problēmas ar stūres mehānismu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 15
- chevron_right
Atkal ieilgusī sāpe, apnika čakarēties.
Līdz ko iestutēju M52B28, ir problēmas ar stūres pastiprinātāju.
Stāsts..
Sākumā bija M50 sūknis ar visu M50 pievīlētu kronšteinu. Sīca stūres pastiprinātājs.
Ok, noņēmu no ejoša auto M52 stūres stiprekli + spiediena šļauku. Uzliku. Tāpat sīc.
Nomainīju reiku, tāpat sīc. Nomainīju spiediena šļauku (jaunu), tāpat sīc. Nomainīju reiku, tāpat sīc. Nomainīju stūres pastiprinātāju, tāpat sīc. Nomainīju "čūsku", tāpat sīc. Nomainīju šodien bačoku, vispār stūre kokaina palika. WTF?
Pa šo laiku esmu nomainījis 3 reikas, 3 sūkņus, 3 spiediena šļaukas, 2 "čūskas", 1 bačoku.
Pēdējais variants palicis - uzlikt jaunu bačoku..
Lieki piebilst, ka katru reizi lēju jaunu eļļu, liku jaunas šaibas u.t.t. Sulo tikai no bačoka augšas, pārējais viss sauss.
Apnicis 1,5 gadus braukt kā ar elektroauto.
P.S. Mainīta ir arī siksna, visi rullīši, ģenerators u.t.t.
Līdz ko iestutēju M52B28, ir problēmas ar stūres pastiprinātāju.
Stāsts..
Sākumā bija M50 sūknis ar visu M50 pievīlētu kronšteinu. Sīca stūres pastiprinātājs.
Ok, noņēmu no ejoša auto M52 stūres stiprekli + spiediena šļauku. Uzliku. Tāpat sīc.
Nomainīju reiku, tāpat sīc. Nomainīju spiediena šļauku (jaunu), tāpat sīc. Nomainīju reiku, tāpat sīc. Nomainīju stūres pastiprinātāju, tāpat sīc. Nomainīju "čūsku", tāpat sīc. Nomainīju šodien bačoku, vispār stūre kokaina palika. WTF?
Pa šo laiku esmu nomainījis 3 reikas, 3 sūkņus, 3 spiediena šļaukas, 2 "čūskas", 1 bačoku.
Pēdējais variants palicis - uzlikt jaunu bačoku..
Lieki piebilst, ka katru reizi lēju jaunu eļļu, liku jaunas šaibas u.t.t. Sulo tikai no bačoka augšas, pārējais viss sauss.
Apnicis 1,5 gadus braukt kā ar elektroauto.
P.S. Mainīta ir arī siksna, visi rullīši, ģenerators u.t.t.
stulbs jautājums. ar atvienotu sūkni arī moš sīc?
Vienu pašu sūkni kā tu atvienosi?
Stulbs jautājums, bet va esi 100 % pārliecināts, ka vaina ir stūres mehānismā?
Stulbs jautājums, bet va esi 100 % pārliecināts, ka vaina ir stūres mehānismā?
Sīcēšana reaģē uz apgriezieniem un esmu pārliecināts, ka tas ir stūres pastiprinātājs. Skaņa ir ļoti raksturīga tai. Ģenerators ir stenda pārbaudīts, nav pie vainas.yanks rakstīja:stulbs jautājums. ar atvienotu sūkni arī moš sīc?
Man nav citu variantu.poweredbygirts rakstīja:Vienu pašu sūkni kā tu atvienosi?
Stulbs jautājums, bet va esi 100 % pārliecināts, ka vaina ir stūres mehānismā?
būs kaut kāds kaucoš dzesēšanas šķidruma sūkņa gultnis
Nu, nē Ūdenssūknis 1 gadu vecs/jauns. Visas pazīmes braucot, stāvot uz vietas u.t.t. liecina tā kā par sūkni.. Kāpēc šodien vispār stiprinātājs pazuda? Pie apgriezieniem paliek labāk, bet tāpat kokaina. Apjucis jau esmu, tiešām zb jau.
jauns trauks atrisinās tavas problēmas (trauka kanālos iekšā ir filtrs, kas noteikti laika gaitā ir aizaudzis un traucē cirkulāciju)
kā arī jautājums - ņemot nost "ejošos" sūkņus netika sists pa ass rajonu, lai nodabūtu nost ieēdušos skriemeli? ja jā, tad arī tur būs cēlonis sīkšanai, sūkņiem tas ļoti nepatīk.
kā arī jautājums - ņemot nost "ejošos" sūkņus netika sists pa ass rajonu, lai nodabūtu nost ieēdušos skriemeli? ja jā, tad arī tur būs cēlonis sīkšanai, sūkņiem tas ļoti nepatīk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ok, nav problēmu jaunu trauku iepirkt, bet maza ticība, ka tas atrisinās, bet mēģināts nav zaudēts. Par tiem filtriņiem zināju, tāpēc arī mainīju bačoku.he9600 rakstīja:jauns trauks atrisinās tavas problēmas (trauka kanālos iekšā ir filtrs, kas noteikti laika gaitā ir aizaudzis un traucē cirkulāciju)
kā arī jautājums - ņemot nost "ejošos" sūkņus netika sists pa ass rajonu, lai nodabūtu nost ieēdušos skriemeli? ja jā, tad arī tur būs cēlonis sīkšanai, sūkņiem tas ļoti nepatīk.
Par sūkņiem - nevienam netika sists pa asi, tādas nianses zinu. Viss tika darīts tiešām saudzīgi.
Par kuriem gultnīšiem runā?Armando rakstīja:nau vienkarsi kads no gulnishiem beigts,
Bet es sapratu, ka Tu ba4oku jau esi nomainījis, ne tā?
Jā, bet neliku jaunu.
Vakar vakarā stūre "atnāca" vaļā, tagad strādā tāpat, kā strādāja iepriekš, bet tāpat sīc. Pēdējais variants - jauns bačoks, pamēģināsim.
Vakar vakarā stūre "atnāca" vaļā, tagad strādā tāpat, kā strādāja iepriekš, bet tāpat sīc. Pēdējais variants - jauns bačoks, pamēģināsim.
Gan jau, ka bija kkāds gaiss, kurš netika ārā.. ok. pēc tam iepostē par ''cerams'' izmaiņām..
dogma neker krenki ta dazreiz gadas var atiet uzreiz var pec 2 dienam var pec nedelas
normāls čalis rakstīja:Man līdzīgi ir, no sākuma šķita, ka tā ir stūres lenta, kas ķeras un čīkst, jo skaņa bija salonā iekšā (vismaz man tā šķita, kad mēģināju).Wildutch rakstīja:Nezinaju kuraa sadalja mesties ieksa, bet kaut ka nepatik man bembiti viena lieta. Tikko itka biju uz servisa pilno ritoshas apkopi, bet skanja nepazud, leni braucot un griezot sturi ir tadi divaini aizķērieni un taka kkas ķertos un klab nedaudz, sturi karoč nevar vienmerigi pagriezt, bet ta nedaudz nepatikami. Piebilstu, ka sture chiikst un varbut pie vainas tas apaļais verķis iekš stūres, kuram apkart ir tads metala stienitis uz rinķi, to janomaina itka, lai sture nečikstot. Bet tas skaņas nav foršas un sturi ja, nevar ta briivi pagrozit, varbut ir doma, par ko runaju?:D
Noņēmu stūri, pamēģināju bez lentas - tas pats.
Tas notiek tad, kad stūri griež vismaz par vienu apgriezienu.
šķiet, ka skaņa nāk no paša stūres stieņa (bildē kaut kur rajonā starp 1 un 2.)
Mazliet metāliska skaņa ar tādiem krik, krik (tākā aizķērieniem, itkā mazas atsperītes būtu iesprūdušas šaurā vietā un tās tiktu plēstas)
Varbūt stūres stienis tikai novada skaņu un tāpēc šķiet, ka aukšgalā (salonā gandrīz iekšā)
Smieklīgs apraksts, būs laikam jānofilmē un jāprovē pacelt, apskatīt kas ārpusē darās.
Wildutch, vai vari pateikt, kura detaļa bildē esot tas metāla riņķītis? Un Tev ir tāpat?
Izskatās, ka savu problēmu esmu atrisinājis. Varbūt kādam citam der.
Nomainīju augšējo gultni, bildē detaļa nr2. Vecā gultņa plastmasas viducis bija sasēdies un saspiests ento gadu laikā un tādēļ viss stūres stienis ieslīdējis iekšā par kādu 0,7-1cm, līdz ar to, izskatās, ka stūres locks kaut ko čakarējās.
Jauno gultni bija pagrūti iemānīt (precīzāk sprostgredzenu), bet kad izdevās, viss uzreiz ļoti smuki un gludi darbojās. (sapūtu arī mazliet ar silikonu pa stūres stieni uz leju un sausās gumijas čīkstoņa arī pazudusi)
EDIT: problēma atgriezās pēc nedēļas - šoreiz izskatās, ka tā tika atrisināta pilnībā. Tas, ko darīju - kārtīgi saeļļoju detaļu nr. 7 un 9 bildē. Krakšķošo stūri izraisīja apakšējais gultnis un pie viena U savienojums mazliet zemāk izraisīja spalgo čīkstēšanu.
apakšējo gultni var saeļļot no motortelpas. Tas atrodas tieši pie ugunssienas. (mānīgi, jo skaņa šķietami ir tieši aiz stūres, bet beigās izrādījās, ka apakšējais gultnis pie vainas, saeļļojot - stūre smooth as babys butt grozās )
Ja kādam noder - prieks palīdzēt! :) Ja neskaidrs, jautājiet!
Pēdējais labojis normāls čalis - 12 Mar 2014, 09:14, kopā labots 1 reizi.
varetu but plastmasas gredzens vainigs , kalonkai
cik gruti vinu nomainit ? baigi kaut kas jajauc ara ?
Noņem stūri (27 torx un 16mm muciņa (vajag pagarinājumu, jo skrūve padziļi stūrē) - 6. skrūve bildē), noņem 5. šeibu, 4. sprostgredzenu, 3. šeibu un ar plakano skrūvgriezi velc ārā 2. plastmasas detaļu un gultni.baumanis rakstīja:cik gruti vinu nomainit ? baigi kaut kas jajauc ara ?
Kāds ir restaurējis stūres mehānisku/reiku, kāds varētu varbūt ieteikt kādu kantori vai cilvēku, kas ar to nodarbojās? Atsauksmes?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 15
- chevron_right