Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 24
- chevron_right
Tikko uzlikts zobvainags no M52... Tikai M20 spararatam pāris mm bija jānovirpo nost, jo M52 vainags sanāk bišk mazāks.
Cik tā spararata novirpošana un balanšēšana piķo aptuveni?
Parasti abas procedūras spēj veikt virpotajs, vai balansēt jāved citur?
Kaut kas teica, ka M50 starteri varot pārtaisīt lai der M20 spararatam, bet M52 nevarot. Vaitad viņi ar kaut ko atšķirās?!
Parasti abas procedūras spēj veikt virpotajs, vai balansēt jāved citur?
Kaut kas teica, ka M50 starteri varot pārtaisīt lai der M20 spararatam, bet M52 nevarot. Vaitad viņi ar kaut ko atšķirās?!
no m20 lielā startera var pārlikt bendiksu uz m50 starteri, vai arī tas ir iespējams tikai ar m20 mazo starteri?
Par m52 starteriem taisnība, savstarpēji ar m50 apmaināmi, bet ne vienādi.tomsko rakstīja: Kaut kas teica, ka M50 starteri varot pārtaisīt lai der M20 spararatam, bet M52 nevarot. Vaitad viņi ar kaut ko atšķirās?!
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ir radies tads "INTIMS DABAS JAUTAJUMS"
m51 kads spararats iet ? cik noprotu divmasas
ja iet divmasas spararats sanak masine bisku lenak uzņem , bet tad ari lenak zaude jaudu ( lenak kritas apgriezieni parsledzot atrumus) , bet laj vieglak noliktu mašinu saniski labak kadu sparara ratu likt vienmasas , vaj divmasas ? runa iet nevis no nules griest rinķus pirmaja roba , bet gan braucot mest iekša
m51 kads spararats iet ? cik noprotu divmasas
ja iet divmasas spararats sanak masine bisku lenak uzņem , bet tad ari lenak zaude jaudu ( lenak kritas apgriezieni parsledzot atrumus) , bet laj vieglak noliktu mašinu saniski labak kadu sparara ratu likt vienmasas , vaj divmasas ? runa iet nevis no nules griest rinķus pirmaja roba , bet gan braucot mest iekša
Uz dīzeļa diez gan sūdīgi sabūt gatavu vienmasas spararata risinājumu, jo dīzeļiem apgriezienus lasa no spararata, t.i., uz spararata ir metka. Kā arī neieteiktu ikdienas auto likt tādu, jo kļūs pa nereālāko traktoru, vibrēs ka nu tik.
bet pec idejas labak jamet iekša ar vienmasas ?
atšķirība nebūs tik jūtami, ja ņem tikai faktoru vienmasas, vai divmasas, visa sāls ir svarā
ko maina ja m52 motoram spara ratu uzliek no 1.6 kas standarta nak 316 1994g?
ir pisaks istabā un nolauzta paskaste
ok liksu ai aus
pag tad man spararats pirms lieku virsu ir janobalanse? vai tas ir par citu temu?
Liec, kāds ir.
kāds ir svēris sajūgu+spararata komplektus?
pilns svars 240mm m52b28 dubultmasniekam ar sajugu un kurvi
pilns svars m50b25 228mm vienmasniekam ar sajugu un kurvi
kaa ari, visi m50 vienmasnieki ir vienadi svaraa, t.i. piem 2.0 nav vieglāks kā 2.5?
vel esmu dzirdējis par m30 sparīgā pielāgošanu uz m50/52, jo tas ļauj saglabāt 240mm?! ir kāds saskāries?
un visbeidzot kas būtu ja uzliktu vienmasas spararatu ar divmasu sajuga komplektu. nu tjipo parastais bezdemfera sparigais ar parasto bezdemfera sajugu un kurvi?
pilns svars 240mm m52b28 dubultmasniekam ar sajugu un kurvi
pilns svars m50b25 228mm vienmasniekam ar sajugu un kurvi
kaa ari, visi m50 vienmasnieki ir vienadi svaraa, t.i. piem 2.0 nav vieglāks kā 2.5?
vel esmu dzirdējis par m30 sparīgā pielāgošanu uz m50/52, jo tas ļauj saglabāt 240mm?! ir kāds saskāries?
un visbeidzot kas būtu ja uzliktu vienmasas spararatu ar divmasu sajuga komplektu. nu tjipo parastais bezdemfera sparigais ar parasto bezdemfera sajugu un kurvi?
Par svaru gan laikam nav runats, bet parejais gan ir apspriests n-tas reizes
nekas konkrets nav bijis par manis uzdotajiem jautajumiemnuugjis rakstīja:Par svaru gan laikam nav runats, bet parejais gan ir apspriests n-tas reizes
Par svariem nepateiksu, bet uz vienmasas spararata var likt sajugu no m50 bez atsperem un (ja viss tur +- ok ir) nekada beda nebus, nedaudz asaks sajugs paliek...EJANSONS rakstīja:kāds ir svēris sajūgu+spararata komplektus?
pilns svars 240mm m52b28 dubultmasniekam ar sajugu un kurvi
pilns svars m50b25 228mm vienmasniekam ar sajugu un kurvi
kaa ari, visi m50 vienmasnieki ir vienadi svaraa, t.i. piem 2.0 nav vieglāks kā 2.5?
vel esmu dzirdējis par m30 sparīgā pielāgošanu uz m50/52, jo tas ļauj saglabāt 240mm?! ir kāds saskāries?
un visbeidzot kas būtu ja uzliktu vienmasas spararatu ar divmasu sajuga komplektu. nu tjipo parastais bezdemfera sparigais ar parasto bezdemfera sajugu un kurvi?
p.s. Pasham ta ir salilts un viss ok...
Kā jau minēja, tas viss, izņemot grozu/disku svarus jau vairākas reizes izmalts šajā forumā.EJANSONS rakstīja:nekas konkrets nav bijis par manis uzdotajiem jautajumiemnuugjis rakstīja:Par svaru gan laikam nav runats, bet parejais gan ir apspriests n-tas reizes
Visprātīgākais ir m30 sajūgs, bet atrast spararatu diezgan pagrūti (protams, eksistē pat lētākas un labākas alternatīvas, bet ar to vēl cilvēki naudu pelna, nēesmu tiesīgs jaukt bizīti)
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
parurbt vitnes lai var uzskruvet 240 sajugu uz m50 vienmasnieka?he9600 rakstīja:Kā jau minēja, tas viss, izņemot grozu/disku svarus jau vairākas reizes izmalts šajā forumā.EJANSONS rakstīja:nekas konkrets nav bijis par manis uzdotajiem jautajumiemnuugjis rakstīja:Par svaru gan laikam nav runats, bet parejais gan ir apspriests n-tas reizes
Visprātīgākais ir m30 sajūgs, bet atrast spararatu diezgan pagrūti (protams, eksistē pat lētākas un labākas alternatīvas, bet ar to vēl cilvēki naudu pelna, nēesmu tiesīgs jaukt bizīti)
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
tur nau nemaz tik daudz jaurbjas, bet jaaEJANSONS rakstīja: parurbt vitnes lai var uzskruvet 240 sajugu uz m50 vienmasnieka?
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 24
- chevron_right