dogMa's 328i coupé..

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

19 Nov 2012, 01:19

STUDENTS rakstīja:Paga nu kas tieši tad īsti ir tas kas braucē braukt ar m20 ??
Varbūt kāds var uzskaitīt + un - (m20 lietotājs ar atvieglinātu)
Jeb kas tieši traucē ikdienā? Raustīšanos, kad uzsāk no vietas jeb kas tad īsti? :rolleyes:
Paldies ;)
Pateikšu godīgi - katram sava komforta latiņa, kā arī, cik sīkumains esi.

No MANA skatupunkta:
Mīnusi:
- grūtāka uzsākšana (komforta ziņā), t.i., vairāk jāpaslidina sajūgs, vai jāpārgāzē, vai ļoti labi jātrāpa pa pedāli, lai auto nepagurtu; (izklausās traki, bet tā nav, atkarībā, cik sīkumains esi)
- pie zemiem apgriezieniem, ja iespied pedāli, tad rezonanse pa visu auto aiziet, t.i., vibrācija, grūti pabraukt ar 5to ātrumu uz 40km/h un tad iespiest;
- ja bremzē ar motoru un tad turpina braukt, ir maziņš "grūdiens" jeb nokratās minimāli;

Plusi:
- asāks sākums;
- pie lieliem apgriezieniem labāka pārslēgšanās, nepagurst, ja paspēj pārslēgties - vajag ātras rokas vai šortšifteri;
- var neuztraukties par to, ka dempferis nojuks, jo tāda nav :lol:

Varbūt vēl kaut kas, bet nevaru atcerēties. BET vēlreiz atgādinu - kā kuram cilvēkam. Vienam caura gofra traucē, otram nē ;)
Armando rakstīja:hmm, reiz jau ir apspriests sis te viss jautajums, un es kartejo reizi tik varu pateikt ka man nekas neraustas, nekratas un celiens ir jutami labaks kaa pie zemiem taa augstiem apgriezieniem un motors neko nepagurts parsledzoties vai kaa savadak neizjutu diskomfortu, vienigais kas ka atmetoties citreiz var just tadu nelielu nosupasanos, bet tas man vispar netraucee un reali nau nemaz verts pieminet.
godigi jasaka uzreiz ka man nau keramiskais sajugs, bet gan parasts ar acperem ieks sajuga diska. un pats spararats ir vienmasigais m50.
velreiz par to parslegsanos, varbut taa ir ar m20, bet nedomaju ka butu tik liela atskiriba starp vienmasigo m50 ratu, ka motors pagurst, jo ja jau tu stiep tad pa atrumiem met atri un to dazu sec simtalu laikaa motors pat nepaspej nomest apgriezienus, un ors tas ka ja ari vins nomestu, atrums tak saglabajas un atlaizot sajugu rpm uzlec attiecibaa pret atrumu.
nu tas taa, mans viedoklis velreiz pa so visu. :drink:
Atceramies, ka ļoti lielu lomu spēlē arī reduktora attiecība ;) Jo lielāka attiecībā, jo mazāka rezonanse, jo vieglāk iegriezt ripuļus. Man ar 2,56 vispār bija kapi, pārgāju uz 3,15 - daaaudz labāk palika.
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene

19 Nov 2012, 16:26

padarītie darbi :super:
tā trīcēšana uz maziem apgriezieniem ar lielāku robu ir kaitinoša :doh: man kā ķeramiskais disks vel virsū, ja aizmirstu ka baigi jāizslidina sajūgs uzsākot, tā noslāpst :rolleyes:
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

19 Nov 2012, 19:05

:giggle: Tas tiesa. Bet, ja aprod, tad jau ir ok. Stulbākais būtu tagad uzlikt M52 swapu un tad saprast, ka esi vairāk zaudējis, nekā ieguvis :lol:
Profila bilde
minime
Ziņojumi: 130
Pievienojies: 28 Mai 2012, 00:27

19 Nov 2012, 20:33

par gabarītiem pagriezienos pāris vārdos tādu aptuvenu diy lai saprastu kas vajadzīgs un cik lielas fabrikācijas jāveic ?
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

19 Nov 2012, 20:34

USA gabarīti - :super: Kā pievienoji? "marux style"? :gigigi:

Kā parasti - prieks atvērt šo topiku :super:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

19 Nov 2012, 21:12

minime rakstīja:par gabarītiem pagriezienos pāris vārdos tādu aptuvenu diy lai saprastu kas vajadzīgs un cik lielas fabrikācijas jāveic ?
Divkontaktu spuldzīte, tālāk jau lodāmurs un vadi ;)
marux rakstīja:USA gabarīti - :super: Kā pievienoji? "marux style"? :gigigi:

Kā parasti - prieks atvērt šo topiku :super:
Pa lielam jā :) Tagad sapratu, ka man patīk šādi, tad kādu dienu sameistarošu tiešām kārtīgi to visu :)
Profila bilde
armis
Ziņojumi: 1241
Pievienojies: 12 Okt 2011, 15:01
Braucu ar: baklažāna dvuļu
Atrašanās vieta: Rīga/Jūrmala/Tukums

