Laxay TDS projekts
Sveiki forumieši, labu laiku jau šeit vandos tapēc uzskatu, ka jāatrāda man arī savs.
BMW E36 2.5TDS 97' touring
Auto uz mana vārda ir bijis jau sen bet pie tā tiku tik nesen, garš stāts kurš nebūtu tik svarīgs! :) Teiksim tā, paņēmu savu parādu.
Komplektācija:
Kā jau 97' tourings.. Recaro ādas salons, apsilde priekšā, ASC(nestrādā), ABS(nestrādā), elektriskā lūka, 4x elektriskie logi, AC(izmetu ārā! kapec? pastāstīšu), miglas lukturi... varbūt kkas vēl skaitās kā ekstra bet noteikti, ka sīkums.
Īsi kapēc man ir šis auto un ko grasos ar to darīt:
Kā auto bija pagalmā tā uzreiz tika saprasts, ka tas nebūs super clean e36 ar st5 un static līdz zemei..
Auto par cik ir aprīkots ar TDS tad man tas tik iepriecināja, jo dīzeļdzelzis ir mīļš pats par sevi un ir vēlme arī šo saskrūvēt lai ar to var darīt to ko vajag, tobiš mest slīpi kā visi 2.5i, 2.8i utt.. Dīzeļus skrūvēju jau sen un pa lielam neko citu arī nedaru, ja nav turbo motors tad nemaz rokas neceļas tādam kko darīt. labi, mazliet nolīdu no tēmas.. Ko darīsim un kapēc.
Pirmais kas bija un tika izdarīts bija jāsaved kārtībā ritošā, nojāts bija smagi, iepriekš kurš brauca viņš brauca kā tramvajs, bedres neapbrauca un nepiebremzēja pie tām. Jauni Moroe Reflex amartizātori priekšā ar sedinātām atsperēm, aizmugurē ultra hard cieti no japāņa KYB ražojuma. Aizmugurē jauns gultnis, pārlasīju stūres reiku ar jauniem saļņikiem no hidro cilindriem, ir mazliet smagāk grozīt bet lēnām iestrādāsies.
Kustēties auto kustējās gana labi, dzinējs gana dzīvs. Aiziet, manual torbo kontrolieris, degvielas porcija virsū, aizdedze un spridzinam.. Home made hidro rocene, iemetiens ir. Pusasis lūza, nervi lupatās. Nekad neticēju, ka patiks šis auto tik ļoti. Nomira sajūgs, kulise lupatās, atkal heitoju to dzelzi. Uzliekam 240mm dzīvu spararatu, jaunu disku un labu kurvi, salejam jaunu eļļu kārbā, pārlasam kulisi un atkal šis auto liek sevi iemīlēt
Mazliet pataisnotas rokas Ķekavas aplī un secināts, ka sīs būs tas auto uz kura mēgināsu savu nākamo turbo projektu. Uz mazliet slapja seguma ar 3. robu brīvi Ķekavas apli, tas nozīmē to, ka ir jēga.
Meklējam Saab 2.3t areo turbo, turbo nopirkās ar visu mašīnu, jo tā gandrīz sanāca letāk. no Opel Frontera FMIC un šovakar bija pirmais tests.. lai šis stāsts turpinās zemāk.. tur arī izklāstīšu smalkāk.
Pāris bildes, kvalitāte protams, kā ar kulaku bildēts būtu:
skaistākas bildes no sāniem un salona būs
BMW E36 2.5TDS 97' touring
Auto uz mana vārda ir bijis jau sen bet pie tā tiku tik nesen, garš stāts kurš nebūtu tik svarīgs! :) Teiksim tā, paņēmu savu parādu.
Komplektācija:
Kā jau 97' tourings.. Recaro ādas salons, apsilde priekšā, ASC(nestrādā), ABS(nestrādā), elektriskā lūka, 4x elektriskie logi, AC(izmetu ārā! kapec? pastāstīšu), miglas lukturi... varbūt kkas vēl skaitās kā ekstra bet noteikti, ka sīkums.
Īsi kapēc man ir šis auto un ko grasos ar to darīt:
Kā auto bija pagalmā tā uzreiz tika saprasts, ka tas nebūs super clean e36 ar st5 un static līdz zemei..
Auto par cik ir aprīkots ar TDS tad man tas tik iepriecināja, jo dīzeļdzelzis ir mīļš pats par sevi un ir vēlme arī šo saskrūvēt lai ar to var darīt to ko vajag, tobiš mest slīpi kā visi 2.5i, 2.8i utt.. Dīzeļus skrūvēju jau sen un pa lielam neko citu arī nedaru, ja nav turbo motors tad nemaz rokas neceļas tādam kko darīt. labi, mazliet nolīdu no tēmas.. Ko darīsim un kapēc.
