Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 107
- chevron_right
janexz rakstīja:reku viens džekiņš Krievzemē salika burgeru
-блок м52в25
-коленвал м54в30
-шатуны м54в30
-поршня м54в30
-головка м52в28
-слегка отполированы впуск и выпускные каналы
-впускной распредвал м54в30
-впускной коллектор м50в25tu
-форсунки м52в28
un it ka strādā, es te neredzu izmaksas uz 1000 ls. Nu plus čipošana vajadzīga
m52b28 kvalitatīvas remonta daļas (blīves, blīvslēgi, gredzeni, šāles, ķēdes, ķēžu mierinātāji/spriegotāji utt) izmaksā 300ls ar vairumtirdzniecības cenām, parastam mirstīgam servisa/veikala klientam droši var rēķināt 600-700ls.
+ m54 kloķene, klaņi, virzuļi, galvas un bloka slīpēšana, ligzdu rāberēšana un vārstu slīpēšana, chipošana utt.
Pat pašam darot summa saskrien krietni virs 1k
+
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
gredzeni un šāles jau priekš m54b30, ne m52b28 jāpērk, nenāca tak vienādi?he9600 rakstīja:janexz rakstīja:reku viens džekiņš Krievzemē salika burgeru
-блок м52в25
-коленвал м54в30
-шатуны м54в30
-поршня м54в30
-головка м52в28
-слегка отполированы впуск и выпускные каналы
-впускной распредвал м54в30
-впускной коллектор м50в25tu
-форсунки м52в28
un it ka strādā, es te neredzu izmaksas uz 1000 ls. Nu plus čipošana vajadzīga
m52b28 kvalitatīvas remonta daļas (blīves, blīvslēgi, gredzeni, šāles, ķēdes, ķēžu mierinātāji/spriegotāji utt) izmaksā 300ls ar vairumtirdzniecības cenām, parastam mirstīgam servisa/veikala klientam droši var rēķināt 600-700ls.
+ m54 kloķene, klaņi, virzuļi, galvas un bloka slīpēšana, ligzdu rāberēšana un vārstu slīpēšana, chipošana utt.
Pat pašam darot summa saskrien krietni virs 1k
+
Citi gredzeni!;) shaales!! Pamatnieces mo6 ar?
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
šāles taspats, gredzeni varētu būt citi.seeingman rakstīja:gredzeni un šāles jau priekš m54b30, ne m52b28 jāpērk, nenāca tak vienādi?he9600 rakstīja:janexz rakstīja:reku viens džekiņš Krievzemē salika burgeru
-блок м52в25
-коленвал м54в30
-шатуны м54в30
-поршня м54в30
-головка м52в28
-слегка отполированы впуск и выпускные каналы
-впускной распредвал м54в30
-впускной коллектор м50в25tu
-форсунки м52в28
un it ka strādā, es te neredzu izmaksas uz 1000 ls. Nu plus čipošana vajadzīga
m52b28 kvalitatīvas remonta daļas (blīves, blīvslēgi, gredzeni, šāles, ķēdes, ķēžu mierinātāji/spriegotāji utt) izmaksā 300ls ar vairumtirdzniecības cenām, parastam mirstīgam servisa/veikala klientam droši var rēķināt 600-700ls.
+ m54 kloķene, klaņi, virzuļi, galvas un bloka slīpēšana, ligzdu rāberēšana un vārstu slīpēšana, chipošana utt.
Pat pašam darot summa saskrien krietni virs 1k
+
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
sveiki.Jautājums par dzinēju maiņu.
vai mainot dzinēju m40.1.6i (ar zobsiksnu) pret dzinēju 1.8i (ar ķēdi) man derēs ši motora vadu savienojumi (visi štekeri)?????
gribu iepirkt šādu motoru,bet uztraucos par tiem vadu savienojumiem.
varbūt kāds varētu konkrēti uzskaitīt,kas derēs,un kas būs japārtaisa
PS. īsāk sakot,vai tos visus vadus,kas ir pie 1.8i motora ar ķēdi,varēšu savienot ar tiem vadiem,kas nāk pie auto,nemainot nekādus štekerus un savienojumus
ps.motors tiks pirkts ar kompi,starteri,ģenerātoru,svečvadiem,
vai mainot dzinēju m40.1.6i (ar zobsiksnu) pret dzinēju 1.8i (ar ķēdi) man derēs ši motora vadu savienojumi (visi štekeri)?????
gribu iepirkt šādu motoru,bet uztraucos par tiem vadu savienojumiem.
varbūt kāds varētu konkrēti uzskaitīt,kas derēs,un kas būs japārtaisa
PS. īsāk sakot,vai tos visus vadus,kas ir pie 1.8i motora ar ķēdi,varēšu savienot ar tiem vadiem,kas nāk pie auto,nemainot nekādus štekerus un savienojumus
ps.motors tiks pirkts ar kompi,starteri,ģenerātoru,svečvadiem,
nopeerc arii motora pravotku un nelauzi smadzenes ar so jautajumu..
cik saprotu,viņš jau ir ar visu kompi un tiem vadiem,kas pie kompja nāk.
tātad nepieciešama palīdzība , sava 2.0 parasta motora vietā , ieliku tagad 2.0 vanos no 96 gada , viss ir ok, tikai vajag pieslēgt to EWS , kāds varbūt var man uzzimēt kādu shēmu kas , kā un kur ir jāslēdz klāt ,
cik sapratu tad man vajadzēja šadas lietas lai viņu pieslēgtu ? un mainot motora provotku ,man palika pāri sītāds štekeris , manam bmw viņu nav kur pieslēgt, kas tas pa stekeri ?°
cik sapratu tad man vajadzēja šadas lietas lai viņu pieslēgtu ? un mainot motora provotku ,man palika pāri sītāds štekeris , manam bmw viņu nav kur pieslēgt, kas tas pa stekeri ?°
ja taa ir, tad viss ir plug & play..putns26 rakstīja:cik saprotu,viņš jau ir ar visu kompi un tiem vadiem,kas pie kompja nāk.
Tas shtekeris var palikt paari! galvenais melnblto vadu no otra shtekera salodeet ar kkadu krasaino vadu no pravotkas, savadak motors negriezis vairak par 5.5rpm del ta ka ecu nelasis merinstumentu paneli, bet par ews kas kur jalode galigi neatceros, man jaiet uz mashinu tad jaskatas. Es lodeju pec kkada manuala, google!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
krasainais laikam bija bruns ar sarkanu.
vai 2.0 vanos 96gada, var uzlikt provotku no 2.0 vanos 91-92 gada ?
skatoties kura 92.gada, jo 92.gadam naaca arii SIEMENS vadiiba!
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
vecajam 2.0 parastajam, bija bosch, bet sitajam vanosam no 96gada ko ieliku nak siemens , bet vajag uzlikt no vecaka gada, lai nebutu jasledz tas EWS
2.0 vecajiem nāca siemens MS-40.1
jaunajiem (m52) nāca MS-41.0
jaunajiem (m52) nāca MS-41.0
citi devēji ?
citi devēji attiecībā pret ko?
a nu jā - 2.0 līdz 1992/09 nāca ar bosch motronic 3.1
a nu jā - 2.0 līdz 1992/09 nāca ar bosch motronic 3.1
Sveiki
jaunu tēmu necepu, tāpēc uzprasīšu šeit
Tā kā ir parādījušies brīvi līdzekļi, nolēmu tos ieguldīt savā e36 Mans e36 ir ar m50 2.5vanoss motorīti. Šeit pat palasoties, esu uzskrējis šādiem teksiem: manā 2.5 motorā ir šis tas no 2.5 un šis tas no 2.8, bet nekas sīkāk nau apraskstīts, kas tieši Interesē kas tur ir mainīts, jo ir doma kko pabūvēties ap motoru, pats motors griežas OK, tāpēc nebļaujiet: uztaisi kapitālo un liecies mierā Bet gribās lai būtu vēl kaut nedaudz sparīgāks tas 2.5
Rokas man aug no pareizās vietas, tā ka ir tik jāzin kas un kā, un jādara
jaunu tēmu necepu, tāpēc uzprasīšu šeit
Tā kā ir parādījušies brīvi līdzekļi, nolēmu tos ieguldīt savā e36 Mans e36 ir ar m50 2.5vanoss motorīti. Šeit pat palasoties, esu uzskrējis šādiem teksiem: manā 2.5 motorā ir šis tas no 2.5 un šis tas no 2.8, bet nekas sīkāk nau apraskstīts, kas tieši Interesē kas tur ir mainīts, jo ir doma kko pabūvēties ap motoru, pats motors griežas OK, tāpēc nebļaujiet: uztaisi kapitālo un liecies mierā Bet gribās lai būtu vēl kaut nedaudz sparīgāks tas 2.5
Rokas man aug no pareizās vietas, tā ka ir tik jāzin kas un kā, un jādara
m52b28 (vēl labāk m54b30) kloķene, klaņi, virzuļi ir viss kas tev vajadzīgs
ar bmw formula ir ļoti vienkārša - "there is no replacement for displacement"
ar bmw formula ir ļoti vienkārša - "there is no replacement for displacement"
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 107
- chevron_right