Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Attēls
Pēdējais labojis ValtersZ - 19 Mar 2015, 23:32, kopā labots 1 reizi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
zinu, to droši, ka pielāgotu no sedana..
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
man tagad ir 316 kompakts ar m50+1.6 getrag+kompakta kardans + mazais reduktors ar pusassim ,(sametinats) ,
prieksa hadene visa der no sedana, touringa , utt,
nekas traks tur ieswapot to 2.8 nebus, ir jega pacakareties , bet tad vismaz bus jautrs auto :hahaha:
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
m52 getrags ies kopā (garums/skrūvju vietas) ar m43 kardānu?
atkārtošos:
kas ar aizmugurējām atsperēm un amīšiem?
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
kkk_24 rakstīja:m52 getrags ies kopā (garums/skrūvju vietas) ar m43 kardānu?
atkārtošos:
kas ar aizmugurējām atsperēm un amīšiem?
skruvju vietas domaju ka ies, tik nezinu par garumu, bet vajadzetu deret ;)
aizmugure atspreres der no citiem e36 ari , par amisiem nezinu , vai garaki , man stav Ta tecnik amishi , bet vajag 3b motorsport atbalstus uzlikt, jo pacelot masinu gaisaa atsperes var vnk iznemt araa :hahaha:
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
ok, paldies :sarunats:
Profila bilde
RVS
Ziņojumi: 448
Pievienojies: 08 Feb 2013, 19:53
Braucu ar: 328i M52TUB28 coupe
Atrašanās vieta: Jelgavas nov. Kalnciems
dogMa rakstīja:
Dzhejs rakstīja:
RVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Es neesmu nekāds baigais spečuks, bet jā temperatūru var dabūt pa zolīdo. E39 laikam ir dubultais (velns kā viņu sauca) temp. sensors.
Katrā ziņā temperatūras sensoram ir jābūt GALVĀ jo tur viņš ir paredzēts, nevis kaut kur tosola trubā kur vējš svilpo garām.
Cik man zināms (nav teikts, ka taisnība), E38, E39 nāk "pareizie" temperatūras devēji (ar 4 vadiem), tātad var forši no vadības dabūt panelī temperatūru.
E4 gan citādāk, cik zināms - jāliek papildus temperatūras devējs.
Esmu atradis divus vadus, kas ienaak kompii no temperatuuras deveeja, pie tiem arii piesledzos, principa bultinja ir atdziivojusies, bet vel nezinu vai pareizi raada, jo liidz vidum neaiziet kad ir silts dzinejs. Bet var gadities ka vnk man dzinejs pats pa sevi neuzsilst liidz galam.
Panelii cik saprotu ir divi pini uz temperaturs raadiitaaju, 17 un 18 pin melnajaa stekerii.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pieslēdz kompi un salīdzini temperatūras rādījumus.
Profila bilde
martini
Ziņojumi: 168
Pievienojies: 01 Nov 2013, 23:45
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Rīga
Sveiki biedri. Bēda sekojoša M40B18 vietā ieswapots M50B25, visa vadība bija jau saslēgta pie motora, tākā dačiku un pārējo loriņu atrašanās vietas ir pareizas.griezt griez, bet nelec .. Sākumā likās ka sūknis neiet, to pieslēdza pa taisno pie akmulātora, tik un tā nekas nemainās. Varbūt kāds ir saskāries ar šādu swap vai problēu un varētu pakunsultēt :) by the way auto 1991 gada motors 1992 gada..
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Paskaties, vai dzirkstele ir.
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
martini rakstīja:Sveiki biedri. Bēda sekojoša M40B18 vietā ieswapots M50B25, visa vadība bija jau saslēgta pie motora, tākā dačiku un pārējo loriņu atrašanās vietas ir pareizas.griezt griez, bet nelec .. Sākumā likās ka sūknis neiet, to pieslēdza pa taisno pie akmulātora, tik un tā nekas nemainās. Varbūt kāds ir saskāries ar šādu swap vai problēu un varētu pakunsultēt :) by the way auto 1991 gada motors 1992 gada..
Pārliecinies vai dme relejs noklikšķ, man šodien sanāca līdzīgi, it kā pārliku veselus relejus, izrādās viens izbeidzies un dme pat nesaslēdz.
po3nos
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 19 Feb 2015, 23:20
problēma ar ews. kads zin vai ir iespēja no šī dme noņemt ewsu?
Attēls
ieliku mašīnā kurā nebija ews, dzinēju kuram ir ews, un nezinu kā to lietu apiet ar ews!!!???? :o
Profila bilde
Burbul1s
Ziņojumi: 649
Pievienojies: 14 Sep 2013, 00:43
Braucu ar: Sasistām durvīm
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
po3nos rakstīja:problēma ar ews. kads zin vai ir iespēja no šī dme noņemt ewsu?
