Ģirta 316i->320->325

Profila bilde
Susurs
Ziņojumi: 211
Pievienojies: 08 Sep 2014, 22:54
Braucu ar: 318i
Atrašanās vieta: Ilūkstes/Rīgas
Reputācija: 1
 

05 Mai 2015, 22:29

aizvien labāk un labāk, man patīk :super:
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 

05 Mai 2015, 22:30

kka liekas kad prieksa ar rizikiem izskatitos labak :giggle:
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

05 Mai 2015, 23:07

Susurs rakstīja:aizvien labāk un labāk, man patīk :super:
Paldies,lēnām top :super:
AndzaK_LV rakstīja:kka liekas kad prieksa ar rizikiem izskatitos labak :giggle:
Ir pirmajos postos ar rižikiem,kkā nepatika man
Profila bilde
Kociņš
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 12 Dec 2012, 22:26
Braucu ar: E46
Atrašanās vieta: Saldus

05 Mai 2015, 23:23

Ko TA saka par dzeltenajām miglām un tālajiem? Jāravē uz skati ārā vai laiž cauri?
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

05 Mai 2015, 23:31

Neesmu gājis ar šito setapu,domāju,ka tālue toč jāravē nost,moš miglas var atstāt un atvienot,jo izgāju ar nestrādājošām miglām TA.Bet es neiespringstu,tāpat ir enģeļi un ksenis,vnk citas lampas priekš TA un miers.Tā būs ērtāk un ikdienā tomēr patīk dzeltenie un enģeļi :hahaha:
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

25 Mai 2015, 00:40

Pa iepriekšējo nedēļu bembim nācās daudz ko izciest,tad nu sākšu ar visu pēc kārtas.
Atvienojām akb ,lai apskatītos kāds kompis stāv,402 vai 403 vai 405,jo no galvas neatcerējos,gribējām atrisināt problēmu ar peldošiem apgriezieniem.Ok paskatamies un ar ar seeingman aizejam ēst pusdienas...atnākam uzliekam klemmi,startējam,rūcinam,vajag sročna uz Salaspili pie aquantusa pēc daļām,braucam,wtf neiet tas vāģis,pa ceļam mēģinam vēl šo to atslēgt,nekas neiet,pārlejās,patēriņš drausmīgs,melni dūmi kā tds'sam :hahaha: ok mājās esam,seeingman uz skati liek manus diskus un uz mana uzliek savus,paskats jau tīri neko,bet vienreiz izbraucu un gribēju atpakaļ savus 15'',nepatīk tik cieti pārvietoties un stūrēt pa risēm :lol:
Attēls
Tikmēr es esmu izdomājis,ka pie vainas jau nu laikam zonde,atvienoju to,atvienoju atkal akb uz 10 - 20min un gāžu,jā ir viss kārtībā.Pabraucu brīdi un kaut kas nav,sāk adaptēties kaut kam klāt.Bet kam,mēģināju vairākas reizes,ar atvienotu gmm utml,nekā,adaptējas klāt kaut kam mistiskam un sāk pārliet.Okay,diagnostikas vēljoprojām nav,jo nav laika,seeingman gatavo savu kasti TA.Par cik aizdomas par peldošajiem apgriezieniem nāca no kolektora,kurš bija no diu piec,tas tika noņemts,ar domu,ka tā vai tā viņš nav gluži tas,kas tur ir vajadzīgs.Liet. kapteinis swapojot dzinuli savam auto ir izlietojis pēdējo mums esošo m50b20 kolektoru un ir čupa ar m52 kolektoriem,nu neko skrūvēju virsū sevi mierinot ar amerikāņu forumā izlasīto par to ,ka vairāk jaudas pie maziem rpm dēļ izliekumiem,bet mazāk pie lieliem un kopumā :hahaha:
Attēls
Sen gribēju šito sliedi,beidzot uzliku
Attēls
Viss itkā gatavs,tā vismaz liekas,bet
Attēls
Pēc kolektora nomaiņas,kaut kas nav,nu neiet,nelec,pielec,detonē...Izksrūvēju jaunās denso sveces,aizlietas,nu ok ieskrūvēju vecās ngk,ir,aiziet,darbojas.Nolemju izmērīt kompresiju.
Attēls
Ir ok ,vai ne? :hahaha: 7 ir tas pats 5 vēlreiz,jo nespēju noskatīties uz to svītru...Tagad skaidrs,ka vienmērīgu darbību dabūt laikam nebūs īsti reāli,bet nāk talkā Kapteinis ar spaini kompresijas
Attēls
Kompresijas uzpildīta,dodos mājās,auto pusceļā atkal pie kaut kā adaptējies un neiet...atkal kkas nav,šoreiz,zinot,ka kompresijas nav 5cilindrā metu cerības malā,dzenu uz laukiem,riktīgi izārdos pa tīrumu un metu mierā,nometu jo dzirksteles sāka nākt pa izpūtēju... :hahaha: Nākamajā dienā uz e36 sezonas atklāšanau,a mans dampis mierā...nu da labi.Taču šodien atkal pieķēros,aizbraucām nodiagnosticēt,un jā tiešām,ecu cenšas adaptēties pie zondes,kura rāda 0,35V...a kas rāda,ja zonde nav pievienota?Pirms meklēt vainu īsajā vados,kas neliekas reāli,jo voltāža nav liela,iemetu ecu no Kapteinis auto,viss pēkšņi iet un daudz labāk kā iepriekš,pieslēdzam vēlreiz kompi,tagad reāli parāda,ka zonde ir atvienota un viss notiek.Zvans aquantus kurš 7dienas dienā notirgo man kompi 402,lieku virsū un braucu,viss kārtībā,bembis atkal ripo,bet nu tomēr jādomā būs par swapu tāpat,domāju,ka tas varētu būt kaut kas ar b25.
Attēls
Vēl šodien salīmēju uzlīmes,kuras nopirku atklāšanā :super:
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Mai 2015, 16:18

