Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 18
- chevron_right
Izmaksas ir ļoti stiepjamas. Atkarīgs no tava pedantisma un tā cik dumš esi, lai mainītu arī to, ko nevajag. Varētu mēģināt pat 500€ mož 600€ iekļauties 2.8 strokerim iekš M50 ar jauniem gredzeniem, maybe šālēm u.c sīkumiem.
Mans variants -ElvijsR rakstīja:Par kkādām izmaksăm ar varëtu kko pierakstīt. vismaz mani tas interesē.
pats 2.5/2.8, neskaitu jo bija, bet tā ap 400 eur
m54 stroker kits 400 eur
______ dažiem strokeris te beidzas un ir Tu ko man tak būs m3 kopija par 800 eur
skrūves, blīves, spilveni, filtri, utt., ~ 300+ eur
šāles, gredzeni, neatceros cik bija, bet kaut kur 220 eur
eļļa 50 eur
eļļa pēc 500 km ...
vadīklas, neatceros, 120 eur?
Otra NV sadalene/ m54 sadalene 35 eur/120 eur
visi citi šķidrumi 30 eur
bloka slīpēšana 50 eur
honēšana uz izmēru- 80 eur
slīpēt galvu - 20 eur
galvas pārbaude uz plaisām - 30 eur
sēžas un vārsti - 150 eur
____ šitas +/- vajadzīgs, bet bez šī un tā var iztikt.
+plus vēl darbs, kas to izjauks saliks kopā, un pārējie vijeboni kā galvas grebšana arī maksās daudz, tad kolektori, sprauslas, kompensatori, regulēšana, sajūgu domāju, ka nevajadzēs, bet to arī droši var pierakstīt.
Pēdējais labojis Linda - 05 Sep 2016, 18:45, kopā labots 2 reizes.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
It's all about the win
Man arī samērā sālīti izmaksā 2.8 strokeris,ja ved honet bloku,galvu taisa ar sēžām,kanalu grebšanu utt. Bet to jau var ari nedarīt,katram jāizvēlasLinda rakstīja:Mans variants -ElvijsR rakstīja:Par kkādām izmaksăm ar varëtu kko pierakstīt. vismaz mani tas interesē.
pats 2.5/2.8, neskaitu jo bija, bet tā ap 400 eur
m54 stroker kits 400 eur
______ dažiem strokeris te beidzas un ir Tu ko man tak būs m3 kopija par 800 eur
skrūves, blīves, spilveni, filtri, utt., ~ 300+ eur
šāles, gredzeni, neatceros cik bija, bet kaut kur 220 eur
eļļa 50 eur
eļļa pēc 500 km ...
vadīklas, neatceros, 120 eur?
Otra NV sadalene/ m54 sadalene 35 eur/120 eur
visi citi šķidrumi 30 eur
bloka slīpēšana 50 eur
honēšana uz izmēru- 80 eur
slīpēt galvu - 20 eur
galvas pārbaude uz plaisām - 30 eur
sēžas un vārsti - 150 eur
____ šitas +/- vajadzīgs, bet bez šī un tā var iztikt.
+plus vēl darbs, kas to izjauks saliks kopā, un pārējie vijeboni kā galvas grebšana arī maksās daudz, tad kolektori, sprauslas, kompensatori, regulēšana
Man arī samērā sālīti izmaksā 2.8 strokeris,ja ved honet bloku,galvu taisa ar sēžām,kanalu grebšanu utt. Bet to jau var ari nedarīt,katram jāizvēlasLinda rakstīja:Mans variants -ElvijsR rakstīja:Par kkādām izmaksăm ar varëtu kko pierakstīt. vismaz mani tas interesē.
pats 2.5/2.8, neskaitu jo bija, bet tā ap 400 eur
m54 stroker kits 400 eur
______ dažiem strokeris te beidzas un ir Tu ko man tak būs m3 kopija par 800 eur
skrūves, blīves, spilveni, filtri, utt., ~ 300+ eur
šāles, gredzeni, neatceros cik bija, bet kaut kur 220 eur
eļļa 50 eur
eļļa pēc 500 km ...
vadīklas, neatceros, 120 eur?
