Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- …
- 107
- chevron_right
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Sveiki,
Atvainojiet, droši vien jautājums atkārtojams (p.s. mošk vajag apakšsadaļas, iespējamie svapi un dzinēju tipi, tad katrs uzreiz atradīs ko sev meklē => nebūs jāatkārtojas).
m54b30 no angļa uz 36 kupejas kuzavu, šobrīd mētājas iekšā m42b18. Cik saprotu, jāravē viss ārā + jāpielāgo piekare, nebūs nekāds plug n play. Interesē tieši tas angļu dzinējs, ir kkādas baigās atšķirības, ar ko jārēķinās?
Atvainojiet, droši vien jautājums atkārtojams (p.s. mošk vajag apakšsadaļas, iespējamie svapi un dzinēju tipi, tad katrs uzreiz atradīs ko sev meklē => nebūs jāatkārtojas).
m54b30 no angļa uz 36 kupejas kuzavu, šobrīd mētājas iekšā m42b18. Cik saprotu, jāravē viss ārā + jāpielāgo piekare, nebūs nekāds plug n play. Interesē tieši tas angļu dzinējs, ir kkādas baigās atšķirības, ar ko jārēķinās?
Swapojot M54 iekš E36, nav starpības anglis vai nē. Runājot par to, ka iepriekš bija M42... M54 žurkā nebūtu plug&play jebkurā gadījumā.
viewtopic.php?f=48&t=4521&p=412298#p412298agenskalns rakstīja: ↑10 Aug 2017, 10:38 Sveiki,
Atvainojiet, droši vien jautājums atkārtojams (p.s. mošk vajag apakšsadaļas, iespējamie svapi un dzinēju tipi, tad katrs uzreiz atradīs ko sev meklē => nebūs jāatkārtojas).
m54b30 no angļa uz 36 kupejas kuzavu, šobrīd mētājas iekšā m42b18. Cik saprotu, jāravē viss ārā + jāpielāgo piekare, nebūs nekāds plug n play. Interesē tieši tas angļu dzinējs, ir kkādas baigās atšķirības, ar ko jārēķinās?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jautājums guru.
No viena donora tika izņemts , M50b25 . Piedarbināts , izgāzēts, izrucināts .Iecelts citā kuzavā. Motora ar visu kārbu.
Iecelts, viss savienots, jauni masas vadi utt. Tad sākās brīnumi : pirmo visu smuki izgriež. Atlaid atslēgu, meiģini vēlreiz, un tad starteris izgriež, tā kā pa tukšo. Sajūta ka neiet sazobē. Starteris atkrīt . Ir jau 3 gabali bijuši, visiem vienādi, uz braucošiem motoriem viss iet. Spararats , kārba nav aiztikts.
Varbūt kādam ir tā gadījies? Vai kādam ir kādas idejas?
No viena donora tika izņemts , M50b25 . Piedarbināts , izgāzēts, izrucināts .Iecelts citā kuzavā. Motora ar visu kārbu.
Iecelts, viss savienots, jauni masas vadi utt. Tad sākās brīnumi : pirmo visu smuki izgriež. Atlaid atslēgu, meiģini vēlreiz, un tad starteris izgriež, tā kā pa tukšo. Sajūta ka neiet sazobē. Starteris atkrīt . Ir jau 3 gabali bijuši, visiem vienādi, uz braucošiem motoriem viss iet. Spararats , kārba nav aiztikts.
Varbūt kādam ir tā gadījies? Vai kādam ir kādas idejas?
Kurš man pēc 2 nedēļām Rīgā var uzņemties nomainīt motoru priekš e36 no m40b18 uz m52b25? PM ar cenu,termiņiem un vietu kur kas atrodas. Būtu super ja motoru un izplūdi jau varētu atstāt,vēlāk auto atdzīt. Paldies!!!
E36 318i ieswapoju m52b20tu no E46 paldies JānisP par ews izkodēšanu. Rūc, kustas vis labi, tikai nesaprotu kā savienot motora temperatūras dačiku lai tas strādā. Cik saprotu no x20 11. un 12. pini kuri iet uz paneli jāvieno kaut kur klāt tikai nav īsti skaidrs kur. Savienojot tos vadus kopā temperatūtas dačikam nebūtu jākustas?
Sveiki gribu ieswapot 3,0d no e46 ko man vjg? Un kas ar apskati un izmaksas ja kads zin? Tgd stav 2,5tds
Manā gadījumā swapojot no m43b18 uz m52b20tu no e46 no vecā motora jāņem tas sensors ar 4 kontaktiem un jāliek tik klāt tā vietā kas ir zem ieplūdnieka uz šofera pusi.MARTINIVILKS rakstīja: ↑24 Sep 2017, 18:44 E36 318i ieswapoju m52b20tu no E46 paldies JānisP par ews izkodēšanu. Rūc, kustas vis labi, tikai nesaprotu kā savienot motora temperatūras dačiku lai tas strādā. Cik saprotu no x20 11. un 12. pini kuri iet uz paneli jāvieno kaut kur klāt tikai nav īsti skaidrs kur. Savienojot tos vadus kopā temperatūtas dačikam nebūtu jākustas?
Sveiki!
Ko darīt ? Swapoju no e34 m50b25 automata ,
tatad dabuju izpludes kolektorus prieks e36 , bet izpludi doma likt no m50b20 , vai labāk pārtaisīt e34 izplūdi kas bija m50b25
pec trubu lieluma 2.0 priemajiem trim cilindriem 50mm parejaiem 3 cil 45 mm
bet e34 m50b25 abas nak 50 mm
vispar ir iepejams parveidot lai der e36 ?
un uzliku vel karteri no m50b20 , bet nav vietas ellas limena dacikam , ja vins bus atvienots paneli nedegs ellas lampa vislaik ?
Ko darīt ? Swapoju no e34 m50b25 automata ,
tatad dabuju izpludes kolektorus prieks e36 , bet izpludi doma likt no m50b20 , vai labāk pārtaisīt e34 izplūdi kas bija m50b25
pec trubu lieluma 2.0 priemajiem trim cilindriem 50mm parejaiem 3 cil 45 mm
bet e34 m50b25 abas nak 50 mm
vispar ir iepejams parveidot lai der e36 ?
un uzliku vel karteri no m50b20 , bet nav vietas ellas limena dacikam , ja vins bus atvienots paneli nedegs ellas lampa vislaik ?
Bikses no b20, tālāk vienu trubu.Greabit rakstīja: ↑16 Okt 2017, 16:28 Sveiki!
Ko darīt ? Swapoju no e34 m50b25 automata ,
tatad dabuju izpludes kolektorus prieks e36 , bet izpludi doma likt no m50b20 , vai labāk pārtaisīt e34 izplūdi kas bija m50b25
pec trubu lieluma 2.0 priemajiem trim cilindriem 50mm parejaiem 3 cil 45 mm
bet e34 m50b25 abas nak 50 mm
vispar ir iepejams parveidot lai der e36 ?
un uzliku vel karteri no m50b20 , bet nav vietas ellas limena dacikam , ja vins bus atvienots paneli nedegs ellas lampa vislaik ?
e36 nav līmeņa dačika, tikai eļļas intervāla lampiņa.
kapēc no b20 bikses ? esmu sadubujis b25 .Edža rakstīja: ↑16 Okt 2017, 21:00Bikses no b20, tālāk vienu trubu.Greabit rakstīja: ↑16 Okt 2017, 16:28 Sveiki!
Ko darīt ? Swapoju no e34 m50b25 automata ,
tatad dabuju izpludes kolektorus prieks e36 , bet izpludi doma likt no m50b20 , vai labāk pārtaisīt e34 izplūdi kas bija m50b25
pec trubu lieluma 2.0 priemajiem trim cilindriem 50mm parejaiem 3 cil 45 mm
bet e34 m50b25 abas nak 50 mm
vispar ir iepejams parveidot lai der e36 ?
un uzliku vel karteri no m50b20 , bet nav vietas ellas limena dacikam , ja vins bus atvienots paneli nedegs ellas lampa vislaik ?
e36 nav līmeņa dačika, tikai eļļas intervāla lampiņa.
m50b20 no bikses viena truba 45 otra 50mm un tad aiziet viena kopaja 60mm . ta 45 mm nebus par mazu , kā arī ta tālākā 60 mm?
baigi no atskiras likumi e34 no e36 ? vai neviens nezin ? jo tad varetu uzlikt visa garuma ar divam trubam
Kolektori e36 + b20 bikses (pats tikko rakstīji) un tālāk viss ir okej ar 60mm trubu.
e34 izplūde ir pilnīgi savādāka.
e34 izplūde ir pilnīgi savādāka.
Sveiki !
m50b20 kompis 402
m50b25 kompis 402
jautajums vai provodka atskiras ? jo 2.5 provodka man ir no e34 , lidz ar to nav pluss vads kas aiziet uz drosinataju kasti , ka ari uz starteri .
varbt var nemt to 2.0 provodku un parspraust uz ta 2.5 motora un kompi vienkarsi piespraust 2.5 (402)
Gaidu padomu , liels paldies
m50b20 kompis 402
m50b25 kompis 402
jautajums vai provodka atskiras ? jo 2.5 provodka man ir no e34 , lidz ar to nav pluss vads kas aiziet uz drosinataju kasti , ka ari uz starteri .
varbt var nemt to 2.0 provodku un parspraust uz ta 2.5 motora un kompi vienkarsi piespraust 2.5 (402)
Gaidu padomu , liels paldies
Pēdējais labojis Greabit - 29 Okt 2017, 22:24, kopā labots 2 reizes.
Jā, tā var darīt
Tagad e36 atrodas 1,6, domāju iesvapot m52b20 no e39 automāta. (donora auto uz vietas)
Motoram vajadzēs e36 stiprinājumus, 6cil stab stieni, tas ir skaidrs.
Motora pravodku arī vajadzēs no e36 m52?
Kas tieši man vel būs nepieciešams, kas nederēs no e39?
Motoram vajadzēs e36 stiprinājumus, 6cil stab stieni, tas ir skaidrs.
Motora pravodku arī vajadzēs no e36 m52?
Kas tieši man vel būs nepieciešams, kas nederēs no e39?
Pravotku jau var pārtaisīt no E39, bet nu smukāk būs ar E36 vadiem.
Izplūdes kolektori arī vajadzīgi no E36. Stūres pastūža šļaukas. E39 nāk mazliet savādāks ģenerators, tieši kontakti, bet nu tas tikai liekot E36 pravotku. Un viegli labojams.
Manā skatījumā, no E39 diezko ērti nav swapot.
Izplūdes kolektori arī vajadzīgi no E36. Stūres pastūža šļaukas. E39 nāk mazliet savādāks ģenerators, tieši kontakti, bet nu tas tikai liekot E36 pravotku. Un viegli labojams.
Manā skatījumā, no E39 diezko ērti nav swapot.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- …
- 107
- chevron_right