sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- …
- 83
- chevron_right
Man bija ar 2,8 līdzīgi ,vainu sēne ir nolūzusi ,kas tev noslidinās disku vai arī kurvis ir sapists ,kas bija manā gadījumā ,bet nu fakts ir viens rauj nost to goviandrjuha37 rakstīja:a kas varetu but pa vainu ka citreiz izlid a citreiz ne ?
Drive until you die with your e36
Sveiki! Situacija tada: pacients zhurka ar m52b28, problema - beigts sajugs, gribu uzlikt m20 sparraratu, ko tiesi vajag un kadu sajugu sutit?! M20 vai m52?! Paldies!
Jebatorijs ar to M20 spararatu.pycckuu rakstīja:Sveiki! Situacija tada: pacients zhurka ar m52b28, problema - beigts sajugs, gribu uzlikt m20 sparraratu, ko tiesi vajag un kadu sajugu sutit?! M20 vai m52?! Paldies!
M20 spararats.
*vajag apvirpot aimugurējo kanti, lai nemetas pret bloku. Neatceros no galvas vairs cik daudz + nobalansēt pēctam
M20 sajūgs
E21 323i izspiedējgultnis
M20 vai M50 AUTOMĀTA spararata skrūves (orģinālās M52 manual būs par garu)
M20 starteris mazajā korpusā
*alternatīva startera maiņai ir pārpresēt spararatam zobvainagu, ja vari atrast kādu, kas ņemas to darīt
Moš ir vēl kaut kas, ko esmu aizmirsis, ātrumā laikas, ka šis ir viss.
Problēma, jeb vesles stāsts
M50 ar dubultmasas spararatu. Motoram uzzsilstot, vēljovairāk braucot ja āra temperatūra ir +20 uzsākot (lēnām laižot sajūgu) bij sitieni un vibrācija karoče viss kratījās. Bij sajūta ka kautkas tulīt nokritīs. OK nonācu pie slēdziena vainīgs spararats. Nomainīju viņu uz vienmasas arī no M50 motora. Protams kurvis un disks arī no šī vienmasas komplekta.
Tagad viss ir otrādi aukstam atsākot kratās, vibrē. Toties kā uzsilst tā viss ideāli. Kas par mistiku? Varbūt kādam ir idejas?
M50 ar dubultmasas spararatu. Motoram uzzsilstot, vēljovairāk braucot ja āra temperatūra ir +20 uzsākot (lēnām laižot sajūgu) bij sitieni un vibrācija karoče viss kratījās. Bij sajūta ka kautkas tulīt nokritīs. OK nonācu pie slēdziena vainīgs spararats. Nomainīju viņu uz vienmasas arī no M50 motora. Protams kurvis un disks arī no šī vienmasas komplekta.
Tagad viss ir otrādi aukstam atsākot kratās, vibrē. Toties kā uzsilst tā viss ideāli. Kas par mistiku? Varbūt kādam ir idejas?
Kurvis vainīgs.RaitisS rakstīja:Problēma, jeb vesles stāsts
M50 ar dubultmasas spararatu. Motoram uzzsilstot, vēljovairāk braucot ja āra temperatūra ir +20 uzsākot (lēnām laižot sajūgu) bij sitieni un vibrācija karoče viss kratījās. Bij sajūta ka kautkas tulīt nokritīs. OK nonācu pie slēdziena vainīgs spararats. Nomainīju viņu uz vienmasas arī no M50 motora. Protams kurvis un disks arī no šī vienmasas komplekta.
Tagad viss ir otrādi aukstam atsākot kratās, vibrē. Toties kā uzsilst tā viss ideāli. Kas par mistiku? Varbūt kādam ir idejas?
Kaut kas briest!
sveiki! problema sekojosa masinai sasniedzot 2 tukstoss apgriezienu paradas vibracija!
loti izteikti var just 3 atruma
pilnigi turot roku uz kloka tada sajuta ka vibratoru turetu roka!
316 m40 motors!
sajugs slid bet vibracijas nebija tagad ari vibracija paradijas! tikai kas taisa to vibraciju!
loti izteikti var just 3 atruma
pilnigi turot roku uz kloka tada sajuta ka vibratoru turetu roka!
316 m40 motors!
sajugs slid bet vibracijas nebija tagad ari vibracija paradijas! tikai kas taisa to vibraciju!
cik zinu milzigu vibraciju taisa beigts karajošais gultnis.
nu bus jalien apaksa un jaskatas!
bet vnk domaju ka tiesi pie tiem 2 tukst.apgriezienu paradas un pec tam atkal pazud jo pie 2.5 rpm nekas nevibre
bet vnk domaju ka tiesi pie tiem 2 tukst.apgriezienu paradas un pec tam atkal pazud jo pie 2.5 rpm nekas nevibre
tad hvz vai karajoshais. tik viegli neatradisi
man ari kkas vibre pabraucot uz 120km/h kkada bridi paradas vibracija uz 2 -3 min un pazud un nekas nevibre, citos atrumos neparadas.
man ari kkas vibre pabraucot uz 120km/h kkada bridi paradas vibracija uz 2 -3 min un pazud un nekas nevibre, citos atrumos neparadas.
parejos ari ir tiesi ta pat bet mazak vibracija!
kardana metkas?
2 atruma ritigi atvelkot sak ta ka ar amuru klapet pa apaksu tur kur karba tiesi!
tada sajuta ka sajuga diskam atspere kada ir pizdets
2 atruma ritigi atvelkot sak ta ka ar amuru klapet pa apaksu tur kur karba tiesi!
tada sajuta ka sajuga diskam atspere kada ir pizdets
Ja Tu uzsāc kārtīgi spiežot grīdā un tad sākumā ir tāda kā sitienu sērija (salonā liekas apmēram zem elkoņbalsta|) neliela, kā ar automātu nodotu, tad ir kardāna karājošais gultnis 100%
Pa vidu, kur kardānu var izjaukt, ir divi balti punktiņi, kuriem jābūt pretī.mistrust rakstīja:kardana metkas?
nesaki viss, man arī bija automāta kārta, bet pie vainas bija kārbas mufta, katrā ziņā vaina ir kardānāRidlihs rakstīja:Ja Tu uzsāc kārtīgi spiežot grīdā un tad sākumā ir tāda kā sitienu sērija (salonā liekas apmēram zem elkoņbalsta|) neliela, kā ar automātu nodotu, tad ir kardāna karājošais gultnis 100%
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
pie 150 km/h ritigs sitiens bija ta ka apaksa kaut kas saluztu!
atrumi sledzas bet vibracija joprojam ir!
atrumi sledzas bet vibracija joprojam ir!
vaina atrasta tie kas teica par kardana muftu tiem aplausi! bingo! skaists robs gumijas gabala!
Ev kaķēni. Vajag palīdzību, par cik es no motoriem un sajūgiem (it īpaši) neko daudz nerubīju.
Lieta tāda, sajūgs ir bišķin mazāk ka pusē (pedālis). Un šorīt nevarēju ielikt roba. Biki pa pagalmu pastumdīju un viss aizgāja. Pedālis ļeperē un reāgē tikai pusē, mazāk. Panelī deg vai raustās sarkana izsaukuma zīme.
Ko tas viss nozīmē? Vai tiešām sajugs mirst, vai kaut kādi ispiedēji pisina prātu?
Paldies. :)
Lieta tāda, sajūgs ir bišķin mazāk ka pusē (pedālis). Un šorīt nevarēju ielikt roba. Biki pa pagalmu pastumdīju un viss aizgāja. Pedālis ļeperē un reāgē tikai pusē, mazāk. Panelī deg vai raustās sarkana izsaukuma zīme.
Ko tas viss nozīmē? Vai tiešām sajugs mirst, vai kaut kādi ispiedēji pisina prātu?
Paldies. :)
Čau Sunīti!
Bremžu skidruma lampina tā ir varbut? :) paskaties limeni!
P.S moz sudiga blive starp benki un sturi.!! Pārbaudi to arī!
Bremžu skidruma lampina tā ir varbut? :) paskaties limeni!
P.S moz sudiga blive starp benki un sturi.!! Pārbaudi to arī!
Sveiki.
Problēma tāda, ir m52b28 ar 2.0 vienmasas spararatu, kurvi, sajūgu. Sākumā bija tā, ka braukšanas uzsākšana bija diezgan asa, nu okey, tas pieņemami. no 1-1.6 rpm neslidinot sajūgu braukšana 1. un 2. ātrumā ir raustīta diezgan. Sajūta, ka sajūga disks tad saskaras ar spararatu, tad pārslīd pāri.. kkā tā. Tas viss beidzās vakar ar to, ka gribēju paārdīties ar metināto un 2.ātrumā cērtot vaļā sajūgu apgriezieni aiziet līdz redlainam, bet nespolē-tobiš sajūgs šausmīgi slīid. 1.ātrumā mēģinu ''burnout'' viss čotka. Ar 3. ātrumu arī, ja grib pa sausu asfaltu kkur iemesties līkumā-apgriezieni aiziet līdz kosmosam, bet uz priekšu bezmazvai nekustas.
Ok, noslāpēju, papīpēju, mēģinu šķilt klāt un nekāa. Starteris ķip griež, bet ne spararatu. Tur cik noprotu bendiksa vaina...
Kāds varētu paskaidrot kas īsti noticis?
ļoti iespējams, ka labāk jāliek 2masas spararats un no tā paša komplekta arī kurvis,sajūgs.
Bet šo visu jebatoriju var lūdzu kāds paskaidrot, kāpēc tā notika un vispār kas tur notika?
Iestūmu, pieleca. Braucu tā diezgan mierīgi viss smird protams pēc kāpostiem un aizdomīga skaņa no apakšas. Skanēja līdzigi tam bleķim, kas starp motoru un kārbu...
Šovakar arī mēģināju pielaist, tā pati skaņa (startera) dzindzing un viss. :(
Problēma tāda, ir m52b28 ar 2.0 vienmasas spararatu, kurvi, sajūgu. Sākumā bija tā, ka braukšanas uzsākšana bija diezgan asa, nu okey, tas pieņemami. no 1-1.6 rpm neslidinot sajūgu braukšana 1. un 2. ātrumā ir raustīta diezgan. Sajūta, ka sajūga disks tad saskaras ar spararatu, tad pārslīd pāri.. kkā tā. Tas viss beidzās vakar ar to, ka gribēju paārdīties ar metināto un 2.ātrumā cērtot vaļā sajūgu apgriezieni aiziet līdz redlainam, bet nespolē-tobiš sajūgs šausmīgi slīid. 1.ātrumā mēģinu ''burnout'' viss čotka. Ar 3. ātrumu arī, ja grib pa sausu asfaltu kkur iemesties līkumā-apgriezieni aiziet līdz kosmosam, bet uz priekšu bezmazvai nekustas.
Ok, noslāpēju, papīpēju, mēģinu šķilt klāt un nekāa. Starteris ķip griež, bet ne spararatu. Tur cik noprotu bendiksa vaina...
Kāds varētu paskaidrot kas īsti noticis?
ļoti iespējams, ka labāk jāliek 2masas spararats un no tā paša komplekta arī kurvis,sajūgs.
Bet šo visu jebatoriju var lūdzu kāds paskaidrot, kāpēc tā notika un vispār kas tur notika?
Iestūmu, pieleca. Braucu tā diezgan mierīgi viss smird protams pēc kāpostiem un aizdomīga skaņa no apakšas. Skanēja līdzigi tam bleķim, kas starp motoru un kārbu...
Šovakar arī mēģināju pielaist, tā pati skaņa (startera) dzindzing un viss. :(
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- …
- 83
- chevron_right