Laxay TDS projekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
turbu labāk tur kur nemotoriem akumulātors
westgate vai nu integrēto vai atsevišķo, arī tur pat, jo ja pareizi saregulē, viņš vērsies tikai minimāli
blowofu kaut kur pirms droseles un tur pat arī GMM
ja interesē, kkad piebrauc pie mums uz turbochip garāžu, parādīsim
westgate vai nu integrēto vai atsevišķo, arī tur pat, jo ja pareizi saregulē, viņš vērsies tikai minimāli
blowofu kaut kur pirms droseles un tur pat arī GMM
ja interesē, kkad piebrauc pie mums uz turbochip garāžu, parādīsim
GT3076 vai hx35? kuru labāk?
m50b25 ar stock iekšām, 500hp gribu un laime pilnīga.
m50b25 ar stock iekšām, 500hp gribu un laime pilnīga.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
M50 ar stock iekšām būs pagrūti 500hp dabūt bet reāli
Vienīgi un tikai uz 85E
Vienīgi un tikai uz 85E
Cik tad tur jāpūš, lai būtu 500hp...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
1,3 bar
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Tas spriedums, ka ar 1 bar būs tik un tik ir galīgi nepareizs. Turbo spiediens nepasaka, cik tev būs zirgu. Ar vienu turbo pie 0.5 bar tu dabūsi tik daudz zirgus, ar otru pie 0.5 bar būs varbūt X2 no tā, ko no tās. GT3076R ir vājprātīgi dārgs. HX35 ir lētāks un izpildijumā ar E85 un stock kompresiju, stock apakšu, citu vadību var dabūt laukā 500hp. Atkarīs arī no turbo A/R. Šobrīd sazinos ar somu, kam uz M52B28, twinscroll HX35, OEM kompresija, E85 un pie 1 bar ir ~480hp.
Nu uz 85E varētu jau stokā sākt detonēt, bet E85 gan ir cita runa.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Afiget. Ar stock iekšām es jau par 300hp raudātu no laimes kā vērpjas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
TomSkarsts rakstīja:Afiget. Ar stock iekšām es jau par 300hp raudātu no laimes kā vērpjas
Cik ilgi tās stock iekšas turēs tos 500hp?
Kas kam skaitās dārgs, viņas maksā aptuveni vienādi. Jāmāk atrast.funkyasshit rakstīja:Tas spriedums, ka ar 1 bar būs tik un tik ir galīgi nepareizs. Turbo spiediens nepasaka, cik tev būs zirgu. Ar vienu turbo pie 0.5 bar tu dabūsi tik daudz zirgus, ar otru pie 0.5 bar būs varbūt X2 no tā, ko no tās. GT3076R ir vājprātīgi dārgs. HX35 ir lētāks un izpildijumā ar E85 un stock kompresiju, stock apakšu, citu vadību var dabūt laukā 500hp. Atkarīs arī no turbo A/R. Šobrīd sazinos ar somu, kam uz M52B28, twinscroll HX35, OEM kompresija, E85 un pie 1 bar ir ~480hp.
Galva tā pat būs japortē, nav jau tā, ka tupa uzmet fēnu un brauc.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Protams, ka E85-AF- rakstīja:M50 ar stock iekšām būs pagrūti 500hp dabūt bet reāli
Vienīgi un tikai uz 85E
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Cilvēki brauca dragā pat ar vairāk nekā 600hp tikai ar CR ap 8,5, un viss gāja....Mirror45 rakstīja:TomSkarsts rakstīja:Afiget. Ar stock iekšām es jau par 300hp raudātu no laimes kā vērpjas
Cik ilgi tās stock iekšas turēs tos 500hp?
P,s kīnas turba līdzīga izmaksā ap 450e, tik vēlams pārbalansē un brauc bēdu nezinot gadiem!!!!
Atšķirība ir tāda, ka GT3076R maksā ~1300-1600e, atkarīgs no setup un HX35 twinscroll maksā ~700E.
Holsets bus izturīgāks, bet ne tik atsaucīgs. HX ir uz slīdgultņa, R sērija ir ar lodīšu gultņa.
Un kāpēc visiem liekas, ka nekas tos 500hp neturēs? Loģiski, ka tur un viss ir kārtībā, vajag tikai saregulēt visu kārtīgi. Tam ir jāpievērš ārkārtīgi liela uzmanība, jo tas arī praktiski nosaka tavu jaudu, motora atsaucību, ekonomiju un dzīvotspēju.
Vājākais posms ir galvas blīve, tad ir M52B28 gadijumā virzuļi un pēc tam ir klaņi, kurtiem it kā 500nm esot robeža. Kaut kur bija topics amerikāņu forumā čalim ar stock iekšām 700whp.
M52B28 kloķene, M50NV klaņi, M52B28 virzuļi ir normāls setups.
Ja daudz piķa, M52B28 kloķene, M50NV vai citi klaņi, 8.5:1 virzuļi, ja M50 bloks, tad ARP špiļkas un Athena cooper ring galvas blīve (cik esmu runājis, turot vislabāk un strādājot arī vislabāk). Tur boost var pūst iekšā vājprātīgu pie šitā setup, tik tas piķis arī ir nejēdzīgs. Stock vadību var izmantot, kā AFs saka, bet man labāk patīk citas vadības. Tomēr, tev ir platjoslene, MAPs, var nahrenizēt MAFu, launch control/flat shift uz sajūga slēdža vari sataisīt, viss tur ir kārtībā.
