dogMa's 328i coupé..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- …
- 130
- chevron_right
Kad saliks visu plānoto, tad jābūt labi Pagaidām rūc tīri labiGailums rakstīja:un kā rūc?dogMa rakstīja:Turpinam.
kad test drive?
savu notestēju, sajūgs drīz jāmaina
Tuprinam
Ieplūdei maziņš apgreids.
Ieplūdei maziņš apgreids.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
liekas, ka šī ir pēdējā sezona Tavam auto "želejas" izskatā un nākamgad iesi Agņa pēdās
Nē, nē Mans brauks tikai taisniRidlihs rakstīja:liekas, ka šī ir pēdējā sezona Tavam auto "želejas" izskatā un nākamgad iesi Agņa pēdās
Uzliks, tad jau manīsAgnis rakstīja:b30 sadalene ir must have
Ko darīsi,kad visu iespējamo būsi apgreidojis?
Tas gan, vienmēr atrodas, ko gribas uzlabot un pilnveidot.
vecam autiņam jau nu vienmēr kaut kas ir saplīsis ko var paknibināt. Man tik pieredze ir tāda ka visu nedriķst taisīt, jo tad saplīst kaut kas cits un iespējams ka jaunā vaina ir daudz nopietnāka
Mega pluss par plisanas tendencem!
risinajums- restauret auto pilnibaa, un pusgadu tocna nekas nebus jalabo
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Lēnām liekam kopā. Piestrādājam arī pie sīkumiem.
Uzlikta beidzot pēdējā EWS komponente savā vietā. Uzlikts arī aftermarket short-shifters. Uzlikta M54B30 ieplūdes sadalene. Vajadzētu uzlikt zirnekli, izbraukāties kārtīgi ar benzīnu, lai adaptējas, tad pieregulēt gāzi.
Uzlikti kriieetni īsāki un stingrāki amīši. Nācās veidot cietākus augšējos atbalstus, bet ir tā vērts
Uzlikta beidzot pēdējā EWS komponente savā vietā. Uzlikts arī aftermarket short-shifters. Uzlikta M54B30 ieplūdes sadalene. Vajadzētu uzlikt zirnekli, izbraukāties kārtīgi ar benzīnu, lai adaptējas, tad pieregulēt gāzi.
Uzlikti kriieetni īsāki un stingrāki amīši. Nācās veidot cietākus augšējos atbalstus, bet ir tā vērts
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Par apņemšanos +1000
sport shock absorber
kas tur ar sadaleni, skatos kaut kas ir griezts utt. vari sīkāk apskaidrot no kurienes Tev info par to sadaleni?
kas tur ar sadaleni, skatos kaut kas ir griezts utt. vari sīkāk apskaidrot no kurienes Tev info par to sadaleni?
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
tur nogriests gals, kur vānoss liekas virsū, b30 sadalenei tas garāks kā m52/50
p.s kādi iespaidi ar b30 sadaleni
p.s kādi iespaidi ar b30 sadaleni
BMW-Big Money Waste
jenchs rakstīja:sport shock absorber
kas tur ar sadaleni, skatos kaut kas ir griezts utt. vari sīkāk apskaidrot no kurienes Tev info par to sadaleni?
Salīdzinoši daudz info par B30 sadalenēm uz M52B28. Kā jau Slim raksta, B30 sadalenēm vanosu "gliemeži" garāki, nākas 5-6mm nogriezt nost, lai varētu uzlikt uz M52, bet pārējais 1:1, liekas uz standarta metkām.
Tas tāds mazs apgreids, jo B30 ieplūdes sadalene ir mazliet agresīvāka, kā stock M52..
M50/M52 vanosa ieplūdes sadalenei ir 228 grādi, 9mm lifts, bet B30 240 grādi un 9,7mm lifts. Līdz ar to, var likt arī M50 bezvanosa ieplūdes sadaleni M52 izplūdes sadalenes vietā (tik mazliet jānoslīpē plānāka vieta, kur zobrats skrūvējas klāt), un viss smuki strādā. Ne visa jauda slēpjas tilpumā, bet arī gāzu sadalē Tikai prasās dikti pēc zirnekļa, nevaru sagaidīt, kad to uzlikšu
Nuu, ir niknāk, bet prasās pēc adaptēšanās un gāzes pārregulēšanas, jo uz gāzes man zondes negrib normāli strādāt. Salikšu M50 ieplūdi, zirnekli, droseli, tad arī iespringšu uz to visu.Slim rakstīja:tur nogriests gals, kur vānoss liekas virsū, b30 sadalenei tas garāks kā m52/50
p.s kādi iespaidi ar b30 sadaleni
veciit.... praats un apņēmiiba tew ir kur vajag un cik vajag.... uz prieksu..
varbuut negribot, bet liekas pec projektauto no pareizaa gala saak tapt.....
varbuut negribot, bet liekas pec projektauto no pareizaa gala saak tapt.....
Es saprotu, ka es kā ne-īsts bembists sāku no salona, bet tagad tehniskais + vizuālais. Plānots šogad pabeigt
Plānā arī B30 apakšu uzlikt, bet tas uz ziemu tuvāk.
Plānā arī B30 apakšu uzlikt, bet tas uz ziemu tuvāk.
Tas viss skaidrs, esmu braucis autošosejas, lai gan ar golfu, bet uz tilpumu tā pat eksperimentējām ar sadalenēm, klaņiem, zirnekļiem, te ir tieši tas pats, atmo dzinējam ieplūde ir vienlīdz svarīga ar izplūdi, lai dzinējs dabūtu pareizo inerci sākot ar ieplūdi un beidzot ar izplūdi, svarīgi arī izplūdes diametri, to kur atrodas pirmais savienojums un vēl daudz kas, tad dzinējs var darboties kā ar mazu turbīniņu bez turbīnas, aj, gan jau saprati domu.dogMa rakstīja:jenchs rakstīja:sport shock absorber
kas tur ar sadaleni, skatos kaut kas ir griezts utt. vari sīkāk apskaidrot no kurienes Tev info par to sadaleni?
Salīdzinoši daudz info par B30 sadalenēm uz M52B28. Kā jau Slim raksta, B30 sadalenēm vanosu "gliemeži" garāki, nākas 5-6mm nogriezt nost, lai varētu uzlikt uz M52, bet pārējais 1:1, liekas uz standarta metkām.
Tas tāds mazs apgreids, jo B30 ieplūdes sadalene ir mazliet agresīvāka, kā stock M52..
M50/M52 vanosa ieplūdes sadalenei ir 228 grādi, 9mm lifts, bet B30 240 grādi un 9,7mm lifts. Līdz ar to, var likt arī M50 bezvanosa ieplūdes sadaleni M52 izplūdes sadalenes vietā (tik mazliet jānoslīpē plānāka vieta, kur zobrats skrūvējas klāt), un viss smuki strādā. Ne visa jauda slēpjas tilpumā, bet arī gāzu sadalē Tikai prasās dikti pēc zirnekļa, nevaru sagaidīt, kad to uzlikšuNuu, ir niknāk, bet prasās pēc adaptēšanās un gāzes pārregulēšanas, jo uz gāzes man zondes negrib normāli strādāt. Salikšu M50 ieplūdi, zirnekli, droseli, tad arī iespringšu uz to visu.Slim rakstīja:tur nogriests gals, kur vānoss liekas virsū, b30 sadalenei tas garāks kā m52/50
p.s kādi iespaidi ar b30 sadaleni
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- …
- 130
- chevron_right