Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- …
- 107
- chevron_right
Derēt jau derēs. Tev teorētiski vajadzētu šobrīd būt 23,5mm. Var atstāt, vari nākotnē uzlikt niknāku, piemēram, kādu 25,5mm.
Ideāli , paldies .
Piereizes varbūt var pateikt cik litrus eļļas vajaga motoram , karbai , reduktoram un kādas . Vispār būsiet zelta cilvēki.
Piereizes varbūt var pateikt cik litrus eļļas vajaga motoram , karbai , reduktoram un kādas . Vispār būsiet zelta cilvēki.
Gadienā nebūs tā, ka dzinējs apsēdīsies uz tā stab. stieņa? Paskaties, kāds izliekums ir tam stienim. Ja dziļš, tad derēs, ja seks/maziņš, tad dzinējs uzsēdīsies uz tā.
Tam gan laikam arī vajadzētu pievērst uzmanību, bet nu pēc kataloga skatoties, tur var gadīties ka der, var gadīties ka neder. Es gan vairāk sliecos, ka derēs, bet nu interneta diagnostika nekad nav bijusi tā precīzākā, jo nekad nevar zināt, kas tur ir uzlikts utt.
Motorā 6,5 litri, kārbā 1 ar kaut ko un reduktorā arī 1 ar kaut ko. Precīzi par kārbu/redaktoru neatceros, parasti pirku 2l uz katru posmu.
Motorā 6,5 litri, kārbā 1 ar kaut ko un reduktorā arī 1 ar kaut ko. Precīzi par kārbu/redaktoru neatceros, parasti pirku 2l uz katru posmu.
Kārbā nāk 1,1 litrs.
Tiko samainīju dzinēju 1.8 laukā 2.5 iekšā .
Saliku jaunus motora spilvenus 6cyl
Un kārbai arī .
Mēģinu uzlikt kulisi no tā 1.8 bet viņa neder . Ir kāda fīča ko palaidu garām , vai tomer 6cyl nāk savādāka īsāka kulise ?
Tāpat izskatas ka būs nepieciešams cits hidro pastiprinatāja bačoks ar trubām , es domāju pareizi ?
Kad pirku swapu līdzi nāca kardāna priekšējā daļa , tagad mēģinu uzlikt , bet nemaucas virsū uz šlicēm ,. Varētu būt ka jameklē kardāns visā garumā ?
Sorry par tupiem jautajumiem ,pirmo reizi daru tādas lietas kā dzinēja maiņa.
Saliku jaunus motora spilvenus 6cyl
Un kārbai arī .
Mēģinu uzlikt kulisi no tā 1.8 bet viņa neder . Ir kāda fīča ko palaidu garām , vai tomer 6cyl nāk savādāka īsāka kulise ?
Tāpat izskatas ka būs nepieciešams cits hidro pastiprinatāja bačoks ar trubām , es domāju pareizi ?
Kad pirku swapu līdzi nāca kardāna priekšējā daļa , tagad mēģinu uzlikt , bet nemaucas virsū uz šlicēm ,. Varētu būt ka jameklē kardāns visā garumā ?
Sorry par tupiem jautajumiem ,pirmo reizi daru tādas lietas kā dzinēja maiņa.
Kulise atšķiras un trubas arī, low budget variantā var mēģināt pielocītGropiks rakstīja:Tiko samainīju dzinēju 1.8 laukā 2.5 iekšā .
Saliku jaunus motora spilvenus 6cyl
Un kārbai arī .
Mēģinu uzlikt kulisi no tā 1.8 bet viņa neder . Ir kāda fīča ko palaidu garām , vai tomer 6cyl nāk savādāka īsāka kulise ?
Tāpat izskatas ka būs nepieciešams cits hidro pastiprinatāja bačoks ar trubām , es domāju pareizi ?
Kad pirku swapu līdzi nāca kardāna priekšējā daļa , tagad mēģinu uzlikt , bet nemaucas virsū uz šlicēm ,. Varētu būt ka jameklē kardāns visā garumā ?
Sorry par tupiem jautajumiem ,pirmo reizi daru tādas lietas kā dzinēja maiņa.
Kā te vīri runā - kulisi no 6cyl un kardānu arī no 6cyl (ja reiz Tev ir 6cyl kārba).
Ja ir mazais reduktors, kas visticamāk tur ari ir, tad vares sabidit isaku to pašu 4cyl kardānu
paldies par atsaucību forumā
tagad motors ielitksa , kompis piesprasuts , vadi saslēgti + un massa pieskrūvēti .
degvielas filtru nēsmu mainījis , nēsu skatījies vai degviela pienāk un vai dirkstele ir . ( BET fakts kā tāds ka motors nelec , starters griež bet motors pat neuzsit.
gribēju informācīju , kā pareizi to visu pārbauda .
degviela , rauju pie filtra nost pienākošo trubu un skatos vai pumpē degvielu ?
sveces , ņemu nost dekorativo BMW vāku noņemu nost sppraudņus , izskrūvēju spoles , skatos vai tur viss ir tīrs un sauss ?
atvainojos par glupiem jautājaumiiem , vēl tikai augu pirmais 6cyl benzin motors.
vēl būtu labi ja kāds pateiktu kas šie ir pa vadiem kuri ir vnk amputēti.
