE
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
530 AIR CONDITIONING
570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY
623 CAR TELEPHONE(GSM)
651 BMW Bavaria C Reverse
683 TELEPHONE AERIAL FOR GSM-TELEPHONE
690 CASSETTE HOLDER
801 GERMANY VERSION
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
Kur var dabut tadu informaciju?????
VIN long **
Type code BF41
Type 325I (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine M50
Cubical capacity 2.50
Power 141
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour ARKTISSILBER METALLIC (309)
Upholstery ANTHRAZIT 93 VELOUR (0546)
Prod. date 1994-03-01
Order options
No. Description
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
240 LEATHER STEERING WHEEL
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
292 LT/ALY WHEELSL/CROSS-SPOKE STYLING
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
440 NON-SMOKER PACKAGE
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
530 AIR CONDITIONING
570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY
623 CAR TELEPHONE(GSM)
651 BMW Bavaria C Reverse
683 TELEPHONE AERIAL FOR GSM-TELEPHONE
690 CASSETTE HOLDER
801 GERMANY VERSION
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
Kur var dabut tadu informaciju?????
Agris toč zin
Es esmu aizmirsis un neesmu piefiksējis.
Es esmu aizmirsis un neesmu piefiksējis.
sija saitaa! ieraksti un tad gaidi http://bmwpost.ru/forum/showthread.php? ... #post65533gincha rakstīja:
Kur var dabut tadu informaciju?????
...
Cik forši, ka pašam neaug rokas no paka*** un visu vari izdarīt.
P.S. gaidu cepumu
P.S. gaidu cepumu
Beidzot varu atskaitīties
Nu, jau pirmo dienu vazājos ar manuālo kārbu, pavisam citas sajūtas :)
Pa tiem 3 mēnešiem guļas, tika sadarītas vairākas lietiņas:
- nokrāsots un uzlikts //m bamperis;
- pārlikta kārba no AT uz manuālo;
- ielikti xenoni migliniekos;
- nomainītas pr. atsperes uz mazliet augstākām (laikam -20mm);
- sametināta grīda un pārlīmēta;
Un vēl kaut kas laikam, pārējo neatceros
Šo 6dien, ja būs laiks, tiks sakrāsotas sliekšņu uzlikas, lai var kabināt virsū.
Jāuzliek vēl apsildāmie spoguļu stikliņi, bet par to tā īpaši neiespringstu pagaidām.. Uznācis labs fīlings, jo beidzot esmu atpakaļ ielās ar savējo
Jātiek arī pie normālām vasaras tupelēm
Nu, jau pirmo dienu vazājos ar manuālo kārbu, pavisam citas sajūtas :)
Pa tiem 3 mēnešiem guļas, tika sadarītas vairākas lietiņas:
- nokrāsots un uzlikts //m bamperis;
- pārlikta kārba no AT uz manuālo;
- ielikti xenoni migliniekos;
- nomainītas pr. atsperes uz mazliet augstākām (laikam -20mm);
- sametināta grīda un pārlīmēta;
Un vēl kaut kas laikam, pārējo neatceros
Šo 6dien, ja būs laiks, tiks sakrāsotas sliekšņu uzlikas, lai var kabināt virsū.
Jāuzliek vēl apsildāmie spoguļu stikliņi, bet par to tā īpaši neiespringstu pagaidām.. Uznācis labs fīlings, jo beidzot esmu atpakaļ ielās ar savējo
Jātiek arī pie normālām vasaras tupelēm
Paldies! Mēģinu tagad sakapīt kapeiku priekš r17Ruu rakstīja:Dzīvē daudz labāk izskatās Tavs auto. Riktīgi patīk, vēl tikai 17" diskus un būs vispār..
Vairs nav.. Aizgāja jau vienam gribētājam :)gincha rakstīja:Smuks
Tev ir vel tas atrumklokis no automata?????
Nav jāmaina. Vieglākajā variantā vajag tikai pareizos vadus savienot pie kārbas selektora. Bet vislabāk tomēr ir aizbraukt pie Ulda un pārprogrammēt uz manuāļa vadību, tad vismaz nedegs dzeltenais zobrats panelīintis rakstīja:labs darbs padarīts
varbūt vari pastāstīt par to kārbu maiņu. jo ir lasītas diskusijas, kur strīdas tādi čaļi, kas nav to piedzīvojuši.
piem. ir jāmaina motora kompis?
Tagad ir abos divos Negribi pabraukt pretīAgris rakstīja:uzreiz auto par padmit procentiem gliitaaks, a kaapeec tuvajaas neliki xenonu? miglaas maza jeega..
Apnika ar automātu.. Nevar uzgriezt riepas.. Priekšējās dila ātrāk kā aizmugurējāsGofmans rakstīja:A ko tā no automāta uz manuāli ?