Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
rews
Ziņojumi: 1170
Pievienojies: 20 Nov 2011, 11:26
Braucu ar: Melnu cabrio
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 1
 
Man piedava no vacijas sutitu bloki orginalo no 2.0 vanos kupejas pa 120ls...
Taa ir normala cena?
Attēls
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
nee nav normaala, max 60-80 ls. jo tas ir mazaiz blokjis, lielais kas ir 2.5 2.8 iet ap 100-140
Profila bilde
rews
Ziņojumi: 1170
Pievienojies: 20 Nov 2011, 11:26
Braucu ar: Melnu cabrio
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 1
 
Cik sapratu tas pašbloķejušais reduktos nāca kā ekstra klat tam e36, vinjs atrestaurets.
Attēls
radi
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 06 Apr 2011, 20:54
Sveiki,jautājums,ja man beigts mazais bloķis,es elementusd varu iebāzt citā mazajā reduktorā? Bloķis rūpnīcas lsd
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
jaa var.
Profila bilde
KeX
Ziņojumi: 416
Pievienojies: 24 Sep 2011, 14:43
Braucu ar: piečurātām miglām
Atrašanās vieta: Liepāja
Es te palasiju un neatradu neko līdzīgu manai situācijai..
Tad nu tā man ir e36 2,0 ar parasto mazo reduktoru attiecība 3.45
Kā arī mētājās e36 M3 3,0 reduktors ar attiecību 3.15 (lielais korpus)

Pirmais ka palīdu apakšā redzēju pusasu flanči atšķirās, bet nu jautājums ir tāds vai flančus var nomainīt, vai arī kas tur jāmaina lai uzsvērtu uz savu nu jau nemotoru virsū?
Vasaras beigās velšu iekšā 2,8 un tad lai tik atliek apmainīt pusasis ar bremžiem - karoč meklēju lētāko galu kā tagad iziet no situācijas lai uzliktu bloķi :D
Attēls
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 
kkur biju lasījis ka uz paša reduktora to "zvaigzni" var mainīt,bet domājams ka vieglāk tak būtu piemeklēt kardānu vai tikai kardāna otro daļu! Bet nu neesmu spečuks tai lietā,cerams,ka kāds guru apgaismos tevi un palabos manas muļķības :giggle:
coupe 2.8
Profila bilde
KeX
Ziņojumi: 416
Pievienojies: 24 Sep 2011, 14:43
Braucu ar: piečurātām miglām
Atrašanās vieta: Liepāja
Zvaigzne man šķiet ka manās, bet nu domāju vairāk kas ar tām pusasīm?!
Attēls
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
man jau liekas ka m3 vajadzētu nāk resnākiem flaņčciem iekš reduktora, neticās ka vienādi, bet pārliecināts neemsu. katrā ziņa pusu gali ir lielāki.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
kautkad rekur ir bilde ar m3 flan4iem, izskatās jau dikti līdzīgi citiem reduktoriem. varbūt arī ir vienādi
Attēls
Profila bilde
KeX
Ziņojumi: 416
Pievienojies: 24 Sep 2011, 14:43
Braucu ar: piečurātām miglām
Atrašanās vieta: Liepāja
M3 pusasu flancis ir 94mm un 2,0 ir 80mm bet domāju vai flančus var apmainīt?!
ko tad parasti dara kad liek bloķi, ko maina? pusasis arī?? :gigigi:
Attēls
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
blokjis neko neizsakal. zinu ka uz parastā vai blokjii 2.5 un 2.8 reduktoraaa var iespraust 2.0 flan4us, tad der 2.0 pusasis.

jautājums vai tā daļa ko mauc iekšā 3.0 reduktora, vai diametrā un zobu skaitā ir tāds pats vai nē.
Profila bilde
KeX
Ziņojumi: 416
Pievienojies: 24 Sep 2011, 14:43
Braucu ar: piečurātām miglām
Atrašanās vieta: Liepāja
pusas/reduktora saļņika izmeri ir vienādi, tad jau iespējams pat var pārspraut pusasu flančus! :clap:
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Šodien notika šaize... Braucu, bija būkšķis aizmugurē un vairs uz priekšu nekustēja. :D

Reduktoram šis flancis ir panācis uz āru par kādu centimetru un turās pie pusass... Nav vairs sazobes (rats knapi griežas tikai, kad pacelts).
Attēls
Šī problēma ir labojama vai jāmaina reduktors? :rolleyes:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
ja neblokis, tad viennozimigi cits reduktors. sateliti bus sadrupusi un pusasss flancim slices norautas
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Jā, reduktoram iekšas bija lupatās. :lol:

Kādu eļļu un cik daudz liet mazajā 316i reduktorā?
Attēls
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
75W90 0,9L
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Super, paldies! :super:
Attēls
Profila bilde
Alkaans
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 08 Mar 2012, 18:51
Braucu ar: e36 325 Vanos
Kādi bloķi man der uz 325 e36 vanos? man virsū pašlaik stāv metinātais :hahaha: Vajag tādu kas maksimāli līdzīgs metinātam bet ar kuru var normāli noparkoties nelaužot visu būri un bukses :D Kāda attiecība der un cik apmēram lietots maksātu...
P.s pa cik metinātais manējais vecais varētu iet?
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
der no no e36 2.5 2.8 m3 2.0.. iesaku 2.5( 3.15 atteiciiba) vai 2.9(2.93 attieciiba) būs vismaz plug&play.
cenas no 60 pliks elements, 100-140 viss blokjeejoshais reduktors.

ja labi sametināts vecais tad to var nogrūzt pa 20-40 ls atkarīgs cik sulo un cik gaudo..