Reduktori, pusasis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
ja neesmu neko nosapņojis, tad bija 2x reduktori - vieni, kuros varēja likt līdz 3.07 un vieni 3.15 uz augšupoweredgarage rakstīja: ↑30 Apr 2019, 13:52 Tnx. Reali ir kadi ieteikumi kas butu jazin pirms no e34 korpusa parlieku zobratu paari e36 korpusā?
tas ir LSD gadījumā, runājot par LSD korpusu pie kā pieskrūvējas zobvainags, tur atšķiras iznesums, jā
parastajam uz parasto jau visu centu pārliksi un viss.
vajadzēs jaunu sarūkošo šaibu, kas nāk primārajai asij gultņiem, un protams sazobe būs jānoregulē.poweredgarage rakstīja: ↑30 Apr 2019, 13:52 Tnx. Reali ir kadi ieteikumi kas butu jazin pirms no e34 korpusa parlieku zobratu paari e36 korpusā?
M Power or no power..
okey.. saibu ielieku jaunu, un pec tam ar kadu speku ir japievelk priekseja ass lai nesapistu gultnjus?
un sazobi regule tikai ar sanu saibam lielajam zobratam?
un sazobi regule tikai ar sanu saibam lielajam zobratam?
Sveiki, Biedri
Īsumā, lai nebūtu jātaisa kas jauns, rakstu šeit
Pagaidām, cik daudz esmu izlasijis šeit topikos, saprotu, ka komatam ir savs pusasis, no citiem e36 neder. Ja pareizi sapratu, bēda ir stieņa garumā (?), vismas kko tādu pa starpu redzēju.
Ja reiz tikai garums ir tā bēda, kā ir ar galiem? Ir kāds mēģinājis ķīmiķot un mainīt pusasīm galus savstarpēji (šarnīrus)? Būtu man parastā e36 pusas, pats pamēģinātu, bet ja reiz esmu šeit, tatad nav
Man ir komats ar type168 svarku, pusasīs ir luftes, daudz un dikti, jāmeklē variantik. Protams, zinu - "nopērc tač komata pusasis un dzīvo mierā", bet gribu ar tēmu kā tādu tikt galā
Īsumā, lai nebūtu jātaisa kas jauns, rakstu šeit
Pagaidām, cik daudz esmu izlasijis šeit topikos, saprotu, ka komatam ir savs pusasis, no citiem e36 neder. Ja pareizi sapratu, bēda ir stieņa garumā (?), vismas kko tādu pa starpu redzēju.
Ja reiz tikai garums ir tā bēda, kā ir ar galiem? Ir kāds mēģinājis ķīmiķot un mainīt pusasīm galus savstarpēji (šarnīrus)? Būtu man parastā e36 pusas, pats pamēģinātu, bet ja reiz esmu šeit, tatad nav
Man ir komats ar type168 svarku, pusasīs ir luftes, daudz un dikti, jāmeklē variantik. Protams, zinu - "nopērc tač komata pusasis un dzīvo mierā", bet gribu ar tēmu kā tādu tikt galā
Beda ir tada ka arejo galu e36 pusasij nevar nomainit.
Hah, tad skaidrs kpc nekur nepiedāvā ārējo galu Tas arī daudz ko izsaka
Paldies
Pērku LSD reduktoru vai LSD elementu. Attiecība vienalga un vienalga no ka. Galvenais lai der 188 korpusam.
28377divi deviņi nulle.
28377divi deviņi nulle.
var jau gan un ļoti vienkārši
vnk jāatzāģē putekļusarga aizvalcētā kante, tad būs sprosts, izdari ko vēlies, un pēcāk jāpieķer uz pāris punktiem atpakaļ putekļusargs.
M Power or no power..
Var, tāpat kā ar iekšējo
https://tis.bmwcats.com/doc20850/poweredgarage rakstīja: ↑30 Apr 2019, 15:44 okey.. saibu ielieku jaunu, un pec tam ar kadu speku ir japievelk priekseja ass lai nesapistu gultnjus?
un sazobi regule tikai ar sanu saibam lielajam zobratam?
Ok. bet dabut ta arejo galu nevar tacu tapat..
Interneta plašumos ir redzēti ka tirgojās.
Sveiki vīri,
Kādi varianti uz 3.45 168 reduktora dabūt "ņiprākas" pusasis? Potenciālie varianti ar reduktora čašku maiņu utt. ir pieņemami, reduktoru tik un tā vēlos atsvaidzināt un šaibot.
Opcija pāriet uz 188 reduktoru atkrīt, 3.45 attiecība, vismaz pēc aprēķiniem, ir garākā, kādu gribētos.
Potenciāli varētu arī 3.15, bet ir šaubas, ka trešajā nepietiks griezes priekam
Kādi varianti uz 3.45 168 reduktora dabūt "ņiprākas" pusasis? Potenciālie varianti ar reduktora čašku maiņu utt. ir pieņemami, reduktoru tik un tā vēlos atsvaidzināt un šaibot.
Opcija pāriet uz 188 reduktoru atkrīt, 3.45 attiecība, vismaz pēc aprēķiniem, ir garākā, kādu gribētos.
Potenciāli varētu arī 3.15, bet ir šaubas, ka trešajā nepietiks griezes priekam
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
vajag vnk e30 mazā reduktora flančus, tiem ir m10 vītnes, un varēsi likt e36 ''lielās'' pusasisZurkmobilia rakstīja: ↑27 Feb 2020, 16:29 Sveiki vīri,
Kādi varianti uz 3.45 168 reduktora dabūt "ņiprākas" pusasis? Potenciālie varianti ar reduktora čašku maiņu utt. ir pieņemami, reduktoru tik un tā vēlos atsvaidzināt un šaibot.
Opcija pāriet uz 188 reduktoru atkrīt, 3.45 attiecība, vismaz pēc aprēķiniem, ir garākā, kādu gribētos.
Potenciāli varētu arī 3.15, bet ir šaubas, ka trešajā nepietiks griezes priekam
bet ja tas ir LSD, pirmais domāju salūzīs elementa vāciņš, ja tas nav jau aftermarkets uzlikts.. tad ātri sadils šaibas, un sapratīsi, ka uzreiz vajadzēja likt 188 korpusu
EDIT: kas ir reduktora ''čaškas'' ?
EDIT2: un uz typ188 var sameklēt Tevis meklēto attiecību, no e30 vai e28, cik uz ātro uzmetu aci.
M Power or no power..
Liec mazajā reduktorā lielo pusas flančus (janoisina) un lielas psasis.
kas jānoīsina? šajā gadījumā reāli flanči reduktorā ir uz pus šlices, mazais reduktors taču ir šaurāks
M Power or no power..
Izrādās, ka eksistē arī 3.64 Typ188, kas nācis 323 automātiem. Cik reāli tādu dabūt, kas to lai zina, 6cyl žurku, automātu, nekad neesmu redzējis
Ar čaškām domāju reduktora flančus
Īsti negribās neko īsināt vai griezt. Ja ir iespējams atrast reduktoru ar tādu attiecību, kādu gribu, tad domu par 168 atmetu uzreiz, un labāk šaiboju 188. Dzīve viņam nebūs viegla, un arī 188 šķīst, cik esmu novērojis, tik vien, cik, relatīvi, retāk.
Es zinu, ka AF's tirgoja 3.15 Typ188, jau gatavu LSD, bet mani biedē tā attiecība
Ātruma ziņā starpība uz 10-15km/h, bet jautājums, cik labi iegrieztos, ar visu to, ka turbo-ļurbo, gribās arī trešajā, bez mocīšanas, un sajūga sišanas, likt slīpi. Vienmēr jau var braukt ar Liselin, un kaut piektajā iet šķērsām
Ar čaškām domāju reduktora flančus
Īsti negribās neko īsināt vai griezt. Ja ir iespējams atrast reduktoru ar tādu attiecību, kādu gribu, tad domu par 168 atmetu uzreiz, un labāk šaiboju 188. Dzīve viņam nebūs viegla, un arī 188 šķīst, cik esmu novērojis, tik vien, cik, relatīvi, retāk.
Es zinu, ka AF's tirgoja 3.15 Typ188, jau gatavu LSD, bet mani biedē tā attiecība
Ātruma ziņā starpība uz 10-15km/h, bet jautājums, cik labi iegrieztos, ar visu to, ka turbo-ļurbo, gribās arī trešajā, bez mocīšanas, un sajūga sišanas, likt slīpi. Vienmēr jau var braukt ar Liselin, un kaut piektajā iet šķērsām
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
2.93 naca 323ia EuZurkmobilia rakstīja: ↑28 Feb 2020, 14:23 Izrādās, ka eksistē arī 3.64 Typ188, kas nācis 323 automātiem. Cik reāli tādu dabūt, kas to lai zina, 6cyl žurku, automātu, nekad neesmu redzējis
Ar čaškām domāju reduktora flančus
Īsti negribās neko īsināt vai griezt. Ja ir iespējams atrast reduktoru ar tādu attiecību, kādu gribu, tad domu par 168 atmetu uzreiz, un labāk šaiboju 188. Dzīve viņam nebūs viegla, un arī 188 šķīst, cik esmu novērojis, tik vien, cik, relatīvi, retāk.
Es zinu, ka AF's tirgoja 3.15 Typ188, jau gatavu LSD, bet mani biedē tā attiecība
Ātruma ziņā starpība uz 10-15km/h, bet jautājums, cik labi iegrieztos, ar visu to, ka turbo-ļurbo, gribās arī trešajā, bez mocīšanas, un sajūga sišanas, likt slīpi. Vienmēr jau var braukt ar Liselin, un kaut piektajā iet šķērsām
3.64 naca 323ia Japan
3.73 naca 325ia Japan
3.46 naca 328ia Japan
3.91 naca 328ia Malaysia
Attiecības no E46 neder? Tiem jau nāca 3.46 visiem 6cyl tomātiem man šķiet
Being second is being the first of the losers. /Senna/
3.64 tieši viens tirgo
*pliku attiecību
*pliku attiecību
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right