Pirmais kas bija un tika izdarīts bija jāsaved kārtībā ritošā, nojāts bija smagi, iepriekš kurš brauca viņš brauca kā tramvajs, bedres neapbrauca un nepiebremzēja pie tām. Jauni Moroe Reflex amartizātori priekšā ar sedinātām atsperēm, aizmugurē ultra hard cieti no japāņa KYB ražojuma. Aizmugurē jauns gultnis, pārlasīju stūres reiku ar jauniem saļņikiem no hidro cilindriem, ir mazliet smagāk grozīt bet lēnām iestrādāsies.
Kustēties auto kustējās gana labi, dzinējs gana dzīvs. Aiziet, manual torbo kontrolieris, degvielas porcija virsū, aizdedze un spridzinam.. Home made hidro rocene, iemetiens ir. Pusasis lūza, nervi lupatās. Nekad neticēju, ka patiks šis auto tik ļoti. Nomira sajūgs, kulise lupatās, atkal heitoju to dzelzi. Uzliekam 240mm dzīvu spararatu, jaunu disku un labu kurvi, salejam jaunu eļļu kārbā, pārlasam kulisi un atkal šis auto liek sevi iemīlēt
Mazliet pataisnotas rokas Ķekavas aplī un secināts, ka sīs būs tas auto uz kura mēgināsu savu nākamo turbo projektu. Uz mazliet slapja seguma ar 3. robu brīvi Ķekavas apli, tas nozīmē to, ka ir jēga.
Meklējam Saab 2.3t areo turbo, turbo nopirkās ar visu mašīnu, jo tā gandrīz sanāca letāk. no Opel Frontera FMIC un šovakar bija pirmais tests.. lai šis stāsts turpinās zemāk.. tur arī izklāstīšu smalkāk.
Pāris bildes, kvalitāte protams, kā ar kulaku bildēts būtu:
skaistākas bildes no sāniem un salona būs
Pēdējais labojis Laxay - 26 Dec 2015, 23:13, kopā labots 1 reizi.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Pēdējais labojis Laxay - 26 Dec 2015, 23:19, kopā labots 1 reizi.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Visiem ràda bildes?
Man jaRENIO rakstīja:Visiem ràda bildes?
Nop, man arī nerādaRENIO rakstīja:Visiem ràda bildes?
nerāda
itkā bildēm būtu jābūt 100% redzemām
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Laxay rakstīja:itkā bildēm būtu jābūt 100% redzemām
Tds = PORNO
I tāpēc tīņiem nerāda.
Tīri sakarīgs traktors, veiksmi!
pirmajā momentā kad uzmetu aci likās stīgā, neskaitot sapuvušo haubi un spārnu... izrādijās slieksnis arī vienā vietā bijis cietis bet tas jau ir saremontēts uzmetinot visām domkrata vietām 2mm bleķa loksnes virsū.
kā jau teicu, šiet netiks baigi tērēts laiks uz to lai skatītos cik precīzi domkrats tiek palikts zem sliekšņa. Hardcore.
Šobrīd testa apstākļos brīvi šī td04hl-15t turbīna sapūš 1bar ar stock sūkni. cik pūta stock turbo pie mana regulējuma nezinu, jo boost gauge atnāca tik pirms dažām dienām, faktu nemaina tas, ka tajā momentā kad taisa iemetienu jūtu turbo bedri un uzreiz jūtu kā sāk pūst līdz 1bar un jauda parādās. ar stock arī bija ''bedre'' bet nebija jūtams boost kad iemin beņķī. no turbo bedres ar stock sūkni neizbēgt.
Upgrade būs ar plunžera nomaiņu uz 11mm vai 12mm un piespiedu sūknis pirms degvielas filtra.
kā jau teicu, šiet netiks baigi tērēts laiks uz to lai skatītos cik precīzi domkrats tiek palikts zem sliekšņa. Hardcore.
Šobrīd testa apstākļos brīvi šī td04hl-15t turbīna sapūš 1bar ar stock sūkni. cik pūta stock turbo pie mana regulējuma nezinu, jo boost gauge atnāca tik pirms dažām dienām, faktu nemaina tas, ka tajā momentā kad taisa iemetienu jūtu turbo bedri un uzreiz jūtu kā sāk pūst līdz 1bar un jauda parādās. ar stock arī bija ''bedre'' bet nebija jūtams boost kad iemin beņķī. no turbo bedres ar stock sūkni neizbēgt.
