Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 66
- chevron_right

Laikam jau tpc, ka mierīgi griežoties var sanākt negaidītas sānslīdes, ja pareizi saprotu, par cik abi rati griežas 100% reizē, atškirībā no orģinālā bloķa.

lol. ar ko tad atskjiras sametinats parastais reduktors no orginala 100% blokejosha reduktora, runajot par ipatnibam braukshanas zinja un uzveshanos uz celja? manuprat nekadas raznicas nav... jeb ari neesmu infomets un neko nejedzu shaja joma 


taads 100% blokjis nepastaav (vismaz es neesmu par tadu nekad dzirdejis) tas jau ir tas pats sametinatais, taa tik cilveki saka ka 100% blokjis bet istenibaa tas jau tas metinatais vien ir. riepas vienaa setaa pazudis, jo viens no ritenjiem vislaik piesluukaas lidza, rekjini leni griezoties kaukur vai braucot atpakalgaitaa vislaik patstavigi. ari tas ka mitraa laikaa var gadities kadaa likumaa kads nepatikams parsteigums
...

es atkal neesmu redzejis un manuprat retums ir tie 75%, 50%tigie vai kadi tur vel, varbut kadam citam ir kas sakams shaja joma?
Armando, tad jau M3 katra likuma bus kibele ka uzlis lietus
man iepriekshejam urbim e36 nebija metinats blokis, bet grieza pilnigi vienmer abus ratus! un kad brauca pa slapju likuma un iedeva nedaudz gazi pats gaja plakaniski un kad brauca atpakalj gaitas sagriezhot sturi pa asfaltu vareja dzirdet ka riepas grauzh
es vispar nesaprotu, e36 orginali blokejoshie reduktori ar 100% blokejumu nenak, ka tikai emkam vai ka?
p.s es vispar visu shito esmu ne ta sapratis un neko nejedzu, vai kas par lietu?
Armando, tad jau M3 katra likuma bus kibele ka uzlis lietus

man iepriekshejam urbim e36 nebija metinats blokis, bet grieza pilnigi vienmer abus ratus! un kad brauca pa slapju likuma un iedeva nedaudz gazi pats gaja plakaniski un kad brauca atpakalj gaitas sagriezhot sturi pa asfaltu vareja dzirdet ka riepas grauzh

es vispar nesaprotu, e36 orginali blokejoshie reduktori ar 100% blokejumu nenak, ka tikai emkam vai ka?
p.s es vispar visu shito esmu ne ta sapratis un neko nejedzu, vai kas par lietu?


nenāk arī emkām 100% bloķi
oriģinālie bloķi nāk ar rezervi riteņiem griezties, lai rati neslīdētu braucot katrā līkumā un lēni grozoties.
parasti uzbūve bloķiem ir balstīta uz riteņu griešanās ātrumu starpību - ja viens ritenis griežas par 100rpm atrak ka otrs tad bloķis saslēdzas. tas tā vispārīgi par bloķiem e36 bloķu uzbūvi tik labi nepārzinu, zinu tikai ka 100% = 100% metināts
oriģinālie bloķi nāk ar rezervi riteņiem griezties, lai rati neslīdētu braucot katrā līkumā un lēni grozoties.
parasti uzbūve bloķiem ir balstīta uz riteņu griešanās ātrumu starpību - ja viens ritenis griežas par 100rpm atrak ka otrs tad bloķis saslēdzas. tas tā vispārīgi par bloķiem e36 bloķu uzbūvi tik labi nepārzinu, zinu tikai ka 100% = 100% metināts

Paldies
tas nozime, ja es parkojoties uz afalta dzirdu ka riepas man grauzh tas nozime man ir metinats blokis? un tur nevar bur variantu?

tas nozime, ja es parkojoties uz afalta dzirdu ka riepas man grauzh tas nozime man ir metinats blokis? un tur nevar bur variantu?

nu tach nav tāda "100% bloķa"..
normālā variantā ir vai nu "open diff", kas sanāk parasts reduktors bez "bloķa" vai "limited slip diff", ko tad nu tauta arī sauc par "bloķi". Un tad ir tādi, kas sametina parasto reduktoru un iegūst kko ko paši sauc par "100% bloķi"..
un tāds pastāvīgs "100% bloķis" nekad nevienam +/- mūsdienīgam auto (izņemot spārīti, bet tas laikam īsti nedefinējās kā auto) nav nācis.. vairākiem auto var sabloķēt ar pogu/slēdzi/sistēmu, bet nu tur ir cits story's..
Metināts reduktors dara tieši pretējo, ko dara differenciālis ar visām no tā izrietošajām sekām.. Ikdienas auto tāds variants ir pilnīgs gateris un pāķu stils. Bet priekš trases ir baigi gerai, jo mazāk kam sajāties + pa lēto.
normālā variantā ir vai nu "open diff", kas sanāk parasts reduktors bez "bloķa" vai "limited slip diff", ko tad nu tauta arī sauc par "bloķi". Un tad ir tādi, kas sametina parasto reduktoru un iegūst kko ko paši sauc par "100% bloķi"..
un tāds pastāvīgs "100% bloķis" nekad nevienam +/- mūsdienīgam auto (izņemot spārīti, bet tas laikam īsti nedefinējās kā auto) nav nācis.. vairākiem auto var sabloķēt ar pogu/slēdzi/sistēmu, bet nu tur ir cits story's..
Metināts reduktors dara tieši pretējo, ko dara differenciālis ar visām no tā izrietošajām sekām.. Ikdienas auto tāds variants ir pilnīgs gateris un pāķu stils. Bet priekš trases ir baigi gerai, jo mazāk kam sajāties + pa lēto.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

Jā, Tev ir metināts bloķis...houseworx rakstīja:Paldies![]()
tas nozime, ja es parkojoties uz afalta dzirdu ka riepas man grauzh tas nozime man ir metinats blokis? un tur nevar bur variantu?
Vai arī reduktors kuram ir pizdec.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

Var arī būt variants, ka kāds 70, 80%, bet tos jau speciāli šaibo un arī tikai sportam.
Runājot par 100% bloķi - ilgi brauksi, kārba arī dabūs ciest, it sevišķi, ja pieradums pārslēgt ātrumu līkumā, parkoties būs tizli, kā arī grūtāk.
Runājot par 100% bloķi - ilgi brauksi, kārba arī dabūs ciest, it sevišķi, ja pieradums pārslēgt ātrumu līkumā, parkoties būs tizli, kā arī grūtāk.

Ā un vēlviena lieta - normālā variantā visiem reduktoriem ir 25% locking ratio..
Un metinātais reāli lauž bukses, tilta stiprinājumus, kuzavu utt...
ikdienas maīšnai tas ir apmēram tāpat kā zeķu vietā kājām uztīt skoču.
Un metinātais reāli lauž bukses, tilta stiprinājumus, kuzavu utt...
ikdienas maīšnai tas ir apmēram tāpat kā zeķu vietā kājām uztīt skoču.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

tad kad pirku to urbi, tad vel tik labi neko nerubiju un neparak ieklausijos(jo ja ari ieklausitos nebutu jega) un neizpratu, bet vinsh kko teica ka vinsh vinhu parlasijis un tipa "sashaibojis" un jaa ta mashina bija taisita sportamVar arī būt variants, ka kāds 70, 80%, bet tos jau speciāli šaibo un arī tikai sportam.

ko no ta var secinat?

vienu ratu paceljot 25 % var izgirezt ar vienu roku taa speeciigi griezot.
domaaju ka arī 80% jāvar ar roku izgriezt, kā arī pie liela svara nevajadzētu ritenim pagriezienos ripot uz vietas..
un maz kas taisa sprotam 80% - daargi un mazaak efektiivi. principaa visi metina un miers..
domaaju ka arī 80% jāvar ar roku izgriezt, kā arī pie liela svara nevajadzētu ritenim pagriezienos ripot uz vietas..
un maz kas taisa sprotam 80% - daargi un mazaak efektiivi. principaa visi metina un miers..

kads gudrs cilveks, var privata sarakste man palidzet apskaidrot visu par ASC?
atceros 1x braucu skatities auto, vinham sludinajuma bija rakstis "blokis" aizbraucot izradas blokja bljad nekada nav ir vnk ASC pretslideshanas shtelle, ko vinsh stastija var izmantot ka bloki ja grib pashkjeret jo tad spole abi ritenji, vnk shodien tika iegadats auto kuram tas ASC ir, tik vinsh nezkapec visu laiku deg iesledzies un nesledzas ara, vai ari nesanaca vnk un nemegjinaju pa sausu neko lauzst un testet pirmaja diena vai man abi rati saslegushies vai nea
atceros 1x braucu skatities auto, vinham sludinajuma bija rakstis "blokis" aizbraucot izradas blokja bljad nekada nav ir vnk ASC pretslideshanas shtelle, ko vinsh stastija var izmantot ka bloki ja grib pashkjeret jo tad spole abi ritenji, vnk shodien tika iegadats auto kuram tas ASC ir, tik vinsh nezkapec visu laiku deg iesledzies un nesledzas ara, vai ari nesanaca vnk un nemegjinaju pa sausu neko lauzst un testet pirmaja diena vai man abi rati saslegushies vai nea

ASC ir pretislīdēšanas sistēma, kas neļauj ratiem izspolēt, kpc lai viņu vārētu izmantot kā bloķi, lai spolētu ar abiem ratiem? 


es tak blja nezinu tapec prasu
kopsh tas viens kadrs man ta sastastija es neko vairs nesapratu

kopsh tas viens kadrs man ta sastastija es neko vairs nesapratu


houseworx rakstīja:kads gudrs cilveks, var privata sarakste man palidzet apskaidrot visu par ASC?
atceros 1x braucu skatities auto, vinham sludinajuma bija rakstis "blokis" aizbraucot izradas blokja bljad nekada nav ir vnk ASC pretslideshanas shtelle, ko vinsh stastija var izmantot ka bloki ja grib pashkjeret jo tad spole abi ritenji, vnk shodien tika iegadats auto kuram tas ASC ir, tik vinsh nezkapec visu laiku deg iesledzies un nesledzas ara, vai ari nesanaca vnk un nemegjinaju pa sausu neko lauzst un testet pirmaja diena vai man abi rati saslegushies vai nea
Viņš ir duraks.

