Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 70
- chevron_right
Ebay 8 eur, virsu momoedzis rakstīja:Smuks uzgalis!
Uzvelc tam uzgalim kaut ko pa virsu. Savādāk saulainā dienā piecepsi momo uzrakstu saujai.
kur un pa cik?riebeklis rakstīja:RRS 2kg panemu, nedomaju ka ir prata darbs paris eur tam taupit.Eglitis rakstīja:Depo 2kg ar stiprinājumu- bez dažiem centiem 14€
uzgalis ahujenšķiks
RRS lietots, Adparts diemžēl nebija uz vietas, nācās izskrūvēt no Adparts bmw E21Eglitis rakstīja:kur un pa cik?riebeklis rakstīja:RRS 2kg panemu, nedomaju ka ir prata darbs paris eur tam taupit.Eglitis rakstīja:Depo 2kg ar stiprinājumu- bez dažiem centiem 14€
uzgalis ahujenšķiks
Ikdienā nebraucu, tikai pēc piena, detaļam un remontēties Sacensības cimdi, tā ka karstumu nejutīšu.A_C rakstīja:Uzvelc tam uzgalim kaut ko pa virsu. Savādāk saulainā dienā piecepsi momo uzrakstu saujai.
Sacensību diena iesākās lieliski, nebija jāiet uz darbu un varēju labāk sagatavoties.
Viena no nepieciešamajām lietām ko vajadzēja nomainīt bija ugunsdzēšamas aparāts, vecais bija bez spiediena un ar beigušos termiņu. Diemžēl, Adparts uz vietas nebija 2 kg ugunsdzēšamā, bet, par laimi, mani izglāba Jānis Kušners, pārdodot to no sava BMW E21. Liels Paldies viņam! Aizbraucu uz Adparts darbnīcu un tiku pie tikko izskrūvēta ugunsdzēšamā.
Uz sacensībām izņemu liekos krēslus, jā, auto viennozīmīgi ātrāk uzņem ātrumu un vieglāk sabremzēt, bet pakaļa ir palikusi nestabilāka. Bija pāris reizes minimāla pakaļējo riteņu sānslīde, nekas traks ar ko nevarētu tikt galā.
Par pašām sacensībām - vārdiem neaprakstāmas emocijas un sajūtas, kad sirds dauzās pie starta un katra asāka momenta. Tās ir bailes, ar kurām cīnies un veselais saprāts, kas liek laicīgi bremzēt un lēnāk nekā vajag izbraukt līkumus un roterus. Pārdzīvojumi attiecībā uz katru pieļauto kļūdu un vēlme nākamajā aplī nobraukt labāk. Kad parādās azarts, tā vien rodas vēlme braukt agresīvāk un izjust vel asākas sajūtas, jo pacēluma brīdi to gribas vēl vairāk, tas ir kā narkotikas. Bet ir jābrauc ar vēsu prātu, jo braucot ar kartingu, mani emocijām bagātie braucieni vienmēr bija sliktāki laika ziņā, nekā tie kuros braucu pārdomātāk.
Gandrīz visi braucieni bija bez rupjām kļūdām, izņemot trešās sesijas pirmspēdējā aplī, kur pēc finiša karoga pirms rotera, brīnumainā kārtā sabloķēju aizmugurējos riteņus un, sāniski slīdot, skatījos kā tuvojas riepas. Izglāba mani šoreiz Yokohama riepu lieliskā saķere, no riepu krāvuma izveidotais roteris – izdzīvoja, un sacensību norisi neaizkavēju. Pēdējo apli jau nobraucu prātīgāk un lēnāk.
Sajūgs dabūja ciest kārtīgi un pat pēc pirmās sesijas salonā nāca dūmi ar svilināta sajūga diska raksturīgo smaku. Tas viss laikam dēļ neprecīzas pedāļa lietošanas. Bremzes turējās godam, nevienā momentā nebija mīksts bremžu pedālis. Pirmajā sesijā motors uzkarsa vairāk nekā parasti, bet to visu norakstu uz neatgaisoto sistēmu.
Salīdzinot ar treniņu, pirmajā sesijā laiku uzlaboju par 6 sekundēm, otrajā sesijā jau nobraucu sliktāk par vienu sekundi, bet pēdējā sesijā sanāca vēl vienu sekundi noņemt no apļa laika. It kā nekas īpašs, bet tāpat prieks par mazu progresu.
Secinu, ka nepieciešams daudz vairāk treniņu, lai precīza pedāļu lietošana un ātrumu pārslēgšana notiktu automātiski, lai varētu sajust auto un riepu maksimumu līkumos.
Paldies manām meitenēm par atbalstu un īkšķiem!
Paldies https://www.facebook.com/austris.antons.photography/ par fotogrāfijām.
Viena no nepieciešamajām lietām ko vajadzēja nomainīt bija ugunsdzēšamas aparāts, vecais bija bez spiediena un ar beigušos termiņu. Diemžēl, Adparts uz vietas nebija 2 kg ugunsdzēšamā, bet, par laimi, mani izglāba Jānis Kušners, pārdodot to no sava BMW E21. Liels Paldies viņam! Aizbraucu uz Adparts darbnīcu un tiku pie tikko izskrūvēta ugunsdzēšamā.
Uz sacensībām izņemu liekos krēslus, jā, auto viennozīmīgi ātrāk uzņem ātrumu un vieglāk sabremzēt, bet pakaļa ir palikusi nestabilāka. Bija pāris reizes minimāla pakaļējo riteņu sānslīde, nekas traks ar ko nevarētu tikt galā.
Par pašām sacensībām - vārdiem neaprakstāmas emocijas un sajūtas, kad sirds dauzās pie starta un katra asāka momenta. Tās ir bailes, ar kurām cīnies un veselais saprāts, kas liek laicīgi bremzēt un lēnāk nekā vajag izbraukt līkumus un roterus. Pārdzīvojumi attiecībā uz katru pieļauto kļūdu un vēlme nākamajā aplī nobraukt labāk. Kad parādās azarts, tā vien rodas vēlme braukt agresīvāk un izjust vel asākas sajūtas, jo pacēluma brīdi to gribas vēl vairāk, tas ir kā narkotikas. Bet ir jābrauc ar vēsu prātu, jo braucot ar kartingu, mani emocijām bagātie braucieni vienmēr bija sliktāki laika ziņā, nekā tie kuros braucu pārdomātāk.
Gandrīz visi braucieni bija bez rupjām kļūdām, izņemot trešās sesijas pirmspēdējā aplī, kur pēc finiša karoga pirms rotera, brīnumainā kārtā sabloķēju aizmugurējos riteņus un, sāniski slīdot, skatījos kā tuvojas riepas. Izglāba mani šoreiz Yokohama riepu lieliskā saķere, no riepu krāvuma izveidotais roteris – izdzīvoja, un sacensību norisi neaizkavēju. Pēdējo apli jau nobraucu prātīgāk un lēnāk.
Sajūgs dabūja ciest kārtīgi un pat pēc pirmās sesijas salonā nāca dūmi ar svilināta sajūga diska raksturīgo smaku. Tas viss laikam dēļ neprecīzas pedāļa lietošanas. Bremzes turējās godam, nevienā momentā nebija mīksts bremžu pedālis. Pirmajā sesijā motors uzkarsa vairāk nekā parasti, bet to visu norakstu uz neatgaisoto sistēmu.
Salīdzinot ar treniņu, pirmajā sesijā laiku uzlaboju par 6 sekundēm, otrajā sesijā jau nobraucu sliktāk par vienu sekundi, bet pēdējā sesijā sanāca vēl vienu sekundi noņemt no apļa laika. It kā nekas īpašs, bet tāpat prieks par mazu progresu.
Secinu, ka nepieciešams daudz vairāk treniņu, lai precīza pedāļu lietošana un ātrumu pārslēgšana notiktu automātiski, lai varētu sajust auto un riepu maksimumu līkumos.
Paldies manām meitenēm par atbalstu un īkšķiem!
Paldies https://www.facebook.com/austris.antons.photography/ par fotogrāfijām.
Heel&toe izmanto?
Man vel jaaug līdz kam tādamKristaps85 rakstīja:Heel&toe izmanto?
Iesaku iemācīties, nerausies pakaļa strauji bremzējot un slēdzoties uz leju
Tik cik esmu video skatījies un pamēģinājis uz ielas pie krustojuma stājoties ( ) šķiet, ka e36 (ganjau arī citiem bmw) diezgan daudz tas gāzes pedālis jāspiež lai uzceltu rpm (nu vismaz manam m42). + pedāļus vienā līnijā noliekot arī būtu ērtāk, manuprāt.Kristaps85 rakstīja:Iesaku iemācīties, nerausies pakaļa strauji bremzējot un slēdzoties uz leju
Redzēju bildēs E21 arī, tas jau kā kartings, kad visu lieko vēl izravē.
Bet vispār jau malacis, gribētos arī kādreiz izbaudīt to pašu!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
CentīšosKristaps85 rakstīja:Iesaku iemācīties, nerausies pakaļa strauji bremzējot un slēdzoties uz leju
E21 aiziet man garām kā stāvošamTomSkarsts rakstīja: Redzēju bildēs E21 arī, tas jau kā kartings, kad visu lieko vēl izravē.
Bet vispār jau malacis, gribētos arī kādreiz izbaudīt to pašu!
Iesaku izmēģināt, tikai butu labi parliecināties par bremžu sistemas stāvokli un varbūt uzlikt niknākus bremžu klučus, nomainīt šķidrumu.
Pieredzi jau milzīgu dod. Bet izdevumi arī labi, jo 1.5k jānoloka apdrošināšanai + tad jau būtu jāceļ augšā esošais M42, ko izmantojot daily sālīti sanāktu
Ganjau kādreiz
Ganjau kādreiz
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Apdrošināšana 16 eur vai 22 eur uz gadu (Jamaksā vienreiz). Summas 1500 vai 3000 eur nozime atlīdzība, nevis cik maksā.TomSkarsts rakstīja:Pieredzi jau milzīgu dod. Bet izdevumi arī labi, jo 1.5k jānoloka apdrošināšanai + tad jau būtu jāceļ augšā esošais M42, ko izmantojot daily sālīti sanāktu
Ganjau kādreiz
Izmaksas aptuvenās lai piedalītos treniņa:
Ārsta izziņa - bez maksas
Apdrošināšana - 16
Dalibas maksa - 40
Benzīns - 15 eur, nu maksimums 20 eur, vairāk nevajag
Cimdi - noperc ērtus darba cimdus (Es izmantoju svaru zālei domātus)
Ķivere - vai nu jāperk vai nu jaaizņemas no kaut kā
Apģerbs ķermeni nosedzoš - te gan var izpausties summas , man pietiek vecas sporta bikses un džemperis
Viennozīmīgi aizraujošs pasākums.
Pagājušogad izdevās pabraukāties pirmajam pa atjaunoto trases daļu
Iesaku arī nepažēlot uz riepu, pirmajā aplī varbūt nevajag gasēt pilnā ručkā, lai jau uzsildās gumija (ja nepieciešams), bet pēc tam jau galvenais ir nemīžt
Pagājušogad izdevās pabraukāties pirmajam pa atjaunoto trases daļu
Iesaku arī nepažēlot uz riepu, pirmajā aplī varbūt nevajag gasēt pilnā ručkā, lai jau uzsildās gumija (ja nepieciešams), bet pēc tam jau galvenais ir nemīžt
Tā apdrošināšana vienk. parasta veselības apdrošināšana vai kkas īpašs?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Par apdrošināšanu riktīgs fail man. Likās jau ka nevar būt LLP man.
Anyway, tad jau riepās arī jāieliek kādi 300-400eur vismaz, dzinējs ar būtu jātaisa vaļā. Cipars jau savāktos, ja grib kaut cik sakarīgu mašīnu nolikt trasē.
Anyway, tad jau riepās arī jāieliek kādi 300-400eur vismaz, dzinējs ar būtu jātaisa vaļā. Cipars jau savāktos, ja grib kaut cik sakarīgu mašīnu nolikt trasē.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sportam paredzētā.Jānis.P rakstīja:Tā apdrošināšana vienk. parasta veselības apdrošināšana vai kkas īpašs?
Apdrošināšanu var nokārtot pie:
Laine Igaune
SIA ''GD AUTO''
tel. 27099959
e-pasts: [email protected]
E21 ir s14 dzinējs ar doglegu. Domāju gan ka aiziet garām. Domāju ka arī 2.8 piepīpē.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
200hp uz tonnu? Jopte... tur jau mani mīļie japāņi klāt nestāvKikaps rakstīja:E21 ir s14 dzinējs ar doglegu. Domāju gan ka aiziet garām. Domāju ka arī 2.8 piepīpē.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 70
- chevron_right