Edzis PROAM V8 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 37
- chevron_right
Es biju vecajai žurkai uzlicis tādas,tagad štukoju uz e30 likt,bet kaut kā biš bail,ka tizli būs,vienīgi lai saplūst ar auto nomālēt auto krāsā,vecajam e30 biju piekniedējis aizmugurē,jo tur vairs nebija ko zaudēt izskatijās ok,bet vēl priekš e36 ir vērts paskatīties uz mk3 golfa arku uzlikām.70cc rakstīja:otrā golfa? pats sev meklēju tādas jo šķiet ka varētu izskatīties nepārspīlēti
Varbūt kāds grib padalīties ar kādām bildēm, kur auto krāsots ar akrilu?
Nevaru izdomāt kādā krāsā krāsot, doma ir kautk ādu tumšāki pelēku, bet gribās redzēt arī kādus citus variantus.
Nevaru izdomāt kādā krāsā krāsot, doma ir kautk ādu tumšāki pelēku, bet gribās redzēt arī kādus citus variantus.
Labs vakars, dārgie foruma draugi!.
Pašlaik darīts pašam auto principā nav nekas, ja neskaita pārsista riepa!
Esmu pavizinājies, kā teikt izbaudijis nedaudz ziemas priekus, cik nu ko tu vari izbaudīt, ja uzsākot ir pilnīgi vienalga pirmais vai piektais ātrums, jo visi spolē bezjēgā. Nu ar vārdu sakot, galīgi nepatīk man tas sniegs, nav ātruma un nav prieka, par cik jau pirms laba laika tika nolemts startēt street klasē un nobraukt pilnu sezonu, tad es šobrīd lielāku uzsvaru gribu likt uz auto sagatavošanu debijas sezonai.
Priekš ziemas nopirku jaunas riepas un ieķēru priekšā diskus ACT germany 8.5j ET10 Vienam bišk stūrīts apskādēts, bet salabos un diskus pārkrāsos, būs labi. Lai gan izskatās, ka varbūt pat īsti vairs nav jēgas no tām riepām un diskiem, jo ziema tāpat jau tūliņ beigises Ar RK diskiem pat īsti nezinu ko darīt, jo pa lielam žēl viņus laist trasē, doma ir varbūt paņemt OZ futura replikas un tās izmantot priekšā priekš trases, bet nu laiks rādīs.
Tad nu runājot par auto vizuālo stāvokli utt, ir jau pieņemts lēmums, ka auto tiks pārkrāsots tumši pelēkā krāsā.
Krāsošanas darbus gan gribētos sākt kopā ar sniega kušanu, jo šobrīd laikapstākļi nav tie patīkamākie. Tiks protams arī sametināts viss kas metināms.
Priekšā esmu iegādājies platās uzlikas un nāks arī labi kārtīgs falcnītis, patestēsim kā būs ar platāku purnu braukāt. Paldies pacham par uzlikām. Kā arī visādi citi sīkumi jau krājās, M paka arī gaida, to jau salikšu pēc pārkrāsošanas.
Runājot par motoru, jā, verās tas 2.5 diezgan zvērīgi, ņemot vērā, ka ir pārregulēt vadība un pacelta kompresija, tomēr ar to nepietiks, lai pilnvērtīgi varētu konkurēt ar līderiem. Mājās joprojām mētājās jaunas šāles, galvas blīve un vel mazi sīkumiņi, par cik šim motoram jau esmu samainijis pilnīgi visas blīves, tad tās vel būs lietojamas un beidzot nāksies īstenot to, ko gribēju īstenot kupejā - M50B30 Pēc lietotāja "tazx" pārlasītā 2.8 motora es sapratu, ka ar šo gan neiegrimšu tādos sīkumos un vienkārši neko diži neiedziļinoties, atjaukšu vaļā, iemetīšu 3.0 iekšas, jaunas šāles, galvas blīvi un aiztaisīšu ciet. Ā, un jā, vanosu gan obligāti nāksies uzlikt.
