Nepush silto gaisu.
Lietad taada, ka pechka negrib puust silto gaisu,bet piemeram kad brauc uz 90-100 km/h tad silto gaisu push, bet vienkarshi pilsetaa pie 50 vai stavot tad nepush,
kas varetu but pie vainas?
termostats?
atvainojos , ka rakstu kaa analfabets!
kas varetu but pie vainas?
termostats?
atvainojos , ka rakstu kaa analfabets!
Auto pārvadājumi pa Eiropas valtstīm pa patīkamām cenām. Sīkāka infromācija-PM vai 20010711
Silto pūš, kad iedod grīdā kādus 3k apgriezienus? Uz vietas pamēģini.
Enīvei, sistēma jāatgaiso. Tikko čomam tikām vaļā no identiskas problēmas.
Enīvei, sistēma jāatgaiso. Tikko čomam tikām vaļā no identiskas problēmas.
Ja, tieshi taa. Buus japamegina.Norek rakstīja:Silto pūš, kad iedod grīdā kādus 3k apgriezienus? Uz vietas pamēģini.
Enīvei, sistēma jāatgaiso. Tikko čomam tikām vaļā no identiskas problēmas.
Auto pārvadājumi pa Eiropas valtstīm pa patīkamām cenām. Sīkāka infromācija-PM vai 20010711
Yes... acīmredzot manam auto tāda pati vaina! Vari īsi paskaidrot, kā notiek atgaisošana? Būtu forši beidzot pārvietoties siltumiņā.Norek rakstīja:Silto pūš, kad iedod grīdā kādus 3k apgriezienus? Uz vietas pamēģini.
Enīvei, sistēma jāatgaiso. Tikko čomam tikām vaļā no identiskas problēmas.
Izdari sadi - priekshu augstak turam nekaa aizmguuri.Anchitta rakstīja:Yes... acīmredzot manam auto tāda pati vaina! Vari īsi paskaidrot, kā notiek atgaisošana? Būtu forši beidzot pārvietoties siltumiņā.Norek rakstīja:Silto pūš, kad iedod grīdā kādus 3k apgriezienus? Uz vietas pamēģini.
Enīvei, sistēma jāatgaiso. Tikko čomam tikām vaļā no identiskas problēmas.
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
P.s So procesu turpinam tikmer kamer motors ir uzsilis lidz darba temperturai !! Aceramies nekadas gazešanas,braukašanas,utt gaisu izlaizam ,limeni apskatamies un pielejam tikai kad dzinejs ir noslapets,(nedarbojas)
Ja darisi tiesi ka seit teikts efekts garentets 99.9%
Ideāli, milzu paldies Tev!Kristapinnss rakstīja:Izdari sadi - priekshu augstak turam nekaa aizmguuri.Anchitta rakstīja:Yes... acīmredzot manam auto tāda pati vaina! Vari īsi paskaidrot, kā notiek atgaisošana? Būtu forši beidzot pārvietoties siltumiņā.Norek rakstīja:Silto pūš, kad iedod grīdā kādus 3k apgriezienus? Uz vietas pamēģini.
Enīvei, sistēma jāatgaiso. Tikko čomam tikām vaļā no identiskas problēmas.
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
P.s So procesu turpinam tikmer kamer motors ir uzsilis lidz darba temperturai !! Aceramies nekadas gazešanas,braukašanas,utt gaisu izlaizam ,limeni apskatamies un pielejam tikai kad dzinejs ir noslapets,(nedarbojas)
Ja darisi tiesi ka seit teikts efekts garentets 99.9%
Pie reizes pateikšu savu sāpi, man silto gaisu pūš, bet tikai uz logu un kājām, kad ieslēdz "uz sejas pūšanas režīmu" tad tikai auksto pūš.
Beha lido!
Man tas patskrisjaanis rakstīja:Pie reizes pateikšu savu sāpi, man silto gaisu pūš, bet tikai uz logu un kājām, kad ieslēdz "uz sejas pūšanas režīmu" tad tikai auksto pūš.
Tā tam ir jābūt!krisjaanis rakstīja:Pie reizes pateikšu savu sāpi, man silto gaisu pūš, bet tikai uz logu un kājām, kad ieslēdz "uz sejas pūšanas režīmu" tad tikai auksto pūš.
Es griezu to puļķi tā kā pa vidu starp logiem un seju, tad sejā ar pūta silto
Nepuš pilnibā gaisu. Pečkas motoriņš vainīgs?
drosinatajs meybe, kas pa pecku digitala analoga vai parasta?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Man palīdzēja pareizi atgaisojot sistemu, jo nesanaca sākuma - motors karsa, auksts gaiss mašīnā utt... (to kā, kas jādara, sameklē forumā).
Ja esi aizticis tosola bacoku/atgaisosanas skruvi utt, tad ieteiktu saakt ar to
Ja esi aizticis tosola bacoku/atgaisosanas skruvi utt, tad ieteiktu saakt ar to
Es te biju
YesBõks rakstīja:Nepuš pilnibā gaisu. Pečkas motoriņš vainīgs?
Man kompotam arī nepūta!
Tepat forumā atradu ka vajag izskalot salona radiatoru!
Vnk norauj abas trubas kas iet uz salonu un izlaid cauri ūdeni pretējā virzienā.
Daudzi saka ka nekādas ķīmijas nevajag liet, bet es ielēju pagaidīju 30 min un izskaloju pieviienojot šļūteni izejas kanālam un tagad ir tā ka karsts mašīnā
Reku sīki un smalki paskaidrots
https://www.youtube.com/watch?v=M9SIafVsqyc
Tepat forumā atradu ka vajag izskalot salona radiatoru!
Vnk norauj abas trubas kas iet uz salonu un izlaid cauri ūdeni pretējā virzienā.
Daudzi saka ka nekādas ķīmijas nevajag liet, bet es ielēju pagaidīju 30 min un izskaloju pieviienojot šļūteni izejas kanālam un tagad ir tā ka karsts mašīnā
Reku sīki un smalki paskaidrots
https://www.youtube.com/watch?v=M9SIafVsqyc
Sveiki!
Man kompaktam salonā nepūš karstu gaisu.
Sistēmu atgaisot mēģināju-nepalīdz:(
Domāju nomainīt termostatu, bet nezinu vai tā ir īstā problēma. (augšējā truba silta, apakšējā garā auksta)
Varbūt ir kāds kurš var palīdzēt atrast problēmu? Es varētu jaukt pati, bet ārā auksts un garāžā citas mašīnas. Pietam, nejūtos droša par savām mehāniķa spējām pagaidām :(
Help please
Man kompaktam salonā nepūš karstu gaisu.
Sistēmu atgaisot mēģināju-nepalīdz:(
Domāju nomainīt termostatu, bet nezinu vai tā ir īstā problēma. (augšējā truba silta, apakšējā garā auksta)
Varbūt ir kāds kurš var palīdzēt atrast problēmu? Es varētu jaukt pati, bet ārā auksts un garāžā citas mašīnas. Pietam, nejūtos droša par savām mehāniķa spējām pagaidām :(
Help please
Problēma nebūs termostatā.
Ja antifrīza līmenis ir vietā un sistēma kartīgi atgaisota, tad jāskatās vārsti un salona radiators.
Ja antifrīza līmenis ir vietā un sistēma kartīgi atgaisota, tad jāskatās vārsti un salona radiators.
bet par tām trubām runājot, tā ir jābūt ka augšējā silta, apakšējā nē?