sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- …
- 83
- chevron_right
Skaties, vai nav kaut kur sūce, piem., galvenais sajūga cilindrs. Man pašam tā, ka kamēr auksts, nevar normāli robos ielikt, man bik sulojas galvenais sajūga cilindrs..
man pašam ar tas ienāca prātā.Sanāk,ka kautkas nav hermētisks (vai nu galvenais cilindrs,vai kautkur trubas) kā rezultātā,sistēmā iekļūst gais un nevar līdz galam izspiest sajūgu,ne?
ps.ja es nekustinu vienu dienu auto,tad man jaliek robos ar spēku Bail,ka kļoķis nepaliek rokā
ps.ja es nekustinu vienu dienu auto,tad man jaliek robos ar spēku Bail,ka kļoķis nepaliek rokā
nu,intereses pēc uzliku citu lietotu galveno sajūga cilindru,un bāc Tas pats,Kā auto vienu dienu pastāv,tā ar varu jaliek robos,kā nedaudz pabraukā,tā viss iet kā smērēts,.Ka vel varētu būt vainīgs???dogMa rakstīja:Skaties, vai nav kaut kur sūce, piem., galvenais sajūga cilindrs. Man pašam tā, ka kamēr auksts, nevar normāli robos ielikt, man bik sulojas galvenais sajūga cilindrs..
Visa šitā štelle sākās kādas 2vas nedēļas atpakaļ,kad pirmo reizi pamanīju,ka riktīgi grūti liekas robos.
aizlaidu uz garažu,noņēmu sajūga darba cilindrīti,un tā pēda,kas spiež izspiedēja gultni,kustējās uz visām pusem Rāvu nost kārbu,un izrādījās,ka bija pārlūzis šitais verķis (man izskatījās pēc plastmasas sēnes ),kas bildē atzīmēts ar sarkanu,un lūzuma vieta ir parādīta ar zaļo: To nomainīju,visu saliku atpakaļ,un sākās šī mana problēma
Man pašam vel ienāca prātā detaļa,kas šajā bildē ir apvilkta ar sarkanu.Iespējams,ka to esmu aplicis otrādi ,bet cik skatījos,viņai tie gali vienādi tad jau pof,kā viņu liek,galvenais,lai pumpiņas būtu uz motora pusi,vai ne???
Nu,man vairs nav varianti
Kādas jūsu domas,viedokļi,ieteikumi.Help
PROBLĒMA ATRISINĀTA
Pēdējais labojis vairis.v - 29 Nov 2013, 17:24, kopā labots 1 reizi.
nu i kas bija. tak padalies ar infu, citiem kādreiz var noderēt, nevis nobļaujies ROBLĒMA ATRISINĀTA un notinies
BMW-Big Money Waste
Esmu darbā,nevaru visu laiku sēdēt netā
Vel 100% nēsmu droš,bet 80%,ka vainīga eļļa. Man uz kārbas
Bija noplēsta tā oraņdžā bļemba, kur rakstīts :ONLY ATF OIL
Autoveikalā pirku kārbai eļļu,un man ne to iedeva,un pats ar biju
Piemirsis,ka jalej ATF,steigā iegāzu iekšā to ko deva,jo bija jasteidzās,un beigās
Pāris cilvēki minēja,ka varētu būt eļļa vainīga.
Izrādās,ka biju ielējis kautkādu mineral kārbas eļļu.un
Viņa jau tā bija bieza,un aukstumā paliek vel biezāka. Tākā
Tagad uzliku citu kārbu,pagaidām,un pēcāk jameģina
Izliet to sū.u ārā un jalej Atf. Nu kautkā tā,.Tā iet,kad steidzās
Vel 100% nēsmu droš,bet 80%,ka vainīga eļļa. Man uz kārbas
Bija noplēsta tā oraņdžā bļemba, kur rakstīts :ONLY ATF OIL
Autoveikalā pirku kārbai eļļu,un man ne to iedeva,un pats ar biju
Piemirsis,ka jalej ATF,steigā iegāzu iekšā to ko deva,jo bija jasteidzās,un beigās
Pāris cilvēki minēja,ka varētu būt eļļa vainīga.
Izrādās,ka biju ielējis kautkādu mineral kārbas eļļu.un
Viņa jau tā bija bieza,un aukstumā paliek vel biezāka. Tākā
Tagad uzliku citu kārbu,pagaidām,un pēcāk jameģina
Izliet to sū.u ārā un jalej Atf. Nu kautkā tā,.Tā iet,kad steidzās
Problēma sekojoša, ir tā kad sajūgs ir paša pedāļa augšā. Tas ir nedaudz jau pieskaroties pie pedāļa izspiežas sajūgs.
Vai ir iespēja pieregulēt kaut kā sajūgu, lai sākumā nedaudz būtu pedālim brīvgājiens?
Vai ir iespēja pieregulēt kaut kā sajūgu, lai sākumā nedaudz būtu pedālim brīvgājiens?
sveiki.
problēma sekojoša. kad mašīna ir auksta tad spēcīgi jāspiež ātrumpārslēgs lai ieliktu robos, bet kad uzsilst tad ir viss labi. un vēl šodien pēc normāla snow drifta sajūga pedālis palicis tāds ļenganāks. t.i. mīkstāk spiežas nekā parasti.varbūt kāds zin kas par lietu? vienīgais kas ir novērots ir tas ka kārbai kardāna daļas saļņiks sulo..
auto 1.8is 1999 gada.
problēma sekojoša. kad mašīna ir auksta tad spēcīgi jāspiež ātrumpārslēgs lai ieliktu robos, bet kad uzsilst tad ir viss labi. un vēl šodien pēc normāla snow drifta sajūga pedālis palicis tāds ļenganāks. t.i. mīkstāk spiežas nekā parasti.varbūt kāds zin kas par lietu? vienīgais kas ir novērots ir tas ka kārbai kardāna daļas saļņiks sulo..
auto 1.8is 1999 gada.
galvenais cilindrs nepuņķojas?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
nomaini elju uz svaigu un pareizo.m44b19 rakstīja:sveiki.
problēma sekojoša. kad mašīna ir auksta tad spēcīgi jāspiež ātrumpārslēgs lai ieliktu robos, bet kad uzsilst tad ir viss labi. un vēl šodien pēc normāla snow drifta sajūga pedālis palicis tāds ļenganāks. t.i. mīkstāk spiežas nekā parasti.varbūt kāds zin kas par lietu? vienīgais kas ir novērots ir tas ka kārbai kardāna daļas saļņiks sulo..
auto 1.8is 1999 gada.
gan jau teu tur parak bieza elja ir. sulojoshais saljniks nekadi neiespaido nevienu no shim lietam. ja neskaita to ka vins laizh ellu ara.
...
laachuks rakstīja:Problēma sekojoša, ir tā kad sajūgs ir paša pedāļa augšā. Tas ir nedaudz jau pieskaroties pie pedāļa izspiežas sajūgs.
Vai ir iespēja pieregulēt kaut kā sajūgu, lai sākumā nedaudz būtu pedālim brīvgājiens?
Jap,manas domas apstiprinājās.Vainīga bija eļļaputns26 rakstīja:Esmu darbā,nevaru visu laiku sēdēt netā
Vel 100% nēsmu droš,bet 80%,ka vainīga eļļa. Man uz kārbas
Bija noplēsta tā oraņdžā bļemba, kur rakstīts :ONLY ATF OIL
Autoveikalā pirku kārbai eļļu,un man ne to iedeva,un pats ar biju
Piemirsis,ka jalej ATF,steigā iegāzu iekšā to ko deva,jo bija jasteidzās,un beigās
Pāris cilvēki minēja,ka varētu būt eļļa vainīga.
Izrādās,ka biju ielējis kautkādu mineral kārbas eļļu.un
Viņa jau tā bija bieza,un aukstumā paliek vel biezāka. Tākā
Tagad uzliku citu kārbu,pagaidām,un pēcāk jameģina
Izliet to sū.u ārā un jalej Atf. Nu kautkā tā,.Tā iet,kad steidzās
Čau visiem un priecīgus ziemassvētkus! mana dāvana 25.datumā bija izbeidzies sajūgs manam auto... zināju, ka viņš iet uz galu, bet viss k-kā interesanti notika- izbraucu 24. līdz vakaram un no rīta iekāpjot mašīnā sajūga pedālim vairs nebija pretestības un viss bija kaput... vakarā, kad taisijos vilkties uz servisu, 1.reiz startējot mašīna pieleca, bet uzreiz noslāpa... tālāk startējot tagad ir tā- motoru griež, bet bez pretestības, itkā nebūtu kompresijas vispār!!no rīta viss darbojās vakarā vairs nekas nedarbojas!!pirms mēneša biju uz diagnostiku un tur pateica, ka motors strādā labi un problēmu nav... kas var būt noticis?palīdziet iegūt kādu skaidrību, lūdzu!!
he... nav vēl pārbaudīts, bet vakar spriedām, ka viss darbojas tā itkā motoram nebūtu kompresijas vispār... auto nav dzīts pa trasi un arī pilsētā pārvietojos normas robežās... izbeidzās sajugs un arī motors- tur tak nevajadzētu būt sakaram? rīt tiks skatīts kas pa vainu varētu būt! te jautāju vnk, lai lēnam mierinātu nervu sistēmu, jo galvā jau sāk rasties domas, ka būs motors jāmaina
tās ir nesaistītas problēmas.... un ļoti iespējams, ka sūknis/sadalenes/kloķenes devējs nobeidzies... bet tā tāda zīlēšana kafijas biezumos. iemet video, lai var spriest...
nevaru iemest video, jo tuvākas dienas pie auto netikšu!aizvedu pie saviem čaļiem, lai skatās! par kloņenes devēju es arī iedomājos, bet to variantu man noraidīja, jo vairāk izskatās pēc mehāniskas vainas... motoram vēl bija niķis, ka aukstam galīg nebija jaudas, bet kompis nekādus devēja bojājumus neuzrādija!
Kāds man varētu paskaidrot, kas ir ''Manžetes'' galvenam sajūga izspiedēj cilindrītim. Tādu vārdu dzirdu pirmo reizi te Īrijas salā dzīvojot.
Varbūt šinī bildē ir tā detaļa? :
Varbūt šinī bildē ir tā detaļa? :
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
"Manžetes" atrodas zem gumijotās gofras galvenajam sajūga cilindram, t.i., iekšā pašā cilindrītī. Es pat nemāku aprakstīt, kas tas saprotamā valodā ir
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- …
- 83
- chevron_right