Runājot par piekari, būšu kopumā salicis visur visu pilnīgi jaunu, viss pakaļējais tilts ceļā uz blāstu, iegūt kaut kādu skaistu tonīti, izvēlēšos kaut ko uz zelta pusi, kā arī saņēmu visu poly kitu no wu-rydera. Gribēju atbalstīt vietējos, tagad nāksies ievērtēt kāda ir tā kvalitāte. Kā arī drīz dabūšu landcuisera amjus un poly atbalstus no balcera + ielikšu kaut kādas KW atsperes uz testu!
Pašlaik darīts pašam auto principā nav nekas, ja neskaita pārsista riepa!
Esmu pavizinājies, kā teikt izbaudijis nedaudz ziemas priekus, cik nu ko tu vari izbaudīt, ja uzsākot ir pilnīgi vienalga pirmais vai piektais ātrums, jo visi spolē bezjēgā. Nu ar vārdu sakot, galīgi nepatīk man tas sniegs, nav ātruma un nav prieka, par cik jau pirms laba laika tika nolemts startēt street klasē un nobraukt pilnu sezonu, tad es šobrīd lielāku uzsvaru gribu likt uz auto sagatavošanu debijas sezonai.
Priekš ziemas nopirku jaunas riepas un ieķēru priekšā diskus ACT germany 8.5j ET10 Vienam bišk stūrīts apskādēts, bet salabos un diskus pārkrāsos, būs labi. Lai gan izskatās, ka varbūt pat īsti vairs nav jēgas no tām riepām un diskiem, jo ziema tāpat jau tūliņ beigises Ar RK diskiem pat īsti nezinu ko darīt, jo pa lielam žēl viņus laist trasē, doma ir varbūt paņemt OZ futura replikas un tās izmantot priekšā priekš trases, bet nu laiks rādīs.
Tad nu runājot par auto vizuālo stāvokli utt, ir jau pieņemts lēmums, ka auto tiks pārkrāsots tumši pelēkā krāsā.
Krāsošanas darbus gan gribētos sākt kopā ar sniega kušanu, jo šobrīd laikapstākļi nav tie patīkamākie. Tiks protams arī sametināts viss kas metināms.
Priekšā esmu iegādājies platās uzlikas un nāks arī labi kārtīgs falcnītis, patestēsim kā būs ar platāku purnu braukāt. Paldies pacham par uzlikām. Kā arī visādi citi sīkumi jau krājās, M paka arī gaida, to jau salikšu pēc pārkrāsošanas.
Runājot par motoru, jā, verās tas 2.5 diezgan zvērīgi, ņemot vērā, ka ir pārregulēt vadība un pacelta kompresija, tomēr ar to nepietiks, lai pilnvērtīgi varētu konkurēt ar līderiem. Mājās joprojām mētājās jaunas šāles, galvas blīve un vel mazi sīkumiņi, par cik šim motoram jau esmu samainijis pilnīgi visas blīves, tad tās vel būs lietojamas un beidzot nāksies īstenot to, ko gribēju īstenot kupejā - M50B30 Pēc lietotāja "tazx" pārlasītā 2.8 motora es sapratu, ka ar šo gan neiegrimšu tādos sīkumos un vienkārši neko diži neiedziļinoties, atjaukšu vaļā, iemetīšu 3.0 iekšas, jaunas šāles, galvas blīvi un aiztaisīšu ciet. Ā, un jā, vanosu gan obligāti nāksies uzlikt.
Runājot par piekari, būšu kopumā salicis visur visu pilnīgi jaunu, viss pakaļējais tilts ceļā uz blāstu, iegūt kaut kādu skaistu tonīti, izvēlēšos kaut ko uz zelta pusi, kā arī saņēmu visu poly kitu no wu-rydera. Gribēju atbalstīt vietējos, tagad nāksies ievērtēt kāda ir tā kvalitāte. Kā arī drīz dabūšu landcuisera amjus un poly atbalstus no balcera + ielikšu kaut kādas KW atsperes uz testu!
Kāpēc tomēr galu galā izlēmi par m50b30?
Veiksmi būvēšanā
p.s. neticu, ka apstāsies ar vienkāršu samešanu iekšā, ņemot vērā, ka visai pedantiski visu darīji. Gan jau būs arī jauni gredzeni un viss pārējais
Veiksmi būvēšanā
p.s. neticu, ka apstāsies ar vienkāršu samešanu iekšā, ņemot vērā, ka visai pedantiski visu darīji. Gan jau būs arī jauni gredzeni un viss pārējais
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tādeļ, ka jūtu, ka ar šo motoru nebūšu spējīgs braukt pa priekšu, likt kaut kādu 2.8 arī jēga nav nekāda, jo nekas diži tur nemainīsies + izmaksas atkal. Par cik man šis motors ir patrāpijies tiešām labs, tad es arī izdomāju samest tās 3.0 iekšas, kas manuprāt man sanāks izdevīgākais variants un arī lielākais jaudas guvums. Gribētos jau visu salikt jaunu, bet nu es jau pēc pagājušās reizes info vākšanas un 2.8 pārlasīšanas zinu cik beigās kosmiski dārgi tas nostājās un man tie līdzekļi nepavilks to motoru + vel visas sezonas izdevumus kā riepas + degvielu un salabot visu novērpto. Tādeļ arī gribu iziet maksimāli pa lēto. Kas būtu principā 3.0 iekšas, jaunas šāles, jauna galvas blvīve un pa lielam vsjo. Zinu, ka motors ir bijis vērts vaļā un galva slīpēta, tādeļ ceru, ka tur jau ir samainītas tādas lietās kā vārstu blvīvslēgi utt. Ja nu protams nebūs, tad to arī mainīs, bet nu tas nav tas dārgākais. Zinu, ka kaut kādus kompensatorus toč nemainīšu, jo tie vispār ir neadekvāti kosmiski dārgi Par tiem gredzeniem nu, jāskatās jau kad būs viss izjaukts, gan jau beigās ieliks jaunus, jo sirds neatļaus likt lietotusLinda rakstīja:Kāpēc tomēr galu galā izlēmi par m50b30?
Veiksmi būvēšanā
p.s. neticu, ka apstāsies ar vienkāršu samešanu iekšā, ņemot vērā, ka visai pedantiski visu darīji. Gan jau būs arī jauni gredzeni un viss pārējais
kas vainas pārlasīt motoru un satīrit to un darīt to 5 mēnešus?
Jā un nopirkt vel varētu 24 kompensatorus pa 7e gablāTazx rakstīja:kas vainas pārlasīt motoru un satīrit to un darīt to 5 mēnešus?
7eur padārgi, meklē kontaktus labākus pie vairumniekiem. Pēdējo reizi, kad skatījos bija 4.x EUR gabalā.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tomer ar dzineju beigas vis oke ja???
Runajot par strokeri, vanosu es neliktu ja nedoma baigi tereties, jo tad daudzkas jamaina bus ieskaitot vadibu! Isak sakot nav verts + drifta tu zemos rpm reti izmantosi!!!
Am par kompenaatoru temu runajot, m50 non vanos kompenaatori ir nemirstigi praktiski, ja neklam tad parlasot vnk izjauc vinus, izmazga un saliec atpakal, salej elljinu ieksa un aida dzive!!!
Runajot par strokeri, vanosu es neliktu ja nedoma baigi tereties, jo tad daudzkas jamaina bus ieskaitot vadibu! Isak sakot nav verts + drifta tu zemos rpm reti izmantosi!!!
Am par kompenaatoru temu runajot, m50 non vanos kompenaatori ir nemirstigi praktiski, ja neklam tad parlasot vnk izjauc vinus, izmazga un saliec atpakal, salej elljinu ieksa un aida dzive!!!
jā, tikai tie m50 nv kompensatori ir nežēlīgi smagi, un ar lielu eļļas tilpumu, kas tos padara vēl smagākus.
Esi kādreiz aizdomājies nah nv motoriem ir dubultās vārstu atsperes?
sportam es ietu tikai un vienīgi uz cietajiem.
Esi kādreiz aizdomājies nah nv motoriem ir dubultās vārstu atsperes?
sportam es ietu tikai un vienīgi uz cietajiem.
