Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 19
- chevron_right
Virzuļa gājiens vienāds..Kikaps rakstīja:Nekas daudz neatšķiras, mazāka ražība sprauslām un mazāks virzuļa gājiens. Pats virzulis līdz ar to savādāks. Vizuāli starpību nepateikt nekā.hrusts rakstīja:Kļūdies, ja runa ir par m52b25 (2.3) tad tur daudz, kas atšķiras, bet izplūdes kolektori visiem m52 vienādi.bestbmw rakstīja:Kolektori mazaki? Ja kludos palabo!
Abiem bore/stroke ir 84/75
Kompresijas pakāpe m52 bij augstāka.
Tehniski atšķirību ir ļooooti daudz un vizuāli tāpat (piem eļlas korķa novietojums, ieplūdes kanālu izmērs, vārstu vāka krāsa utt)
bet nu šim vairs nav sakara ar topicu.
Edit: runa par m50b25 vs m52b25
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Ā, es par M52 b25 vs b28, šķita, ka par tiem runa
edit: STARP CITU! Vārstu vāka krāsa (ja M52 alumīnija vāks) vai tad atšķīrās? Neviens tak' viņus melnus nekrāsoja...
edit: STARP CITU! Vārstu vāka krāsa (ja M52 alumīnija vāks) vai tad atšķīrās? Neviens tak' viņus melnus nekrāsoja...
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
m50b25 vs m52b25 ieplūdes kanālu izmērs galvā neatšķiras, abām galvām m50b25 iepl kolektors ideāli sader ar caurumu.ch. rakstīja:Virzuļa gājiens vienāds..Kikaps rakstīja:Nekas daudz neatšķiras, mazāka ražība sprauslām un mazāks virzuļa gājiens. Pats virzulis līdz ar to savādāks. Vizuāli starpību nepateikt nekā.hrusts rakstīja: Kļūdies, ja runa ir par m52b25 (2.3) tad tur daudz, kas atšķiras, bet izplūdes kolektori visiem m52 vienādi.
Abiem bore/stroke ir 84/75
Kompresijas pakāpe m52 bij augstāka.
Tehniski atšķirību ir ļooooti daudz un vizuāli tāpat (piem eļlas korķa novietojums, ieplūdes kanālu izmērs, vārstu vāka krāsa utt)
bet nu šim vairs nav sakara ar topicu.
Edit: runa par m50b25 vs m52b25
abām galvām kanālā iekšā lējums pavisam nedaduz atšķiras.
kā jau tika minēts abiem bore/stroke ir vienāds.
m52 ir nedaudz augstāka kompresijas pakāpe, tātad vajadzētu būt nelielas atšķirības virzuļos vai galvas degkameras lējumā.
vēl atšķiras kompensatoru izmērs un m52 sadalenes ir resnākas vietās starp kulaciņiem, jo ir pievienots materiāls tipa balansam.
sadaleņu pacēlums, ilgums ir vienāds, vārsta cepurītes un kāta diametri arī ir vienādi.
vai vai vai. Nu ja nezin precīzi, nav ko rakstīt un maldināt tautu..
m50b25(bezvanos) vs m52b25(m50b25tu) atsķiras klaņi-virzuļi.. (bore/stroke vienāds)
starp m50 galvu un m52 galvu atšķiras degkameras tilpums ja precīzi atceros 34cc vs 36cc
vārstu kātu diametri atšķiras, kompensatori-sadalenes atšķiras.
izplūdes sadalenes pēc grādiem vienādas, pacēlumi mini atšķiras. M50 sadalenēm vairāk gaļas.
m52 ieplūdes sadalei mazāki grādi/pacēlums par M50
galvas ir vienādas m52b25-m52b28-m50tub25. sīkas nianses tik atšķiras.
uuun.. katalogos uzrādītās kompresijas pakāpes nav precīzas...
edit: un jā uz M50B25 var mierīgi uzlikt M52B25-B28 galvu, atšķirība liela galvas kustīgajās detaļās svara ziņā.
tādai maiņai nepieciešama m52 galva ar vārstiem, kompensatoriem, sadaleņu sēžām no m52. sadalenes liekam vecās no M50 ar visiem zobratiem.
m50b25(bezvanos) vs m52b25(m50b25tu) atsķiras klaņi-virzuļi.. (bore/stroke vienāds)
starp m50 galvu un m52 galvu atšķiras degkameras tilpums ja precīzi atceros 34cc vs 36cc
vārstu kātu diametri atšķiras, kompensatori-sadalenes atšķiras.
izplūdes sadalenes pēc grādiem vienādas, pacēlumi mini atšķiras. M50 sadalenēm vairāk gaļas.
m52 ieplūdes sadalei mazāki grādi/pacēlums par M50
galvas ir vienādas m52b25-m52b28-m50tub25. sīkas nianses tik atšķiras.
uuun.. katalogos uzrādītās kompresijas pakāpes nav precīzas...
edit: un jā uz M50B25 var mierīgi uzlikt M52B25-B28 galvu, atšķirība liela galvas kustīgajās detaļās svara ziņā.
tādai maiņai nepieciešama m52 galva ar vārstiem, kompensatoriem, sadaleņu sēžām no m52. sadalenes liekam vecās no M50 ar visiem zobratiem.
vai vai vai, ko tad es maldināju?
runa ir m52b25 vs m50b25tu (vanos), nevis nv) bezvanosam jā atšķiras vārsta kāts)
kur tev m50 sadalenei vairāk gaļas ir? paņem noliec viņas blakus un paskaties, m52 ir izteikti bogaroki starp katra cilindra kulakiem.
sadalenes es mēriju, precīzi no m50b25 un m52b20, pacēlums ex sadalenei ir 9mm un duration 250* mērot no brīžā, kad kulaciņš tikko sāk celt komensatoru, katalogos duration uzrāda no kaut kāda pacēluma punkta 0.5mm vai 1mm, kā kur...
m50nv iepl sadalenei lifts ir lielāks 9.7mm un izpl sadalenei lifts ir mazāks 8.8mm, bet duration bišķi lielāks
sadaleņu traukus ar visiem kompensatoriem var ielikt arī no m50 iekš m52 galvas, bet tā nav vēlams darīt, jo m50 nāk krietni smagāki kompensatori un m50 ir mīkstākas atsperes.
m50 sadalenes var ielikt arī m52 traukos.
katalogos kompresijas pakāpe ir neprecīza, jā, bet m52 tāpat ir augstāka CR
un kāds tad ir klaņa garums starp centriem m52b25 dzinējam?
m50b25tu ir 140mm
n50b25nv ir 135mm
m52b20 ir 145mm
m50b20 nv ir 135mm
m50b20tu ir 140mm
runa ir m52b25 vs m50b25tu (vanos), nevis nv) bezvanosam jā atšķiras vārsta kāts)
kur tev m50 sadalenei vairāk gaļas ir? paņem noliec viņas blakus un paskaties, m52 ir izteikti bogaroki starp katra cilindra kulakiem.
sadalenes es mēriju, precīzi no m50b25 un m52b20, pacēlums ex sadalenei ir 9mm un duration 250* mērot no brīžā, kad kulaciņš tikko sāk celt komensatoru, katalogos duration uzrāda no kaut kāda pacēluma punkta 0.5mm vai 1mm, kā kur...
m50nv iepl sadalenei lifts ir lielāks 9.7mm un izpl sadalenei lifts ir mazāks 8.8mm, bet duration bišķi lielāks
sadaleņu traukus ar visiem kompensatoriem var ielikt arī no m50 iekš m52 galvas, bet tā nav vēlams darīt, jo m50 nāk krietni smagāki kompensatori un m50 ir mīkstākas atsperes.
m50 sadalenes var ielikt arī m52 traukos.
katalogos kompresijas pakāpe ir neprecīza, jā, bet m52 tāpat ir augstāka CR
un kāds tad ir klaņa garums starp centriem m52b25 dzinējam?
m50b25tu ir 140mm
n50b25nv ir 135mm
m52b20 ir 145mm
m50b20 nv ir 135mm
m50b20tu ir 140mm
ak tad pēkšņi runa par M50B25tu. iepriekš rakstīji atšķirības starp M50B25 un M52. vajag precizēt info
starp single vanos dzinējiem sadalenes protams identiskas..
visstingrākās atsperes ir nv dzinējam-dubultās.
vot noliec blakus vanos sadaleni un bezvanos- bezvanos ir vairāk gaļas, žēl ka nenosvēru atšķirību...
pačukstēšu- starp ieplūdes sadalenēm ir neliela atšķirība arī vanos(arī bezvanos) dzinējiem starp tilpumiem. uz aci nepateiks
starp single vanos dzinējiem sadalenes protams identiskas..
visstingrākās atsperes ir nv dzinējam-dubultās.
vot noliec blakus vanos sadaleni un bezvanos- bezvanos ir vairāk gaļas, žēl ka nenosvēru atšķirību...
pačukstēšu- starp ieplūdes sadalenēm ir neliela atšķirība arī vanos(arī bezvanos) dzinējiem starp tilpumiem. uz aci nepateiks
Tatad tads jautajums man masina ieksa stav m50b20 bezvanosa motors,bet taisos pirkt m50b25 pliku motoru kas ir vajadzigs,vai ari viss der no ta 2.0 ???
