Laxay TDS projekts

Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas

17 Mai 2016, 14:30

Interisants experiments :super: varētu vēl kādu video
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

17 Mai 2016, 16:19

turbu labāk tur kur nemotoriem akumulātors
westgate vai nu integrēto vai atsevišķo, arī tur pat, jo ja pareizi saregulē, viņš vērsies tikai minimāli
blowofu kaut kur pirms droseles un tur pat arī GMM ;)

ja interesē, kkad piebrauc pie mums uz turbochip garāžu, parādīsim ;)
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

25 Jūl 2016, 21:49

GT3076 vai hx35? kuru labāk?
m50b25 ar stock iekšām, 500hp gribu un laime pilnīga.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Jūl 2016, 22:30

M50 ar stock iekšām būs pagrūti 500hp dabūt bet reāli
Vienīgi un tikai uz 85E
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

25 Jūl 2016, 22:50

Cik tad tur jāpūš, lai būtu 500hp...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Jurka
Ziņojumi: 191
Pievienojies: 17 Jūn 2015, 02:09
Braucu ar: 328T
Atrašanās vieta: Dobele
Reputācija: 3
 

25 Jūl 2016, 23:48

1,3 bar
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

26 Jūl 2016, 00:09

Tas spriedums, ka ar 1 bar būs tik un tik ir galīgi nepareizs. Turbo spiediens nepasaka, cik tev būs zirgu. Ar vienu turbo pie 0.5 bar tu dabūsi tik daudz zirgus, ar otru pie 0.5 bar būs varbūt X2 no tā, ko no tās. GT3076R ir vājprātīgi dārgs. HX35 ir lētāks un izpildijumā ar E85 un stock kompresiju, stock apakšu, citu vadību var dabūt laukā 500hp. Atkarīs arī no turbo A/R. Šobrīd sazinos ar somu, kam uz M52B28, twinscroll HX35, OEM kompresija, E85 un pie 1 bar ir ~480hp. :rolleyes:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

26 Jūl 2016, 00:17

Nu uz 85E varētu jau stokā sākt detonēt, bet E85 gan ir cita runa.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

26 Jūl 2016, 00:39

Afiget. Ar stock iekšām es jau par 300hp raudātu no laimes kā vērpjas :hahaha:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Mirror45
Ziņojumi: 101
Pievienojies: 31 Jan 2016, 14:21
Braucu ar: 49cc

26 Jūl 2016, 11:14

TomSkarsts rakstīja:Afiget. Ar stock iekšām es jau par 300hp raudātu no laimes kā vērpjas :hahaha:
:lol: :lol:
Cik ilgi tās stock iekšas turēs tos 500hp?
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

26 Jūl 2016, 11:32

funkyasshit rakstīja:Tas spriedums, ka ar 1 bar būs tik un tik ir galīgi nepareizs. Turbo spiediens nepasaka, cik tev būs zirgu. Ar vienu turbo pie 0.5 bar tu dabūsi tik daudz zirgus, ar otru pie 0.5 bar būs varbūt X2 no tā, ko no tās. GT3076R ir vājprātīgi dārgs. HX35 ir lētāks un izpildijumā ar E85 un stock kompresiju, stock apakšu, citu vadību var dabūt laukā 500hp. Atkarīs arī no turbo A/R. Šobrīd sazinos ar somu, kam uz M52B28, twinscroll HX35, OEM kompresija, E85 un pie 1 bar ir ~480hp. :rolleyes:
Kas kam skaitās dārgs, viņas maksā aptuveni vienādi. Jāmāk atrast.
Galva tā pat būs japortē, nav jau tā, ka tupa uzmet fēnu un brauc.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

26 Jūl 2016, 11:34

-AF- rakstīja:M50 ar stock iekšām būs pagrūti 500hp dabūt bet reāli
Vienīgi un tikai uz 85E
Protams, ka E85
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Jūl 2016, 11:45

Mirror45 rakstīja:
TomSkarsts rakstīja:Afiget. Ar stock iekšām es jau par 300hp raudātu no laimes kā vērpjas :hahaha:
:lol: :lol:
Cik ilgi tās stock iekšas turēs tos 500hp?
Cilvēki brauca dragā pat ar vairāk nekā 600hp tikai ar CR ap 8,5, un viss gāja....
;)


P,s kīnas turba līdzīga izmaksā ap 450e, tik vēlams pārbalansē un brauc bēdu nezinot gadiem!!!!
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