Otra NV sadalene/ m54 sadalene 35 eur/120 eur
visi citi šķidrumi 30 eur
bloka slīpēšana 50 eur
honēšana uz izmēru- 80 eur
slīpēt galvu - 20 eur
galvas pārbaude uz plaisām - 30 eur
sēžas un vārsti - 150 eur
____ šitas +/- vajadzīgs, bet bez šī un tā var iztikt.
+plus vēl darbs, kas to izjauks saliks kopā, un pārējie vijeboni kā galvas grebšana arī maksās daudz, tad kolektori, sprauslas, kompensatori, regulēšana
Un vienmēr būskars rakstīja:It's all about the win
Protams, jo tilpums būvējot strokeri uz kopējā fona maz ietekmē izmaksas, tas ir ja visu dara kārtīgi tāpēc vajadzēs blīves, gredzenus un pārējo. Nožēloju, ka nedabūju uzreiz is'a virzuļus.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Interesants topiks
Ja man ir 2.0 vanoss m50b20tu, tad vajag bezvanosa klaņus, m51d25 kloķeni un 2.05 blīvi, lai iegūtu 2.5?
būs labi arī ar 1.75 blīviVeilers rakstīja:Ja man ir 2.0 vanoss m50b20tu, tad vajag bezvanosa klaņus, m51d25 kloķeni un 2.05 blīvi, lai iegūtu 2.5?
šāles arī gan jau vajadzēs, tiem lūžņiem visiem parasti šālēm ir gandrīz pisec jau - kapara slānis spīd cauri.
Ok, un tas reāli ir viss? Saliek un alles? Es, protams, saprotu, ka blīves un tādas lietas jāmaina!seeingman rakstīja:būs labi arī ar 1.75 blīviVeilers rakstīja:Ja man ir 2.0 vanoss m50b20tu, tad vajag bezvanosa klaņus, m51d25 kloķeni un 2.05 blīvi, lai iegūtu 2.5?
šāles arī gan jau vajadzēs, tiem lūžņiem visiem parasti šālēm ir gandrīz pisec jau - kapara slānis spīd cauri.
bet klaņus ņemt no ?
Mēs varam kopā būvēt.Veilers rakstīja:Ok, un tas reāli ir viss? Saliek un alles? Es, protams, saprotu, ka blīves un tādas lietas jāmaina!seeingman rakstīja:būs labi arī ar 1.75 blīviVeilers rakstīja:Ja man ir 2.0 vanoss m50b20tu, tad vajag bezvanosa klaņus, m51d25 kloķeni un 2.05 blīvi, lai iegūtu 2.5?
šāles arī gan jau vajadzēs, tiem lūžņiem visiem parasti šālēm ir gandrīz pisec jau - kapara slānis spīd cauri.
Ja uzsprāgs tad abiem reizē.
māriņš rakstīja: Mēs varam kopā būvēt.
Ja uzsprāgs tad abiem reizē.
Piebiedrojos
neliels update 1. postā
Daudz noderīga infoseeingman rakstīja:neliels update 1. postā
Cik skaitās kosmoss tds kloķenes frēzēšanai? Lai zin ar ko salīdzināt
M50tub20 jāmaina klaņu šāles vai pamata? Šāles vajag no tub20 vai b20? Ja viņas ir ok, tad arī jāmaina vai var atstāt? Man būs miljons stūlbu jautājumu
šālēm jāskatās stāvoklis.
Parasti klaņu šālēm ir pisec.
Šāles visiem benzīna e36 ir vienādas cik zinu.
m51 klaņu šāles ir izturīgākas, parasti no veciem tdsiem izņemtas klaņu šāles vēr ir ļoti labā stāvoklī, ko nevar teikt par vecu benzīndzinēju m50/52 šālēm.
kloķenes šponkas vietas izfrēzēšanai nevajadzētu maksāt vairāk par 15e
Parasti klaņu šālēm ir pisec.
Šāles visiem benzīna e36 ir vienādas cik zinu.
m51 klaņu šāles ir izturīgākas, parasti no veciem tdsiem izņemtas klaņu šāles vēr ir ļoti labā stāvoklī, ko nevar teikt par vecu benzīndzinēju m50/52 šālēm.
kloķenes šponkas vietas izfrēzēšanai nevajadzētu maksāt vairāk par 15e
m51 kloķene nebūs krietni smagāka?
A kāpēc domā, ka vispār kas būtu jāslīpē? Ja pērc jaunas šāles, viņām nāk tie 3 papildizmēri, var piemeklēt kāds tev ir, lai būtu tāda atstarpe kādu vajag, nav jau vajadzības slīpēt kloķeni uz nākamo remontizmēru visam.
M51 kloķene sver 24kg, tāpat kā M52B28, ja nemaldos.
Ar M51 kloķeni es vairāk baidītos vai nepārlūzis iegriežot līdz 7k rpm, piemēram, mož tur viss ir stīgā, neesmu dzirdējis neko.
M51 kloķene sver 24kg, tāpat kā M52B28, ja nemaldos.
Ar M51 kloķeni es vairāk baidītos vai nepārlūzis iegriežot līdz 7k rpm, piemēram, mož tur viss ir stīgā, neesmu dzirdējis neko.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 18
- chevron_right