sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- chevron_right
Pa lielam abas deres.
Atkal esss ar savu sajūga problēmu
B28 motors
M50 spararats pārvirpots uz 240
M52 disks kurvis
E28 vai kā tur garāks izspiedējs
Pie slodzes nevar kārtīgi izspiest sajūgu. Ko darīt?
Metināt daksu biezāku? Dakša nezinu vai no 1masas vai 2masas?
B28 motors
M50 spararats pārvirpots uz 240
M52 disks kurvis
E28 vai kā tur garāks izspiedējs
Pie slodzes nevar kārtīgi izspiest sajūgu. Ko darīt?
Metināt daksu biezāku? Dakša nezinu vai no 1masas vai 2masas?
Noņem izspiedējcilindru un pabaksti ar pirkstiem cik dakšai ir brīvgājiens. Ja vairāk par 1cm tad droši pārtaisi dakšu, ja zem 1cm, tad vai nu cilindrs kko pisās vai grozs ir saguris vai saplīsis vai kāds savadāks defekts.
Kārba tagad nost, gribu salikt lai tocna ir. Cilindritis būs jauns.
Nu uzmet virsū un pačamdi, cik tev tas brīvgājiens, tad zināsi precīzi.
Vislabāk ja ir 2-3mm
Vislabāk ja ir 2-3mm
jociga sajuga problema.
tatad m50b25
virsu m50 vienmasnieks 240mm
m52b28 sajuga disks
sachs performance kurvis no 3.0d
izspiedejgultnis no m52b28 pagarinats, diezgan, no galvas nepateiksu,bet daudz.
laizot vala sajugu, vinjs saker uzreiz, tad kad skarbak pabrauc tad jau janospiez vismaz 2 reizes lai ieliktu roba, briziem pat ieliek un velk uz prieksu..(tikai siltam)
cilindram pie karbas pagarinaju stoku pat par 1 cm.. bet izmainam.
sajuta ir ka sajuga cilindrs pie karbas pis pratu ar to vilksanu uz prieksu..... bet ka atrisinat problemu, ka sajugu ker uzreiz?
tatad m50b25
virsu m50 vienmasnieks 240mm
m52b28 sajuga disks
sachs performance kurvis no 3.0d
izspiedejgultnis no m52b28 pagarinats, diezgan, no galvas nepateiksu,bet daudz.
laizot vala sajugu, vinjs saker uzreiz, tad kad skarbak pabrauc tad jau janospiez vismaz 2 reizes lai ieliktu roba, briziem pat ieliek un velk uz prieksu..(tikai siltam)
cilindram pie karbas pagarinaju stoku pat par 1 cm.. bet izmainam.
sajuta ir ka sajuga cilindrs pie karbas pis pratu ar to vilksanu uz prieksu..... bet ka atrisinat problemu, ka sajugu ker uzreiz?
Uzliec armētu šļauku līdz cilindram un izskatās ka tev iespējams cilindram pie pedāļa pisec
Ieliec roba un turi sajugu, ja sak braukt, tad visdrizak sajuga cilindrs pie pedala. Man ar 3.0d kurvi ir lidzigi, spiezot sajugu normali spiezas un tad viena bridi pedalis peksni taka iekrit ieksa un uz to 1cm pedala gajienu ir sajugs, atpakal pedelais ari sakuma nak vaji atpakal un tad viena bridi taka izlec ar lielaku spiedienu ara. hvz kas pa problemu.poweredgarage rakstīja: ↑22 Apr 2019, 14:31 jociga sajuga problema.
tatad m50b25
virsu m50 vienmasnieks 240mm
m52b28 sajuga disks
sachs performance kurvis no 3.0d
izspiedejgultnis no m52b28 pagarinats, diezgan, no galvas nepateiksu,bet daudz.
laizot vala sajugu, vinjs saker uzreiz, tad kad skarbak pabrauc tad jau janospiez vismaz 2 reizes lai ieliktu roba, briziem pat ieliek un velk uz prieksu..(tikai siltam)
cilindram pie karbas pagarinaju stoku pat par 1 cm.. bet izmainam.
sajuta ir ka sajuga cilindrs pie karbas pis pratu ar to vilksanu uz prieksu..... bet ka atrisinat problemu, ka sajugu ker uzreiz?
tava gadijuma izklausas ka tev kurvis cakare pratu.. bet man nav 3.0d kurvis bet gan zf race kurvis vnk. njemts tas kurs domats 3.0d..vinjs tads pats ka bedzinam tikai mazliet niknaks.
nja cilindrs pie karbas to4 bus vainigs dros vien mana gadijuma..
bet cilindrs neatgrisinas to ka sajuga gajiens mazs un jau no pasas apaksas, bet mby zf race kurvis tads vnk. ir.
nja cilindrs pie karbas to4 bus vainigs dros vien mana gadijuma..
bet cilindrs neatgrisinas to ka sajuga gajiens mazs un jau no pasas apaksas, bet mby zf race kurvis tads vnk. ir.
Varbūt kāds var padalīties ar recepti izturīgākam sajūgam priekš TDS?
Izmeklējos, neatradu...pieļauju domu, ka vienkārši palaidu garām.
Izmeklējos, neatradu...pieļauju domu, ka vienkārši palaidu garām.
panem 240mm spararatu (kaut vai e39 tds), uzliec 240mm sajuga disku un m57 kurvi.
Kad pirku mašīnu, līdzi deva veco sajugu, paskatīšos cik mm tas ir.
Ja ir 240mm, tad vienkārši piepirkt sajūgu un m57 kurvi?
Nekas vairāk nav jāmodificē?
Nu ja neviens cits neko tur nav modificejis ar likam rokam, tad nekas nav japartaisa.
Vai M3 3.2 sajūga komplekts der plug play uz m52 ?
Sajūga disks nē, ja vienīgi tev nav m3 6gang kārba vai 3.0d karba
Der, e36 m3 3.2 karbaj standarta slices..
Vaitad nebija lielās šlices?
Lielas slices e46 m3 un v8 420 getragam, e36 m3 3.2 420 getrags ar mazam slicem..
Laba diena,
Atsvaidzinot winterbīteri uz sezonu, E36 2.5tds, ir nonākts līdz sajūgam. "Sezonas" beigās sajūgs sāka slīdēt, bet ap to laiku arī auto tika mests pie malas, beidzās skate un pavasaris bija klāt.
Detaļas, šķietami, stock, nav nekādu modifikāciju.
Noraujot kārbu, viss gan izskatās kārtībā, tāpēc vēršos pēc padoma pie jums, kas varētu būt pie vainas?
Sajūgs sāk slīdēt pēc kāda pabraukta brīža, auksts neslīd, cik novērots, pirmais robs neslīd, otrais tā, trešais+ slīd.
P.S. Līdzīga problēma man bija arī Saab'am, tur pēc kārtējā stage+ sajūga disks sāka ņemt tikai 1/2 virsmas, vai šeit varētu būt tas pats? Tur gan bija acīmredzami, ka disks ņēmis tikai 1/2, šeit tādas pazīmes nav novērojamas.
Skatāmies pielikumus:
Pagājušo gadu iegādājot (decembrī), sajūgs esot ticis mainīts, un tā arī izskatās.
Kurvis vēl svaigs, ar nenodilušām rievām.
Diskam gaļas daudz.
Spararats bez švīkām, noputējis, netīrs.
Kādi ir iespējamie varianti, un kāpēc viņš slīd?
-Vest spararatam atjaunot virsmu, un pie reizes uzkniebt niknāku frikcijas disku? (Būs vārīts reduktors)
-Vienkārši iegādāt jaunu sajūga komplektu? Cena smieklīga.
-Nomazgāt spararatu, izpūst putekļus un cerēt, ka būs?
Paldies!
Atsvaidzinot winterbīteri uz sezonu, E36 2.5tds, ir nonākts līdz sajūgam. "Sezonas" beigās sajūgs sāka slīdēt, bet ap to laiku arī auto tika mests pie malas, beidzās skate un pavasaris bija klāt.
Detaļas, šķietami, stock, nav nekādu modifikāciju.
Noraujot kārbu, viss gan izskatās kārtībā, tāpēc vēršos pēc padoma pie jums, kas varētu būt pie vainas?
Sajūgs sāk slīdēt pēc kāda pabraukta brīža, auksts neslīd, cik novērots, pirmais robs neslīd, otrais tā, trešais+ slīd.
P.S. Līdzīga problēma man bija arī Saab'am, tur pēc kārtējā stage+ sajūga disks sāka ņemt tikai 1/2 virsmas, vai šeit varētu būt tas pats? Tur gan bija acīmredzami, ka disks ņēmis tikai 1/2, šeit tādas pazīmes nav novērojamas.
Skatāmies pielikumus:
Pagājušo gadu iegādājot (decembrī), sajūgs esot ticis mainīts, un tā arī izskatās.
Kurvis vēl svaigs, ar nenodilušām rievām.
Diskam gaļas daudz.
Spararats bez švīkām, noputējis, netīrs.
Kādi ir iespējamie varianti, un kāpēc viņš slīd?
-Vest spararatam atjaunot virsmu, un pie reizes uzkniebt niknāku frikcijas disku? (Būs vārīts reduktors)
-Vienkārši iegādāt jaunu sajūga komplektu? Cena smieklīga.
-Nomazgāt spararatu, izpūst putekļus un cerēt, ka būs?
Paldies!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
visticamak spararatam nav lidzena virsma (parasti m57 tada problema ir)
var pasham pamerit ar bidmeru un kkadu taisno, garo (spararata diametra garuma) metala plaksni (kaut vai to pashu "lielo" bidmeru), protams var ari nemetala ja tads ir.
jaskatas cik ir dzilums no tas plaksnes lidz spararata darba virsmai pa centru un pa kanti, sapratisi vai spararatam darba virsma ir lidzena vai ne
var pasham pamerit ar bidmeru un kkadu taisno, garo (spararata diametra garuma) metala plaksni (kaut vai to pashu "lielo" bidmeru), protams var ari nemetala ja tads ir.
jaskatas cik ir dzilums no tas plaksnes lidz spararata darba virsmai pa centru un pa kanti, sapratisi vai spararatam darba virsma ir lidzena vai ne
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- chevron_right