ASC ar bloķi nav nekādas saistības.
ASC princips ir tāds, ka tas neļauj riteņiem izbuksēt. Ja kāds no ratiem izbuksē (tb griežās krietni ātrāk kā otrs), tas tiek piebremzēts. Uz tā rēķina var gadīties, ka slodze uz abiem riteņiem paliek vienmērīga un izbuksē abi riteņi (analoģiski kā ziemā - ja sanāk bez bloķa kkur norakties, pieturi bish bremzīti un sāks spolēties abi riteņi) un tik tālu teorija mozh pat varētu strādāt, BET, ja arī tad auto tiecas izbuksēt, tad ASC met nost "gāzi"..
Respektīvi, tīri fiziski nevar nekur jēdzīgi iekrāmēt, ja ASC ir ieslēgts..Sistēma pati dara visu iespējamo lai Tev tas nesanāktu..
Ja Tev ASC lampiņa deg vislaik, tas nozīmē, ka Tev ASC nemaz nestrādā (nu vai vismaz ir kāda atteice sistēmā).. ASC lampiņai ir jāiedegās tikai tad, kad piespied pogu un degoša ASC lampiņa indicē izrubītu ASC. Normālā variantā, kad iedarbini auto, ASC ir ieslēgts un lampiņa nedeg.
Un par to kā pārbaudīt ir bloķis vai nav šeit jau ir runāts. :)
a) cel uz pacēlāja un pagrozi ratus
b) nospolē uz 2 dažādiem segumiem (piem asflats/grants)
c) pamēģīni uzgriezt sauli (šis variants man liekas visvienkāršakais



e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

Uzskatāmībai video:
a) bloķa nav - mašīna truli spolējās, purnu stumj ārā un prasās uzmaukt maisu galvā
http://www.youtube.com/watch?v=gnhblKcO-0o
b) bloķis ir - ciemā respekts un mazās slapjas
http://www.youtube.com/watch?v=71JAnlTjOnA
a) bloķa nav - mašīna truli spolējās, purnu stumj ārā un prasās uzmaukt maisu galvā

http://www.youtube.com/watch?v=gnhblKcO-0o
b) bloķis ir - ciemā respekts un mazās slapjas

http://www.youtube.com/watch?v=71JAnlTjOnA
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

paldies ch. ar izsmelosho izklastu
es tagad sapratu kapec man ieberot otraja neaizgaja skersam pa zemes celju pirms nesagazeju, jo man ASC visu laiku ir ieslegts pohodu un vinhu nevar izslegt
ja protams es zinu ka parbaudit vai ir blokis vai nav, bet nu vinham nav, kaut ari varbut ipashnieks bijushas to nemaz nezinaja, jo es vihnam pat pa telefonu skaidroju kas jaskatas lai pateiktu vai tas ir vanos vai nav vanos motors un vai m50 vai m52 vinsh neko nesaprata
kaut ari vinsh hitrij mak paskatities motora orginalo nobraukumu 
ir iespeja kka to elektroniku atvienot lai man tas ASC nestradatu un nedotu impulsu diferencialim(ja pareizi saprotu vinsh vinham dod kko lai ta spoleshana nenotiktu)???

es tagad sapratu kapec man ieberot otraja neaizgaja skersam pa zemes celju pirms nesagazeju, jo man ASC visu laiku ir ieslegts pohodu un vinhu nevar izslegt


ja protams es zinu ka parbaudit vai ir blokis vai nav, bet nu vinham nav, kaut ari varbut ipashnieks bijushas to nemaz nezinaja, jo es vihnam pat pa telefonu skaidroju kas jaskatas lai pateiktu vai tas ir vanos vai nav vanos motors un vai m50 vai m52 vinsh neko nesaprata


ir iespeja kka to elektroniku atvienot lai man tas ASC nestradatu un nedotu impulsu diferencialim(ja pareizi saprotu vinsh vinham dod kko lai ta spoleshana nenotiktu)???

nu, nu, tad padalies ar mums parejiem ari ar infu, kaa lai paskataas orginalo nobraukumu 

...

nospiezhot to pipsi kur atsit uz nullem cik nobraukti km, nospiezh tur un tad sledz ieksha aizdedzi, palaizh valja, pirmais ko paradis bus nobraukums kas saglabajies motora vadiba nevis spidometra - ne ta? (pec tam vel visadas fignjas rada, un tur visu dachiku tests itd) ja nav mainita vadiba tad manuprat to var skatities, ta nav? ja nav pastasti tad kas tas ir 

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 66
- chevron_right