Nepush silto gaisu.
Un kāda ir iespēja noskaidrot kura tieši no lietām ir pie vainas?
plezna rakstīja:bet par tām trubām runājot, tā ir jābūt ka augšējā silta, apakšējā nē?
Ne, ta nav jabut. Ja apakseja ir auksta, tad termostats nav atveries. Visticamakais, ka termostats ir beigts..
Katrs saka ko citu. Es tikko treicu ka man garā truba aukstav un prasiju vai termostats vainīgs
Man atbildeja ka gan jau vārsti
Ka lai zin kurš pie vainas
Man atbildeja ka gan jau vārsti
Ka lai zin kurš pie vainas
Termostats nebūs vainīgs pie tā, ka Tev nepūš siltu. Bet ja Tev pie silta motora apakšējā truba ir auksta, pastāv opcija, ka tad kad laikapstākļi atgriezīsies viduseiropas līmenī, auto sāks karst. Respektīvi, visiem ir taisnība, pacha vienkārši atbildēja tikai uz Tavu jautājumu par trubām :)Dagiic rakstīja:Katrs saka ko citu. Es tikko treicu ka man garā truba aukstav un prasiju vai termostats vainīgs
Man atbildeja ka gan jau vārsti
Ka lai zin kurš pie vainas
Termostats visticamāk beigts, bet nav vainīgs pie salona gaisa problēmām
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
karočīī, pilns komplekts laimes un prieka a man vismaz silto gaisu pūš..
Dagiic rakstīja:Katrs saka ko citu. Es tikko treicu ka man garā truba aukstav un prasiju vai termostats vainīgs
Man atbildeja ka gan jau vārsti
Ka lai zin kurš pie vainas
Abam trubam vajag but siltam, no sakuma silta paliek augseja, tad, kad termostats veras/atveras vala, apakseja truba ari paliek silta.
Var ari but beigts peckas kranins, kas ir pie ugunssienas, aiz motora.. sofera puseKikaps rakstīja:Termostats nebūs vainīgs pie tā, ka Tev nepūš siltu. Bet ja Tev pie silta motora apakšējā truba ir auksta, pastāv opcija, ka tad kad laikapstākļi atgriezīsies viduseiropas līmenī, auto sāks karst. Respektīvi, visiem ir taisnība, pacha vienkārši atbildēja tikai uz Tavu jautājumu par trubām :)Dagiic rakstīja:Katrs saka ko citu. Es tikko treicu ka man garā truba aukstav un prasiju vai termostats vainīgs
Man atbildeja ka gan jau vārsti
Ka lai zin kurš pie vainas
Termostats visticamāk beigts, bet nav vainīgs pie salona gaisa problēmām
Īsāk sakot man viss galīgi beigts.
Mainīšu visu
Zinu ka abām jābūt siltām tāpēc arī par to jautāju
Ir kāds kurš var ar to izpalīdzēt?
Mainīšu visu
Zinu ka abām jābūt siltām tāpēc arī par to jautāju
Ir kāds kurš var ar to izpalīdzēt?
Jau grūtāk pateikt, jāskatās uz vietas.Dagiic rakstīja:Un kāda ir iespēja noskaidrot kura tieši no lietām ir pie vainas?
Kikaps rakstīja:Termostats nebūs vainīgs pie tā, ka Tev nepūš siltu. Bet ja Tev pie silta motora apakšējā truba ir auksta, pastāv opcija, ka tad kad laikapstākļi atgriezīsies viduseiropas līmenī, auto sāks karst. Respektīvi, visiem ir taisnība, pacha vienkārši atbildēja tikai uz Tavu jautājumu par trubām :)Dagiic rakstīja:Katrs saka ko citu. Es tikko treicu ka man garā truba aukstav un prasiju vai termostats vainīgs
Man atbildeja ka gan jau vārsti
Ka lai zin kurš pie vainas
Termostats visticamāk beigts, bet nav vainīgs pie salona gaisa problēmām
kāpēc termostātam jābūt beigtam? Šādā laikā, pieļauju, kad motors varētu nesilst līdz termostāta atveršanas temperatūrai
Motors pats par sevi silst labi, viņam vaitad nevajadzētu atvērties jau pie normālas motora darbības temperatūras?
domā, ka dzinējs uzsilst līdz 90 grādiem, bet tālāk nesilst ar aizvērtu termostatu?Nylon rakstīja: kāpēc termostātam jābūt beigtam? Šādā laikā, pieļauju, kad motors varētu nesilst līdz termostāta atveršanas temperatūrai
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Viss tak īzī:Dagiic rakstīja:Motors pats par sevi silst labi, viņam vaitad nevajadzētu atvērties jau pie normālas motora darbības temperatūras?
1. Nomaini termostatu, ( Jo termostats var neatvērties pilnībā, parasti tie ir 6-8 mm atkarībā no termostata, ja tev viņš neatveras pilnībā teiksim 1-3 mm tad tik un tā, apakšējā truba būs auksta. Un ja tā tad vasarā tev dzinējs karsīs, ko arī jau minēja)
2. Pamēģinis izskalot salona radiatoru
3. ja nepalīdz 2 punkts tad nomaini to pečkas krāniņu.
Tieši otrādi, ja termostats neatvērsies, to motoru tu uzvārīsi, tam jau viņš ir domātsKikaps rakstīja:domā, ka dzinējs uzsilst līdz 90 grādiem, bet tālāk nesilst ar aizvērtu termostatu?Nylon rakstīja: kāpēc termostātam jābūt beigtam? Šādā laikā, pieļauju, kad motors varētu nesilst līdz termostāta atveršanas temperatūrai
Cik man ir bijusi saskarme, parasti termostats nobeidzoties paliek vaļā un auto vienkārši nesilst līdz darba temperatūrai.
digitālā klima nepūšs silto gaisu, stāvot uz vietas remdens un braucot ir silts, bet ne tik cik vajadzētu būt gaisu pūšs ļoti labi, nesen mainīts termostats, atgaisots arī bija, salona filtrs mainīts kas varētu būt noticies? atgaisotā sistēma atkal gaisu ierāvusi, termostats vainīgs vai arī kas vel ar to saistīts? cik noprotu tad iespējams salona radiators, kā viņu izskalot?
ieliec kartona gabalu pie radiatora. vnk auksta laika parak labi dzese.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
stāvot uz vietas motors uzsilst labi līdz darba temperatūrai, gaiss stāvot uz vietas remdens, kad apgriezieni vairāk (braucot vai stāvot uz vietas pagāzējot) tad silts, diezvai būs atdzišanas problēma, ar motora temperatūru viss ok
Sāc ar termostatu un ūdens sūkni , parbaudi vai tiem abiem viss kārtībā.Edis_mbW rakstīja:stāvot uz vietas motors uzsilst labi līdz darba temperatūrai, gaiss stāvot uz vietas remdens, kad apgriezieni vairāk (braucot vai stāvot uz vietas pagāzējot) tad silts, diezvai būs atdzišanas problēma, ar motora temperatūru viss ok
drizak tev pečkas varsti vaj nu nobeidzas vaj aizdirsi (beigtas blives iekša aizķeras vai ari kkas cits) ja nelidz tad visticamak radiators
man ari bija ka stavot uz vietas puta vesu gaisu bet braucot - siltaku , beigas tas apnija un šodien izjaucu varstus biju patikami parsteigts ieraugot kas iekša ir , un tad viss kļuva skaidrs kape šofera puse aukstu gaisu puta , un pasažier puse siltu , saliku visu kopa atgaisoju un tagad abas puses puš karstu
man ari bija ka stavot uz vietas puta vesu gaisu bet braucot - siltaku , beigas tas apnija un šodien izjaucu varstus biju patikami parsteigts ieraugot kas iekša ir , un tad viss kļuva skaidrs kape šofera puse aukstu gaisu puta , un pasažier puse siltu , saliku visu kopa atgaisoju un tagad abas puses puš karstu