Gultņu gaudošana
Nezinu pamēģini šito paņēmienu!
Es savam iepriekšējam auto (volvo v40 ģimenes auto ) kad granātu mainīju saskāros ar līdzīgu šaizi,ka nevarēju atskrūvēt centrālo skrūvi. vnk izņem ārā visus tos vāciņus, uzliku atpakaļ ratu, nolaidu mašīnu zemē, uzliku muciņu un garo atslēgu un vēl pa virsu kkādu 1 vai 1,5 m garu trubu un aidā ar pirmo aso cirtienu viss bij vaļā,tā teikt tik iekustināt vajag! Pamēģini moš sanāk! aaa un tik neatceros vai stāvēja tik uz ručņika zemē vai biju arī roba ielicis,lai autiņš neripo,kad es to trubu spaidīju
Es savam iepriekšējam auto (volvo v40 ģimenes auto ) kad granātu mainīju saskāros ar līdzīgu šaizi,ka nevarēju atskrūvēt centrālo skrūvi. vnk izņem ārā visus tos vāciņus, uzliku atpakaļ ratu, nolaidu mašīnu zemē, uzliku muciņu un garo atslēgu un vēl pa virsu kkādu 1 vai 1,5 m garu trubu un aidā ar pirmo aso cirtienu viss bij vaļā,tā teikt tik iekustināt vajag! Pamēģini moš sanāk! aaa un tik neatceros vai stāvēja tik uz ručņika zemē vai biju arī roba ielicis,lai autiņš neripo,kad es to trubu spaidīju
coupe 2.8
Renio, kamēr vēl nav par vēlu (tb nav apčakarēts uzgrieznis), cik vien vari iztīri rūsu un dzen pie kāda meistara izsildīt ar autogēnu (gultnis tāpat mainīsies, tā ka po, tik pusass granāta pēc tam jāatdzesē)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ok, skaidrīte.
Kādā veidā dabūt nost detaļu Nr.1, lai varētu likt pie gūltņa?
http://www.realoem.lv/showparts.php?lan ... 437&gear=A
Ar āmuru...?
http://www.realoem.lv/showparts.php?lan ... 437&gear=A
Ar āmuru...?
jebkaa, jo vinsh vienkaarshi iepreseejas iekšā gultņa viduu. ja es nemaldos, tad situ ārā no otras, puses. tur ir maza malinja otraapusee, ja nav ar ko izvlikt, tad dauzi.
pēectam veel gruutaak dabuut mazo gultnja pus detalju nost no viņa :)
pēectam veel gruutaak dabuut mazo gultnja pus detalju nost no viņa :)
karoče būs jāmēģina...
šodien situ, bet laikam par maz ...
šodien situ, bet laikam par maz ...
Čomam kad daudzījām, ar attiecīga lieluma trubu vidu izsitām, un tā gultņa otra daļa no viņa nonāca arī salīdzinoši viegli.
pa kurieni Tu dauzīji ar trubu? pa centru? Pastāsti nedaudz vairāk.
a to šodien ņēmos un nekādi nesanāca dabūt nost.
a to šodien ņēmos un nekādi nesanāca dabūt nost.
visi dauza, ar trubam amuriem, bet man atskruvejot asij skruvi, gultnis nonaca bez kkadam dauzisanam! bet ja gidigi, esmu redzejis, ka dauza, bet ne ar trubam bet gan koka brusu no otras puses.
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Par to iepresēto šlici gultnī. Pa gultni vari nedaudzīt, viņam sprosts ir. Nu tur diezgan ir ko paņemties, mēs bijām trīs - viens turēja nostiprinātu plauktu (aizmugures), es turēju trubu, un trešais ar lielo kuvaldu riktīgi mauca. Pēc pāris reizēm iznāca.
sorry pārlasījos, iet runa par aizmugurējo, mans domat ka prieksejo! vainigs!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
īsāk sakot sestdien pastāstīsi tehnoloģiju...
Mana pieredze ar aizmugurējās rumbas gultņiem:
Kādas 3 nedēļas gaudoja tikpat kā nepamanāmi (zinātājs tikai dzirdēja), tad nākamās divas nedēļas sāka krist uz nerviem (skaņa dzirdama sēžot salonā)! Respektīvi, jo atrāk brauksi, jo intensivāk gaudos +, ja gutnim galīgi kardik, tad griežot līkumā, konkrētās puses gultnis ne tikai gaudo, bet arī "rīvējas" (veidojās krietni uzkrītošāka skaņa, kad to pamani ne vien tu, sēžot salonā, bet arī apkārtējie)!
Sākumā likās, ka reduktora gultņi bet izrādījās aizmugurējās rumbas abi gultņi! Lai to noskaidrotu ( re4duktors vai aizmugurējie gultņi) pacēla mašīnu un izčekoja gultņus, griežot ratus (ir troksnis vai nav), ja kādam interesē sīkāk visas diagnostikas un remonti, tad ar jautājumiem vēršamies pie liet. siikais.
Detaļu Izmakasas: aizmugurējais rumbas gultnis 31,70 (ar atlaidi 22.00)x2 gab.
Darbs: 1gultņa maiņa servisos robežās no 20-30ls 1gab., (ar atlaidi krietni lētāk )x 2. fgab.
Kādas 3 nedēļas gaudoja tikpat kā nepamanāmi (zinātājs tikai dzirdēja), tad nākamās divas nedēļas sāka krist uz nerviem (skaņa dzirdama sēžot salonā)! Respektīvi, jo atrāk brauksi, jo intensivāk gaudos +, ja gutnim galīgi kardik, tad griežot līkumā, konkrētās puses gultnis ne tikai gaudo, bet arī "rīvējas" (veidojās krietni uzkrītošāka skaņa, kad to pamani ne vien tu, sēžot salonā, bet arī apkārtējie)!
Sākumā likās, ka reduktora gultņi bet izrādījās aizmugurējās rumbas abi gultņi! Lai to noskaidrotu ( re4duktors vai aizmugurējie gultņi) pacēla mašīnu un izčekoja gultņus, griežot ratus (ir troksnis vai nav), ja kādam interesē sīkāk visas diagnostikas un remonti, tad ar jautājumiem vēršamies pie liet. siikais.
Detaļu Izmakasas: aizmugurējais rumbas gultnis 31,70 (ar atlaidi 22.00)x2 gab.
Darbs: 1gultņa maiņa servisos robežās no 20-30ls 1gab., (ar atlaidi krietni lētāk )x 2. fgab.
Pēdējais labojis erda - 23 Sep 2011, 13:40, kopā labots 6 reizes.
Erda, kur ta izmaksas???
labaak apstaasti kad un kaa gaudoja! lai citi speej atpaziit reduktoraa vai rumbaa..erda rakstīja:Mana pieredze ar gultņiem:
Man ar tiko nomainīja aizmugurējos gultņus.
Kādas 3 nedēļas gaudoja tikpat kā nepamanāmi, tad nākamās divas nedēļas sāka krist uz nerviem!
Sākumā likās, ka reduktora gultņi bet izrādījās riteņu gultņi-abi!
Izmakasas:
Takā zem šīs grupas pagaidām neko neieraudziju, vai arī vienkārši prasās pēc brilles
Lieta tāda,ka esmu iemanijies dzirdēt interesantu takā mazliet gaudošanu no aizmugures puses, braucot apmēram no 40-60km/h,bet negaudo vienmērīgi,liekas,ka gaudo tik pat ātri kā griežas ripuļi
Braucot ar mazāku ātrumu par 40km/h,vai braucot virs 60km/h nekādas skaņas neliek manīt.
Vēlviens fakts, braucot taisni ar ātrumu 50km/h kad ir parādijusies tāda skaņa, sāku braukt tādā kā čūskas līkumos un skaņa pierimst un pat brīžiem vispār pazūd
Vai šīs brīnuma skaņas rodas no riteņa gultņa vai kāda cita iemesla pēc?
Vai arī man visu laiku jāpārsniedz atļautais ātrums
Lieta tāda,ka esmu iemanijies dzirdēt interesantu takā mazliet gaudošanu no aizmugures puses, braucot apmēram no 40-60km/h,bet negaudo vienmērīgi,liekas,ka gaudo tik pat ātri kā griežas ripuļi
Braucot ar mazāku ātrumu par 40km/h,vai braucot virs 60km/h nekādas skaņas neliek manīt.
Vēlviens fakts, braucot taisni ar ātrumu 50km/h kad ir parādijusies tāda skaņa, sāku braukt tādā kā čūskas līkumos un skaņa pierimst un pat brīžiem vispār pazūd
Vai šīs brīnuma skaņas rodas no riteņa gultņa vai kāda cita iemesla pēc?
Vai arī man visu laiku jāpārsniedz atļautais ātrums
brauc ilgaak ,ganjau paliks skaljaaka, tad sapratiisi, kas tieshi vainiigs.
parati liikumaa uz vienu pusi vai otru ejot rata gultnim buutu jaapaliek skaljaakam..
parati liikumaa uz vienu pusi vai otru ejot rata gultnim buutu jaapaliek skaljaakam..
teorētiski pie vainas varbūt arī ir riepas - vismaz man tā bija.
Ka aptuveni arī tajā atrumā parādījās gaudošana un vēl bija ka sāka bremzēt zem 30 km/h.
Ka aptuveni arī tajā atrumā parādījās gaudošana un vēl bija ka sāka bremzēt zem 30 km/h.
nesen iegadajos bmwAgris rakstīja:1. reduktoram parasti gaudo atlaizot vai uzdodot, vai turot vienmeriigi gaazi...
2. ratam gaudo patstaaviigi, kas nemainaas,---- uz gultnja beigaam parasti saak liikkumos vairaak gaudot. tas arii viss..
protams pirmais bmw
ieprieks braukaju ar quattro un imprezam bet tagad izdomaju panemt e36 pa vasaru
lieta tada, vienmerigi turot gazi gaudo kkas ,bet domaju kad karajosais gultnis
bet tad sanak kad tomer reduktora ?
sory par garumzimem
ir jau gruti caur internetu pateikt kurs gultnis gaudo. tas ir jadzird, tev pasam jaklausas, jasniedz lielaka infa, jo tagat tu saki ka tikai vienmerigi turot gazi gaudo? tad jau mok tavas riepas gaudo
...