Ģirta 316i->320->325

Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

12 Jūn 2015, 12:15

Tu esi unikums :lol:
Lisais mudaks ir visai atbilstošs termins..........
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

12 Jūn 2015, 12:19

Vetsitt, tu neesi diži labāks par viņu. :lol:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

12 Jūn 2015, 12:31

Kaut kāds līdzīgs seriāls ugunsgrēkan te ir,drīz vēl sāks solīt klīneri acīs,cukuru bākā vai pesoku motorā viens otram :hahaha:
emcix
Ziņojumi: 92
Pievienojies: 19 Apr 2015, 22:38
Braucu ar: Netīru putekļusūcēju
Atrašanās vieta: Kuldīga

12 Jūn 2015, 15:53

JānisK-[JK] rakstīja:Tu esi unikums :lol:
Lisais mudaks ir visai atbilstošs termins..........
Ok Micuk, nomierinies, lai tak viņš groza tās sadalenes kā viņam tīk, kā saka-nejau Tev ar to mašīnu būs jābrauc :D Kaut gan seeingmans pats parasti kliedz pa visu forumu, ja ierauga kaut ko daram ne pēc viņa prāta :D :D
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

12 Jūn 2015, 22:48

Tak viss ir ok, nēsmu uzvilcies, lai būtu jāmierinās, vienkārši jautāju kāpēc ir tā jādara jo sen tas ir zināms tehnikā, vienkārši te jaunieši otru Ameriku atklāj :clap:

Ar liso man viss ir skaidrs unikāls cilvēks, atceros no čata laikiem, ka pat māsai bērnu māca audzināt kaut pašam ar to pieredze nav bijusi :lol: kad pie manis pirmoreiz brauca izskaidroju ceļu, bet šams tur maldās un beigās nodirš mani, ka nemāku skaidrot, bet praktiski visi kam tieši to pašu skaidroju atrod bez problēmām..........
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

13 Jūn 2015, 01:26

Iztestēts,iet pat ļoti ok,bet sajūgs protams netur,nomainīs to,izmērīsim kā iet ar šo sadaleņu regulējumu un pēctam saregulēsim stock,lai tad šo cīņu var atrisināt :hahaha:
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi :lol:
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

13 Jūn 2015, 11:28

Ģirts rakstīja:Iztestēts,iet pat ļoti ok,bet sajūgs protams netur,nomainīs to,izmērīsim kā iet ar šo sadaleņu regulējumu un pēctam saregulēsim stock,lai tad šo cīņu var atrisināt :hahaha:
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi :lol:

Tā jau domāju,kad pec tam vairs nebija ar ko piepipet.. :D lai paliek Jums StenchWerks aprikojuma.. :hahaha:
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

13 Jūn 2015, 11:28

poweredbygirts rakstīja:
Ģirts rakstīja:Iztestēts,iet pat ļoti ok,bet sajūgs protams netur,nomainīs to,izmērīsim kā iet ar šo sadaleņu regulējumu un pēctam saregulēsim stock,lai tad šo cīņu var atrisināt :hahaha:
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi :lol:

Tā jau domāju,kad pec tam vairs nebija ar ko piepipet.. :D lai paliek Jums StenchWerks aprikojuma.. :hahaha:

Fucking skrobe par to sajugu..bet dziesma ir ljoti laba,need for sajugs un tad jau redzes ka ir..
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

13 Jūn 2015, 16:12

Ģirts rakstīja:Iztestēts,iet pat ļoti ok,bet sajūgs protams netur,nomainīs to,izmērīsim kā iet ar šo sadaleņu regulējumu un pēctam saregulēsim stock,lai tad šo cīņu var atrisināt :hahaha:
P.s poweredbygirts,šķiltavas aizmirsi :lol:
Da Ģirt, kāda tur cīņa, nahren jāpārspīlē, vienkārši pajautāju, izrādās lisais ir "gudrāks" par visiem bmw inženieriem tie tur fisās projektēdami vanos, bet izrādās var vienkārši sakruķīt sadalenes :lol:

Un tas, ka tur kas staigā labāk ir tikai "precīzais" dibenonometrs, salīdzinājuma tak nav ar sagrozījumu un bez kaut vai ar to pašu dibenonometru. Vienīgi kam var ticēt tas ir konkrēti stenda rādījumi, viss pārējais ir fufelis.
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

13 Jūn 2015, 16:19

stocka sadalenes ir iestaditas optimalajai motora darbibai..Tev tas kko izsaka?
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

13 Jūn 2015, 16:44

Ko tu neteiksi :gigigi:
Izlasi ko iepriekš rakstīju!
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

13 Jūn 2015, 16:51

JānisK-[JK] rakstīja:Ko tu neteiksi :gigigi:
Izlasi ko iepriekš rakstīju!
Nu, tad ko cepies? Tiešam nesaprotu..
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

