Mans 323i
Piedzīvojumi kopā ar bmw sākās ar 900Ls budžetu un vēlmi iegādāties BMW.
Visu dienu tika apskatīti dažādi eksemplāri, kas bija traģiski rūsējuši un maksāja kosmosu.
Savukārt dienas beigās tika atrasts zaļš 323, kam bija tikai pāris burbulīši uz brilles un priekšējā spārna.
Tas arī tika iegādāts par 850 naudiņām.
Tikai iepriekšējais īpašnieks bija ielējis svaigu antifrīzu un nav mācējis atgaisot , tas tika konstatēts, kad, braucot pār tiltu, temperatūras bultiņa iegāja sarkanajā, tā arī biju spiests pārbraukt tiltam un tad tikai nomest mierā.
Pašam tad bija pirmā saskarsme ar BMW, un likās, ka beigta galvas blīve un esmu baigi iepircies, bet tā visu laiku, kad temperatūra sāka kāpt, tika nostāts malā, izlaists spiediens no radiatora, pagaidīts kamēr atdziest un pieliets ūdens. tādi 5 pit stopi un motors vairs nekarsa.
Protams bija klāt atkal nākošā problēma - salona ventilators nepūta gaisu, rezultātā, ļoti vēsā rudens vakarā bija jābrauc ar vaļā logiem, citādi svīda ciet. Beigās pēc ventilatora motoriņa nomaiņas un "eža" nomaiņas atklājās, ka vaina bija "ezī"
Bilde nesen pēc iegādes: Vēlāk tika apgraizītas wannabe e46 uzacis un uzliktas paštaisītas angel eyes: To krāsa gan ir balta, bet fotoaparāts tās spītīgi pataisīja zilas, kā arī dienas gaismā gandrīz neredzamas
Pārziemojot arī tika nedaudz piestrādāts pie salona - nomainīta sasprēgājusī koka imitācijas viduskonsole: Pēc pārsālītās ziemas nekas cits nebija gaidāms, kā visur izlīda rūsas pleķi
Bet tiem būs jāpagaida, jo tika iegādāti r17 diski un uztaisītas melnās nāsis: Pa to visu starpu kāds vēl bija pamanījies nogopīt man vienu priekšējo moldingu un velkamā cauruma zaglušku
Tehniskā ziņā arī tika piestrādāts - nomainīta eļļa, siksna, gaisa filtrs, salona filtrs, ģeneratora gultņi, un ieliktas lambda zondes(kuru nebija ) kā arī paša spēkiem uzstādīts m50 ieplūdes kolektors
Tas arī pagaidām viss, plānos ir novērst šausmīgo rūsu un pārkrāsot autiņu, kā arī, ja iekļaušos šā mēneša budžetā un neviens nenopirks diskus, tad sēdināt 40/20
Visu dienu tika apskatīti dažādi eksemplāri, kas bija traģiski rūsējuši un maksāja kosmosu.
Savukārt dienas beigās tika atrasts zaļš 323, kam bija tikai pāris burbulīši uz brilles un priekšējā spārna.
Tas arī tika iegādāts par 850 naudiņām.
Tikai iepriekšējais īpašnieks bija ielējis svaigu antifrīzu un nav mācējis atgaisot , tas tika konstatēts, kad, braucot pār tiltu, temperatūras bultiņa iegāja sarkanajā, tā arī biju spiests pārbraukt tiltam un tad tikai nomest mierā.
Pašam tad bija pirmā saskarsme ar BMW, un likās, ka beigta galvas blīve un esmu baigi iepircies, bet tā visu laiku, kad temperatūra sāka kāpt, tika nostāts malā, izlaists spiediens no radiatora, pagaidīts kamēr atdziest un pieliets ūdens. tādi 5 pit stopi un motors vairs nekarsa.
Protams bija klāt atkal nākošā problēma - salona ventilators nepūta gaisu, rezultātā, ļoti vēsā rudens vakarā bija jābrauc ar vaļā logiem, citādi svīda ciet. Beigās pēc ventilatora motoriņa nomaiņas un "eža" nomaiņas atklājās, ka vaina bija "ezī"
Bilde nesen pēc iegādes: Vēlāk tika apgraizītas wannabe e46 uzacis un uzliktas paštaisītas angel eyes: To krāsa gan ir balta, bet fotoaparāts tās spītīgi pataisīja zilas, kā arī dienas gaismā gandrīz neredzamas
Pārziemojot arī tika nedaudz piestrādāts pie salona - nomainīta sasprēgājusī koka imitācijas viduskonsole: Pēc pārsālītās ziemas nekas cits nebija gaidāms, kā visur izlīda rūsas pleķi
Bet tiem būs jāpagaida, jo tika iegādāti r17 diski un uztaisītas melnās nāsis: Pa to visu starpu kāds vēl bija pamanījies nogopīt man vienu priekšējo moldingu un velkamā cauruma zaglušku
Tehniskā ziņā arī tika piestrādāts - nomainīta eļļa, siksna, gaisa filtrs, salona filtrs, ģeneratora gultņi, un ieliktas lambda zondes(kuru nebija ) kā arī paša spēkiem uzstādīts m50 ieplūdes kolektors
Tas arī pagaidām viss, plānos ir novērst šausmīgo rūsu un pārkrāsot autiņu, kā arī, ja iekļaušos šā mēneša budžetā un neviens nenopirks diskus, tad sēdināt 40/20
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Liss - 30 Apr 2011, 10:00, kopā labots 5 reizes.
sista ir bijusi aizmugure priekša nedaudz, ziemā pats ieliku stabā ar ātrumu 5km/h un viens bampera amortizators neatnāca atpakaļ, tapēc buferis šķībs, kapots arī ir pašķībs, viena puse tiecas uz leju, nesaprotu kapēc un kreisais spārns vispār ir kaut kāds greizais un izpuvis no iekšpuses
P.S. ss'ā stāv diski
P.S. ss'ā stāv diski
pa dienu var redzēt tikai, ja nedaudz apmācas, piem. lietus.
Nu diodēm spožums par mazu + viņas ir tieši dienasgaismas krāsā, domāju ja es tur ieliktu oranžas diodes, tad varētu arī pa dienu redzēt.
Pagaidām tur ir baltas 5mm diodes ar spilgtumu 20000 mcd. pats riņkis ir 10mm diametrā, varbūt vajadzēja taisīt 5mm diametrā un ledus nevis iegremdēt iekšā, bet no ārpuses piestiprināt P.S. un paldies tev, dogMa, par ventilatora motoriņu un ezi, strādā gerai
Nu diodēm spožums par mazu + viņas ir tieši dienasgaismas krāsā, domāju ja es tur ieliktu oranžas diodes, tad varētu arī pa dienu redzēt.
Pagaidām tur ir baltas 5mm diodes ar spilgtumu 20000 mcd. pats riņkis ir 10mm diametrā, varbūt vajadzēja taisīt 5mm diametrā un ledus nevis iegremdēt iekšā, bet no ārpuses piestiprināt P.S. un paldies tev, dogMa, par ventilatora motoriņu un ezi, strādā gerai