Jenchs 328is
m52b28 ar double vanosu??hmmm, galva no e46?
Ne, double vanos virzuli, klanji, viņi bik garāki, līdz ar to kompresija bik patīkamāka(saspiestāks motors), galva stock ar vienu vanosu.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
skaidrs, es jau omaju kaut ka piestikeji galvu no e46
Tad uzreiz būtu meklējis b28TU dzinēju!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
skaidrs, veiksmi ar auto puceshanu
Šodien kaut kas sajūgam izbeidzās, vai nu galvenais cilindrs, vai nu darba cilindrs. Celšu uz pacēlāja un risināšu problēmu.
Tiek mainītas durvju slēdzenes, lai nebūtu ar divām dažādām atslēgām, jātaisa auto vaļā un jādarbina.
Auto tiek sagatavots grīdas metināšanai, grīdā zem pedāļiem tāds neliels caurums un labajā aizmugurēja slieksnī izsists caurums, dēļ sēdinājuma!
Vēlāk iepostēšu kādu uztveres materiālu fotogrāfijas veidā!
Itkā atrasts arī salons, melns/pelēks pusādas rekaro ar žopagrelkām!
Tiek mainītas durvju slēdzenes, lai nebūtu ar divām dažādām atslēgām, jātaisa auto vaļā un jādarbina.
Auto tiek sagatavots grīdas metināšanai, grīdā zem pedāļiem tāds neliels caurums un labajā aizmugurēja slieksnī izsists caurums, dēļ sēdinājuma!
Vēlāk iepostēšu kādu uztveres materiālu fotogrāfijas veidā!
Itkā atrasts arī salons, melns/pelēks pusādas rekaro ar žopagrelkām!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Iekavās rakstītais pie prikoliem jāliek. Ja garāki klaņi un virzuļi, tad arī motora tilpums samazinās, parasti jau cenšas likt īsākus, lai palielinātu tilpumu, nevis garākus, lai samazinātu. Palabojiet, ja kļūdosjenchs rakstīja:Ne, double vanos virzuli, klanji, viņi bik garāki, līdz ar to kompresija bik patīkamāka(saspiestāks motors), galva stock ar vienu vanosu.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
nu nez,moš es a kļūdos,bet cik es atceros tilpums ir atkarīgs no diametra! A tas ka ieliek garākus klaņus,tad ir lielāka kompresija,kas arī savā ziņā dod savu labumu!
coupe 2.8
Visi trīs varat būt brīvi.
Fizikā vēl nekas nav mainījies un tilpums tiek mērīts pēc tām pašām formulām, tb dzinējam tas ir atkarīgs no kloķenes gājiena un cilindra diametra. (klaņa garums un virzuļa augstums po)
Par tiem doubleVanos virzuļiem un klaņiem - joka pēc apskatīju detaļu katalogu, uzrāda pilnīgi identiskus single vanos 2.8, ja arī ir atšķirgi, tad daudz vieglāk ir noslīpēt bloku un..
kompresija un kompresijas pakāpe nav viens un tas pats
Fizikā vēl nekas nav mainījies un tilpums tiek mērīts pēc tām pašām formulām, tb dzinējam tas ir atkarīgs no kloķenes gājiena un cilindra diametra. (klaņa garums un virzuļa augstums po)
Par tiem doubleVanos virzuļiem un klaņiem - joka pēc apskatīju detaļu katalogu, uzrāda pilnīgi identiskus single vanos 2.8, ja arī ir atšķirgi, tad daudz vieglāk ir noslīpēt bloku un..
kompresija un kompresijas pakāpe nav viens un tas pats
Pēdējais labojis he9600 - 30 Okt 2011, 17:40, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Par to jau es rakstiju, ka mainot vienu no abiem parametriem, mainās dzinēja tilpums. Šajā gadījumā nekas nemainās, jo klaņu garums ir vienāds, interesanti, kas ir ar virzuļiem, vai tie ir tādi paši.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
neiet runa par tilpumu, iet runa par to, ka atšķiras klanis ar virzuli, klanis ir garāks, attiecīgi virzulis īsāks...
noliekot blakus divi dažādi klaņu/virzuļu komplekti. runa drošvien gāja par kompresijas pakāpi, ja virzulis ir nedaudz savādāks. Kā man skaidroja, kompresijas pakāpe ir drusku lielāka, grieze līdz ar to arī nedaudz lielāka, līdz ar to jālej iekšā 98 zupa, jo ar 95 notiek detonācija, kas par fizikas likumiem par to atbild nemācēšu paskaidrot. Bet to, ka šādas kombinācijas dzinējs iet labāk par stock ir vairāk kā skaidrs. to var apliecināt arī citi.
noliekot blakus divi dažādi klaņu/virzuļu komplekti. runa drošvien gāja par kompresijas pakāpi, ja virzulis ir nedaudz savādāks. Kā man skaidroja, kompresijas pakāpe ir drusku lielāka, grieze līdz ar to arī nedaudz lielāka, līdz ar to jālej iekšā 98 zupa, jo ar 95 notiek detonācija, kas par fizikas likumiem par to atbild nemācēšu paskaidrot. Bet to, ka šādas kombinācijas dzinējs iet labāk par stock ir vairāk kā skaidrs. to var apliecināt arī citi.
Pēdējais labojis jenchs - 01 Nov 2011, 00:36, kopā labots 1 reizi.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
izlasi velreiz, garaki klani, līdz ar to īsāki virzuļi, līdz ar to mazāks berzes laukums attiecībā pret cilindru, tas dod, to ka brīvāk, vieglāk staigā virzulis, iespējams dēļ tā arī nedaudz lielāka grieze. Tāpēc būvējot 2.8 motoru, izvēle krita uz double vanos virzuļiem/Rex rakstīja:Iekavās rakstītais pie prikoliem jāliek. Ja garāki klaņi un virzuļi, tad arī motora tilpums samazinās, parasti jau cenšas likt īsākus, lai palielinātu tilpumu, nevis garākus, lai samazinātu. Palabojiet, ja kļūdosjenchs rakstīja:Ne, double vanos virzuli, klanji, viņi bik garāki, līdz ar to kompresija bik patīkamāka(saspiestāks motors), galva stock ar vienu vanosu.
Pēdējais labojis jenchs - 01 Nov 2011, 11:56, kopā labots 1 reizi.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Luuk arī caurumsŠodien kaut kas sajūgam izbeidzās, vai nu galvenais cilindrs, vai nu darba cilindrs. Celšu uz pacēlāja un risināšu problēmu.
Tiek mainītas durvju slēdzenes, lai nebūtu ar divām dažādām atslēgām, jātaisa auto vaļā un jādarbina.
Auto tiek sagatavots grīdas metināšanai, grīdā zem pedāļiem tāds neliels caurums un labajā aizmugurēja slieksnī izsists caurums, dēļ sēdinājuma!
Vēlāk iepostēšu kādu uztveres materiālu fotogrāfijas veidā!
Itkā atrasts arī salons, melns/pelēks pusādas rekaro ar žopagrelkām!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Nebiji nosvēris double vanos un single vanos virzuļus un klaņus? Manuprāt, double varētu būt smagāki, jo klanim materiāls ir smagāks nekā virzulim, līdz ar to tas viss sastāvs varētu izvērsties smagāks, ko tam motoram griezt. Visdrīzāk, jau labāk iet dēļ tā,ka kompresijas pakāpe palielinājās. Berze starp virzuli un cilindru ir ļoti minimāla, lielākā jau starp gredzeniem un cilindru.jenchs rakstīja:izlasi velreiz, garaki klani, līdz ar to īsāki virzuļi, līdz ar to mazāks berzes laukums attiecībā pret cilindru, tas dod, to ka brīvāk, vieglāk staigā virzulis, iespējams dēļ tā arī nedaudz lielāka grieze. Tāpēc būvējot 2.8 motoru, izvēle krita uz double vanos virzuļiem/Rex rakstīja:Iekavās rakstītais pie prikoliem jāliek. Ja garāki klaņi un virzuļi, tad arī motora tilpums samazinās, parasti jau cenšas likt īsākus, lai palielinātu tilpumu, nevis garākus, lai samazinātu. Palabojiet, ja kļūdosjenchs rakstīja:Ne, double vanos virzuli, klanji, viņi bik garāki, līdz ar to kompresija bik patīkamāka(saspiestāks motors), galva stock ar vienu vanosu.
Intereses pēc varētu dabūt un nosvērt, bet pats virzulis rokā turot vismaz likās vieglāks. Arī dzinēja autors teica, ka viņam ir jāgriežas labāk un tā arī ir, kompresijas pakāpe nav mērīta. Bet + ir vairāk nekā -, lasot iepriekšējos komentārus, šķiet kādam vienkārši skauž, tas ir vnk neliels + manam dzinējam, eksperimentējām un rezultāts ir, neiegūldot lielas naudas, pa foršo būtu vispār likt m54b30 iekshas m50 blokā ar m3 droselem un vems vadību, tāds ir nākotnes plāns.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Labs darbs, kas padarīts. Tik domāju ka droši vari taisīt jaunu topiku, lai divi auto nejauktos vienā + domāju ka daudzi vēlētos sekot līdzi šīm drifta auto pārbūvēm. :)
Gaidīsim nākamgad uz trases. Es jau tā jūtu ka būs jātaisa e36.lv Drift Team.
Gaidīsim nākamgad uz trases. Es jau tā jūtu ka būs jātaisa e36.lv Drift Team.
Sorry, bet komanda jau ir!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Ok, pārmetīšu uz jaunu topiku! :)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Turpinājums http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=545
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
jenchs rakstīja:Sorry, bet komanda jau ir!
Nekas, mums būs foršāka. Da lab, jokojos.