Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- …
- 470
- chevron_right

Es izteicu vienu komentāru. Kas sekoja pēc komentāra tiem, kas mistiski tika aizskarti izraujot no konteksta kaut ko, well to es arī neatbalstu, ka tiek tukši dir*ts topikos, kad kādam nepatīk 1 ziņa.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Euro VS JDM
2x lētākais e36 vs S14
n/a vs turbo
Komentāri beigās
no *16:16min + 19:19min
2x lētākais e36 vs S14
n/a vs turbo
Komentāri beigās



Lai neaizdirstu konkrēto topiku, man bez uzbrauciena jautājums - starp 4cyl un 6cyl nejūti atšķirību purna uzvedībā?
Being second is being the first of the losers. /Senna/

58kg vai tad tik daudz? svērāt paši?
https://www.r3vlimited.com/board/showth ... p?t=233682
m52b28 = 170kg
m62 = 220kg
svars bez kārbas*
Nu jā ~50kg

Par novietojumu arī nemazāk svarīgi, v8 īsāks var nolikt kā 4cil. tuvāk uz vidu
Man patika šitais no burnout foruma

+benķis un shifters pārnesti uz aizmuguri, bezmaz vai MFR layout's kā s2k


Pa ielu braucot vai padriftējot biš, baigi nekrāmējot gan jau ka nejūt to atšķirībuTomSkarsts rakstīja: ↑14 Feb 2018, 22:08 Lai neaizdirstu konkrēto topiku, man bez uzbrauciena jautājums - starp 4cyl un 6cyl nejūti atšķirību purna uzvedībā?


Tā piesedināšanas tehnika tieši aizsākās B grupas laikos, savādāk to Audi nevar dabūt līkumos

Inženieri mēģināja uzlabot situāciju saīsinot bāzi ar SQ/S1, bet tā pat tas nabags nevadijās un bija nekonkurētspējīgs kad konkurentiem parādijās daudz pareizāk būvēti + nesalīdzināmi labāk izsvaroti AWD.
Te labs piemērs kā to nabagu sēdina visu laiku ar kreileni un tā pat ir izteikts understeer

Parādi man kaut vienu ta laika konkurēt spējīgu auto ??!!
Piekritu ar piesedinasanu, savādāk ir pagrūti dabūs slīpi
Lanchia bija konkurētspējīgs tikai īsos posmos, bet ta bija rwd
Naca subars un to visu mainīja, bet ja mēs runājam ta globāli, neviens no awd nav ne tuvu ticis tam kaifam ko dod quattro
Mana skatījuma ja Tu maki braukt ar quattro, tad subari un evo ir bērnu speles
Piekritu ar piesedinasanu, savādāk ir pagrūti dabūs slīpi
Lanchia bija konkurētspējīgs tikai īsos posmos, bet ta bija rwd
Naca subars un to visu mainīja, bet ja mēs runājam ta globāli, neviens no awd nav ne tuvu ticis tam kaifam ko dod quattro
Mana skatījuma ja Tu maki braukt ar quattro, tad subari un evo ir bērnu speles
ar kompatu pa brugji

Protams nāvējoši jau nav, bet teiksim fiksāk apmest kkur ripā 180 starp M42 un M52 jūtu atšķirību. Neskaitot to, ka M42 bija AC un M52 nē un TA koilas ar M52 swapu praktiski nenosēdās vispār.kars rakstīja: ↑14 Feb 2018, 22:2358kg vai tad tik daudz? svērāt paši?
https://www.r3vlimited.com/board/showth ... p?t=233682
m52b28 = 170kg
m62 = 220kg
svars bez kārbas*
Nu jā ~50kg![]()
Par novietojumu arī nemazāk svarīgi, v8 īsāks var nolikt kā 4cil. tuvāk uz vidu
Man patika šitais no burnout foruma![]()
+benķis un shifters pārnesti uz aizmuguri, bezmaz vai MFR layout's kā s2kkloķi un benķi pofig, bet ko TA teiktu par tādu 6cil novietojumu?
Pa ielu braucot vai padriftējot biš, baigi nekrāmējot gan jau ka nejūt to atšķirībuTomSkarsts rakstīja: ↑14 Feb 2018, 22:08 Lai neaizdirstu konkrēto topiku, man bez uzbrauciena jautājums - starp 4cyl un 6cyl nejūti atšķirību purna uzvedībā?![]()
Saliekot slīpi (ielas līmenī pa lietu) īpaši atšķirību gan purnā nejutu, jo tāpat jau izsit pakaļu ārā. Tad manuprāt izteikti smagākam jābūt, lai izsitot ārā pakaļu aizietu purns kā Audi.
Tas projekts gan interesants, bet TA ganjau neļautu, jo ugunssienai pārāk tuvu vai arī ja pārvietota ugunssiena (nepiegriezu vērību), tad neatbilst drošības standartiem gjau.
Par Audi un B grupu. Ne velti Audi vinnēja tikai 1 chempi un pēctam tika pazemoti. Pat ar RWD..
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Audis bija konkurētspējīgs tikai līdz 1984 gadam, 1985 un 1986 gadā pienesa ūdeni pežo 205t16 un vēlāk Lancia S4
Leģendārais S1 spēja tikai 1 uzvaru izcīnīt Sanremo ralijā 85 gadā uz konkurentu neveiksmes rēķina
Audi ar savu pilnpiedziņu bija pārāks tikai no 1982 līdz 1984 gadam, kad tas cīnijās pārsvarā ar 1 tilta mašīnām, no kurām dabūja pa dirsu uz asfalta segumiem

Es ceru ka tu joko?

Pēdējais labojis kars - 14 Feb 2018, 23:28, kopā labots 1 reizi.
Es tev ieteiktu labak pastudet par Lanciju
Viņa bija laba, beet tikai pāris posmos
Uz asfata bija kaut cik, bet uz grunts posmiem viņa neturēja lidzi. Tur bija loti daudz mahinacijas no lanchijas
Viņa bija laba, beet tikai pāris posmos
Uz asfata bija kaut cik, bet uz grunts posmiem viņa neturēja lidzi. Tur bija loti daudz mahinacijas no lanchijas
ar kompatu pa brugji

Fashion's atkal pie sevis smej un besijās




Cik esmu dzirdējis tad b2 grupas auto beigās bija pilnīgi nevadami kas esot bijis galvenais iemesls tragiskajam avārijām del kuram slēdza šo grupu . Ar pēdējo s1 audi uzlaboto versiju pat nesot paspejusi nonemt skaidu b2 grupa
bet esot atraduši pielietojumu paik speek sacensības varbūt arī kautko smagi sadirsu


Tur arī jaudas tiem auto bija bez ierobežojuma, parasti virs 700hp
Bija daudz letalu avāriju un piegrieza skābekli lidz 300 hp un lidz ar to sakās paaudzes maiņa
Naca evo, Lūcijas, celica .
Bet skatītāji ja, tur tiem ari katrs likums ka pedejais
Bija daudz letalu avāriju un piegrieza skābekli lidz 300 hp un lidz ar to sakās paaudzes maiņa
Naca evo, Lūcijas, celica .
Bet skatītāji ja, tur tiem ari katrs likums ka pedejais

ar kompatu pa brugji
es padzirdēju, ka te visiem patīk lēti e46, it īpaši tādi ar foršam riepu nakļeikām
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cfnhh.html

https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cfnhh.html

Kāds ir pačolējis kādus 36tos SSā jauc ārā
Šitie ir tikai daži.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... ov_id=6613
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... ov_id=6613

Šitie ir tikai daži.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... ov_id=6613
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... ov_id=6613
- ikey07

Tie sludinajumi tur paris gadus stav
Es apmeram divus gadus atpakal zvaniju prasiju prieksejo m bamperi 200e prasija 


Nu a pa cik Tu gribi dabūt labu oem bamperi?? Pa 100?
ar kompatu pa brugji

Haha, pāris gadus 
Vakar tur, piemēram, šito sagrieza metālos, lieki piebilst, ka bundža labāka nekā 80% lv esošo.

Vakar tur, piemēram, šito sagrieza metālos, lieki piebilst, ka bundža labāka nekā 80% lv esošo.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām

tās mašīnas nevar reģistrēt vai kadēļ viņ to dar?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- …
- 470
- chevron_right