dogMa's 328i coupé..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 130
- chevron_right
Pateikšu godīgi - katram sava komforta latiņa, kā arī, cik sīkumains esi.STUDENTS rakstīja:Paga nu kas tieši tad īsti ir tas kas braucē braukt ar m20 ??
Varbūt kāds var uzskaitīt + un - (m20 lietotājs ar atvieglinātu)
Jeb kas tieši traucē ikdienā? Raustīšanos, kad uzsāk no vietas jeb kas tad īsti?
Paldies
No MANA skatupunkta:
Mīnusi:
- grūtāka uzsākšana (komforta ziņā), t.i., vairāk jāpaslidina sajūgs, vai jāpārgāzē, vai ļoti labi jātrāpa pa pedāli, lai auto nepagurtu; (izklausās traki, bet tā nav, atkarībā, cik sīkumains esi)
- pie zemiem apgriezieniem, ja iespied pedāli, tad rezonanse pa visu auto aiziet, t.i., vibrācija, grūti pabraukt ar 5to ātrumu uz 40km/h un tad iespiest;
- ja bremzē ar motoru un tad turpina braukt, ir maziņš "grūdiens" jeb nokratās minimāli;
Plusi:
- asāks sākums;
- pie lieliem apgriezieniem labāka pārslēgšanās, nepagurst, ja paspēj pārslēgties - vajag ātras rokas vai šortšifteri;
- var neuztraukties par to, ka dempferis nojuks, jo tāda nav
Varbūt vēl kaut kas, bet nevaru atcerēties. BET vēlreiz atgādinu - kā kuram cilvēkam. Vienam caura gofra traucē, otram nē
Atceramies, ka ļoti lielu lomu spēlē arī reduktora attiecība Jo lielāka attiecībā, jo mazāka rezonanse, jo vieglāk iegriezt ripuļus. Man ar 2,56 vispār bija kapi, pārgāju uz 3,15 - daaaudz labāk palika.Armando rakstīja:hmm, reiz jau ir apspriests sis te viss jautajums, un es kartejo reizi tik varu pateikt ka man nekas neraustas, nekratas un celiens ir jutami labaks kaa pie zemiem taa augstiem apgriezieniem un motors neko nepagurts parsledzoties vai kaa savadak neizjutu diskomfortu, vienigais kas ka atmetoties citreiz var just tadu nelielu nosupasanos, bet tas man vispar netraucee un reali nau nemaz verts pieminet.
godigi jasaka uzreiz ka man nau keramiskais sajugs, bet gan parasts ar acperem ieks sajuga diska. un pats spararats ir vienmasigais m50.
velreiz par to parslegsanos, varbut taa ir ar m20, bet nedomaju ka butu tik liela atskiriba starp vienmasigo m50 ratu, ka motors pagurst, jo ja jau tu stiep tad pa atrumiem met atri un to dazu sec simtalu laikaa motors pat nepaspej nomest apgriezienus, un ors tas ka ja ari vins nomestu, atrums tak saglabajas un atlaizot sajugu rpm uzlec attiecibaa pret atrumu.
nu tas taa, mans viedoklis velreiz pa so visu.
padarītie darbi
tā trīcēšana uz maziem apgriezieniem ar lielāku robu ir kaitinoša man kā ķeramiskais disks vel virsū, ja aizmirstu ka baigi jāizslidina sajūgs uzsākot, tā noslāpst
tā trīcēšana uz maziem apgriezieniem ar lielāku robu ir kaitinoša man kā ķeramiskais disks vel virsū, ja aizmirstu ka baigi jāizslidina sajūgs uzsākot, tā noslāpst
Tas tiesa. Bet, ja aprod, tad jau ir ok. Stulbākais būtu tagad uzlikt M52 swapu un tad saprast, ka esi vairāk zaudējis, nekā ieguvis
par gabarītiem pagriezienos pāris vārdos tādu aptuvenu diy lai saprastu kas vajadzīgs un cik lielas fabrikācijas jāveic ?
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS
USA gabarīti - Kā pievienoji? "marux style"?
Kā parasti - prieks atvērt šo topiku
Kā parasti - prieks atvērt šo topiku
Divkontaktu spuldzīte, tālāk jau lodāmurs un vadiminime rakstīja:par gabarītiem pagriezienos pāris vārdos tādu aptuvenu diy lai saprastu kas vajadzīgs un cik lielas fabrikācijas jāveic ?
Pa lielam jā :) Tagad sapratu, ka man patīk šādi, tad kādu dienu sameistarošu tiešām kārtīgi to visu :)marux rakstīja:USA gabarīti - Kā pievienoji? "marux style"?
Kā parasti - prieks atvērt šo topiku
ja sameistarosi pa smuko, skati varēs iziet ar gabarītiem pagriezienu vietā? man arī piedur kā izskatās kad gabarīti ir pagriezienos, bet domāju vai nav kādas problēmas skatē (vai nav pirms skates jātaisa atpakaļ).
Nav ne jausmas. Maijā iešu skati, tad jau redzēs
Man domāt, ka TA tik un tā cauri nelaidīs, jo pēc Eiropas standarta gabarītam ir jādeg visu laiku, bet USA standartā gabarīts tiek izslēgts pie ieslēgta pagrieziena.
Var jau uztaisīt tā, ka deg visu laiku... Un pagriezienam kalpo spuldzītes otrs kvēldiegs.
es savam (pirms violetā) e36 pavarotos ieliku no pakaļas gabarītiem divkontaktu čaulītes un pielodēju vadus uzliku uz gabarītiem un pavarotiem lai būtu USA
Sarkanam ar pēc TA būs
Sarkanam ar pēc TA būs
oho, nebiju iedomajies par divkontaktu lampinām Bet tas gan vairak ietecams e36... Es e34 savadak taisišu
Tikko gaaju skati un pajautaaju par sho lietu! Apskati nevar izietmarux rakstīja:Man domāt, ka TA tik un tā cauri nelaidīs, jo pēc Eiropas standarta gabarītam ir jādeg visu laiku, bet USA standartā gabarīts tiek izslēgts pie ieslēgta pagrieziena.
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Tad sīkums. Lai tiktu atpakaļ pie "pareizajiem" gabarītiem, 5min
nezinu,kas Jums nepatik? Aizvedu savejo nobalansēt pirms liku virsū un nekādas vibrācijas nejūtu. Vienīgā problēma,ko saskatu pats ir tas,ka pa šoseju grūti noturēt ātrumu brauc uz 100 turot vienmērīgi gāzi,pēc kāda laika jau 80,atkal ieber līdz 100tam pēc kāda laika 80
Nav jau vibrācija, bet rezonanse :) Manējais arī balansēts, viss tur čikiniekā. Vot, ar ātruma noturēšanu gan problēmu nav
arī par ātrumiem neko nezinu, viss turās normāli!Kobreti rakstīja:nezinu,kas Jums nepatik? Aizvedu savejo nobalansēt pirms liku virsū un nekādas vibrācijas nejūtu. Vienīgā problēma,ko saskatu pats ir tas,ka pa šoseju grūti noturēt ātrumu brauc uz 100 turot vienmērīgi gāzi,pēc kāda laika jau 80,atkal ieber līdz 100tam pēc kāda laika 80
Par rezonansi, te, Kobreti, palasi vairāk http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=29&t=8&start=240
nu nav man ne rezonanses,ne vibrāciju, jā piekrītu Mārim, ja ar 5to pie 40km/h iespiež grīdā tad ir tād ir tā,ka nedaudz novibrē,bet tā jau ir ari ar m50 n shit Braucu kā braucu pirms tam,un neteikšu arī,ka mega pulkstenis lido ar to m20 Biju cerējis,ka būs šitā,bet nekā
Neslikti tam čalim to abaroti aiziet
Par to arī runāju :) Ar dempferoto tā toč nav, vismaz neatceros. Kāda tev reduktoram attiecība?Kobreti rakstīja:ja ar 5to pie 40km/h iespiež grīdā tad ir tād ir tā,ka nedaudz novibrē
[quote="Kobreti"]nu nav man ne rezonanses,ne vibrāciju, jā piekrītu Mārim, ja ar 5to pie 40km/h iespiež grīdā tad ir tād ir tā,ka nedaudz novibrē,bet tā jau ir ari ar m50 n shit Braucu kā braucu pirms tam,un neteikšu arī,ka mega pulkstenis lido ar to m20 Biju cerējis,ka būs šitā,bet nekā
Nav informācijas par konkrētā video m20 svaru!
ZInu, ka siikais stāstija, ka viņam bija, liekas, kādi 3kg, tad var viņam pajautāt, kā bultiņa skraidīja!
Nav informācijas par konkrētā video m20 svaru!
ZInu, ka siikais stāstija, ka viņam bija, liekas, kādi 3kg, tad var viņam pajautāt, kā bultiņa skraidīja!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 130
- chevron_right