Attēls
ieliku mašīnā kurā nebija ews, dzinēju kuram ir ews, un nezinu kā to lietu apiet ar ews!!!???? :o
atrast vadības bloku kuram nav ews manuprāt būs vieglāk
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
martini rakstīja:Sveiki biedri. Bēda sekojoša M40B18 vietā ieswapots M50B25, visa vadība bija jau saslēgta pie motora, tākā dačiku un pārējo loriņu atrašanās vietas ir pareizas.griezt griez, bet nelec .. Sākumā likās ka sūknis neiet, to pieslēdza pa taisno pie akmulātora, tik un tā nekas nemainās. Varbūt kāds ir saskāries ar šādu swap vai problēu un varētu pakunsultēt :) by the way auto 1991 gada motors 1992 gada..
Kloķenes devēju paskaties vai neesi sadalenes devējs vietā iespraudis,ja kloķenes devējs nedod signaalu,netiek slēgts iekšā sūknis,sprauslas...
Profila bilde
Burbul1s
Ziņojumi: 649
Pievienojies: 14 Sep 2013, 00:43
Braucu ar: Sasistām durvīm
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
martini rakstīja:Sveiki biedri. Bēda sekojoša M40B18 vietā ieswapots M50B25, visa vadība bija jau saslēgta pie motora, tākā dačiku un pārējo loriņu atrašanās vietas ir pareizas.griezt griez, bet nelec .. Sākumā likās ka sūknis neiet, to pieslēdza pa taisno pie akmulātora, tik un tā nekas nemainās. Varbūt kāds ir saskāries ar šādu swap vai problēu un varētu pakunsultēt :) by the way auto 1991 gada motors 1992 gada..
Lai vai cik debīli man bija līdzīgi, kad no m42b18 mainīju uz m50b20, bet m50 aķļis nak bagazniekā līdz ar to pravodkai aķa gali nebija klemmes bet tie vienk pieskrūvejamie, par cik aķi tpt atstāju motortelpā tad visus sarkanos logiski saliku pie "+" un melnos pie "-", tad nu pāris dienas tika mocītas ar to ka griež bet nelec, līdz uzradās paziņa ar m50 oridžinal un papētot vadu galus, izrādijās viens kas man pie "-" bija jāliek pie "+" bet tas ķēms melnā krāsā, tākā, morāle, problēma varbūt nav tik sarežģīta kā liekās, pārbaudi vēlreiz visas masas u.t.t. daudz ir dzirdēti gadījumi kad beigās problēma ir bijusi tikai ar to
Profila bilde
chappy
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 14 Nov 2014, 00:04
Braucu ar: TZ4K14
Atrašanās vieta: Talsu gals
po3nos rakstīja:problēma ar ews. kads zin vai ir iespēja no šī dme noņemt ewsu?
Noteikti lētāk būs nopirkt vadības bloku bez ews ;)
Biju par to interesējies, varbūt Bosch ir savādāk, bet Siemens smadzenēm ews ir nevis kā slēdzis, bet kods, kas tiek nosūtīts no atslēgas uz ECU katru reizi, kad piešķil dzinēju. Lai to brīnumu noņemtu, sanāk pārprogrammēt vadības bloku un tas jau bišku maksā. Beigās uzliku vecāku bloku bez EWS un mizoju laimīgs.
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
po3nos rakstīja:problēma ar ews. kads zin vai ir iespēja no šī dme noņemt ewsu?
Var, zvani, Alex(Rus), Rīga, Tel. 2232 423divi
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
po3nos
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 19 Feb 2015, 23:20
chappy rakstīja:
po3nos rakstīja:problēma ar ews. kads zin vai ir iespēja no šī dme noņemt ewsu?
Noteikti lētāk būs nopirkt vadības bloku bez ews ;)
Biju par to interesējies, varbūt Bosch ir savādāk, bet Siemens smadzenēm ews ir nevis kā slēdzis, bet kods, kas tiek nosūtīts no atslēgas uz ECU katru reizi, kad piešķil dzinēju. Lai to brīnumu noņemtu, sanāk pārprogrammēt vadības bloku un tas jau bišku maksā. Beigās uzliku vecāku bloku bez EWS un mizoju laimīgs.
vecāks bloks bez ewsa arī ir. tikai to uzliekot apgriezieni kā traki lēkā. jo vecā tipa dzinējam brivgaitas vārsts bij ar diviem piniem a jaunajam ar 3. iespejams ka vecais bloks nesaprot kā reguleet to vārstu??
po3nos
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 19 Feb 2015, 23:20
Amish rakstīja:
po3nos rakstīja:problēma ar ews. kads zin vai ir iespēja no šī dme noņemt ewsu?
Var, zvani, Alex(Rus), Rīga, Tel. 2232 423divi
paldies. rīt uzzvanīšu.
ReLiNsH
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 12 Mar 2015, 20:13
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Ogre
Ka ir ar TA, nevienam nav piecakarejies ja 1.8 vieta stav 2.5 vai 2.8?
Vai ari vajadziga parbuve?