Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
māriņš rakstīja:
baumanis rakstīja:2000gada e36 kompaktā ar m43b19 ieswapojām m52b20 , pēc swapa nedarbojās tahometrs un temp. Datčiks uzreiz aiziet līdz galam ieslēdzot aizdzedzi . Kur meklēt problēmu ?
m52 taho lasa no kloķenes?
Gan jau kaut kas nedraudzējās, vai ir beigts..
Smird pēc datordiagnostikas.
Drīzāk nedraudzējās jo pirms tam abās mašīnas viss strādāja
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Būtu jāiziet cauri vadiem, bet neticas, ka kaut kas "nedraudzējas". Diez vai, ka spidometrs šim kompaktam ir ar can bus.
Profila bilde
Mirror45
Ziņojumi: 101
Pievienojies: 31 Jan 2016, 14:21
Braucu ar: 49cc
Sveiki, lasu jau kādu laiku šo sadaļu, radās jautājums, varbūt dīvains, bet vēl par šo visu neko īsti nesaprotu, tad nu tā - piemēram ja e34 2.0i ieswapo 3.0i v8, tad ir jāraksta otrās pakāpes pārbūves projekts? Jo nu no rūpnīcas jau nāk e34 ar 3.0i v8, vnk intereses pēc pajautāju - http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9677 :bmw:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Ja no rūpnīcas attiecīgajam modelim nāk plānotais motors, tad nevajag reģistrēt pārbūvi. Salīdzinājumam - BMW E36 1.8 benzīns. Metam iekšā M50 vai M52 saimes 2.5/2.8 dzinēju un rullējam. Attiecīgi kā jau e34 nāk arī ar 3.0 dzinējiem, tad izmet 2.0, iemet 3.0 un rullē.
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Ruu rakstīja:Ja no rūpnīcas attiecīgajam modelim nāk plānotais motors, tad nevajag reģistrēt pārbūvi. Salīdzinājumam - BMW E36 1.8 benzīns. Metam iekšā M50 vai M52 saimes 2.5/2.8 dzinēju un rullējam. Attiecīgi kā jau e34 nāk arī ar 3.0 dzinējiem, tad izmet 2.0, iemet 3.0 un rullē.
Reti bet e36, ja ir no 4cyl uz 6cyl tad reizēm arī prasa pēc pārbūves reğistrācijas, tā laikam skaitās 1. Pakāpes
streamX
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 16 Feb 2016, 21:07
Varbūt ne gluži par e36 bet gan par e34. M20b25 vietā planojas m50b25 vai b20 , bet par cik prieks e34 pāvājums švaks un cena manuprāt kosmos, tiek pswieļauta doma meklet dzineju no e36, par karteriem skaidrs, jautajums par provodku un ecu, provodka cik saprotu ir tāda pati, bet ecu no e36 darbosies kopa ar e34? Un vai ar daudz maz oem vadu vietām nebūs problēma?
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
E34 kompis, manuprāt, bija kur citur, varētu vadu garumi būt citi.

Par iepriekšējo tēmu. E36 alpina b3 taču bija 3.0 :hahaha:
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
cik atceros E34 vadi naak isaki, un no E36 vajadzetu dereet jo vinji tak nereali gari. par stekeriem neatceros.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Robiss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 24 Apr 2014, 23:23
Braucu ar: BMW 320
Sveiki veči. Esmu nobriedis mainīt motoru tāpēc gribu uzvaicāt pāris visiem droši vien zināmas lietas. Nekādu ievērības cienīgo pārbūvi neveikšu 1:1 vai M50B20 pret M50B20. Vai ir kādas lietas kam būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība? Man interesē vai nav nepieciešami kādi specifiski instrumenti lai mašīna nepaliek pusmastā un ko pie vienām mokām vajadzētu samainīt? :clap:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Neko nesapratu. Bet, ja maini motoru uz tādu, kā jau iekšā, tik pārskrūvē visu un viss.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Robiss rakstīja:Sveiki veči. Esmu nobriedis mainīt motoru tāpēc gribu uzvaicāt pāris visiem droši vien zināmas lietas. Nekādu ievērības cienīgo pārbūvi neveikšu 1:1 vai M50B20 pret M50B20. Vai ir kādas lietas kam būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība? Man interesē vai nav nepieciešami kādi specifiski instrumenti lai mašīna nepaliek pusmastā un ko pie vienām mokām vajadzētu samainīt? :clap:

Sajūgs un rear main seal ( nezinu kā latviski viņu saukt ), būtu divas lietas ko toč vajadzētu samainīt.
- ikey07
Profila bilde
Robiss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 24 Apr 2014, 23:23
Braucu ar: BMW 320
dogMa rakstīja:Neko nesapratu. Bet, ja maini motoru uz tādu, kā jau iekšā, tik pārskrūvē visu un viss.
vnk domāju vai pusceļā kādu special tool nesavajadzesies un kemēr esmu pie kārbas uc varbūt kādas blīves samainīt, motors ko likšu ar jau nebūs pirmā svaiguma, mans vnk pārāk saguris :D
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Normāls atslēgu komplekts un problēmu 0 ;)
RDundurs
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 08 Mai 2015, 17:16
Sveiki. e36 M43 ielikts M52TUB28 1999, spidometra nerada temperatūru. Kādi ieteikumi pēc pieredzes, kur labāk ielikt / iebūvēt jaunu devēju (atsevišķs raditajs salona), jeb varbut kaut ko var izveidot uz vecajiem / orģinālajiem M52B28 devējiem?
Kāda ir pieredze tiem kas ir saskārušies ar šadu variantu?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
No kā motors ņemts?

Atkarībā no kā paņemts motors vajag savienot vadus vai ielikt galvā temp. devēju ar 4 piniem no tā 2 pini iet uz kompi un divi uz paneli.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Jāliek E36, E39, E38 temperatūras devējs ar 4 piniem + jāpārtaisa štekeris.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Karoč fiksais jautājums... vai no pirmo gadu m43b16 der visa apkare uz 96 gada m43b16?
Karoč te vienam m43b16 galvas blīve pizgets un šrotā dabūja citu dzelzi bez apkares, kas ir jau tākā jaunā tipa m43 ar ews un citām niansēm.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Agrais
Ziņojumi: 288
Pievienojies: 21 Nov 2011, 23:37
Braucu ar: e36 kuutinju
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 2
 
Nixon rakstīja:Karoč fiksais jautājums... vai no pirmo gadu m43b16 der visa apkare uz 96 gada m43b16?
Karoč te vienam m43b16 galvas blīve pizgets un šrotā dabūja citu dzelzi bez apkares, kas ir jau tākā jaunā tipa m43 ar ews un citām niansēm.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
ja ņem visu nost vecajam ieskaitot pravotku un kompi un liek virsū jaunajam tad ir jāiet, jo kluči jau ir vienādi. tas ka jaunajam bija ews tas nekas uzliksi vadību no vecā m43 būs bez ews... palabojiet kāds ja kļūdos alus dara savu :giggle:
Marizz
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 20 Feb 2016, 22:50
Braucu ar: 325 sedanovičš
Atrašanās vieta: Rīga
Sveiki. Ir ta sanacis ka iesvapoju m50b25 iekš sava e36. Motors un pravotka ir no e34. Gribu pieslegt diagnostiku, bet nekā nerādās. Biju dzirdējis ka esot kkāds vads pie pina japievelk. Varbut varat palidzet un pastastit kas tur ir jaizdara. Ja kas iepriekš bija kkads 1.6 motors. Paldies jau iepriekš!! :supeer:
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga
Marizz rakstīja:Sveiki. Ir ta sanacis ka iesvapoju m50b25 iekš sava e36. Motors un pravotka ir no e34. Gribu pieslegt diagnostiku, bet nekā nerādās. Biju dzirdējis ka esot kkāds vads pie pina japievelk. Varbut varat palidzet un pastastit kas tur ir jaizdara. Ja kas iepriekš bija kkads 1.6 motors. Paldies jau iepriekš!! :supeer:
tur pie drosinataju kastes ir pinu vieta no e34 provotkas atvieno 7 pinu, un viss stradas.
:lol: