Instrumentu panelis & spidometrs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 16
- chevron_right
Tikko braucu ar bembi uz centru, viss ok. Braucot atpakaļ kādas 3 reizes iedegās visas lampiņas, spidometrs un taho nemainīja savu atrašānās vietu , bet vnk iedegās visas gaismiņas . Kas tur varētu būt?
Ziemassvētki taču, krāsainām lampiņām ir jādeg visur
šodien manējam arī kautkāds gļuks notika, piedarbinu un nesaprotu, tahometrs nestrādā, temp dačiks nestrādā, deg ručņika un ! lampiņas, degvielas dačiks kautko rāda bet vislaik uz vietas stāv, vienīgais ātrumu tik rāda un viss, spidometrs nojūdzās un jāmaina?
ew...mums visiem laikam uz ziemassveetkiem spidometri raada ziemassveetku rotaajumu cieniigus efektus
Peec sveetkiem buus pirmais ko dariishu...mainiishu spiometru
Peec sveetkiem buus pirmais ko dariishu...mainiishu spiometru
Kāds elektonikas guru (piemēram, Rons ) varētu pastāstīt sīkāk par spidometra piniem... Kur un kas jāslēdz, lai es E36 spidometru varētu piejūgt otrajam Golfam? Saprotu, ka pašu spidometru man nesanāks piejūgt tā, lai viņš strādā, jo Golfam tas no kārbas nāk ar trosi, bet E36 reduktorā ir devējs... Tāpēc vēlētos vismaz, lai tahometrs un temperatūras datčiks strādā. Kāpēc tā gribu? Tāpēc, ka likšu savā krosa Golfā E36 paneli un gribētos arī E36 spidometru.
vislabāk jau atmet šito domu saknē. spidometram vajag +,-,apgaismojumu,un signālu no indukcijas spoles. temperatūra nerādīs pareizi ar golfa devēju. štepseļu numerāciju no galvas neatceros, tur jāskatās ETM.Nixon rakstīja:Kāds elektonikas guru (piemēram, Rons ) varētu pastāstīt sīkāk par spidometra piniem... Kur un kas jāslēdz, lai es E36 spidometru varētu piejūgt otrajam Golfam? Saprotu, ka pašu spidometru man nesanāks piejūgt tā, lai viņš strādā, jo Golfam tas no kārbas nāk ar trosi, bet E36 reduktorā ir devējs... Tāpēc vēlētos vismaz, lai tahometrs un temperatūras datčiks strādā. Kāpēc tā gribu? Tāpēc, ka likšu savā krosa Golfā E36 paneli un gribētos arī E36 spidometru.
Var jau ieskrūvēt E36 temperatūras devēju Golfam... Galvenais vēlos noskaidrot kuri pini ir +, -, apgaismojumam, tahometram (cik saprotu, no indukcijas spoles nāk tikai viens vads) un temperatūras datčikam. Ja vari, lūdzu, iemet linku, kur ir tas ETM!
Ja jau būs pa sarežģītu, tad likšu kautkādus aftermarket datčikus, visticamāk, bet tas vairs nebūs tas...
Ja jau būs pa sarežģītu, tad likšu kautkādus aftermarket datčikus, visticamāk, bet tas vairs nebūs tas...
viewtopic.php?f=21&t=834
Kur varētu būt problēma, ja pilsētā un ārpus spidometrs melo par 10km/h, respektīvi rāda vairāk (brauc uz 50km/h, rāda 60km/h).
neatbistošs riepu izmērs.
Vispār by default spidometrs ir veidots ar apzinātu kļūdu (~7-10%), tā ka 1:1 ar GPS nekad nedabūsi.
Vispār by default spidometrs ir veidots ar apzinātu kļūdu (~7-10%), tā ka 1:1 ar GPS nekad nedabūsi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nav atkarīgs vai braucu uz r18 vai uz r15, melo vienādi. Neskatījos pēc GPS. Sākumā pats domāju, ka problēma ir riteņu izmērā, bet tomēr nav. Tikko nopirku auto, tā nebija.he9600 rakstīja:neatbistošs riepu izmērs.
Vispār by default spidometrs ir veidots ar apzinātu kļūdu (~7-10%), tā ka 1:1 ar GPS nekad nedabūsi.
http://www.youtube.com/watch?v=bMs7w72Q ... q9Ga8W2J3AToTo rakstīja:Nav atkarīgs vai braucu uz r18 vai uz r15, melo vienādi. Neskatījos pēc GPS. Sākumā pats domāju, ka problēma ir riteņu izmērā, bet tomēr nav. Tikko nopirku auto, tā nebija.he9600 rakstīja:neatbistošs riepu izmērs.
Vispār by default spidometrs ir veidots ar apzinātu kļūdu (~7-10%), tā ka 1:1 ar GPS nekad nedabūsi.
Ir iespēja, šādi piekalibrēt spidometru!
Sveiki,
jautājums sekojošs, pirms auto dzīšanas uz diagnostiku, gribēju pats paskatities, ko varu nolasīt no check engine gaismiņu kodiem... Bet man tāda check engine lampiņa nedeg. Tātad pagriežu aizdedzi uz 2. pozīciju, neiedegas lampiņa, pēc instrukcijas, paspaidu pedāli 5x bet still no response, izmēginos visādos ātrumos n soo, bet tik un tā neiedegas un nemirgo... Varbūt, ja tā lampiņa pati neiedegas, tad nevar/nevajag/nav paredzēts tos kodus (skaitļu kombo) nolasīt?!? Jūsu domas, idejas? :) + lasiju, par sevice lampas resetu, izmantojot īsu vada gabaliņu, kāds ir mēginājis? :)
jautājums sekojošs, pirms auto dzīšanas uz diagnostiku, gribēju pats paskatities, ko varu nolasīt no check engine gaismiņu kodiem... Bet man tāda check engine lampiņa nedeg. Tātad pagriežu aizdedzi uz 2. pozīciju, neiedegas lampiņa, pēc instrukcijas, paspaidu pedāli 5x bet still no response, izmēginos visādos ātrumos n soo, bet tik un tā neiedegas un nemirgo... Varbūt, ja tā lampiņa pati neiedegas, tad nevar/nevajag/nav paredzēts tos kodus (skaitļu kombo) nolasīt?!? Jūsu domas, idejas? :) + lasiju, par sevice lampas resetu, izmantojot īsu vada gabaliņu, kāds ir mēginājis? :)
Noņēmu spidometru neatvienojot klemi un peec tam kad saliku atpakalj iedegās airbag lampinja tas man vnk kļūdu izmeta vai kautkas ar vadiem?
p.s.
visu laiku mirgo AIR BAG lampiņa... :P
visu laiku mirgo AIR BAG lampiņa... :P
tas nav opels, nav tavam auto mirgojošo kodu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
mirgojošas lampinas ( check engine ) ir US variantiem
Paldies par info, man 1. BMW nopirku pagājušo nedēļ... Man vnk Saabam bija arī šādi kodi, tāpēc tā aizsvilos ar to testēšanu... :)
vienkarsi kludu izmeta. jabrauc nodzest un vissguzlis rakstīja:Noņēmu spidometru neatvienojot klemi un peec tam kad saliku atpakalj iedegās airbag lampinja tas man vnk kļūdu izmeta vai kautkas ar vadiem?
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 16
- chevron_right