26 Jūl 2016, 11:56

Atšķirība ir tāda, ka GT3076R maksā ~1300-1600e, atkarīgs no setup un HX35 twinscroll maksā ~700E. :lol:
Holsets bus izturīgāks, bet ne tik atsaucīgs. HX ir uz slīdgultņa, R sērija ir ar lodīšu gultņa.
Un kāpēc visiem liekas, ka nekas tos 500hp neturēs? Loģiski, ka tur un viss ir kārtībā, vajag tikai saregulēt visu kārtīgi. Tam ir jāpievērš ārkārtīgi liela uzmanība, jo tas arī praktiski nosaka tavu jaudu, motora atsaucību, ekonomiju un dzīvotspēju.
Vājākais posms ir galvas blīve, tad ir M52B28 gadijumā virzuļi un pēc tam ir klaņi, kurtiem it kā 500nm esot robeža. Kaut kur bija topics amerikāņu forumā čalim ar stock iekšām 700whp. :rolleyes:
M52B28 kloķene, M50NV klaņi, M52B28 virzuļi ir normāls setups.
Ja daudz piķa, M52B28 kloķene, M50NV vai citi klaņi, 8.5:1 virzuļi, ja M50 bloks, tad ARP špiļkas un Athena cooper ring galvas blīve (cik esmu runājis, turot vislabāk un strādājot arī vislabāk). Tur boost var pūst iekšā vājprātīgu pie šitā setup, tik tas piķis arī ir nejēdzīgs. Stock vadību var izmantot, kā AFs saka, bet man labāk patīk citas vadības. Tomēr, tev ir platjoslene, MAPs, var nahrenizēt MAFu, launch control/flat shift uz sajūga slēdža vari sataisīt, viss tur ir kārtībā.
Pašam vēl turbo nav, bet šobrīd ievācu informācīju, izpētu, lai saprastu, ko uz sava likt virsū, bet tas vēl tā, lēna garā, varbūt ziemā kas jāsāk darīt, hujzin. :D

P.S - līdz 500hp var arī parastās galvas skrūves izmantot.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Jūl 2016, 12:21

Stock vadība ir budžeta variantā, protams labāk analogo Korvet, bet tas sadārdzina projektu par 1500e bet toties iegūstam atsaucīgāku un drošāku auto
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

26 Jūl 2016, 12:24

Nemeklēju turbo ko minēji. Bet parasto bez R.
Attiecīgi netaisos pirmo turbo dzinēju pārspīlēti būvēt, vajag dabūt tos 500hp lai var sākt braukt attiecīgi leņķim, uzskatu, ka 500 no M50B25nv ir normāls cipars.
Arī vācu info, smeļos idejas un uzklausu viedokļus lai varu sakomplektēt savu dzinēju un beidzot braukt.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

26 Jūl 2016, 12:32

bestbmw rakstīja:cik zinu dazi izurb caurumu termostata lai vieglak gaisot, un cirkulacija labaka.
Besī šādi te kas sapišs. Nemaksa termostats kosmosu, lai nevarētu nomainīt uz strādājošu, pieejami tak dažadām temperatūrām.

Sorry par offtopic.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

26 Jūl 2016, 12:44

Laxay rakstīja:Nemeklēju turbo ko minēji. Bet parasto bez R.
Attiecīgi netaisos pirmo turbo dzinēju pārspīlēti būvēt, vajag dabūt tos 500hp lai var sākt braukt attiecīgi leņķim, uzskatu, ka 500 no M50B25nv ir normāls cipars.
Arī vācu info, smeļos idejas un uzklausu viedokļus lai varu sakomplektēt savu dzinēju un beidzot braukt.
Domāju, ka nečakarējies ar to GT30 un liec tad HX35 vai uzreiz GT35. GT35 būs taviem 500hp un vēlāk arī līdz 600hp pietiks. Un nav tādas bez R, visas tās GT30, GT35 ir ar lodīšu gultņiem. Tikai ķīnas nāk ar slīdgultņiem, bet ir arī redzēta ķīna, kur vienam galam ir rullīšu gultnis, otram slīdgultns, taču vairumā gadījumu ir tikai slīdgultnis.
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

26 Jūl 2016, 12:53

funkyasshit rakstīja:
Laxay rakstīja:Nemeklēju turbo ko minēji. Bet parasto bez R.
Attiecīgi netaisos pirmo turbo dzinēju pārspīlēti būvēt, vajag dabūt tos 500hp lai var sākt braukt attiecīgi leņķim, uzskatu, ka 500 no M50B25nv ir normāls cipars.
Arī vācu info, smeļos idejas un uzklausu viedokļus lai varu sakomplektēt savu dzinēju un beidzot braukt.
Domāju, ka nečakarējies ar to GT30 un liec tad HX35 vai uzreiz GT35. GT35 būs taviem 500hp un vēlāk arī līdz 600hp pietiks. Un nav tādas bez R, visas tās GT30, GT35 ir ar lodīšu gultņiem. Tikai ķīnas nāk ar slīdgultņiem, bet ir arī redzēta ķīna, kur vienam galam ir rullīšu gultnis, otram slīdgultns, taču vairumā gadījumu ir tikai slīdgultnis.
Tikai un vienīgi ķīnu!
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 

13 Aug 2016, 18:09

:hahaha: ja tu pa savu motoru kurs ka tu teici nav spidzinats vari prasit 650e tad laipni lugts uz zemes :bye: