Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 40
- chevron_right
var, pats liksu drizzuze91 rakstīja:Tāds kosmosa ambīciju jautājums vai kāds ir 36 uzlicis 6 pakāpju kārbu? Man sinhronizatori sāk laika laiks vaļā untāda fantāzija pa 6 robiem uznāca.
...
Sveiki kads nevar pateikt man kur var vadus atras kas ir vajadzigi atpkal gaitas lampam ? Ieliku ieksa 2.5 motoru bet tas sen ir bijis automats un nav no karbu vadi uz salonu butu labi jaa kads var pateik kur var meklet taja lielaja vadu mudzekli ?
Vai tad neviens nezini ko darit ?
vienkāršāk ir vienu vadiņu aizvilkt no drošinātājiem uz kārbas slēdzīti un no tā uz lukturiem.
pa vienkāršo - ievienojam slēdzi selektora štekerī.kristapsk94 rakstīja:Vai tad neviens nezini ko darit ?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tur jau tada lieta kad tam motoram nav vina ir bijis automats pirms tam un tagat tada opcija idzesta no kompja ara
atpakaļgaitas gaismām nekādu automāta kompi utt. nevajag, jo tās strādāja no selektora. Pašam auto iepriekš ir bijis automāts un pārtaisīju līkroču darbu (bija izmantoti mājas elektroinstalācijas vadi un stiepti līdz pašiem aizm lukturiem - antireklāma džaņa darbnīcai ).
Ja grib kā pie cilvēkiem, tad jāievelk 2 papildus pini no slēdža dzinēja pravotkā + caur drošinātāju kasti 1 vads un jāpievieno štekerī, kur vienojas klāt automāta selektora elktroinstalācija (atrodas zem šofera kr kājas atpūtas zonas).
Šeit pat atrodamais etm rokā un viss kļūs skaidrs, tas, protams, ja galva nav domāta tikai cepures nēsāšanai.
Ja grib kā pie cilvēkiem, tad jāievelk 2 papildus pini no slēdža dzinēja pravotkā + caur drošinātāju kasti 1 vads un jāpievieno štekerī, kur vienojas klāt automāta selektora elktroinstalācija (atrodas zem šofera kr kājas atpūtas zonas).
Šeit pat atrodamais etm rokā un viss kļūs skaidrs, tas, protams, ja galva nav domāta tikai cepures nēsāšanai.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sakiet ludzu ko domajat par short shift??? Ir verts tadu pirkt vai var ari orginalo sareguleet isaku!!!
Un ir iespejams no automata paregistret uz manualo un cik tas pasakums varetu izmaksaat!!!
Un ir iespejams no automata paregistret uz manualo un cik tas pasakums varetu izmaksaat!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Par šortšifteri - katram individuāli, vienam vajag, otram nē. Oriģinālo nevar "saregulēt" īsāku.
Par pārreģistrēšanu - nē, nevar.
Par pārreģistrēšanu - nē, nevar.
es te itkaa iesaku isinaat orginalo, bet taa ari nepabeidzu, bet nonacu pie sledziena ka varetu to izdarit, nu vismaz es varetu
...
Hmm, bet tehniskajā nemaz nav minēts, ja ir automāts. Viņiem, šķiet, ka tas ir vienalga.djjys rakstīja:Un ir iespejams no automata paregistret uz manualo un cik tas pasakums varetu izmaksaat!!!
Vai arī es kaut ko ne tā sapratu?
TIeši tā, neko nevajag pārreģistrēt vai ko citu darīt, ja maina AT uz manuālo. Vienīgais, ka var masu nosist uz leju, JA tas būtu iespējams, lai būtu mazāks nodoklis.
325i E30 kārbu var uzlikt plug & play vai kko vajadzēs pārtaisīt? Laikam starteris un spara rats jāliek tad ir no m20, pareizi?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
kads ir mainijis, no 2.0 uz 2.8? karba ari jamaina?
Var gan saregulēt, tikai vajag fleksi un pusdautomātu... Es savam saregulēju kloķa gājienu uz pusi mazākudogMa rakstīja:Par šortšifteri - katram individuāli, vienam vajag, otram nē. Oriģinālo nevar "saregulēt" īsāku.
Arī salīdzināji Jābūt piešautai rokai un acij, lai sametinātu un saglabātu pareizo liekumu, lai stāv tieši centrā un ātrumos ielikt nebūtu problēma.
Maari, nau tik traki kaa tev liekas. tas viss ir vieglaks process kaa varetu likties. pieker, nostadi pareizaa lenkji,sametini.
Marux, ko dariji ar gumijoto vietu, ieks stienja?
Marux, ko dariji ar gumijoto vietu, ieks stienja?
...
Uz 2.8 stāvēs ZF kārba, bet 2.0 visticamāk, ka getrag. Teorētiski un praktiski uzlikt var un braukšanu neietekmēs. Cik ilgi tā kārba turēs, tas ir cits jautājums Tikai kārbu attiecības būs savādākas, attiecīgi rpm būs mazāki vai lielāki kā stock 2.8 ar ZF kārbu. Nemācēšu tik pateikt vai lielāki vai mazāki.mrkashell rakstīja:kads ir mainijis, no 2.0 uz 2.8? karba ari jamaina?
Vai ir kādas atšķirības automātam?
Konkrēti, tagad stāv 4hp18, vēlos ielikt 5hp18.
Atradu automātu par saldu ciparu, tikai vai tā derēs
Pašam M40b18 motors, sedans, donors ir M50b20 kupeja.
Konkrēti, tagad stāv 4hp18, vēlos ielikt 5hp18.
Atradu automātu par saldu ciparu, tikai vai tā derēs
Pašam M40b18 motors, sedans, donors ir M50b20 kupeja.
Jautajums ..
Vai karbai eļļu maina ..
Un kadu viss Labak busu jalej iekša . ??
Vai karbai eļļu maina ..
Un kadu viss Labak busu jalej iekša . ??
Sodas strūkla
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 40
- chevron_right