šosejas treniņu 318is E36-jjjjuris
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 14
- chevron_right

ha! karsti jaunumi! no nākošā gada nav ierobežots vāstu skaits .. kompensees uz svara rēķina
kas noziimee, ka buuveeshu sho pashu dzinēju!
bet jā, laikam 1.8 borēšana uz 2.0 ir čeļs2ej .. karoče jāsāk drukāt piķis
kas noziimee, ka buuveeshu sho pashu dzinēju!
bet jā, laikam 1.8 borēšana uz 2.0 ir čeļs2ej .. karoče jāsāk drukāt piķis


par dīzeļa kloķeni kaut kas dzirdēts 


baigi tālu idejas nav jāmeklē .. tikai jāizrok detāles
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=62542

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=62542
iekš 318ti.org bij atrodamas n-tās receptes tilpuma palielināšanai, nav obligāti dīzeļa kloķene. Ja vēlies mainīt virzuļus, tad varu pateikt priekšā, uz 86mm pa smuku ciparu nāk opel c20xe virzuļi, es par jaunu remontizmēra 86.5 ar visiem gredzeniem samaksāju zem 20ls gabalā 

m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

starp citu
ja nu kāds grib nogāzt podus folkfeisaa, tad šitā vareeetu buut tā ļecka!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bpcol.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bpcol.html

atstaajot m42 kloķeni?he9600 rakstīja:iekš 318ti.org bij atrodamas n-tās receptes tilpuma palielināšanai, nav obligāti dīzeļa kloķene. Ja vēlies mainīt virzuļus, tad varu pateikt priekšā, uz 86mm pa smuku ciparu nāk opel c20xe virzuļi, es par jaunu remontizmēra 86.5 ar visiem gredzeniem samaksāju zem 20ls gabalā

m42 virzulis ir 31.65 mm,pirksts 22mm
c20xe 30.5 mm,pirksts 21mm
c20xe 30.5 mm,pirksts 21mm


Izklausas ka būs kas interesants šeiT! 

Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Pirksta diametra atskiriba labojas ar virpotaja palidzibu. Ari s50 ir 21mm.Steinbergs rakstīja:m42 virzulis ir 31.65 mm,pirksts 22mm
c20xe 30.5 mm,pirksts 21mm
Pēdējais labojis he9600 - 15 Aug 2014, 07:25, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Kādas vēl izmaiņas ir plānotas?jjjjuris rakstīja:ha! karsti jaunumi! no nākošā gada nav ierobežots vāstu skaits .. kompensees uz svara rēķina
kas noziimee, ka buuveeshu sho pashu dzinēju!
bet jā, laikam 1.8 borēšana uz 2.0 ir čeļs2ej .. karoče jāsāk drukāt piķis




sadalenes stock, jā .. ap septembri solīja jaunos noteikumus
paldies vīri par atbalstu
paldies vīri par atbalstu



Ar universāli kāds ir braucis nacionālajā?



es atceros tikai kaut kādu šosejas žiku .. leišu, ja nemaldos 
nu 115kg ir tāds paliels blakussēdētājs.. biš grūtāk būs kustināt to būdu

nu 115kg ir tāds paliels blakussēdētājs.. biš grūtāk būs kustināt to būdu

Ko darīsi ar piekari un galvenais - bremzēm? Ir kādas jau idejas, vai par to vēl neesi domājis? 
Kā arī nolikumā ja nemaldos nekas nav rakstīts par stikliem, bet cik skatos, neviens nebrauc ar polikarbonāta stikliem. Kur āķis?

Kā arī nolikumā ja nemaldos nekas nav rakstīts par stikliem, bet cik skatos, neviens nebrauc ar polikarbonāta stikliem. Kur āķis?


nacionāļos jābūt stikliem .. kumho var būt karbonāde
hadeni tak jau pagājušo vasar pārvācu .. pagaidām viss tur
hadeni tak jau pagājušo vasar pārvācu .. pagaidām viss tur


ā vakar treniņā bija gļuks: braucu un jūtu, ka vai nu dīvaini slēdzos, vai sajūgs slīd .. beigās vispār abaroti visu laiku atdurītē .. nobraucu malā . .visus vadus izcilājām, droseles stāvokļa devēju utt .. tāpat nekas nemainās
mož ir kādam tā bijis? ir aizdomas, ka kompis nosprāga
mož ir kādam tā bijis? ir aizdomas, ka kompis nosprāga

hmm kompis tas nav .. jānorauj šprice nost jāpaskatās

tev tur lieli ātrumi? ja jā, tad no tās m47 kloķenes nekāda jēga nebūs. mazajos apgriezienos ies lupatās a augstajos nekā (teorētiski). Tad jau tiešām labāk, kā he9600 rakstīja, iebāzt lielākus virzuļus uz to pašu kloķeni. m42 kloķene, klaņi, S50B32 (USA) virzuļi 86.4mm. sanāk 140+40.5+31=211.5 Tilpums būtu 1.9. Kompresijai pietrūkst 0.65, ko var no galvas nošņikāt. Tas tā, manas pārdomas 

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 14
- chevron_right