Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 107
- chevron_right
Tur 1K ar astīti nostājas, ar visu turbīnu un (piem.) M.Squirtu! Un sit pa sajūgu! (protams, ja pats skrūvē)
Aha, zinu, bet, kad interesējos šajā galā, īsti neviens neķeras tam klāt, iespējams turbochipā čaļi to māk.Dzhejs rakstīja:dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
3) apejama problema.
TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
Cik zinu, EWS3 šeit pie mums neviens nemāk izkodēt, vienkāršāk emulatoru.Vetal rakstīja:Paldies! :)dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Bet kas ir labak+letak, emulators vai izkodet?
to rev limiteru cerams var izprogrammet?
To rev limiteru var pacelt augstāku, lai bez ABS signāla griež līdz galam, bet šaubos, ka šeit pie mums to kāds māk.
Resursos esmu uzgājis info, ka var un kā, bet man līdz tam vēl kāds laiks ejams.
ja ir pārbūve no 4cyl uz 6cyl tad skaitās 2. pakāpes un jāreģistrē pārbūve csdd ja?
kāds tagad nesen ir saskāries ar motora maiņas reģistrāciju? vnk gribu zināt kādi apmēram izdevumi un kā viss notiek
kāds tagad nesen ir saskāries ar motora maiņas reģistrāciju? vnk gribu zināt kādi apmēram izdevumi un kā viss notiek
Varbut kads var daudz maz izstasstit kaa var appiet ABS lai varetu izgriest max rpm?dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Un vel, pieviena uzjautaashu, vai ir iespejams palaist tahometru un dzin temperaturas raditaju peec swapa. Ieprieksh staveja M50B20tu un tagad iekrameets M52tuB28.
@Biznesmenis Nekas nav jāreģistrē, visi savos 1.6 krāmē 2.8 un brauc bēdu nezinot!
cik sarezhgiti? Nevar kompii atslegt sho limitu?Dzhejs rakstīja:3) apejama problema.
taa sapratu, bet nu liekas ka pedali pielikt nebus grutakais. A ko tavuprat labak darit? Mazak par 2.8 toch nav jegas liktDzhejs rakstīja:TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
Tiem kam ir probleema ar tiem apgriezieniem tikai l'idz 5k - tieshi par sho ar elektrikji runajaam. Vinjsh teica ka smieklga problema un tie kam vajag lai zvana un atrisinaas.
Nupat man tieshi sasledza TU motoru ieksh e36 un viss griezhaas un iet.
Ja kas PM
Nupat man tieshi sasledza TU motoru ieksh e36 un viss griezhaas un iet.
Ja kas PM
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
liec m52 motoru un nechakarejies. Vinji arii ir leetaaki.Vetal rakstīja:cik sarezhgiti? Nevar kompii atslegt sho limitu?Dzhejs rakstīja:3) apejama problema.taa sapratu, bet nu liekas ka pedali pielikt nebus grutakais. A ko tavuprat labak darit? Mazak par 2.8 toch nav jegas liktDzhejs rakstīja:TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Ja liki no E46, tad visdrīzāk būs jāliek attiecīgs temperatūras devējs galvā vai tās tuvumā un jāvelk uz paneli. Apgriezienus gan var normāli no vadības atvilkt.RVS rakstīja:Varbut kads var daudz maz izstasstit kaa var appiet ABS lai varetu izgriest max rpm?dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Un vel, pieviena uzjautaashu, vai ir iespejams palaist tahometru un dzin temperaturas raditaju peec swapa. Ieprieksh staveja M50B20tu un tagad iekrameets M52tuB28.
No no no. Temperaturas devejs nav jaliek.dogMa rakstīja:Ja liki no E46, tad visdrīzāk būs jāliek attiecīgs temperatūras devējs galvā vai tās tuvumā un jāvelk uz paneli. Apgriezienus gan var normāli no vadības atvilkt.RVS rakstīja:Varbut kads var daudz maz izstasstit kaa var appiet ABS lai varetu izgriest max rpm?dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Un vel, pieviena uzjautaashu, vai ir iespejams palaist tahometru un dzin temperaturas raditaju peec swapa. Ieprieksh staveja M50B20tu un tagad iekrameets M52tuB28.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Manis pec, +10% momenta par +3% chakaru un liekiem 100-200€ ir ljoti OKDzhejs rakstīja:liec m52 motoru un nechakarejies. Vinji arii ir leetaaki.Vetal rakstīja:cik sarezhgiti? Nevar kompii atslegt sho limitu?Dzhejs rakstīja:3) apejama problema.taa sapratu, bet nu liekas ka pedali pielikt nebus grutakais. A ko tavuprat labak darit? Mazak par 2.8 toch nav jegas liktDzhejs rakstīja:TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Šitais nopietni?es jau taisijos kaut kad uz csdd dzīt,gribi teikt,ka varēšu iziet nākamo TA ar iekrā'mētu M50B20 M43B16 vietā??edzis rakstīja:@Biznesmenis Nekas nav jāreģistrē, visi savos 1.6 krāmē 2.8 un brauc bēdu nezinot!
Jā, es ar 2.8 izgāju un neviens neko neteica.Ģirts rakstīja:Šitais nopietni?es jau taisijos kaut kad uz csdd dzīt,gribi teikt,ka varēšu iziet nākamo TA ar iekrā'mētu M50B20 M43B16 vietā??edzis rakstīja:@Biznesmenis Nekas nav jāreģistrē, visi savos 1.6 krāmē 2.8 un brauc bēdu nezinot!
Es neesmu nekāds baigais spečuks, bet jā temperatūru var dabūt pa zolīdo. E39 laikam ir dubultais (velns kā viņu sauca) temp. sensors.RVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Katrā ziņā temperatūras sensoram ir jābūt GALVĀ jo tur viņš ir paredzēts, nevis kaut kur tosola trubā kur vējš svilpo garām.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
nav jaregistre parbuve ja tads dzinejs gajis e36 no rupnicas netkarigi no ta vai ir 1,6 vai 2,8 dzineji var mainities, iznemums ir tikai tad ja tiek parbuvets no dizela uz benzinu vai otradak tad gan ir jaregistre parbuveZzevsS rakstīja:Jā, es ar 2.8 izgāju un neviens neko neteica.Ģirts rakstīja:Šitais nopietni?es jau taisijos kaut kad uz csdd dzīt,gribi teikt,ka varēšu iziet nākamo TA ar iekrā'mētu M50B20 M43B16 vietā??edzis rakstīja:@Biznesmenis Nekas nav jāreģistrē, visi savos 1.6 krāmē 2.8 un brauc bēdu nezinot!
teoretiski ari butu jaregistre tiem parbuve kas ir iebazushi 2 vanosu dzinejus un ari 3,0 bet nu pagaidam nav dzirdets ka kadu butu izjajushi skate
vienigi no sevis es piebilstu nu ja jus stumjat ieksha 1,6 vieta 2,8 tad nu gan vajadzetu aizmugure disku bremzes ari iestumt a nevis trumuluss atstat savadak sak jau paradities daz labs individs
Nezinu kāds tieši tev tas dzinējs bet var pa vienkāršo uz E39 dzinēja uzmest E36' pravodkuRVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
un slēdz pie tā paša E39 kompja un bus viss čotka.. vismaz es tā dariju kad swapoju savu M52B25
un pa lielam viss strādā labi un ar neko nav bijušas problēmas.un temperatūru arī rāda kā vajag..
Cik man zināms (nav teikts, ka taisnība), E38, E39 nāk "pareizie" temperatūras devēji (ar 4 vadiem), tātad var forši no vadības dabūt panelī temperatūru.Dzhejs rakstīja:Es neesmu nekāds baigais spečuks, bet jā temperatūru var dabūt pa zolīdo. E39 laikam ir dubultais (velns kā viņu sauca) temp. sensors.RVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Katrā ziņā temperatūras sensoram ir jābūt GALVĀ jo tur viņš ir paredzēts, nevis kaut kur tosola trubā kur vējš svilpo garām.
E46 gan citādāk, cik zināms - jāliek papildus temperatūras devējs.
Par e39 - Tev taisniiba. Par e38 nezinu. Tas ir tas ko meginaju pateikt - ar 4iem vadiem.dogMa rakstīja:Cik man zināms (nav teikts, ka taisnība), E38, E39 nāk "pareizie" temperatūras devēji (ar 4 vadiem), tātad var forši no vadības dabūt panelī temperatūru.Dzhejs rakstīja:Es neesmu nekāds baigais spečuks, bet jā temperatūru var dabūt pa zolīdo. E39 laikam ir dubultais (velns kā viņu sauca) temp. sensors.RVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Katrā ziņā temperatūras sensoram ir jābūt GALVĀ jo tur viņš ir paredzēts, nevis kaut kur tosola trubā kur vējš svilpo garām.
E46 gan citādāk, cik zināms - jāliek papildus temperatūras devējs.
E46 nav jaliek nekads papildus devejs. NEnjem personigi, bet tie ir LAUKI.Nekad to neatbalstishu.
E46 motors visu lasa caur CAN. Generatoru, temperaturu utt.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Lōģiski, ka nav pareizi, bet, ja nav cita izeja, tad neko darīt. Es tikai pasaku, ko esmu dzirdējis, nevis, ka tā ir un punkts :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 107
- chevron_right