Tā nebūs pareizi, nebūs labi!edzis rakstīja: Priekšā esmu iegādājies platās uzlikas un nāks arī labi kārtīgs falcnītis, patestēsim kā būs ar platāku purnu braukāt.
Ja priekšas ass ir platāka par aizmuguri tad aizmugurei būs lielāka tendence izslīdēt un būs grūti savākt auto, ja ir otrādi, priekša šaurāka par aizmuguri tas priekša pārsvarā izslīdēs!
Ja paplatina riteņu bāzi tad tas ir jādara abām asīm ievērojot proporcionālu vienādu paplatinājumu :)
Par kompensatoriem, neiesaku uz cieto taisīt, 7eiro par kompensatoru nemaz nav daudz tas ir to vērts
JK pareizi saka, tikai driftā jau ir vajadzīgs lai pakaļu nes arā bet par to proporcionalitāti piekrītu, nebūs labi ja priekšā 30mm flanči, a pakaļā 6.5j et40 bleķinieki pat neskatoties no vadāmības viedokļa, skats būs dirsā
Nu man aizmugurē ir 7j ET 20 bleķi + 15mm flancis, nedomāju, ka būs tik dramatiski, aizmugurē arkas tik jāizvalcē būs, jo nelien īsti tur tāds setups.EJANSONS rakstīja:JK pareizi saka, tikai driftā jau ir vajadzīgs lai pakaļu nes arā bet par to proporcionalitāti piekrītu, nebūs labi ja priekšā 30mm flanči, a pakaļā 6.5j et40 bleķinieki pat neskatoties no vadāmības viedokļa, skats būs dirsā
Runājot par komensatoriem, es atstāšu tos pašus kas man ir, izspiedīs un būs ok, viņiem reāli viss ir kārtībā, nekas negrab un problēmu nav.
@gda
Motoram viss lopā ir, ar vanosu tieši labāk, pārdod NV Gmm = 50e noperc Vanosa gmm 15e pardod NV pravotku - 40e Noperc Vanosa pravotku - 20e 413 vadība man mājās mētājās + dačikus salasīs ko tur vajag. Es tieši domāju, ka driftā viena no savarīgākajām lietām ir zemie abgreizeni, jo tandēmā pieraujot ručku, abaroti pazūd un ir vajadzīgs cēliens. Tas tik kvalifikācija nav vajadzīgs
Driftā vajag, lai auto turas uz trases un pietiekošu jaudu, lai izspolētu izslīdētu, tā ir kļūda pamatā būvēt ar domu, lai izslīd, kvalitatīvs drifts nesanāks ja visu laiku jāķer auto!EJANSONS rakstīja:JK pareizi saka, tikai driftā jau ir vajadzīgs lai pakaļu nes arā
Tā jau ir, saķeri vajag! Tikai es domāju, ka paplatinot purnu + pakaļu viss paliks vēl labāk, vienīgi tāpat iedeja ir, ka pakaļa būs bikšku šauraka nekā priekša, bet nu aizmugurē bez flančiem un ar kaut kādiem et47 diskiem protams nevar, Domāju et20 + 15mm flacnis saies tīri okej + pagaidām nav ne jasumas cik mm vajadzēs purnam, uzliekot arkas varēs samērītJānisK-[JK] rakstīja:Driftā vajag, lai auto turas uz trases un pietiekošu jaudu, lai izspolētu izslīdētu, tā ir kļūda pamatā būvēt ar domu, lai izslīd, kvalitatīvs drifts nesanāks ja visu laiku jāķer auto!EJANSONS rakstīja:JK pareizi saka, tikai driftā jau ir vajadzīgs lai pakaļu nes arā
Optimāli ir tieši proporcionāls paplatinājums :)
Tagad ziemā kad nevajag lielu jaudu to var labi izmēģināt
Tagad ziemā kad nevajag lielu jaudu to var labi izmēģināt
Pa lielam jau nekāda baigā problēma nav pēctam arī tad to aizmuguri uzmest uz 35mm flanča un uzlikt arku uzlikuJānisK-[JK] rakstīja:Optimāli ir tieši proporcionāls paplatinājums :)
Tagad ziemā kad nevajag lielu jaudu to var labi izmēģināt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 37
- chevron_right