Ģirta 316i->320->325
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 19
- chevron_right
Tu esi unikums
Lisais mudaks ir visai atbilstošs termins..........
Lisais mudaks ir visai atbilstošs termins..........
Vetsitt, tu neesi diži labāks par viņu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kaut kāds līdzīgs seriāls ugunsgrēkan te ir,drīz vēl sāks solīt klīneri acīs,cukuru bākā vai pesoku motorā viens otram
Ok Micuk, nomierinies, lai tak viņš groza tās sadalenes kā viņam tīk, kā saka-nejau Tev ar to mašīnu būs jābrauc Kaut gan seeingmans pats parasti kliedz pa visu forumu, ja ierauga kaut ko daram ne pēc viņa prātaJānisK-[JK] rakstīja:Tu esi unikums
Lisais mudaks ir visai atbilstošs termins..........
Tak viss ir ok, nēsmu uzvilcies, lai būtu jāmierinās, vienkārši jautāju kāpēc ir tā jādara jo sen tas ir zināms tehnikā, vienkārši te jaunieši otru Ameriku atklāj
Ar liso man viss ir skaidrs unikāls cilvēks, atceros no čata laikiem, ka pat māsai bērnu māca audzināt kaut pašam ar to pieredze nav bijusi kad pie manis pirmoreiz brauca izskaidroju ceļu, bet šams tur maldās un beigās nodirš mani, ka nemāku skaidrot, bet praktiski visi kam tieši to pašu skaidroju atrod bez problēmām..........
Ar liso man viss ir skaidrs unikāls cilvēks, atceros no čata laikiem, ka pat māsai bērnu māca audzināt kaut pašam ar to pieredze nav bijusi kad pie manis pirmoreiz brauca izskaidroju ceļu, bet šams tur maldās un beigās nodirš mani, ka nemāku skaidrot, bet praktiski visi kam tieši to pašu skaidroju atrod bez problēmām..........
Iztestēts,iet pat ļoti ok,bet sajūgs protams netur,nomainīs to,izmērīsim kā iet ar šo sadaleņu regulējumu un pēctam saregulēsim stock,lai tad šo cīņu var atrisināt
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi
Ģirts rakstīja:Iztestēts,iet pat ļoti ok,bet sajūgs protams netur,nomainīs to,izmērīsim kā iet ar šo sadaleņu regulējumu un pēctam saregulēsim stock,lai tad šo cīņu var atrisināt
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi
Tā jau domāju,kad pec tam vairs nebija ar ko piepipet.. lai paliek Jums StenchWerks aprikojuma..
poweredbygirts rakstīja:Ģirts rakstīja:Iztestēts,iet pat ļoti ok,bet sajūgs protams netur,nomainīs to,izmērīsim kā iet ar šo sadaleņu regulējumu un pēctam saregulēsim stock,lai tad šo cīņu var atrisināt
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi
Tā jau domāju,kad pec tam vairs nebija ar ko piepipet.. lai paliek Jums StenchWerks aprikojuma..
Fucking skrobe par to sajugu..bet dziesma ir ljoti laba,need for sajugs un tad jau redzes ka ir..
Da Ģirt, kāda tur cīņa, nahren jāpārspīlē, vienkārši pajautāju, izrādās lisais ir "gudrāks" par visiem bmw inženieriem tie tur fisās projektēdami vanos, bet izrādās var vienkārši sakruķīt sadalenesĢirts rakstīja:Iztestēts,iet pat ļoti ok,bet sajūgs protams netur,nomainīs to,izmērīsim kā iet ar šo sadaleņu regulējumu un pēctam saregulēsim stock,lai tad šo cīņu var atrisināt
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi
Un tas, ka tur kas staigā labāk ir tikai "precīzais" dibenonometrs, salīdzinājuma tak nav ar sagrozījumu un bez kaut vai ar to pašu dibenonometru. Vienīgi kam var ticēt tas ir konkrēti stenda rādījumi, viss pārējais ir fufelis.
stocka sadalenes ir iestaditas optimalajai motora darbibai..Tev tas kko izsaka?
Ko tu neteiksi
Izlasi ko iepriekš rakstīju!
Izlasi ko iepriekš rakstīju!
Nu, tad ko cepies? Tiešam nesaprotu..JānisK-[JK] rakstīja:Ko tu neteiksi
Izlasi ko iepriekš rakstīju!
Tiešām nesaprotu kur ir tas cepiens? Tik pat labi var teikt, ka tu tagad cepies
Vai es teicu ka esmu gudrāks par bmw inženieriem?
Tu runā kā vecs opis - "tur nav ko aiztikt inženieri visu ir izdomājuši labāk" jā kā tad, ne vienmēr viss ir izdomāts labāk, un ne vienmēr tas viss ir bijis domāts, lai būtu labāka jauda, citreiz ir domāts par kaut ko citu, piem, m52 vs m50 ieplūde utt...
Tālāk par sadalenēm izskaidrošu tā lai citi arī kko varbūt saprot.
Tātad rekur ir grafiks, kas aptuveni attēlo ieplūdes in izplūdes vārstu atvērumu attiecībā pret kloķvārpstas rotācijas grādiem. Virzulis augšējā maiņas punktā ir pie 0, 360, 720 grādiem. Tātad pie zemiem apgriezieniem motors iet labāk, kad "overlap area" ir pēc iespējas mazāks, bet pie lieliem rpm labāk ir ar lielāku overlapu, tikai, jo lielāks overlap, jo svarīgāk, lai izplūde un ieplūde būtu pareizi uztaisīta.
Tālak, ko dara vanos? Tas pie maziem apgrieziniem sadaleni sagriež lai būtu mazāks overlap, bet pie lieliem apgrieziniem uz lielāku overlap, iegūstot vienmērīgu jaudu pa visu apgriezienu diapazonu. Protams, ka vārsta atvēruma ilgumu, tas palielināt nevar, tāpēc jāņem vērā, ka izmainot vārsta atvēršanās laiku, izmainas arī aizvēršanās laiks,
Un tad ko gribējām izdarīt mēs? Mēs nolēmām pagriezt sadalenes uz lielāku overlapu, lai iegūtu vairāk jaudas pie lieliem rpm, protams jā, cieš apakšējais apgriezienu gals, bet nu motors nav standarta, kompresijas pakāpe ir augstāka (11.7:1) un kanāli & vārsti ir mazāki, nekā standarta 2.5 motoram. Līdz ar to ir vēlme pēc iespējas palielināt plūsmu caur vārstiem, lai tas motors grieztos pie augšas, bet jaudas zudumu, dēļ sadaleņu regulējuma, apakšējā galā vajadzētu kaut cik kompensēt lielākai kompresijas pakāpei.
Vēl kādi jautājumi?
P.s. dibenometrs un dyno nav vienigas merisanas opcijas, vel ir tads variants, ka vairakas reizes paatrinaties no noteikta atruma lidz noteiktam atrumam merot cik ilga laika tas notiek un pec tam to pasu izdarit ar savadakiem iestatijumiem
Tu runā kā vecs opis - "tur nav ko aiztikt inženieri visu ir izdomājuši labāk" jā kā tad, ne vienmēr viss ir izdomāts labāk, un ne vienmēr tas viss ir bijis domāts, lai būtu labāka jauda, citreiz ir domāts par kaut ko citu, piem, m52 vs m50 ieplūde utt...
Tālāk par sadalenēm izskaidrošu tā lai citi arī kko varbūt saprot.
Tātad rekur ir grafiks, kas aptuveni attēlo ieplūdes in izplūdes vārstu atvērumu attiecībā pret kloķvārpstas rotācijas grādiem. Virzulis augšējā maiņas punktā ir pie 0, 360, 720 grādiem. Tātad pie zemiem apgriezieniem motors iet labāk, kad "overlap area" ir pēc iespējas mazāks, bet pie lieliem rpm labāk ir ar lielāku overlapu, tikai, jo lielāks overlap, jo svarīgāk, lai izplūde un ieplūde būtu pareizi uztaisīta.
Tālak, ko dara vanos? Tas pie maziem apgrieziniem sadaleni sagriež lai būtu mazāks overlap, bet pie lieliem apgrieziniem uz lielāku overlap, iegūstot vienmērīgu jaudu pa visu apgriezienu diapazonu. Protams, ka vārsta atvēruma ilgumu, tas palielināt nevar, tāpēc jāņem vērā, ka izmainot vārsta atvēršanās laiku, izmainas arī aizvēršanās laiks,
Un tad ko gribējām izdarīt mēs? Mēs nolēmām pagriezt sadalenes uz lielāku overlapu, lai iegūtu vairāk jaudas pie lieliem rpm, protams jā, cieš apakšējais apgriezienu gals, bet nu motors nav standarta, kompresijas pakāpe ir augstāka (11.7:1) un kanāli & vārsti ir mazāki, nekā standarta 2.5 motoram. Līdz ar to ir vēlme pēc iespējas palielināt plūsmu caur vārstiem, lai tas motors grieztos pie augšas, bet jaudas zudumu, dēļ sadaleņu regulējuma, apakšējā galā vajadzētu kaut cik kompensēt lielākai kompresijas pakāpei.
Vēl kādi jautājumi?
P.s. dibenometrs un dyno nav vienigas merisanas opcijas, vel ir tads variants, ka vairakas reizes paatrinaties no noteikta atruma lidz noteiktam atrumam merot cik ilga laika tas notiek un pec tam to pasu izdarit ar savadakiem iestatijumiem
Šo dzinēju īpašības cilvēki zināja tad kad tu vēl bērnudārzā gāji
Pats ar savu skaidrojumu pasaki, ka eksperimentālā regulēšana ir aplama! jā trieši vanos pagriež, bet tavs regulējums ir statisks! Nav jums nekas būtiski pārbūvēts un ja būtu nofrēzēta galva, bloks būtiski tik un tā motoram ir precīzi jāstāv pa metkām!
Kā spama minēju, regulējamās zvaigznes ir domātas, lai pie servisa apkopēm kad ķēde ir pastiepusies varētu saregulēt precīzu gāzu sadales mehānismu! Sporta dzinējiem regulējamās zvaigznes ir vajadzīgas tad kad būtiski nofrēzē (ne noslīpē līdzinot) galvu un bloku, kad oriģinālā ķēde vai zobene vairs neder tam tad tas ir domāts, lai var saregulēt precīzi nevis tur uz priekšu vai atpakaļ
Pats ar savu skaidrojumu pasaki, ka eksperimentālā regulēšana ir aplama! jā trieši vanos pagriež, bet tavs regulējums ir statisks! Nav jums nekas būtiski pārbūvēts un ja būtu nofrēzēta galva, bloks būtiski tik un tā motoram ir precīzi jāstāv pa metkām!
Kā spama minēju, regulējamās zvaigznes ir domātas, lai pie servisa apkopēm kad ķēde ir pastiepusies varētu saregulēt precīzu gāzu sadales mehānismu! Sporta dzinējiem regulējamās zvaigznes ir vajadzīgas tad kad būtiski nofrēzē (ne noslīpē līdzinot) galvu un bloku, kad oriģinālā ķēde vai zobene vairs neder tam tad tas ir domāts, lai var saregulēt precīzi nevis tur uz priekšu vai atpakaļ
būtiski jā... cik tu gribēji kompresijas pakāpi 13:1, lai uz spirta jābrauc?
Nu vanos pagriež, kamēr motors darbojas, tādejādi neko nezaudē, bet pie statiska regulējuma kaut ko papiš, kaut ko iegūst, kas tur tev ir nepareizi?
nav tagad runa par to kas ir vajadzīgs un kas nav, jā ielas motoram ar ko brauc uz veikalu pēc maizes un piena ir vajadzīgas standarta metkas, lai motors darbojas smuki un vienmērīgi, un ir normāls patēriņš, bet nu neviens netaisa šitādu konstruktoru, lai brauktu uz veikalu.
Un vari entās reizes nestāstīt par savu ķēdes pastiepšanos, es to visu zinu...
Nu vanos pagriež, kamēr motors darbojas, tādejādi neko nezaudē, bet pie statiska regulējuma kaut ko papiš, kaut ko iegūst, kas tur tev ir nepareizi?
nav tagad runa par to kas ir vajadzīgs un kas nav, jā ielas motoram ar ko brauc uz veikalu pēc maizes un piena ir vajadzīgas standarta metkas, lai motors darbojas smuki un vienmērīgi, un ir normāls patēriņš, bet nu neviens netaisa šitādu konstruktoru, lai brauktu uz veikalu.
Un vari entās reizes nestāstīt par savu ķēdes pastiepšanos, es to visu zinu...
Jūs abi un Armando tā pat kā Zuze, Barons un Everts. Tikai krietni tehniskāki.
Vairāk papiš!seeingman rakstīja: bet pie statiska regulējuma kaut ko papiš, kaut ko iegūst, kas tur tev ir nepareizi?
Ja gribi, lai no tūninga tiešām ir ieguvums tad salasi dzinēju tā lai lielākais efekts ir tieši uz ikdienā izmantojamo rpm diapazonu, tas gan nederēs ja nu vienīgi Ģirts kā atsaldētais bembists brauc tikai redlainā
Kurā trasē Ģirts savu sporta bolīdu testē, kādās disciplīnās brauc? vai tik ne "sporta komplekss Ogre/Ogres rajons, Rīga" kur brauc ikdienā pēc tās pašas maizes piena un vizina draudzeni, tā kā tas pats ikdienas auto vien ir.seeingman rakstīja:nav tagad runa par to kas ir vajadzīgs un kas nav, jā ielas motoram ar ko brauc uz veikalu pēc maizes un piena ir vajadzīgas standarta metkas, lai motors darbojas smuki un vienmērīgi, un ir normāls patēriņš, bet nu neviens netaisa šitādu konstruktoru, lai brauktu uz veikalu.
Te vienīgi + var likt, ka dzinējs daudz maz ar poņu salikts atšķirībā no parastā varianta.
Soliju razkladu ar normālām bildēm,tad nu tā,lai atkal iedvestu šajā topikā kaut kādu gaismu starp sadaleņu regulējumiem un to cik kuram strīpas uz biksēm
Tātad tika secināts,ka esošais motors nekam vairs neder,jo 5stobrā nav kompresijas,tiek zvanīts apkārt un nevienam nav 2,5 motors,bet erchijam ir izjaukts,nu ko braucam pakaļ.Izjaucam visu pa detaļām,notīram ar drāšu birsti bloku,vedam visu ko var uz moiku un ko ne to te pat mazgājam ar dīzeļdegvielu,pagaidām nav uztaisīts normāls mazgāšanas darbagalds,bet tas drīzumā taps,ja būs pieprasijums kam šādam.Tātad visādi loriņi uz lupatas Bloks pēc mazgāšanas un honēšanas,slīpēšanas: Galva,noslīpēta,sēžas atjaunotas Skajsti tsiwo,skajsti brawc Nav tā,ka tikai džekiem jāliek kopā motori,iedevu draudzenei pielikt savu roku šajā procesā Tikmēr mans hellrots gaida savu jauno dvēselīti Galva ready to drift! Bloku izlēmām nokrāsot,lai ir riktīgi skajsti!Viktora Reiņa galvas blīve bija iepirkta un nu tik varēja lasīt visu kopā. Seeingman mēra,cik tad torči tie virzuļi ārā no bloka. Blīve virsū,šitā bija traka nakts Skrūvējot skatijāmies ''Dāvana vientuļai sievietei'' un lietotājs kapteinis uzblieza vakariņas,jo neko citu viņš ar saviem līkajiem pirkstiem nevarēja tajā brīdī darīt! (fonā bardaks) Turpinam iesākto,bija plāns pabeigt!Tad nu tik skrūvējam un skrūvējam Un te jau iecelts pēc pāris dienām iekš auto Bildes no swapa nav,jo tur nekā interesanta nav
Tātad kas mums te ir:
M50B25 bloks ar iekšām
M52B20 Galva
M50B20 bezvanosa sadalenes
Vadība pašlaik Bosch 402 tā pati kas bija uz 2,0
Degvielas sliede M52 ar regulatoru uz 3,5bar,zaļās spraulas
Kolektors M50B25
Drosele M52(tik pat liela cik M50B25)
Spararats ar sajūgu no M43b16
Jāatzīst,ka pirmā testdrive laikā gāja daudz labāk,nekā tagad,laikam vajadzēs vadību no 2,5 dabūt,bloks itkā tas pats,bet domāju,ka čipi atšķirsies.
Tas nu tā pagaidām tik tālu,plāna lielās bremzes uzlikt,sataisīt piekari.
Tātad tika secināts,ka esošais motors nekam vairs neder,jo 5stobrā nav kompresijas,tiek zvanīts apkārt un nevienam nav 2,5 motors,bet erchijam ir izjaukts,nu ko braucam pakaļ.Izjaucam visu pa detaļām,notīram ar drāšu birsti bloku,vedam visu ko var uz moiku un ko ne to te pat mazgājam ar dīzeļdegvielu,pagaidām nav uztaisīts normāls mazgāšanas darbagalds,bet tas drīzumā taps,ja būs pieprasijums kam šādam.Tātad visādi loriņi uz lupatas Bloks pēc mazgāšanas un honēšanas,slīpēšanas: Galva,noslīpēta,sēžas atjaunotas Skajsti tsiwo,skajsti brawc Nav tā,ka tikai džekiem jāliek kopā motori,iedevu draudzenei pielikt savu roku šajā procesā Tikmēr mans hellrots gaida savu jauno dvēselīti Galva ready to drift! Bloku izlēmām nokrāsot,lai ir riktīgi skajsti!Viktora Reiņa galvas blīve bija iepirkta un nu tik varēja lasīt visu kopā. Seeingman mēra,cik tad torči tie virzuļi ārā no bloka. Blīve virsū,šitā bija traka nakts Skrūvējot skatijāmies ''Dāvana vientuļai sievietei'' un lietotājs kapteinis uzblieza vakariņas,jo neko citu viņš ar saviem līkajiem pirkstiem nevarēja tajā brīdī darīt! (fonā bardaks) Turpinam iesākto,bija plāns pabeigt!Tad nu tik skrūvējam un skrūvējam Un te jau iecelts pēc pāris dienām iekš auto Bildes no swapa nav,jo tur nekā interesanta nav
Tātad kas mums te ir:
M50B25 bloks ar iekšām
M52B20 Galva
M50B20 bezvanosa sadalenes
Vadība pašlaik Bosch 402 tā pati kas bija uz 2,0
Degvielas sliede M52 ar regulatoru uz 3,5bar,zaļās spraulas
Kolektors M50B25
Drosele M52(tik pat liela cik M50B25)
Spararats ar sajūgu no M43b16
Jāatzīst,ka pirmā testdrive laikā gāja daudz labāk,nekā tagad,laikam vajadzēs vadību no 2,5 dabūt,bloks itkā tas pats,bet domāju,ka čipi atšķirsies.
Tas nu tā pagaidām tik tālu,plāna lielās bremzes uzlikt,sataisīt piekari.
sajūgs izveeleets pareizais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 19
- chevron_right