Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 62
- chevron_right
priekshā savlaik bija 60mm uz stock, nevajadzeja pat atsperu savilceejus, lai samainiitu atsperes... bet amortizaacija bija..
kkur no tantēm dzirdēju,ka aizmugurē varot likt no e30 stock amīšus tiem gājiens mazāks,tipa paši īsāki,līdz ar to var likt lielāku sēdinājumu!
coupe 2.8
Tā arī ir, bet tad labāk likt pussporta e30 amīšus
Tur priekšā nekas nederēs Turklāt jēga no tā ir 0, jo priekš E36 ir daudz lielāks piedāvājums īsajiem amortizatoriem un koiloveriem.
Arī aizmugurē - e30 amjus likt var, bet nav tā, ka no tā būtu jēga, ja vien nesēdina aizmuguri par 60mm un vairāk. Aizmugurējie amortizatori ko piedāvāju vai, kas ir komplektā koiloveriem, jau ir cietāki un zemāki un ļoti labi sadzīvo ar sēdinājumu līdz -60mm
Arī aizmugurē - e30 amjus likt var, bet nav tā, ka no tā būtu jēga, ja vien nesēdina aizmuguri par 60mm un vairāk. Aizmugurējie amortizatori ko piedāvāju vai, kas ir komplektā koiloveriem, jau ir cietāki un zemāki un ļoti labi sadzīvo ar sēdinājumu līdz -60mm
Neliela problēma: aizmugurē stāv regulējamās atsperes, kuras nav nemaz zemu nosēdinātas, bet uz pauguriem braucot aizmugrējā kreisajā arkā strīķējas riepa, otrai pusei tas ne reizi nav manīts. Arī ja mašīna sasēžās 3 vai pat 4 cilvēki, ir smagi, jo pie katra nelīdzenuma riepa arkā!?
man ar stock atsperēm braucot vienam, pie lielākām ka4kām rati arkās... un ja aizmugurē kaut vien iesēžas pabraukt nereāli pa mūsu ceļiem.. laikam baigi sagurušas atsperes tad...
možais rakstīja:man ar stock atsperēm braucot vienam, pie lielākām ka4kām rati arkās... un ja aizmugurē kaut vien iesēžas pabraukt nereāli pa mūsu ceļiem.. laikam baigi sagurušas atsperes tad...
Saliec gumijas atsperēs pa vidu, būs cietākas!
Moš kāds līkums jau salūzis, vajag pacel auto un izčekot!
nekas nav saluzis, vis ir bumbaas, nezinu, ko ieprieksejais saimnieks dariijis, bet gaidam pavasari, kad tik iepirktas koilas, tapat amishi driiz beigsies - taa izskataas...
vot visi tās koilas liek! Bet reāli cik ir pozitīvas un negatīvas atsauksmes? Uz ziemu jāmaina atpakaļ uz stock amīšiem un atsperēm?
coupe 2.8
domaaju, ka noteikti nekas nav jāmaina uz ziemu... vienkarsi es personiigi nobrauksu to, kas man stav virsū un tad ar vasaras ratiem uzreiz koilas svaigas virsū.... lai nepaspeej krabis uzmesties pa ziemu
Ko es tur mainīšu ja aizmugurē stāv jaunas reg. atsperes. Nesaprotu tos kam autiņš ir labi nosēdināts un nemet rieou arkās
vai nu uzliec mazaakus ratus, vai atsperes nav pietiekoši cietas
Ir jautajums par tam regulejamajam atsperem, vai ari par gumijas ielikniem, amisi it ta neko jaunus KONi sport uzliku, bet ta skiba dirsa, ka viens sans zemaks tracina, kur var aplukot interneta cik, kaa un kas?
Ko tiesi? Reg. atsperes? Uzjautā psih-arno viņš tev visu izklāstīs
Ja nu kas - jaunas regulējamas E36 aizmugurējās atsperes maksā 35Ls. Ja interesē PM vai 26779969318is rakstīja:Ir jautajums par tam regulejamajam atsperem, vai ari par gumijas ielikniem, amisi it ta neko jaunus KONi sport uzliku, bet ta skiba dirsa, ka viens sans zemaks tracina, kur var aplukot interneta cik, kaa un kas?
Pārbaudīts praksē - jāmaina visi 4 tagaddogMa rakstīja:Priekšā max sēdinājums uz stock amīšiem ir ieteicams līdz 40mm.. Bet tāpat daauudz ātrāk atliecas.
psih-arno kaa tu liec aizmugureejaas reguleejamaas atsperes, ar reguleejumu pret augshu vai apakshu? Cik es atradu netaa, tad pilniigi visi(ko es samekleeju) liek ar reguleejumu uz leju. Vai tur vispaar ir shkirba kaa liek?psih-arno rakstīja:Ja nu kas - jaunas regulējamas E36 aizmugurējās atsperes maksā 35Ls. Ja interesē PM vai 26779969318is rakstīja:Ir jautajums par tam regulejamajam atsperem, vai ari par gumijas ielikniem, amisi it ta neko jaunus KONi sport uzliku, bet ta skiba dirsa, ka viens sans zemaks tracina, kur var aplukot interneta cik, kaa un kas?
Manuprāt, liela nozīme nav, bet es lieku ar regulācijas gredzeniem uz augšu, jo tad var tik klāt gredzeniem un iespējams paregulēt augstumu neizņemot atsperi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 62
- chevron_right