19 Nov 2012, 21:17

ja sameistarosi pa smuko, skati varēs iziet ar gabarītiem pagriezienu vietā? man arī piedur kā izskatās kad gabarīti ir pagriezienos, bet domāju vai nav kādas problēmas skatē (vai nav pirms skates jātaisa atpakaļ).
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

19 Nov 2012, 21:23

Nav ne jausmas. Maijā iešu skati, tad jau redzēs :lol:
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

19 Nov 2012, 21:29

Man domāt, ka TA tik un tā cauri nelaidīs, jo pēc Eiropas standarta gabarītam ir jādeg visu laiku, bet USA standartā gabarīts tiek izslēgts pie ieslēgta pagrieziena. :rolleyes:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

19 Nov 2012, 22:39

Var jau uztaisīt tā, ka deg visu laiku... Un pagriezienam kalpo spuldzītes otrs kvēldiegs. :rolleyes:
Attēls
Profila bilde
KeX
Ziņojumi: 416
Pievienojies: 24 Sep 2011, 14:43
Braucu ar: piečurātām miglām
Atrašanās vieta: Liepāja

19 Nov 2012, 22:43

es savam (pirms violetā) e36 pavarotos ieliku no pakaļas gabarītiem divkontaktu čaulītes un pielodēju vadus uzliku uz gabarītiem un pavarotiem lai būtu USA :gigigi:
Sarkanam ar pēc TA būs :supeer:
Attēls
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

19 Nov 2012, 23:08

oho, nebiju iedomajies par divkontaktu lampinām :lol: Bet tas gan vairak ietecams e36... Es e34 savadak taisišu :lol: :lol: :lol:
Profila bilde
Orkaans
Ziņojumi: 3176
Pievienojies: 14 Mar 2011, 19:52
Braucu ar: BMW E90
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 6
 

20 Nov 2012, 12:50

marux rakstīja:Man domāt, ka TA tik un tā cauri nelaidīs, jo pēc Eiropas standarta gabarītam ir jādeg visu laiku, bet USA standartā gabarīts tiek izslēgts pie ieslēgta pagrieziena. :rolleyes:
Tikko gaaju skati un pajautaaju par sho lietu! Apskati nevar iziet ;)
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

20 Nov 2012, 14:01

Tad sīkums. Lai tiktu atpakaļ pie "pareizajiem" gabarītiem, 5min ;)
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

21 Nov 2012, 16:07

nezinu,kas Jums nepatik? Aizvedu savejo nobalansēt pirms liku virsū un nekādas vibrācijas nejūtu. Vienīgā problēma,ko saskatu pats ir tas,ka pa šoseju grūti noturēt ātrumu :doh: brauc uz 100 turot vienmērīgi gāzi,pēc kāda laika jau 80,atkal ieber līdz 100tam pēc kāda laika 80 :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

21 Nov 2012, 16:18

Nav jau vibrācija, bet rezonanse :) Manējais arī balansēts, viss tur čikiniekā. Vot, ar ātruma noturēšanu gan problēmu nav :lol:
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

21 Nov 2012, 16:56

Kobreti rakstīja:nezinu,kas Jums nepatik? Aizvedu savejo nobalansēt pirms liku virsū un nekādas vibrācijas nejūtu. Vienīgā problēma,ko saskatu pats ir tas,ka pa šoseju grūti noturēt ātrumu :doh: brauc uz 100 turot vienmērīgi gāzi,pēc kāda laika jau 80,atkal ieber līdz 100tam pēc kāda laika 80 :lol:
arī par ātrumiem neko nezinu, viss turās normāli!
Par rezonansi, te, Kobreti, palasi vairāk http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=29&t=8&start=240
;)
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

21 Nov 2012, 19:50

nu nav man ne rezonanses,ne vibrāciju, jā piekrītu Mārim, ja ar 5to pie 40km/h iespiež grīdā tad ir tād ir tā,ka nedaudz novibrē,bet tā jau ir ari ar m50 n shit :hahaha: Braucu kā braucu pirms tam,un neteikšu arī,ka mega pulkstenis lido ar to m20 :rolleyes: Biju cerējis,ka būs šitā,bet nekā :sad:

Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

21 Nov 2012, 21:06

Neslikti tam čalim to abaroti aiziet :hahaha:
Kobreti rakstīja:ja ar 5to pie 40km/h iespiež grīdā tad ir tād ir tā,ka nedaudz novibrē
Par to arī runāju :) Ar dempferoto tā toč nav, vismaz neatceros. Kāda tev reduktoram attiecība?
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

21 Nov 2012, 21:56

[quote="Kobreti"]nu nav man ne rezonanses,ne vibrāciju, jā piekrītu Mārim, ja ar 5to pie 40km/h iespiež grīdā tad ir tād ir tā,ka nedaudz novibrē,bet tā jau ir ari ar m50 n shit :hahaha: Braucu kā braucu pirms tam,un neteikšu arī,ka mega pulkstenis lido ar to m20 :rolleyes: Biju cerējis,ka būs šitā,bet nekā :sad:

Nav informācijas par konkrētā video m20 svaru!
ZInu, ka siikais stāstija, ka viņam bija, liekas, kādi 3kg, tad var viņam pajautāt, kā bultiņa skraidīja! :D