Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 107
- chevron_right
Saprashana ir. tik loti maza ar bmw. Bosch motronic un ka papetiju tur jau viens vads pievilkts jauns!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
No M52B25 it ka var šo to no M54B30 salikt iekšā, perfomance uzlabošanai, it kā kāds ir ar to ņēmies vai zin kaut ko?
var, m54 klokene ar klaniem, virzuliem + vajadzes saslipet bloku, lai iegutu normālu kompresijas pakapi. Neiejaucoties dzinēja vadībā (vai nenomainot to uz ms/vems) tas dzinējs salīdzinoši ne sūda neies.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tak lielākus inžektorus, pieprogrammēt attiecīgos iesmidzes laikus viņiem + aizdedzes leņķi ieprogrammēt ir sīkums, pārējo fine tuningu vadība pati izdarīs.
Protams, ja pats ņe bum bum tad būs pa dārgo
bez kādiem 1000ls IMO šito sākt nav tolka
tās b30 iekšas vien jau kādi 300-400 maksā, blīves visas un darbs, ja grib sataisīt visu pa skaisto ar kapitalku tad 2k ls sanāks viegli.
Protams, ja pats ņe bum bum tad būs pa dārgo
bez kādiem 1000ls IMO šito sākt nav tolka
tās b30 iekšas vien jau kādi 300-400 maksā, blīves visas un darbs, ja grib sataisīt visu pa skaisto ar kapitalku tad 2k ls sanāks viegli.
Nu, nu nav gluži viss tik rožaini. Davai es tev aizdzīšu savu e36, sačiposi man ar jūtamu rezultātu manu m52? Bez norm aprīkojuma (platjoslene ar kontrolieri un programmatori nostajas vien uz 700ls min.) un ļooooti labām zināšanām nekā.seeingman rakstīja:tak lielākus inžektorus, pieprogrammēt attiecīgos iesmidzes laikus viņiem + aizdedzes leņķi ieprogrammēt ir sīkums, pārējo fine tuningu vadība pati izdarīs.
Nevelti individual čips LV joprojām maksā 200ls.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
m50 blokā m54b30 iekšas+m3 droseles+Vems=tas ir ja grib, lai ir jēgā,ciparus varat paši skaitīt, tas nav lēti, čipošana tas arī viss ir sūds!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
vobšem , paliels ģemors cik noprotu
Pa lielam ja pats nejaucās dzinējos, un zin tik daudz kā nomainīt riepas, nomainīt bremžu klučus, tad jā ,tas nav vajadzīgs.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
nē, nu pats jau toč nelīstu iekšā bet nu laikam tas zirgu pieaugums nav tās naudas vērts vienkāršāk un lētāk laikam B28 iesvapot
ja sataisa +/- normāli, tad kust uz priekšu pieklājīgi.
rekur ieskatam čoma ex e21 pret stieni.
http://www.youtube.com/watch?v=QYlvQ1LLNIE
Tagadējais dzinēja saimnieks uz nākošo sezonu plāno vems un sadalenes, tad tam dzinējam vajadzētu pavērties pa nopietno.
rekur ieskatam čoma ex e21 pret stieni.
http://www.youtube.com/watch?v=QYlvQ1LLNIE
Tagadējais dzinēja saimnieks uz nākošo sezonu plāno vems un sadalenes, tad tam dzinējam vajadzētu pavērties pa nopietno.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
mēs ar driveru ņēmāmies gar m52 "šķūņēšanu" - nonācām pie secinājuma, ka tupa mainīt kartes tur nav jēgas, neko nedod, vadība tāpat saregulējas pēc saviem ieskatiem.he9600 rakstīja:Nu, nu nav gluži viss tik rožaini. Davai es tev aizdzīšu savu e36, sačiposi man ar jūtamu rezultātu manu m52? Bez norm aprīkojuma (platjoslene ar kontrolieri un programmatori nostajas vien uz 700ls min.) un ļooooti labām zināšanām nekā.seeingman rakstīja:tak lielākus inžektorus, pieprogrammēt attiecīgos iesmidzes laikus viņiem + aizdedzes leņķi ieprogrammēt ir sīkums, pārējo fine tuningu vadība pati izdarīs.
Nevelti individual čips LV joprojām maksā 200ls.
Nē nu var izkodēt lambdas ārā un tad ar platjosleni sagrozīt pareio AFR, bet manuprāt tas ir gateris - mainīsies kādi apstākļi, nobruks kāda komponenete nedod dievs, un motoram pienāks kapi no liesā maisījuma.
Savukārt vadību var pārkodēt, lai tā lasa platjoslas lambdu izvedojot "target AFR" karti, bet tam vajag disassemblot visu kodu un tad pārrakstīt to, tādus brīnumus es vēl pagaidām nemāku un izskatās, ka arī ilgi nemācēšu, bez tam, ja to arī darīt, tad lēti tas nebūs.
Kodā brīvas rindas ir pietiekoši, pini vadība arī man liekas, ka daži brīvi bija, tā kā, ja rubī fišku ar dissasembleru un programmēšanu, tad tas m41 kompis, manuprāt, nav ne ar ko sliktāks par programmējamiem lūžņiem.
rekur ieskatam m52b28 degvielas karte
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
un kā tur ar degvielas patēriņu? rij bezjēgā?he9600 rakstīja:ja sataisa +/- normāli, tad kust uz priekšu pieklājīgi.
rekur ieskatam čoma ex e21 pret stieni.
http://www.youtube.com/watch?v=QYlvQ1LLNIE
Tagadējais dzinēja saimnieks uz nākošo sezonu plāno vems un sadalenes, tad tam dzinējam vajadzētu pavērties pa nopietno.
Padsmit litri.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu tad jau normal
čau zēni.. ir jautājums.. kāds var būt iemesls tam, ka kad nomainīju motoru no 1991gada m40b18 uz tādupat, tikai pāris gadus jaunāku un dzirkstele ir pazudusi kā arī benzīnsūknim nepienāk barošana.. ???? visas massas, devēji, releji, drošinātāji ir pārbaudīti. varbūt vaina vadības blokā?
>>> vcajam motoram kods ir LH3 , bet jaunajam LH4
pastastiet ka to ews pieslegt? dabuju pasu ews bloku un atslegu , tagad itka drizuma nemsu to stekeri ar vadiem vilksu ara no donorbmw , interese vai vinu tik vnk vares pieslegt ,un ko darit ar to atslegu ?
viss ko tev vajag ir EWS modulus, atslega ar chipu, chipa lasiitaja gredzens kursh liekas aizdedzes sledzenei virsu un vel tada maza ews kastiite kurai jabut kopa pie viena vada ar chipa lasitaju. es pec kkadam mistiskam shemam sledzu klaat. Elektrikis pa tel teica ko kur tiit klaat!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
manam m52 ir izkodeta labmba ārā, dzinējs jau 2 gadus griežas bez problēmām. :)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
okey to visu es dabushu , tikai kas tas pa ews moduli ? cik sapratu man tadu vajag ja nebutu ta atslega ar chipu ? un ko man ar to atslegu darit ? man jau vinja neder mana sledzene ? japarliek sledzene vai var kaut ko citu izdomat ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 107
- chevron_right