M50b25
tagad motors ielitksa , kompis piesprasuts , vadi saslēgti + un massa pieskrūvēti .
degvielas filtru nēsmu mainījis , nēsu skatījies vai degviela pienāk un vai dirkstele ir . ( BET fakts kā tāds ka motors nelec , starters griež bet motors pat neuzsit.
gribēju informācīju , kā pareizi to visu pārbauda .
degviela , rauju pie filtra nost pienākošo trubu un skatos vai pumpē degvielu ?
sveces , ņemu nost dekorativo BMW vāku noņemu nost sppraudņus , izskrūvēju spoles , skatos vai tur viss ir tīrs un sauss ?
atvainojos par glupiem jautājaumiiem , vēl tikai augu pirmais 6cyl benzin motors.
vēl būtu labi ja kāds pateiktu kas šie ir pa vadiem kuri ir vnk amputēti.
M50b25
Lieta tāda ka nepienāk degviela pēc swapa ,jau pirms filtra griež ,bet nepumpē . Ir kāda ideja ?
Pie benzīna sūkņa elektrība pienāk?Gropiks rakstīja:Lieta tāda ka nepienāk degviela pēc swapa ,jau pirms filtra griež ,bet nepumpē . Ir kāda ideja ?
Puikas vajadzīigs jūsu padoms,varbūt kads ir kompakta no 1.6 motoru mēģinajis iebazt 2.8 motoru?interese cik liels čakars būtu?
Man padomā viens projekts
Man padomā viens projekts
Identisks parastai dzinēja maiņai. Palasi topiku un viss būs skaidrs.
Starp m43b18 un m50b25 ir starpība degvielas sūknim/pumpim , vai viņi nāk vienādi , tāpat par relejiem vados m43/m50 ?
Jo izskatas ka pēc motora maiņas nestrādā sūknis nepiedzen degvielu , bet samainīju tikai motora vadus no 4cyl uz 6cyl citur nekur nēsu iejaucies.
Iepriekš vis stradaja .
Jo izskatas ka pēc motora maiņas nestrādā sūknis nepiedzen degvielu , bet samainīju tikai motora vadus no 4cyl uz 6cyl citur nekur nēsu iejaucies.
Iepriekš vis stradaja .
Paskaties vai kloķenes devējs ir strādājošs,vai neesi sajaucis vietām ar sadalenes devēju.
Tā manuprāt ir vispopulārākā problēma swapojot m50b25, ka nestrādā sūknis. Meklē, kkur šeit ir jābūt atbildei kas par vainu.Gropiks rakstīja:Starp m43b18 un m50b25 ir starpība degvielas sūknim/pumpim , vai viņi nāk vienādi , tāpat par relejiem vados m43/m50 ?
Jo izskatas ka pēc motora maiņas nestrādā sūknis nepiedzen degvielu , bet samainīju tikai motora vadus no 4cyl uz 6cyl citur nekur nēsu iejaucies.
Iepriekš vis stradaja .
gan jau standarta problēma, viens vads netur uzlikts un viss, 85% swapotāji tā izdara teGropiks rakstīja:Starp m43b18 un m50b25 ir starpība degvielas sūknim/pumpim , vai viņi nāk vienādi , tāpat par relejiem vados m43/m50 ?
Jo izskatas ka pēc motora maiņas nestrādā sūknis nepiedzen degvielu , bet samainīju tikai motora vadus no 4cyl uz 6cyl citur nekur nēsu iejaucies.
Iepriekš vis stradaja .
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Pārbaudi pie aķīša, kur liec mīnusu un plusus, iespējams, ka esi masu pielicis pie plusa, BET TAS IR TIKAI IESPĒJAMS!!??G1RT5 rakstīja:gan jau standarta problēma, viens vads netur uzlikts un viss, 85% swapotāji tā izdara teGropiks rakstīja:Starp m43b18 un m50b25 ir starpība degvielas sūknim/pumpim , vai viņi nāk vienādi , tāpat par relejiem vados m43/m50 ?
Jo izskatas ka pēc motora maiņas nestrādā sūknis nepiedzen degvielu , bet samainīju tikai motora vadus no 4cyl uz 6cyl citur nekur nēsu iejaucies.
Iepriekš vis stradaja .
Mazais vads, kuru jāskrūvē pie kuzava, blakus aķītim.. obligāti jābūt vienam mazam masas vadam pieskrūvētam, pie virsbūves!
Paldies par padomiem, motors rūc...
Bet jau nakošais
Kloķis stāv nepareizi , iezmēģināju visādi . Kārba m50b25 6cyl .kulise 6cyl m52b20
Divi varianti
1. Var ielikt 1/3/5 robā
2. Var ielikt visos robos bet berzejas pret konsuli .
Idejas ?
Bet jau nakošais
Kloķis stāv nepareizi , iezmēģināju visādi . Kārba m50b25 6cyl .kulise 6cyl m52b20
Divi varianti
1. Var ielikt 1/3/5 robā
2. Var ielikt visos robos bet berzejas pret konsuli .
Idejas ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- …
- 107
- chevron_right