vaitinš ē36
Paziistu iepriekseejo saimnieku....bmw tiesaam skaists bet neiiet vins labaak kaa 2.8...ir paarbaudits
Blokis ir,ja ir tad kaada attieciiba?
Blokis ir,ja ir tad kaada attieciiba?
Ir norm.aparāts. Lai labi ripo autiņš . Cik tev patērē tas 2.8 uz 100km.?
BMW - Best Motorsport Weapon
nez galvenais bija lai ir 2.5 vanosBavariancar rakstīja:Paziistu iepriekseejo saimnieku....bmw tiesaam skaists bet neiiet vins labaak kaa 2.8...ir paarbaudits
Blokis ir,ja ir tad kaada attieciiba?
blokis ir
lielais korpus, bet atiecibu nezinu
nezinu parak smaga kaja nevar noteiktReinis159 rakstīja:Ir norm.aparāts. Lai labi ripo autiņš . Cik tev patērē tas 2.8 uz 100km.?
nu uz taisnes ir kadi 8,5-9l
pilseta sanak savi 18l
mazak ir ka 2.0 turbo subaram
Jopcik, kāā Jūūūs braucatvaitins rakstīja:nezinu parak smaga kaja nevar noteiktReinis159 rakstīja:Ir norm.aparāts. Lai labi ripo autiņš . Cik tev patērē tas 2.8 uz 100km.?
nu uz taisnes ir kadi 8,5-9l
pilseta sanak savi 18l
mazak ir ka 2.0 turbo subaram
Iemetat 1.ātrumā un tad taka ar automātu spaidat gāzes pedāli?
Man ar savu 2.5 pa Rīgu bez problēmām 11-13l/100km nesēņojot un normāli atvelkot dažreiz
Kad meklēju sev žurku, labu laiku atpakaļ SS'ā jau paspēju pasiekaloties uz šito, skaists aparāts
[quote="vaitins"][quote="Bavariancar"]Paziistu iepriekseejo saimnieku....bmw tiesaam skaists bet neiiet vins labaak kaa 2.8...ir paarbaudits
Blokis ir,ja ir tad kaada attieciiba?[/quote]
nez galvenais bija lai ir 2.5 vanos
blokis ir
lielais korpus, bet atiecibu nezinu[/quote]
cik biju dzirdeejis vinjam bija blokis ar attieciibu ..vai 2.93..varbuut kluudos...bet nu vajadzeej griezt labi
Blokis ir,ja ir tad kaada attieciiba?[/quote]
nez galvenais bija lai ir 2.5 vanos
blokis ir
lielais korpus, bet atiecibu nezinu[/quote]
cik biju dzirdeejis vinjam bija blokis ar attieciibu ..vai 2.93..varbuut kluudos...bet nu vajadzeej griezt labi
Kkas nav rikīgi tam auto. Man stiepjot no katra krustojuma un uzvedoties kā šimpanzei pie stūres vidējais 90% braucot pilsētā turās ap 12-13l/100km. Un nesen pārbaudīju - man ar motra vadību viss ir vislabākajā kārtībā..vaitins rakstīja:nezinu parak smaga kaja nevar noteiktReinis159 rakstīja:Ir norm.aparāts. Lai labi ripo autiņš . Cik tev patērē tas 2.8 uz 100km.?
nu uz taisnes ir kadi 8,5-9l
pilseta sanak savi 18l
mazak ir ka 2.0 turbo subaram
Ieteiktu braukt uz diagnostiku..
EDIT: lab, ņemu savus vārdus atpakaļ, tagad tikai pamanīju, ka 2.5/2.8 hibrīds. Tad tas tiešām varētu būt normāls patēriņš, ja vēl m50 bosch vadība palikusi..
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
ch. rakstīja:Kkas nav rikīgi tam auto. Man stiepjot no katra krustojuma un uzvedoties kā šimpanzei pie stūres vidējais 90% braucot pilsētā turās ap 12-13l/100km. Un nesen pārbaudīju - man ar motra vadību viss ir vislabākajā kārtībā..vaitins rakstīja:nezinu parak smaga kaja nevar noteiktReinis159 rakstīja:Ir norm.aparāts. Lai labi ripo autiņš . Cik tev patērē tas 2.8 uz 100km.?
nu uz taisnes ir kadi 8,5-9l
pilseta sanak savi 18l
mazak ir ka 2.0 turbo subaram
Ieteiktu braukt uz diagnostiku..
EDIT: lab, ņemu savus vārdus atpakaļ, tagad tikai pamanīju, ka 2.5/2.8 hibrīds. Tad tas tiešām varētu būt normāls patēriņš, ja vēl m50 bosch vadība palikusi..
nu man visam masinam ar kuram braucu ir lieli paterini
panemu draudzenes opeli 1.6 ekotec vinai sanak paterins 6l
bet man 12l
un kad vina brauc ar subaru vinai 9l
man 20l
taka man ir loti smaga kaja un agresivs brauksanas stils
bet nu ja brauktu ar bmw normali tad ar butu tie pasi 11-13l
Tak ir par lielu tas patēriņš. Lai tādu dabūtu ar normāli strādājošu motoru, tad ir jāstāv sastrēgumos un pie katras izdevības pedālis līdz metālm un rpm pilnu pulksteni
Par bosch vadības adaptācijām nezinu, neemu pētījis, bet simens vadība uz šādu tilpuma maiņu reaģē ļoti labi(m52b25)
Un šādam brīnumam vajadzētu iet labāk par 2.8 dēļ m50 kolektora vien - tas ir, ja es pareizi sapratu - iekš m50 ieliktas b28 kiškas...
Un nekam tur tukšgaitā rūkt sliktāk nevajadzētu pofig hibrīds vai nē, aizbrauc pie Drivera uz diagnostiku, varbūt vēl uzjautā iepriekšējam īpašniekam, kas darīts ar vadības bloku - varbūt ar driveri varēs sarunāt sarakstīt pareizas degvielas un aizdedzes kartes vadības blokā.
Par bosch vadības adaptācijām nezinu, neemu pētījis, bet simens vadība uz šādu tilpuma maiņu reaģē ļoti labi(m52b25)
Un šādam brīnumam vajadzētu iet labāk par 2.8 dēļ m50 kolektora vien - tas ir, ja es pareizi sapratu - iekš m50 ieliktas b28 kiškas...
Un nekam tur tukšgaitā rūkt sliktāk nevajadzētu pofig hibrīds vai nē, aizbrauc pie Drivera uz diagnostiku, varbūt vēl uzjautā iepriekšējam īpašniekam, kas darīts ar vadības bloku - varbūt ar driveri varēs sarunāt sarakstīt pareizas degvielas un aizdedzes kartes vadības blokā.
Labs riepu dedzinatājs
sodien tika braukts uz Rigu
ieleju pa 20ls benzinu un nobraucu 231km
nu tadat paterins ir normals ja brauc uz 90km/h un pa pilsetu ari ieverojot noteikumus
ieleju pa 20ls benzinu un nobraucu 231km
nu tadat paterins ir normals ja brauc uz 90km/h un pa pilsetu ari ieverojot noteikumus
bosch un siemens ir kā diena pret nakti.seeingman rakstīja:Tak ir par lielu tas patēriņš. Lai tādu dabūtu ar normāli strādājošu motoru, tad ir jāstāv sastrēgumos un pie katras izdevības pedālis līdz metālm un rpm pilnu pulksteni
Par bosch vadības adaptācijām nezinu, neemu pētījis, bet simens vadība uz šādu tilpuma maiņu reaģē ļoti labi(m52b25)
Un šādam brīnumam vajadzētu iet labāk par 2.8 dēļ m50 kolektora vien - tas ir, ja es pareizi sapratu - iekš m50 ieliktas b28 kiškas...
Un nekam tur tukšgaitā rūkt sliktāk nevajadzētu pofig hibrīds vai nē, aizbrauc pie Drivera uz diagnostiku, varbūt vēl uzjautā iepriekšējam īpašniekam, kas darīts ar vadības bloku - varbūt ar driveri varēs sarunāt sarakstīt pareizas degvielas un aizdedzes kartes vadības blokā.
tie 18l pilsētā ar pasmagu kāju ir pilnīgi normāls patēriņš. Tikai nevajag te ļa, ļa, ļa par 10litriem pilsētā ar m50, tur noteikti ir ekobraukšanas paraugdemonstrējumi. Man ar m43 mazpilsētā sanāk 13-14l, šoseja 7l un ar dzinēja vadību man viss ir kārtībā, ok pārsvarā ir īsi braucieni ar aukstu dzinēju, bet uzsilušam patēriņš vairāk par 2 nenokrīt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu tad tev braukšanas stils, kad ir tie 18l ir tiešām krimināls, vai arī vadība saprogrammēta tā, ka spiežot nenormāli lej.
he9600, tagad pētu arī bosch 413 vadību neko diži kardināli jau nu neatšķiras nu labi karšu ubūve un adaptācijas pricipi, bet pati uzbūve tam visam pēc virr_ir_slikti neiskatās.
Man ar m52 pilšetā par 13 vairāk, ja motoram viss ir kārtībā, ir nereāli dabūt, un par ekobraukšanu to nosaukt točna nevar.
he9600, tagad pētu arī bosch 413 vadību neko diži kardināli jau nu neatšķiras nu labi karšu ubūve un adaptācijas pricipi, bet pati uzbūve tam visam pēc virr_ir_slikti neiskatās.
Man ar m52 pilšetā par 13 vairāk, ja motoram viss ir kārtībā, ir nereāli dabūt, un par ekobraukšanu to nosaukt točna nevar.
++++
Ja Tev kompis uzrāda 18l, tad Tu esi viens traks bembists
Labi beidzam offtopicu.. savādāk galīgi aizies
P.S. Diski smuki jā
Ja Tev kompis uzrāda 18l, tad Tu esi viens traks bembists
Labi beidzam offtopicu.. savādāk galīgi aizies
P.S. Diski smuki jā
ms41 ir krietni pārāks par m3.3.1. Līdzība tur ir tikai dzelziska Tās pašas nolādētās platjoslenes ir nopietns solis augšup. Salīdzinot ar siemens var teikt, ka boscham adaptācijas/degm. korekcijas nav vispār.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nezinu kā Tu brauc ar 1.8 parasto, bet manam IS kompotam pirms motora nomaiņas, arī pēc, pa šoseju, tīri ok braucot 90-110km/h MAX bija 5,3l/100kmhe9600 rakstīja:bosch un siemens ir kā diena pret nakti.seeingman rakstīja:Tak ir par lielu tas patēriņš. Lai tādu dabūtu ar normāli strādājošu motoru, tad ir jāstāv sastrēgumos un pie katras izdevības pedālis līdz metālm un rpm pilnu pulksteni
Par bosch vadības adaptācijām nezinu, neemu pētījis, bet simens vadība uz šādu tilpuma maiņu reaģē ļoti labi(m52b25)
Un šādam brīnumam vajadzētu iet labāk par 2.8 dēļ m50 kolektora vien - tas ir, ja es pareizi sapratu - iekš m50 ieliktas b28 kiškas...
Un nekam tur tukšgaitā rūkt sliktāk nevajadzētu pofig hibrīds vai nē, aizbrauc pie Drivera uz diagnostiku, varbūt vēl uzjautā iepriekšējam īpašniekam, kas darīts ar vadības bloku - varbūt ar driveri varēs sarunāt sarakstīt pareizas degvielas un aizdedzes kartes vadības blokā.
tie 18l pilsētā ar pasmagu kāju ir pilnīgi normāls patēriņš. Tikai nevajag te ļa, ļa, ļa par 10litriem pilsētā ar m50, tur noteikti ir ekobraukšanas paraugdemonstrējumi. Man ar m43 mazpilsētā sanāk 13-14l, šoseja 7l un ar dzinēja vadību man viss ir kārtībā, ok pārsvarā ir īsi braucieni ar aukstu dzinēju, bet uzsilušam patēriņš vairāk par 2 nenokrīt.
Tagad arī cīnījos uz riņķi ar NEvanos hibrīdu m50b25/b28 iekšām :D:D un pirmajā dienā normāli atstiepjot nu tā +/- 170/175km/h 10l nosūca pa 50km Do the math.
Ja kāja ir smaga, tad tie 18-20l ir viss ok
Joprojām nespēju neskatīties uz diskiem, ļoti patīk
Kurā vietā ms41 ir platjoslas zondes?he9600 rakstīja:ms41 ir krietni pārāks par m3.3.1. Līdzība tur ir tikai dzelziska Tās pašas nolādētās platjoslenes ir nopietns solis augšup. Salīdzinot ar siemens var teikt, ka boscham adaptācijas/degm. korekcijas nav vispār.
Ms41 lieto titāna elementa zondes, kurās signās sataigā 0-5v nevis 0-1v, bet princips ir tāds pats kā bosch zondēm no 3.3.1 - zonde dod signālu liess (ms41 5v) vadība palielina degvielas kartes reizinātāju līdz zonde dod signālu trekns (0 vai 1v jau neateros ) un tālāk jau notiek pretējais un tā uz riņķi