13 Jūn 2015, 17:32

Tiešām nesaprotu kur ir tas cepiens? Tik pat labi var teikt, ka tu tagad cepies ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Jūn 2015, 10:51

Vai es teicu ka esmu gudrāks par bmw inženieriem?
Tu runā kā vecs opis - "tur nav ko aiztikt inženieri visu ir izdomājuši labāk" jā kā tad, ne vienmēr viss ir izdomāts labāk, un ne vienmēr tas viss ir bijis domāts, lai būtu labāka jauda, citreiz ir domāts par kaut ko citu, piem, m52 vs m50 ieplūde utt...
Tālāk par sadalenēm izskaidrošu tā lai citi arī kko varbūt saprot.
Tātad rekur ir grafiks, kas aptuveni attēlo ieplūdes in izplūdes vārstu atvērumu attiecībā pret kloķvārpstas rotācijas grādiem. Virzulis augšējā maiņas punktā ir pie 0, 360, 720 grādiem.
Attēls
Tātad pie zemiem apgriezieniem motors iet labāk, kad "overlap area" ir pēc iespējas mazāks, bet pie lieliem rpm labāk ir ar lielāku overlapu, tikai, jo lielāks overlap, jo svarīgāk, lai izplūde un ieplūde būtu pareizi uztaisīta.

Tālak, ko dara vanos? Tas pie maziem apgrieziniem sadaleni sagriež lai būtu mazāks overlap, bet pie lieliem apgrieziniem uz lielāku overlap, iegūstot vienmērīgu jaudu pa visu apgriezienu diapazonu. Protams, ka vārsta atvēruma ilgumu, tas palielināt nevar, tāpēc jāņem vērā, ka izmainot vārsta atvēršanās laiku, izmainas arī aizvēršanās laiks,

Un tad ko gribējām izdarīt mēs? Mēs nolēmām pagriezt sadalenes uz lielāku overlapu, lai iegūtu vairāk jaudas pie lieliem rpm, protams jā, cieš apakšējais apgriezienu gals, bet nu motors nav standarta, kompresijas pakāpe ir augstāka (11.7:1) un kanāli & vārsti ir mazāki, nekā standarta 2.5 motoram. Līdz ar to ir vēlme pēc iespējas palielināt plūsmu caur vārstiem, lai tas motors grieztos pie augšas, bet jaudas zudumu, dēļ sadaleņu regulējuma, apakšējā galā vajadzētu kaut cik kompensēt lielākai kompresijas pakāpei.
Vēl kādi jautājumi?
P.s. dibenometrs un dyno nav vienigas merisanas opcijas, vel ir tads variants, ka vairakas reizes paatrinaties no noteikta atruma lidz noteiktam atrumam merot cik ilga laika tas notiek un pec tam to pasu izdarit ar savadakiem iestatijumiem
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

14 Jūn 2015, 22:47

Šo dzinēju īpašības cilvēki zināja tad kad tu vēl bērnudārzā gāji ;)
Pats ar savu skaidrojumu pasaki, ka eksperimentālā regulēšana ir aplama! jā trieši vanos pagriež, bet tavs regulējums ir statisks! Nav jums nekas būtiski pārbūvēts un ja būtu nofrēzēta galva, bloks būtiski tik un tā motoram ir precīzi jāstāv pa metkām!
Kā spama minēju, regulējamās zvaigznes ir domātas, lai pie servisa apkopēm kad ķēde ir pastiepusies varētu saregulēt precīzu gāzu sadales mehānismu! Sporta dzinējiem regulējamās zvaigznes ir vajadzīgas tad kad būtiski nofrēzē (ne noslīpē līdzinot) galvu un bloku, kad oriģinālā ķēde vai zobene vairs neder tam tad tas ir domāts, lai var saregulēt precīzi nevis tur uz priekšu vai atpakaļ ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

15 Jūn 2015, 07:15

būtiski jā... cik tu gribēji kompresijas pakāpi 13:1, lai uz spirta jābrauc?
Nu vanos pagriež, kamēr motors darbojas, tādejādi neko nezaudē, bet pie statiska regulējuma kaut ko papiš, kaut ko iegūst, kas tur tev ir nepareizi?
nav tagad runa par to kas ir vajadzīgs un kas nav, jā ielas motoram ar ko brauc uz veikalu pēc maizes un piena ir vajadzīgas standarta metkas, lai motors darbojas smuki un vienmērīgi, un ir normāls patēriņš, bet nu neviens netaisa šitādu konstruktoru, lai brauktu uz veikalu.
Un vari entās reizes nestāstīt par savu ķēdes pastiepšanos, es to visu zinu...
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 

15 Jūn 2015, 07:50

Jūs abi un Armando tā pat kā Zuze, Barons un Everts. Tikai krietni tehniskāki. :gigigi:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

15 Jūn 2015, 13:30

seeingman rakstīja: bet pie statiska regulējuma kaut ko papiš, kaut ko iegūst, kas tur tev ir nepareizi?
Vairāk papiš!
Ja gribi, lai no tūninga tiešām ir ieguvums tad salasi dzinēju tā lai lielākais efekts ir tieši uz ikdienā izmantojamo rpm diapazonu, tas gan nederēs ja nu vienīgi Ģirts kā atsaldētais bembists brauc tikai redlainā :lol:
seeingman rakstīja:nav tagad runa par to kas ir vajadzīgs un kas nav, jā ielas motoram ar ko brauc uz veikalu pēc maizes un piena ir vajadzīgas standarta metkas, lai motors darbojas smuki un vienmērīgi, un ir normāls patēriņš, bet nu neviens netaisa šitādu konstruktoru, lai brauktu uz veikalu.
Kurā trasē Ģirts savu sporta bolīdu testē, kādās disciplīnās brauc? vai tik ne "sporta komplekss Ogre/Ogres rajons, Rīga" kur brauc ikdienā pēc tās pašas maizes piena un vizina draudzeni, tā kā tas pats ikdienas auto vien ir.
Te vienīgi + var likt, ka dzinējs daudz maz ar poņu salikts atšķirībā no parastā varianta.
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2015, 16:21

Soliju razkladu ar normālām bildēm,tad nu tā,lai atkal iedvestu šajā topikā kaut kādu gaismu starp sadaleņu regulējumiem un to cik kuram strīpas uz biksēm :hahaha:
Tātad tika secināts,ka esošais motors nekam vairs neder,jo 5stobrā nav kompresijas,tiek zvanīts apkārt un nevienam nav 2,5 motors,bet erchijam ir izjaukts,nu ko braucam pakaļ.Izjaucam visu pa detaļām,notīram ar drāšu birsti bloku,vedam visu ko var uz moiku un ko ne to te pat mazgājam ar dīzeļdegvielu,pagaidām nav uztaisīts normāls mazgāšanas darbagalds,bet tas drīzumā taps,ja būs pieprasijums kam šādam.Tātad visādi loriņi uz lupatas
Attēls
Bloks pēc mazgāšanas un honēšanas,slīpēšanas:
Attēls
Galva,noslīpēta,sēžas atjaunotas
Attēls
Skajsti tsiwo,skajsti brawc
Attēls
Nav tā,ka tikai džekiem jāliek kopā motori,iedevu draudzenei pielikt savu roku šajā procesā :super:
Attēls
Tikmēr mans hellrots gaida savu jauno dvēselīti :bmw:
Attēls
Galva ready to drift!
Attēls
Bloku izlēmām nokrāsot,lai ir riktīgi skajsti!Viktora Reiņa galvas blīve bija iepirkta un nu tik varēja lasīt visu kopā.
Attēls
Seeingman mēra,cik tad torči tie virzuļi ārā no bloka.
Attēls
Blīve virsū,šitā bija traka nakts :hahaha:
Attēls
Skrūvējot skatijāmies ''Dāvana vientuļai sievietei'' un lietotājs kapteinis uzblieza vakariņas,jo neko citu viņš ar saviem līkajiem pirkstiem nevarēja tajā brīdī darīt! :hahaha: (fonā bardaks)
Attēls
Turpinam iesākto,bija plāns pabeigt!Tad nu tik skrūvējam un skrūvējam
Attēls
Un te jau iecelts pēc pāris dienām iekš auto
Attēls
Bildes no swapa nav,jo tur nekā interesanta nav :lol:
Tātad kas mums te ir:
M50B25 bloks ar iekšām
M52B20 Galva
M50B20 bezvanosa sadalenes
Vadība pašlaik Bosch 402 tā pati kas bija uz 2,0
Degvielas sliede M52 ar regulatoru uz 3,5bar,zaļās spraulas
Kolektors M50B25
Drosele M52(tik pat liela cik M50B25)
Spararats ar sajūgu no M43b16 :hahaha:

Jāatzīst,ka pirmā testdrive laikā gāja daudz labāk,nekā tagad,laikam vajadzēs vadību no 2,5 dabūt,bloks itkā tas pats,bet domāju,ka čipi atšķirsies.
Tas nu tā pagaidām tik tālu,plāna lielās bremzes uzlikt,sataisīt piekari.
Profila bilde
Susurs
Ziņojumi: 211
Pievienojies: 08 Sep 2014, 22:54
Braucu ar: 318i
Atrašanās vieta: Ilūkstes/Rīgas
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2015, 16:29

sajūgs izveeleets pareizais :hahaha: