Mans 323i
šītā bilde ir bez zipenes, zipene izceļ visus puteklīšus un tad koža izskatās pēc atejas.
pirms ziemas nopūtu beņķus ar tādu salamander atjaunojošo aerosolu, repa-ring nopērkams pa 5ls, nu nezinu, kā viņu uzpūš, tā čotka, bet viņš ar laiku norīvējas nost.
Vajadzētu kādus atjaunojošos mīkstinošos taukus uzsmērēt, tikai nezinu kādus.
un tosols man pamazām zūd , kā ir precīzi līmenī, tā pēc izbrauciena būs nokrities pa kādiem 5 cm, tālāk gan krīt daudz lēnāk. Laikam jau viņš man ņammā to tosolu.
pirms ziemas nopūtu beņķus ar tādu salamander atjaunojošo aerosolu, repa-ring nopērkams pa 5ls, nu nezinu, kā viņu uzpūš, tā čotka, bet viņš ar laiku norīvējas nost.
Vajadzētu kādus atjaunojošos mīkstinošos taukus uzsmērēt, tikai nezinu kādus.
un tosols man pamazām zūd , kā ir precīzi līmenī, tā pēc izbrauciena būs nokrities pa kādiem 5 cm, tālāk gan krīt daudz lēnāk. Laikam jau viņš man ņammā to tosolu.
Par tosolu. Man bija tā, ka pieleju limenī, aizbraucu līdz veikalam, skatos un tosola nav - kompis jau met kļūdu par zemu līmeni. Arī nezināju kur vaina, kādu nedēļu tā pabraukāju, pasūtiju jaunu korķi, bet visas problēmas beidzās pirms korķa maiņas, man iespējams bija gaiss kkur sistēmā. Iespējams Tev tāda pati štelle un pamēģini vēl korķi nomainīt.
Cik rumbulā viņus paskatījos visi kā viens baigi jāsagraizaRuu rakstīja:Man ir kaut kādi nestandarta, bet ar gāzes pedāļa vietu, un tak internetā tirgo BMW paklājiņus, gan velūra gan gumijas.
LINKS
Te ir velūra paklājiņi, speciāli e36. Kkur powerā tirgoja arī gumijas ķipa orģinālos. :) Man liekas pēc koda pat veikalā gros-auto var dabūt pa kaut kādi 22ls komplektu.
Te ir velūra paklājiņi, speciāli e36. Kkur powerā tirgoja arī gumijas ķipa orģinālos. :) Man liekas pēc koda pat veikalā gros-auto var dabūt pa kaut kādi 22ls komplektu.
Tie paklājiņi man visi bija tādi, kas ideāli pēc formām der, tikai bez stiprinājumu caurumiem.
Vadītāja paklājiņš tagad ir ielikts no astras, jo veco izmetu - gadījās iekāpt sulīgā suņa kakā, to nepamanīt un iekāpt mašīnā tā kā tas paklājiņš jau bija krietni izdilis, tad izšķīros labāk viņu izmest.
Plāns ir pa priekšu savest kārtībā rūsu un tad pirkt jaunus oem paklājiņus nu vai vismaz tādus kas der ar visiem stiprinājumiem
P.S. kāds zin cik izmaksā pie šuvēja pāršūt stūri ar ādu? vai vismaz, kur ādu dabūt, lai varētu pats pāršūt.
varbūt kāds grib pa lēto pārdot man tādu ādas stūri, tikai ar izsprāgušu/bez airbaga.
Un ko tas korķis dara ja ir beigts? Man bija safista tā atgaisošanas skrūvīte blakus korķim, gar to visu laiku spieda un bija slapjš, nomainīju, vairs slapjš nekur nav, bet šķidrums tāpat lēnām zūd.
bez tam tagad braucu uz ~40/60 antifrīzs/ūdens, jo sanāca šaize un noplīsa augšējās trubas stiprinājums, kas savieno radiatoru ar termostata korpusu un lielāko daļu antifrīza izpūta ārā (tajā brīdī gāju līkumā slīpi ar ~5k rpm )
Vadītāja paklājiņš tagad ir ielikts no astras, jo veco izmetu - gadījās iekāpt sulīgā suņa kakā, to nepamanīt un iekāpt mašīnā tā kā tas paklājiņš jau bija krietni izdilis, tad izšķīros labāk viņu izmest.
Plāns ir pa priekšu savest kārtībā rūsu un tad pirkt jaunus oem paklājiņus nu vai vismaz tādus kas der ar visiem stiprinājumiem
P.S. kāds zin cik izmaksā pie šuvēja pāršūt stūri ar ādu? vai vismaz, kur ādu dabūt, lai varētu pats pāršūt.
varbūt kāds grib pa lēto pārdot man tādu ādas stūri, tikai ar izsprāgušu/bez airbaga.
Un ko tas korķis dara ja ir beigts? Man bija safista tā atgaisošanas skrūvīte blakus korķim, gar to visu laiku spieda un bija slapjš, nomainīju, vairs slapjš nekur nav, bet šķidrums tāpat lēnām zūd.
bez tam tagad braucu uz ~40/60 antifrīzs/ūdens, jo sanāca šaize un noplīsa augšējās trubas stiprinājums, kas savieno radiatoru ar termostata korpusu un lielāko daļu antifrīza izpūta ārā (tajā brīdī gāju līkumā slīpi ar ~5k rpm )
Neredzu bildes.
Runājot par tosolu + ūdens. Ja izmanto destilētu ūdeni, tad vēl piedodams, bet tāpat ieteiktu nomainīt to pret pareizu proporcijās sajauktu. Ja izmantoji parasto krāna ūdeni, tad var laika gaitā veidoties kaļķa nogulsnes dzesēšanas kanālos.
Es arī ilgi un dikti meklēju, kur tosols zūd, visu biju izčamdījis, bet tikai tagad pamanīju, ka radiators tek no vidusdaļas.
Runājot par tosolu + ūdens. Ja izmanto destilētu ūdeni, tad vēl piedodams, bet tāpat ieteiktu nomainīt to pret pareizu proporcijās sajauktu. Ja izmantoji parasto krāna ūdeni, tad var laika gaitā veidoties kaļķa nogulsnes dzesēšanas kanālos.
Es arī ilgi un dikti meklēju, kur tosols zūd, visu biju izčamdījis, bet tikai tagad pamanīju, ka radiators tek no vidusdaļas.