Pašam vēl turbo nav, bet šobrīd ievācu informācīju, izpētu, lai saprastu, ko uz sava likt virsū, bet tas vēl tā, lēna garā, varbūt ziemā kas jāsāk darīt, hujzin.
P.S - līdz 500hp var arī parastās galvas skrūves izmantot.
Holsets bus izturīgāks, bet ne tik atsaucīgs. HX ir uz slīdgultņa, R sērija ir ar lodīšu gultņa.
Un kāpēc visiem liekas, ka nekas tos 500hp neturēs? Loģiski, ka tur un viss ir kārtībā, vajag tikai saregulēt visu kārtīgi. Tam ir jāpievērš ārkārtīgi liela uzmanība, jo tas arī praktiski nosaka tavu jaudu, motora atsaucību, ekonomiju un dzīvotspēju.
Vājākais posms ir galvas blīve, tad ir M52B28 gadijumā virzuļi un pēc tam ir klaņi, kurtiem it kā 500nm esot robeža. Kaut kur bija topics amerikāņu forumā čalim ar stock iekšām 700whp.
M52B28 kloķene, M50NV klaņi, M52B28 virzuļi ir normāls setups.
Ja daudz piķa, M52B28 kloķene, M50NV vai citi klaņi, 8.5:1 virzuļi, ja M50 bloks, tad ARP špiļkas un Athena cooper ring galvas blīve (cik esmu runājis, turot vislabāk un strādājot arī vislabāk). Tur boost var pūst iekšā vājprātīgu pie šitā setup, tik tas piķis arī ir nejēdzīgs. Stock vadību var izmantot, kā AFs saka, bet man labāk patīk citas vadības. Tomēr, tev ir platjoslene, MAPs, var nahrenizēt MAFu, launch control/flat shift uz sajūga slēdža vari sataisīt, viss tur ir kārtībā.
Pašam vēl turbo nav, bet šobrīd ievācu informācīju, izpētu, lai saprastu, ko uz sava likt virsū, bet tas vēl tā, lēna garā, varbūt ziemā kas jāsāk darīt, hujzin.
P.S - līdz 500hp var arī parastās galvas skrūves izmantot.
Stock vadība ir budžeta variantā, protams labāk analogo Korvet, bet tas sadārdzina projektu par 1500e bet toties iegūstam atsaucīgāku un drošāku auto
Nemeklēju turbo ko minēji. Bet parasto bez R.
Attiecīgi netaisos pirmo turbo dzinēju pārspīlēti būvēt, vajag dabūt tos 500hp lai var sākt braukt attiecīgi leņķim, uzskatu, ka 500 no M50B25nv ir normāls cipars.
Arī vācu info, smeļos idejas un uzklausu viedokļus lai varu sakomplektēt savu dzinēju un beidzot braukt.
Attiecīgi netaisos pirmo turbo dzinēju pārspīlēti būvēt, vajag dabūt tos 500hp lai var sākt braukt attiecīgi leņķim, uzskatu, ka 500 no M50B25nv ir normāls cipars.
Arī vācu info, smeļos idejas un uzklausu viedokļus lai varu sakomplektēt savu dzinēju un beidzot braukt.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Besī šādi te kas sapišs. Nemaksa termostats kosmosu, lai nevarētu nomainīt uz strādājošu, pieejami tak dažadām temperatūrām.bestbmw rakstīja:cik zinu dazi izurb caurumu termostata lai vieglak gaisot, un cirkulacija labaka.
Sorry par offtopic.
Domāju, ka nečakarējies ar to GT30 un liec tad HX35 vai uzreiz GT35. GT35 būs taviem 500hp un vēlāk arī līdz 600hp pietiks. Un nav tādas bez R, visas tās GT30, GT35 ir ar lodīšu gultņiem. Tikai ķīnas nāk ar slīdgultņiem, bet ir arī redzēta ķīna, kur vienam galam ir rullīšu gultnis, otram slīdgultns, taču vairumā gadījumu ir tikai slīdgultnis.Laxay rakstīja:Nemeklēju turbo ko minēji. Bet parasto bez R.
Attiecīgi netaisos pirmo turbo dzinēju pārspīlēti būvēt, vajag dabūt tos 500hp lai var sākt braukt attiecīgi leņķim, uzskatu, ka 500 no M50B25nv ir normāls cipars.
Arī vācu info, smeļos idejas un uzklausu viedokļus lai varu sakomplektēt savu dzinēju un beidzot braukt.
Tikai un vienīgi ķīnu!funkyasshit rakstīja:Domāju, ka nečakarējies ar to GT30 un liec tad HX35 vai uzreiz GT35. GT35 būs taviem 500hp un vēlāk arī līdz 600hp pietiks. Un nav tādas bez R, visas tās GT30, GT35 ir ar lodīšu gultņiem. Tikai ķīnas nāk ar slīdgultņiem, bet ir arī redzēta ķīna, kur vienam galam ir rullīšu gultnis, otram slīdgultns, taču vairumā gadījumu ir tikai slīdgultnis.Laxay rakstīja:Nemeklēju turbo ko minēji. Bet parasto bez R.
Attiecīgi netaisos pirmo turbo dzinēju pārspīlēti būvēt, vajag dabūt tos 500hp lai var sākt braukt attiecīgi leņķim, uzskatu, ka 500 no M50B25nv ir normāls cipars.
Arī vācu info, smeļos idejas un uzklausu viedokļus lai varu sakomplektēt savu dzinēju un beidzot braukt.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
ja tu pa savu motoru kurs ka tu teici nav spidzinats vari prasit 650e tad laipni lugts uz zemes
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right