Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- …
- 107
- chevron_right
Drīzāk nedraudzējās jo pirms tam abās mašīnas viss strādājamāriņš rakstīja:m52 taho lasa no kloķenes?baumanis rakstīja:2000gada e36 kompaktā ar m43b19 ieswapojām m52b20 , pēc swapa nedarbojās tahometrs un temp. Datčiks uzreiz aiziet līdz galam ieslēdzot aizdzedzi . Kur meklēt problēmu ?
Gan jau kaut kas nedraudzējās, vai ir beigts..
Smird pēc datordiagnostikas.
Būtu jāiziet cauri vadiem, bet neticas, ka kaut kas "nedraudzējas". Diez vai, ka spidometrs šim kompaktam ir ar can bus.
Sveiki, lasu jau kādu laiku šo sadaļu, radās jautājums, varbūt dīvains, bet vēl par šo visu neko īsti nesaprotu, tad nu tā - piemēram ja e34 2.0i ieswapo 3.0i v8, tad ir jāraksta otrās pakāpes pārbūves projekts? Jo nu no rūpnīcas jau nāk e34 ar 3.0i v8, vnk intereses pēc pajautāju - http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9677
Ja no rūpnīcas attiecīgajam modelim nāk plānotais motors, tad nevajag reģistrēt pārbūvi. Salīdzinājumam - BMW E36 1.8 benzīns. Metam iekšā M50 vai M52 saimes 2.5/2.8 dzinēju un rullējam. Attiecīgi kā jau e34 nāk arī ar 3.0 dzinējiem, tad izmet 2.0, iemet 3.0 un rullē.
Reti bet e36, ja ir no 4cyl uz 6cyl tad reizēm arī prasa pēc pārbūves reğistrācijas, tā laikam skaitās 1. PakāpesRuu rakstīja:Ja no rūpnīcas attiecīgajam modelim nāk plānotais motors, tad nevajag reģistrēt pārbūvi. Salīdzinājumam - BMW E36 1.8 benzīns. Metam iekšā M50 vai M52 saimes 2.5/2.8 dzinēju un rullējam. Attiecīgi kā jau e34 nāk arī ar 3.0 dzinējiem, tad izmet 2.0, iemet 3.0 un rullē.
Varbūt ne gluži par e36 bet gan par e34. M20b25 vietā planojas m50b25 vai b20 , bet par cik prieks e34 pāvājums švaks un cena manuprāt kosmos, tiek pswieļauta doma meklet dzineju no e36, par karteriem skaidrs, jautajums par provodku un ecu, provodka cik saprotu ir tāda pati, bet ecu no e36 darbosies kopa ar e34? Un vai ar daudz maz oem vadu vietām nebūs problēma?
E34 kompis, manuprāt, bija kur citur, varētu vadu garumi būt citi.
Par iepriekšējo tēmu. E36 alpina b3 taču bija 3.0
Par iepriekšējo tēmu. E36 alpina b3 taču bija 3.0
cik atceros E34 vadi naak isaki, un no E36 vajadzetu dereet jo vinji tak nereali gari. par stekeriem neatceros.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Sveiki veči. Esmu nobriedis mainīt motoru tāpēc gribu uzvaicāt pāris visiem droši vien zināmas lietas. Nekādu ievērības cienīgo pārbūvi neveikšu 1:1 vai M50B20 pret M50B20. Vai ir kādas lietas kam būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība? Man interesē vai nav nepieciešami kādi specifiski instrumenti lai mašīna nepaliek pusmastā un ko pie vienām mokām vajadzētu samainīt?
Neko nesapratu. Bet, ja maini motoru uz tādu, kā jau iekšā, tik pārskrūvē visu un viss.
Robiss rakstīja:Sveiki veči. Esmu nobriedis mainīt motoru tāpēc gribu uzvaicāt pāris visiem droši vien zināmas lietas. Nekādu ievērības cienīgo pārbūvi neveikšu 1:1 vai M50B20 pret M50B20. Vai ir kādas lietas kam būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība? Man interesē vai nav nepieciešami kādi specifiski instrumenti lai mašīna nepaliek pusmastā un ko pie vienām mokām vajadzētu samainīt?