Vienkarsi vajag zinat lai pie reizes varetu nopirkt visu parejo,cerams kads mani apgaismos
Vienkarsi vajag zinat lai pie reizes varetu nopirkt visu parejo,cerams kads mani apgaismos
Instagram-MISONAKS
genis der, bet 2.5 nak niknaks, vajag njemt visu swapu un necakareties, jo atseviski pec tam visu sapirkt ko vajag buus nereali gruti!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
viss der 1:1 pilniba,man taads pats swaps stav :-DMaskers rakstīja:Tatad tads jautajums man masina ieksa stav m50b20 bezvanosa motors,bet taisos pirkt m50b25 pliku motoru kas ir vajadzigs,vai ari viss der no ta 2.0 ???
Vienkarsi vajag zinat lai pie reizes varetu nopirkt visu parejo,cerams kads mani apgaismos
m50b20 nepardod?
Nav kur dabūt pilnu swapu un ja ir tad kosmosbestbmw rakstīja:genis der, bet 2.5 nak niknaks, vajag njemt visu swapu un necakareties, jo atseviski pec tam visu sapirkt ko vajag buus nereali gruti!!!
Instagram-MISONAKS
Bet vaitad 2.5 nenak ražīgakas sprauslas un cita vadiba?Laurikbmw rakstīja:viss der 1:1 pilniba,man taads pats swaps stav :-DMaskers rakstīja:Tatad tads jautajums man masina ieksa stav m50b20 bezvanosa motors,bet taisos pirkt m50b25 pliku motoru kas ir vajadzigs,vai ari viss der no ta 2.0 ???
Vienkarsi vajag zinat lai pie reizes varetu nopirkt visu parejo,cerams kads mani apgaismos
m50b20 nepardod?
ko tu pipee es ari gribu, 2.0 nak ar siemens vadibu un 2.5 ar bosch. da reali tur lielaka dalja apkarinama atskiras, bet nu spriezot pec tevis sacita tev tas 2.5 iet ka 2.0 un ne gramu labaak. Ar m52b ta jau ir cita teema!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Man nāk 2.0 ar bosh vadībubestbmw rakstīja:ko tu pipee es ari gribu, 2.0 nak ar siemens vadibu un 2.5 ar bosch. da reali tur lielaka dalja apkarinama atskiras, bet nu spriezot pec tevis sacita tev tas 2.5 iet ka 2.0 un ne gramu labaak. Ar m52b ta jau ir cita teema!!!
Un otrs kas bija pirms tam iekšā tas bija ar simens
Instagram-MISONAKS
Maskers rakstīja:Tatad tads jautajums man masina ieksa stav m50b20 bezvanosa motors,bet taisos pirkt m50b25 pliku motoru kas ir vajadzigs,vai ari viss der no ta 2.0 ???
Vienkarsi vajag zinat lai pie reizes varetu nopirkt visu parejo,cerams kads mani apgaismos
Pa lielam, ja maini no nevanosa m50b20 uz nevanosa m50b25 tad, vieniga lieta ko butu svetigi nomainit ir sprauas. TAS IR VIENIGAS KAS ATSKIRAS.
Ja iedzilinas, var ari nomainit pasu kompi, bet kad es mainiju kompjus, nejutu starpibu.
Pa lielam liec visu no sava uz b25.
Aaaaa, iepludes kolektoru vajag, droseli, gofru un GMM
nu ar bosch tatad plits bez vanosa, siemens ar vanosu. ir provetas izvirtibas bet nekas nav labaks ka 2.5 ar vajadzigo un paredzeto vadibu!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Skatījos, ka pirmajā lpp ir rakstīts, ka m50b25tu nāk bez ews. Tātad ja ir 413 kompis ar sarkano šilti, tad nav ews bet ja ir ar sudraba, tad ir ews.
m52 nak ar ews, ir iznjemumi, bet m50 nevienam nav ews.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
M52 swapam der m50 dzinēja kronšteini?
jaa protams,ja liec 36 kuzava
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Tik, ja nemaldos, viena skrūves vieta jāpielabo kronšteinam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 19
- chevron_right