Reduktori, pusasis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
188 3.45 ir 520i e34 m50 manual
no kādas mašīnas?
tie jau ir retums un visi atkoduši un tirgo attiecības pa 200e ja no 46 derēt utad diezgan viegli/lēti tikt pie tiem 3.46
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man ir 2x 3.45 type188
1x 3.91 type 188
1x 2.56 type 188
1x 3.73 type 188
1x3.45 un 3.15 type 210. Visas atrodas Daugavpilī, uz Rīgu nevedu 80e katra, visi noņemti no e34
1x 3.91 type 188
1x 2.56 type 188
1x 3.73 type 188
1x3.45 un 3.15 type 210. Visas atrodas Daugavpilī, uz Rīgu nevedu 80e katra, visi noņemti no e34
Džeki, vēl viens jautājums no manas puses, tisiča izviņeņi, ja 100x atbildēts.
Kas nepieciešams, lai no Typ168 pārietu uz Typ188?
Reduktors, pusasis, kas vēl? Aizmugures hubi paliek tie paši, vai tie arī jāmaina uz citiem? Gribu, lai viss kārtīgi, kā jau iepriekš minēju, lai nekas nestāv uz pusšlices utt.
Cik sapratu no tiem pāris postiem, kardāna aizmugures daļu vajag citu?
Šobrīd ar pOpeļa kārbu kardāna šlices ir pavilktas uz āru, tamdēļ ir pilnīgi OK, ja tās tiek iestumtas atpakaļ.
Paldies!
Kas nepieciešams, lai no Typ168 pārietu uz Typ188?
Reduktors, pusasis, kas vēl? Aizmugures hubi paliek tie paši, vai tie arī jāmaina uz citiem? Gribu, lai viss kārtīgi, kā jau iepriekš minēju, lai nekas nestāv uz pusšlices utt.
Cik sapratu no tiem pāris postiem, kardāna aizmugures daļu vajag citu?
Šobrīd ar pOpeļa kārbu kardāna šlices ir pavilktas uz āru, tamdēļ ir pilnīgi OK, ja tās tiek iestumtas atpakaļ.
Paldies!
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Pusasis paliek tās pašas. Mainās, kardana 2 daļa, reduktors, flanči no reduktora, reduktors. Viss
Un ja paturam prātā, ka gribu "resnās" pusasis, tad vajag arī tās, un iztieku bez flanču maiņas? Vai arī 323 bija kaut kādas mega pusasis? /s
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Ja liec resnās pusasis flanči derēs tikai no type 188
Atstat mazas pusasis, tas ir totals gateris.
188 diffa korpus ir resnaks, bet mazas pusasis ir garakas par resnam un knapi ielien starp stupicu un diffu.
Pusasim ir konstruktivi paredzeta saniska brivgaita. Un ja tev nav 100% cieta piekare ar aluminija buksem, kuras izsledz jebkadu elastibu piekarē, tad ar mazo pusasi tev diezgan atri nobirs diffa vai stupicas gultnis, vai kas cits.
Liec resnas un nečakarejies ar flančiem.
188 diffa korpus ir resnaks, bet mazas pusasis ir garakas par resnam un knapi ielien starp stupicu un diffu.
Pusasim ir konstruktivi paredzeta saniska brivgaita. Un ja tev nav 100% cieta piekare ar aluminija buksem, kuras izsledz jebkadu elastibu piekarē, tad ar mazo pusasi tev diezgan atri nobirs diffa vai stupicas gultnis, vai kas cits.
Liec resnas un nečakarejies ar flančiem.
Palasīju augstāk komentus, bet atbildi neradu.
Man trasei ir e36 compact ar 168mm 4,10 reduktoru. Attiecība ir lieliska, bet nepieciešamas izturīgākas pusasis. Jūk ārā iekšējie gali. Ir kādi ieteikumi, opcijas?
Man trasei ir e36 compact ar 168mm 4,10 reduktoru. Attiecība ir lieliska, bet nepieciešamas izturīgākas pusasis. Jūk ārā iekšējie gali. Ir kādi ieteikumi, opcijas?
Pacients arī kompakts, topikā info par šiem pamaz.
