Reduktori, pusasis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- chevron_right
Ir ok, bez gatera nekas neiet, jo kad atkal saksi driftot tas pats suds buskasp1js rakstīja:Nolūza priekšējā reduktora skrūve, nevar dabūt ārā, izurbt un laist cauri garāku skrūvi ar uzgriezni ir pilnīgs gateris vai ok?
Vai compact der no parastā e36 mazias reduktors tikai pārskrūvējot aizmugurējo vāku?
nē, pavisam cits korpuss
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tātad, ir 2.5 sedans ar mazo reduktoru (ne es liku, jau bija). Interesē tāda lieta - flancis reduktorā kaut kā fiksējas vai nē?? Saskāros ar problēmu, ka gaitā flancis iznāca no reduktora un paliku stāvam ceļmalā. Šobrid reduktors ir uz grīdas. It kā iekšā reduktorā ir sprostgredzens, bet kaut kā šķiet, ka fāzīte uz flanča to neaizsniedz un flancis brīvi nāk laukā.
Noteikt, kādas pusasis man stāv, neprotu Vai ir kaut kāda garumu atšķirība vidējam reduktoram ar flančiem no mazā??
Paldies!
Noteikt, kādas pusasis man stāv, neprotu Vai ir kaut kāda garumu atšķirība vidējam reduktoram ar flančiem no mazā??
Paldies!
Sveiks sveiks. Man jatajums , kas butu labaks 320i taliem braucieniem neduktors. Ar mazaku vai lielaku. Attiecibu,jo izmantoju auto ikdiena un pa retam gribas talak braukt, bet kad met uz banja tad 5 robs 3000 atbrieziemi ir tikai130 atrums.
Un sak est 10-11 litrus. Tas nozime ka man stav maza attieciba. Jo no vietas ka zibens lidoju. Un pilns apgriexiens atri.
Un sak est 10-11 litrus. Tas nozime ka man stav maza attieciba. Jo no vietas ka zibens lidoju. Un pilns apgriexiens atri.
Ja gribi eko, tad liec no 1.8 tdsa reduktoru.
Ja gribi vel vairak eko, tad no 2.5 tdsa reģi..
Ja gribi vel vairak eko, tad no 2.5 tdsa reģi..
poweredgarage rakstīja:Ja gribi eko, tad liec no 1.8 tdsa reduktoru.
Ja gribi vel vairak eko, tad no 2.5 tdsa reģi..
A kape no dizela? un uzraviens vinam pazudis , nebuska manam esosajam ?Nu biki gribas ekonomiju. Tomer pa bani kur normali lido uz 160-200 vilktiesuz 130. Negribas. A 15 litrus ar negribu kad uz 180 braucu.pa salitu.
Man uz 2.0 stavēja no 1.8tds reduktors, trasē braucot 100km/h bija kkādi 2700 apgriezieni, ja pareizi atceros. Salīdzinot ar 3.45 pazūd uzraviens 3-4 ātrumā, bet pat ar garo reduktoru gāju slīpi 2-3 ātrumā brīvi. Patēriņš ar 2.79 arī par kādu litru mazāk jau brauc eko režīmā, ja pedālis grīdā, tāpat ēdis tos 12-15 litrus
Отправлено с моего EVA-L19 через Tapatalk
Отправлено с моего EVA-L19 через Tapatalk
Man uz 2.5 ir 2.65 reduktors. Par ekonomiju nesūdzos, šoseja 5-6l, 100km/h ~ 2,500 rpm
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
maartyd rakstīja:Man uz 2.5 ir 2.65 reduktors. Par ekonomiju nesūdzos, šoseja 5-6l, 100km/h ~ 2,500 rpm
Dizels vai benzins? Benzins lai estu 5-6 l nereali mam liekas..
man to uzravienu lielakos atrumos.nevajag vajag biju ekonomiju.
MacMillan911 rakstīja:Man uz 2.0 stavēja no 1.8tds reduktors, trasē braucot 100km/h bija kkādi 2700 apgriezieni, ja pareizi atceros. Salīdzinot ar 3.45 pazūd uzraviens 3-4 ātrumā, bet pat ar garo reduktoru gāju slīpi 2-3 ātrumā brīvi. Patēriņš ar 2.79 arī par kādu litru mazāk jau brauc eko režīmā, ja pedālis grīdā, tāpat ēdis tos 12-15 litrus
Отправлено с моего EVA-L19 через Tapatalk
Nav lv kur var darit ko gribi. Saksi slipet te vacija atri sodu un bez tiesibam paliksi. Vini te atri poh ieraudzis pazvanis policijai pateiks nr un gaidi strafu vai ielugumu uz policiju.
M52B25 jeb 323i. Man arī likās nereāli.joks1991 rakstīja:maartyd rakstīja:Man uz 2.5 ir 2.65 reduktors. Par ekonomiju nesūdzos, šoseja 5-6l, 100km/h ~ 2,500 rpm
Dizels vai benzins? Benzins lai estu 5-6 l nereali mam liekas..
man to uzravienu lielakos atrumos.nevajag vajag biju ekonomiju.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Obc nav rādītājs reālam patēriņam.
n52b30 arī uz šosejas rādija 6.5 kompis ar 6gang uz 110km/h braucot, bet kad ar 60litriem nevari 600km nobraukt saproti ka tur ne tuvu nav 6,5.
n52b30 arī uz šosejas rādija 6.5 kompis ar 6gang uz 110km/h braucot, bet kad ar 60litriem nevari 600km nobraukt saproti ka tur ne tuvu nav 6,5.
e36
dvuļa ar 2.79 brīvi 3 ātrumā slīpi un vēl ekonomiska?
mainu pret savu 2bļe5!
mainu pret savu 2bļe5!
VAINEReinholds rakstīja:dvuļa ar 2.79 brīvi 3 ātrumā slīpi un vēl ekonomiska?
mainu pret savu 2bļe5!
Jautājums spečukiem.
Ripojot e36 sedanā ar 100% mazo reduktoru, salauzu vienu mazo pusasi. Pie čoma no plaukta paņēmu mazo pusasi un apmainiju. Pirms nobraukšanas no bedres palūrēju un pamanīju, ka no reduktora svaigi mainītás pusas pusē ir izlīdis, flancis-nezinu ká pareizi sauc to detaļu. Tatad jautãjums... vai mazās pusasis mēdz būt dažāda garuma?
Ripojot e36 sedanā ar 100% mazo reduktoru, salauzu vienu mazo pusasi. Pie čoma no plaukta paņēmu mazo pusasi un apmainiju. Pirms nobraukšanas no bedres palūrēju un pamanīju, ka no reduktora svaigi mainītás pusas pusē ir izlīdis, flancis-nezinu ká pareizi sauc to detaļu. Tatad jautãjums... vai mazās pusasis mēdz būt dažāda garuma?
Sveiki , vai var ielikt flanci no maza reduktora uz lielo reduktoru lai uzmauktu mazo pusasi?
Steidzami lūdzu, gaidi atbildi.
Steidzami lūdzu, gaidi atbildi.
nu fiziski jau var, bet laikam bija iespēja kad tecēs eļļa gar flanci.
Tecēs tecēs, flanču diametri pie blīvslēga citi
Man divus gadus netek
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- chevron_right