Tātad Ģirts mazgā detaļas, tikmēr es uzrakstīšu raskladu -
Tad nu īslaicīgā dzeņa efekta un kompresijas zuduma cēlonis izrādijās svešķermenis degkamerā, Girts nolēma taisīt jaunu motoru ar 2.5 apakšu un 2.0 galvu, es uz to visu paskatījos un izlēmu, ka tā viņš nebūs, viss tiks uztaisīts pa nopietno.
Tad nu sākam ar degkameru iztīrīšanu
IMG-20150530-WA0000.jpeg
vārstu notīrīšanu
IMG-20150530-WA0006.jpeg
IMG_20150530_182225.jpg
IMG-20150530-WA0004.jpeg
Tālāk atjaunojam vārstam darba virsmu
IMG-20150530-WA0012.jpeg
IMG-20150530-WA0008.jpeg
IMG-20150530-WA0014.jpeg
Tālāk ar frēzi atjaunojam vārsta sēžas un viegli uzslīpējam, lai nolīdzinātu iespējamos nelīdzenumus un padarītu virsmu perfektu:
IMG-20150530-WA0016.jpeg
IMG-20150530-WA0021.jpeg
Tālāk jau galvu slīpējam
IMG-20150531-WA0007.jpeg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Mai 2015, 16:22

Un te nu viss gatavs
IMG_20150531_151407.jpg
IMG_20150531_150621.jpg
IMG_20150531_151138.jpg
IMG_20150531_150810.jpg
Cilindra mērījumi, kā redzams max dilums 0.04mm un max ovalitāte 0.03mm, viss vēl max pieļaujamajās robežās
atvainojos par rokrakstu, pulkstens bija 3 naktī un man baigi "gribējās" rakstīt :lol:
IMG_20150531_150942.jpg
Turpinājums sekos...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

31 Mai 2015, 17:37

Riktīgi labi :super:
- ikey07
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Jūn 2015, 00:06

IMG_20150531_234926.jpg
Ģirts ar motoru
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
RayRays
Ziņojumi: 61
Pievienojies: 09 Mar 2015, 14:41
Braucu ar: 320
Atrašanās vieta: Yes

01 Jūn 2015, 00:11

Piedod, bet bārda atgādina Sabinchika auto tauriņus. :sad:
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

01 Jūn 2015, 02:10

Būtu pa ģelu ierakstijis ko,nevis bārdu apspriedis :hahaha: man patīk un ir poh tauriņi vai ne tauriņi :lol:
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju

01 Jūn 2015, 10:05

RayRays rakstīja:Piedod, bet bārda atgādina Sabinchika auto tauriņus. :sad:

Pie dienas citatiem :lol:

Bet izskatās tiešām baigi labi viss :supeer:
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 

01 Jūn 2015, 11:22

Galva smuki sačinīta, prieks skatīties, malači! :super:

p.s. skatoties šadus topikus kur motori tiek tik pedantiski atjaunoti rodas gribēšana savu motoru izārdīt profilakses pēc. :super:
Attēls
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

01 Jūn 2015, 11:38

Kad motors būs salikts,salikšu kvalitatīvākas bildes lai vēl labāk visu var redzēt :bmw:
allmotorguy
Ziņojumi: 38
Pievienojies: 27 Mar 2014, 15:55
Braucu ar: e36 coupe boston
Atrašanās vieta: Smiltene

01 Jūn 2015, 16:55

Interesants topiks! Cepuri nost par paveikto un par to, kas vēl tiks paveikts! :drink:
Tikai viena lieta ļoti interesē, kāpēc tiek būvēts hibrīds ar 2.5 bloku un 2.0 galvu, nevis likts tādā pašā stilā pārlasīts, sapucēts utt 2.5 motors? :bye:
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

01 Jūn 2015, 17:18

2.0 galvai ir mazāka degkamera,iespējams iegūt lielāku kompresiju un kā seeingams teica - labi ies uz maziem rpm,tobiš grieze... :hahaha: ikdienai ideāli tas,nav jāzāģē lai iet.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

02 Jūn 2015, 07:37

Galvai tika izmērīta degkamera, sanāca 30ml (kubikcentimetri, jeb ml)
Blīves biezums 1.75mm (blīve no m50b25, lai blīvējums būtu tur, kur blokam vajag)
Cilindra diametrs 84
Virzuļa gājiens 75
Rēķinam blīves tilpumu
V=3.14*r^2*h
V=3.14 * 4.2 * 4.2 * 0.175 = 9.69 ml
Virzuļi vēl nav ielikti blokā, bet pēc pieņēmumiem virzuļa augšai vajadzētu būt līdz ar bloka bloka plakni, tāpēc virzuļa kroņa tilpums degkamerā tika pieņemts par 0.
Cilindra darba gājiena tilpums
V= 3.14 * 4.2 * 4.2 * 7.5= 415.42ml
Degkameras kopējais tilpums
V= 9.69 + 30 = 39.69

Kompresijas pakāpe
CR= (415.42 + 39.69)/39.69 = 11.47:1

Tātad cerams, ka virzulis tomēr torčīs ārā virs plaknes, jo gribas kompresijas pakāpi 12:1 :drink:
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

02 Jūn 2015, 07:57

ja motora apakša ir m50b25, virzulis būs virs bloka ~0,7mm, bet virzuļa virsma nav taisna. ;)
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36

02 Jūn 2015, 09:53

man bija salikts sads variants ka apaksa m52b25 un galva no m52b20 uz sakumu ir bet gals galigi nav