Cik saprotu, tad var uzlikt reduktoru arī no e30, e34 un e28. Tad nu ir iespēja dabūt no e28 188 ar 3.25 attiecību, saprotams, ka vāks jāmeklē lielais, bet ko darīt ar pusasīm, pusasu flančiem. Vai kaut kā var salikt to setupu ar mazajām pusasīm vai tajā reduktorā der flanči no e30 vai e34
Cik saprotu, tad var uzlikt reduktoru arī no e30, e34 un e28. Tad nu ir iespēja dabūt no e28 188 ar 3.25 attiecību, saprotams, ka vāks jāmeklē lielais, bet ko darīt ar pusasīm, pusasu flančiem. Vai kaut kā var salikt to setupu ar mazajām pusasīm vai tajā reduktorā der flanči no e30 vai e34
Ja pa vienkāršo, tad kā jau te iepriekš minēju, vajag vnk e30 mazā reduktora flančus un tiem galā likt e36 compacta lielās pusasis.
ā ja vēlies budžeta variantu, bet bulletproof, var uztaisīt uz e34 pusasīm.
Lielo reduktoru ar mazajām pusasīm easy salikt, izmanto lielā reduktora flančus, bet mazās pusasis no e30!sigais rakstīja: ↑19 Apr 2020, 22:56 Pacients arī kompakts, topikā info par šiem pamaz.
Cik saprotu, tad var uzlikt reduktoru arī no e30, e34 un e28. Tad nu ir iespēja dabūt no e28 188 ar 3.25 attiecību, saprotams, ka vāks jāmeklē lielais, bet ko darīt ar pusasīm, pusasu flančiem. Vai kaut kā var salikt to setupu ar mazajām pusasīm vai tajā reduktorā der flanči no e30 vai e34
M Power or no power..
varbūt kāds kas lieto vai ir lietojis e46 pusasis uz e36 aktīvā braukšanā, var padalīties ar info, ir viņas turētājas vai nē?
sanāk tās kas nāk 1.8/2.0d un benzīniem līdz 2.5/2.8 laikam, tās kas pie reduktora pieskrūvējas ar m10 skrūvēm.
respektīvi vai viņas ir kaut līdzvērtīgas e36 lielajām pusasīm vai nē?
sanāk tās kas nāk 1.8/2.0d un benzīniem līdz 2.5/2.8 laikam, tās kas pie reduktora pieskrūvējas ar m10 skrūvēm.
respektīvi vai viņas ir kaut līdzvērtīgas e36 lielajām pusasīm vai nē?
M Power or no power..
var teikt identiskas, gan stieņu biezumā un granātas tādas pašas
varbut kadam ir e36 open diff 188mm?
tikai ņem vērā, ka:
- vajag kreisās priekš e36
- automātiem mēdz atšķirties izmēri.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ui šī jau tik sena tēma un tas zināms jā. Bet kopumā ar e46 pusasīm nepatika pusass ''gājiens'' likās pārāk mazs salīdzinot ar stock. bija bail ka kkādā piekares gājiena un sitiena rezultātā var sanākt ka pusass tiek ķīpa saspiesta un palido seperatori (respektīvi virzot piekari pa visu gājiena diapazonu bija brīži kad gājiena pusasij gandrīz nav vispār), nez, neriskējām un tika uzliktas lielās e36 vnk. pieļauju ja ir ciets auto ar mazu gājienu, var easy braukt, nezinuTomSkarsts rakstīja: ↑31 Mar 2021, 15:51tikai ņem vērā, ka:
- vajag kreisās priekš e36
- automātiem mēdz atšķirties izmēri.
Pēdējais labojis A bit - 31 Mar 2021, 17:53, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Man uz kupejas stāv 46 pusasis jau kādu laiku. Nekādu problēmu. Un lietoju diez gan aktīvi. Vienīgi tas, ko pieminēji tālāk - man BC koilas un piekares gājiens diez gan īss.A bit rakstīja: ↑08 Jūn 2020, 08:29 varbūt kāds kas lieto vai ir lietojis e46 pusasis uz e36 aktīvā braukšanā, var padalīties ar info, ir viņas turētājas vai nē?
sanāk tās kas nāk 1.8/2.0d un benzīniem līdz 2.5/2.8 laikam, tās kas pie reduktora pieskrūvējas ar m10 skrūvēm.
respektīvi vai viņas ir kaut līdzvērtīgas e36 lielajām pusasīm vai nē?
Netieku skaidrībā ar pusasīm. Ir mazās (no type 168), lielās (type 188) un kaut kādas pildītās?
168 nak pilditas
188 nak 2 veidu pilditas un ^resnas^, granatas vienadas atskiras stieni.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right