Upgrade būs ar plunžera nomaiņu uz 11mm vai 12mm un piespiedu sūknis pirms degvielas filtra.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
no kā plunžeri liksi,patrola?
pameklējot pa US forumiem nekā, mūsu arī nekur neko neatradu, bija kkādi, jā no terrano vai kkas tāds.Ģirts rakstīja:no kā plunžeri liksi,patrola?
Ir doma 12mm no IVECO.. pagooglejot var dažus IVECO atrast ar 6cly dzinēju ar pareizo sūkni. bet to pēc Jaunā gada. #navnaudas
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
dzirdēju,ka liek no patrol,itkā kaut kas par pajero arī dzirdēts,sanāk bieži būt dīzeļu boksā vnk kaut pašam nav
pieļauju, ka tas ir ar 11mm kas ne pavisam nebūtu tas sliktākais variants.Ģirts rakstīja:dzirdēju,ka liek no patrol,itkā kaut kas par pajero arī dzirdēts,sanāk bieži būt dīzeļu boksā vnk kaut pašam nav
jo palasot dažus e34 tds projektus no štatiem tad viņi uzreiz pasaka, ka ar stock sūkni balles nebūs, ķip bez mehaniskā nevarēs iztikt, nu nez, man škiet, ka ja atradīšu labu 11mm vai 12mm tad likšu uz elektrisko sūkni, jo tā pat čipot vajag, GMM un EGR jauc diseni.
būšu loti pateicīgs ja kāds apstiprinās manu versiju, ka mehāniskajam sūknim ir tāda pati sūkņa apakša kā elektriskajam, tobiš atšķirās tik augšējā daļa?!
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Tu zini, ka palielinot plunžera izmēru tu samazini motora apgriezienu diapazonu? 12mm plunžerim 4500k rpm ir praktiski gals. Ar 11mm tur pietiek atliektiem galiem priekš jaudas.
Kopā ar 11mm plunžeri vajadzētu arī citus smidzēkļus. Nezinu, cik tev tagad ir, bet ~260 mikroni būtu okay. Lielāku turbu, jāpadomā par intercooler varbūt un tas viss jāsaregulē normāli. Sūkni loģiski nevajag mehānisko, jo viņam nav problēmu. Elektriskajam sūknim ir savi bonusi, neskaitot augšas, kas sprāgst nost. Kaut kā tā lielos vilcienos. 1.8-2 bar boost gan jau būtu okay, bet nezinu, cik tas ir droši ar priekškameru, kurai galva jau ir plaisās no konvejiera.
Kopā ar 11mm plunžeri vajadzētu arī citus smidzēkļus. Nezinu, cik tev tagad ir, bet ~260 mikroni būtu okay. Lielāku turbu, jāpadomā par intercooler varbūt un tas viss jāsaregulē normāli. Sūkni loģiski nevajag mehānisko, jo viņam nav problēmu. Elektriskajam sūknim ir savi bonusi, neskaitot augšas, kas sprāgst nost. Kaut kā tā lielos vilcienos. 1.8-2 bar boost gan jau būtu okay, bet nezinu, cik tas ir droši ar priekškameru, kurai galva jau ir plaisās no konvejiera.
Pēdējais labojis funkyasshit - 27 Dec 2015, 00:03, kopā labots 1 reizi.
a jēga dīzeli griest līdz 4500 ja boosta nav pie tādiem apgriezieniem. Es vairāk tēmeju šo auto likt trasē slīpi nevis garās taisnēs atstiept. velkot slīpi tomēr būs jāķer tas moments starp perfektu sānslīdi un apmešanos jo ar dīzeli tas diapazons ir krietni mazāks kā smaržīgajiem dzinējiemfunkyasshit rakstīja:Tu zini, ka palielinot plunžera izmēru tu samazini motora apgriezienu diapazonu? 12mm plunžerim 4500k rpm ir praktiski gals. Ar 11mm tur pietiek atliektiem galiem priekš jaudas.
mans otrs vw tdi projekts ir ar Case traktora plunžeri 12mm un tā pat reti kad iegriežu līdz 4000-4500 jo nav jēga.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
TDi visticamāk ir arī VNT ļurba.
protams.funkyasshit rakstīja:TDi visticamāk ir arī VNT ļurba.
šeit nebūs,jo ja gribētu es VNT tad uzreiz ieliktu 3.0d
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>