Sajūgs un rear main seal ( nezinu kā latviski viņu saukt ), būtu divas lietas ko toč vajadzētu samainīt.
- ikey07
vnk domāju vai pusceļā kādu special tool nesavajadzesies un kemēr esmu pie kārbas uc varbūt kādas blīves samainīt, motors ko likšu ar jau nebūs pirmā svaiguma, mans vnk pārāk sagurisdogMa rakstīja:Neko nesapratu. Bet, ja maini motoru uz tādu, kā jau iekšā, tik pārskrūvē visu un viss.
Normāls atslēgu komplekts un problēmu 0
Sveiki. e36 M43 ielikts M52TUB28 1999, spidometra nerada temperatūru. Kādi ieteikumi pēc pieredzes, kur labāk ielikt / iebūvēt jaunu devēju (atsevišķs raditajs salona), jeb varbut kaut ko var izveidot uz vecajiem / orģinālajiem M52B28 devējiem?
Kāda ir pieredze tiem kas ir saskārušies ar šadu variantu?
Kāda ir pieredze tiem kas ir saskārušies ar šadu variantu?
No kā motors ņemts?
Atkarībā no kā paņemts motors vajag savienot vadus vai ielikt galvā temp. devēju ar 4 piniem no tā 2 pini iet uz kompi un divi uz paneli.
Atkarībā no kā paņemts motors vajag savienot vadus vai ielikt galvā temp. devēju ar 4 piniem no tā 2 pini iet uz kompi un divi uz paneli.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jāliek E36, E39, E38 temperatūras devējs ar 4 piniem + jāpārtaisa štekeris.
Karoč fiksais jautājums... vai no pirmo gadu m43b16 der visa apkare uz 96 gada m43b16?
Karoč te vienam m43b16 galvas blīve pizgets un šrotā dabūja citu dzelzi bez apkares, kas ir jau tākā jaunā tipa m43 ar ews un citām niansēm.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Karoč te vienam m43b16 galvas blīve pizgets un šrotā dabūja citu dzelzi bez apkares, kas ir jau tākā jaunā tipa m43 ar ews un citām niansēm.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
ja ņem visu nost vecajam ieskaitot pravotku un kompi un liek virsū jaunajam tad ir jāiet, jo kluči jau ir vienādi. tas ka jaunajam bija ews tas nekas uzliksi vadību no vecā m43 būs bez ews... palabojiet kāds ja kļūdos alus dara savuNixon rakstīja:Karoč fiksais jautājums... vai no pirmo gadu m43b16 der visa apkare uz 96 gada m43b16?
Karoč te vienam m43b16 galvas blīve pizgets un šrotā dabūja citu dzelzi bez apkares, kas ir jau tākā jaunā tipa m43 ar ews un citām niansēm.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sveiki. Ir ta sanacis ka iesvapoju m50b25 iekš sava e36. Motors un pravotka ir no e34. Gribu pieslegt diagnostiku, bet nekā nerādās. Biju dzirdējis ka esot kkāds vads pie pina japievelk. Varbut varat palidzet un pastastit kas tur ir jaizdara. Ja kas iepriekš bija kkads 1.6 motors. Paldies jau iepriekš!!
tur pie drosinataju kastes ir pinu vieta no e34 provotkas atvieno 7 pinu, un viss stradas.Marizz rakstīja:Sveiki. Ir ta sanacis ka iesvapoju m50b25 iekš sava e36. Motors un pravotka ir no e34. Gribu pieslegt diagnostiku, bet nekā nerādās. Biju dzirdējis ka esot kkāds vads pie pina japievelk. Varbut varat palidzet un pastastit kas tur ir jaizdara. Ja kas iepriekš bija kkads 1.6 motors. Paldies jau iepriekš!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- …
- 107
- chevron_right