Duncix 325i

Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

02 Okt 2013, 21:16

false advertising.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 

02 Okt 2013, 21:29

Plānos ir puslīdz stock.. tas ir - no vizuālās puses tikai dubultā izplūde, kas atšķiras. Viss pārējais kā jau vienmēr M bamperi, sliekšņu uzlikas, moldingi.
Rom4iks_328 rakstīja:
AlpineLV rakstīja:a kādu bamperu tu liksi? M pakas ar divām izpūtējam paredzētajām vietām difuzorā ?
ir pieejams ari difuzors cik sapratu abam pusem tagad :)
Ar do dubulto difuzoru ir tā kā ir.. no bimmershopa pasūtiju(mājas lapā nav jau rakstīts, ka tas ir M bampera difuzors), bet atnāca M bampera difuzors, kurš, ka jau saprotams, neder stock bamperim. Tāpēc nezinu, vai nu sajaukuši pasūtījumu, vai arī dubultie domāti tikai M bamperiem. Un tāpēc.. kamēr maciņš neļauj iepirkt M bamperi ar dubulto izplūdi.. uz kādu laiku nāksies kaut ko domāt ar šo - stock bamperis + M bampera dubultais difuzors. Jā.. laikam, atkal šķūnis. Bet nu ko lai dara. Domājams līdz brīdim, kad varēšu nopirkt M bamperi, derēs šis variants :sad:
Ridlihs rakstīja:
uteo rakstīja:Nu nezinu gan, šķūnis jebkurā gadījumā pie stock aparāta, manuprāt :rolleyes:
Turpinot iesākto uteo tēmu....

Tev auto paliks kā stock puslīdz, jeb plānos tormēr taisīt kādu hardcore versiju, ja jau dubultā izplūe?
Mošk krausi 4.4 vai 3.2 iekšā? :hahaha:
Sapņot jau sapņoju par ko lielāku kā 2.5 :lol: Paigādam jāsaved kārtībā viss esošais. Bet jau tiek domāts un meklēta informācija par strokeru M50B30 vai M50B32. Bet nu tas tā... kā jau dzīvē gadās, ne visi sapņi piepildās vai arī laika gaitā mainās idejas :clap: Exxxx... un ja tam visam pa virsu vēl Turbo... :lol: Īsi sakot, mērķis ir un centīšos līdz tam nonākt
Attēls
Attēls
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

02 Okt 2013, 21:43

Tas difuzors noteikti mazliet jāpagraiza, kā jau visi M difuzori, lai smuki piegultos parastajam bamperam.
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 

02 Okt 2013, 21:50

uteo rakstīja:Tas difuzors noteikti mazliet jāpagraiza, kā jau visi M difuzori, lai smuki piegultos parastajam bamperam.
Piemērīts ir. Traucē tik stūrīši. Un difuzora sāni ir tukši. Laikam nav saprotams... vēlāk iemetīšu bildes
Attēls
Attēls
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

02 Okt 2013, 21:54

Lai izstāsta kāds, kas to ir darījies, kas tieši ir jānogriež, lai smuki derētu uz stock bampera.
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 

02 Okt 2013, 22:00

uteo rakstīja:Lai izstāsta kāds, kas to ir darījies, kas tieši ir jānogriež, lai smuki derētu uz stock bampera.
Tiks spriest ar vienu čali, kurš prot "uzaudzēt plastmasu". Domājams ar divām galvām radīsim labu risinājumu :super:
Attēls
Attēls
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

02 Okt 2013, 23:10

gaidu bildi ar bamperu :yes:
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

03 Okt 2013, 10:03

Kā tu atradi vietu otram bundulim? Zāģēji aķīša kastei apakšu nost? Vai arī tie bunduļi ir gana plāni, lai netorčītu no bufera apakšas kā iekaisis apendikss? :rolleyes:
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava

03 Okt 2013, 10:33

Rudziņš rakstīja:ps. Bet par cik esi izravējis visu un ielicis taisnu trubu, skaņai bij jābūt labākai!

Manuprāt tāpēc kad motoram nav kārtīga pretspiediena, vajadzētu iemetināt rezinatoru, un tad arī skaņa būtu dobjāka un skaļāka mazliet.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

03 Okt 2013, 11:01

Kukijs rakstīja:
Rudziņš rakstīja:ps. Bet par cik esi izravējis visu un ielicis taisnu trubu, skaņai bij jābūt labākai!

Manuprāt tāpēc kad motoram nav kārtīga pretspiediena, vajadzētu iemetināt rezinatoru, un tad arī skaņa būtu dobjāka un skaļāka mazliet.
Tātad rezonātorus izpūtējā liek, lai iegūtu skaļāku izplūdi? :gigigi:
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava

03 Okt 2013, 16:09

Lai motoram būtu pretspiediens!!!
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 

03 Okt 2013, 17:17

marux rakstīja:Kā tu atradi vietu otram bundulim? Zāģēji aķīša kastei apakšu nost? Vai arī tie bunduļi ir gana plāni, lai netorčītu no bufera apakšas kā iekaisis apendikss? :rolleyes:
tieši tā, nācās upurēt aķīša kasti :supeer:
Kukijs rakstīja:
Rudziņš rakstīja:ps. Bet par cik esi izravējis visu un ielicis taisnu trubu, skaņai bij jābūt labākai!

Manuprāt tāpēc kad motoram nav kārtīga pretspiediena, vajadzētu iemetināt rezinatoru, un tad arī skaņa būtu dobjāka un skaļāka mazliet.
Nē nē, skaļāku gan nevajag :lol: Varbūt video pašvaks, bet dzīvē manām ausīm ir gan piemēroti skaļš, gan dobjums ir, gan murrāšana :hahaha: Domāju kā būšu trāpījis netālu no pieļaujamās decibelu robežas.

Par to pretspiedienu esmu lasījis.. tip motoru var sabendēt, vai arī ne tā sapratu. Domājams, ielas auto, tas nav ļotī būtiski ar to pretspiedienu. Kroč kaut kā tā :rolleyes:


P.S. par tiem rezonatoriem... varbūts kāds home made tiks veidots, bet tas vēlāk... sākumā jāizdomā kā 65 mm jānogādā pēc iespējas tuvāk izplūdes kolektoram... vēl par šo jāpadomā
Attēls
Attēls
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

03 Okt 2013, 18:45

Zirneklis- sporta izplūdes kolektors ir?
e36
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 

03 Okt 2013, 19:01

540i rakstīja:Zirneklis- sporta izplūdes kolektors ir?
Kolektors stock... par kolektora maiņu tagad nedomāju
Attēls
Attēls
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

03 Okt 2013, 19:02

atmo motoram vajaga kaut kādu pretspiedienu, tavā gadījumā es ieliktu kādus labus rezonatorus tur kur orģināli katalizatori bija i viss, pārējais taisnas trubas un gala bundulis. + skaņa būs patīkamāka, a to tagad tajā video kad gāzēji skanēja kā honda kaut kāda.

piem manam 325 kādreiz bija glušaks, taisnas trubas līdz gala bundulim (g-power), skaņa bija so so, bet likās ka tipa iet ahujena (tas droši vien ka rūca kā kaut kāds shitty race car), tad sabūvēju šitādu glušaku, katrai trubai pa rezonatoram tur kur kati bij + x-pipe iemetināju aiz rezonatoriem un galā tas pats g-powers, tici vai nē vilkt pie zemiem apgriezieniem sāka kudi labak, aukšas tur nekas nemainījās, bet tonis izplūdei :pupi: dobjš, pie zemajiem apgriezieniem klus, bet kad atvelc tad kaifīgs. Xpipe vietā var iemetināt H-pipe, bet tas vairāk muscle kāriem. vēl var uzlikt biki pārtaisītu izplūdes kolektoru no 2.8 tad vispār svētki ausīm

p.s ja gribi vilkmi pie zemajiem, tad pretspiedienu vajaga. Netici noņem glušaku un pagonko, skaņa būs jebaķ, bet uz priekšu neies.
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 

03 Okt 2013, 19:16

Slim rakstīja:atmo motoram vajaga kaut kādu pretspiedienu, tavā gadījumā es ieliktu kādus labus rezonatorus tur kur orģināli katalizatori bija i viss, pārējais taisnas trubas un gala bundulis. + skaņa būs patīkamāka, a to tagad tajā video kad gāzēji skanēja kā honda kaut kāda.

piem manam 325 kādreiz bija glušaks, taisnas trubas līdz gala bundulim (g-power), skaņa bija so so, bet likās ka tipa iet ahujena (tas droši vien ka rūca kā kaut kāds shitty race car), tad sabūvēju šitādu glušaku, katrai trubai pa rezonatoram tur kur kati bij + x-pipe iemetināju aiz rezonatoriem un galā tas pats g-powers, tici vai nē vilkt pie zemiem apgriezieniem sāka kudi labak, aukšas tur nekas nemainījās, bet tonis izplūdei :pupi: dobjš, pie zemajiem apgriezieniem klus, bet kad atvelc tad kaifīgs. Xpipe vietā var iemetināt H-pipe, bet tas vairāk muscle kāriem. vēl var uzlikt biki pārtaisītu izplūdes kolektoru no 2.8 tad vispār svētki ausīm

p.s ja gribi vilkmi pie zemajiem, tad pretspiedienu vajaga. Netici noņem glušaku un pagonko, skaņa būs jebaķ, bet uz priekšu neies.
xm.. vajadzēs aizdomāties par rezonatoriem. Thanks :super:

Varbūt nesapratu, bet.. x-pipe iemetināji starp kolektoru un rezonatoriem, vai starp rezonatoriem un gala bunduli?
Man jau stock x-pipe atstāts(domāju to vietu, kur lamda atrodas)
Attēls
Attēls
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

03 Okt 2013, 20:16

tā vieta kur zonde nav īsti nekāda Xpipe, prosta sašaurinājums, kas biki bremzē visu pasākumu, tādā ziņā 2.8 glušaks labāks, divas trubas no kolektora līdz beigām.

xpipe starp rezonatoriem un gala bunduli, es liku kautkādus pāris cm aiz rezonatoriem

var jau pats to xpipe sametināt, bet vieglāk un performance ziņa labāk kko jau gatavu ielikt ar rezonatoriem tas pats
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 

03 Okt 2013, 20:53

Slim rakstīja:tā vieta kur zonde nav īsti nekāda Xpipe, prosta sašaurinājums, kas biki bremzē visu pasākumu, tādā ziņā 2.8 glušaks labāks, divas trubas no kolektora līdz beigām.

xpipe starp rezonatoriem un gala bunduli, es liku kautkādus pāris cm aiz rezonatoriem

var jau pats to xpipe sametināt, bet vieglāk un performance ziņa labāk kko jau gatavu ielikt ar rezonatoriem tas pats
thanks :super: šī infa noderēs :yes:
Attēls
Attēls
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 

06 Okt 2013, 20:47

Pamazām auto tiek gatavots krāsošanai. Vēl tik divus mazus caurumus palika aizmetināt i domājams vairs nevajadzēs metināt :clap: Pārs foto ar pieliktu bumperi... pagaidām nav ko atrādīt
IMG_2067.JPG
IMG_2065.JPG
IMG_2064.JPG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Attēls
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

06 Okt 2013, 21:02

Būti tikai vienā pusē, būtu ļoti skaists glušaks :super: