Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 24
- chevron_right
Maari, Evo izspiedejs ir pa 8mm garaks kautvai piemetina galam klat matrealu.
Izspiedeju gultni garaku ari var dabuut kautvai esoshajam uztaisa sliivu
Un par to daksas purcikji, vins ir nailona tor problemu ari nau to garaku uztaisit. Tam nau jabut identiskas formas kaa oem.
Izspiedeju gultni garaku ari var dabuut kautvai esoshajam uztaisa sliivu
Un par to daksas purcikji, vins ir nailona tor problemu ari nau to garaku uztaisit. Tam nau jabut identiskas formas kaa oem.
...
Nerunāju par to, ka nav izdarāms, bet gan par to, ka tas ir sarežģītāk un nepieciešamas zināšanas, lai viss strādātu kā nākas. Ir arī iets tam cauri, nevar salīdzināt ar M20 swapu :)
Paldies jums par info!dogMa rakstīja:Nerunāju par to, ka nav izdarāms, bet gan par to, ka tas ir sarežģītāk un nepieciešamas zināšanas, lai viss strādātu kā nākas. Ir arī iets tam cauri, nevar salīdzināt ar M20 swapu :)
Kā īsti ir ar M20 swapu? Tad nav arī starteris jāņem vai vainags jāpārpresē? Cik grūti atrast ir izspiedējgultni un kas īsti jāmeklē? Ieinteresēja šāda iespēja.
Ņemam M20B20 spararatu, apvirpojam, lai neķeras pret kloķenes skrūvēm (dažreiz nevajag), izvirpojam 240mm virsmu, liekam M20 sajūga disku, M20 kurvi, E21 323i izspiedējgultni (par 0,9cm garāks), pārliekam spararatam vainagu uz M50 un viss.
dogMa rakstīja:Ņemam M20B20 spararatu, apvirpojam, lai neķeras pret kloķenes skrūvēm (dažreiz nevajag), izvirpojam 240mm virsmu, liekam M20 sajūga disku, M20 kurvi, E21 323i izspiedējgultni (par 0,9cm garāks), pārliekam spararatam vainagu uz M50 un viss.
Vai m20 starteri liek.
Uz M52TU vai tad var uzlikt?
ja izvelas m20 celju tad labak darit taa
m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs
m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs
...
Kāpēc M30 sajūga disks? Kāpēc M57 kurvis?
Ruu rakstīja:Kāpēc M30 sajūga disks? Kāpēc M57 kurvis?
M57 kurvis spiez vairak ne ka m50,52
m30 sajuga disks jo tas ir 240mm disks ar acperem/dempferiem, tomer bus komfortablakRuu rakstīja:Kāpēc M30 sajūga disks? Kāpēc M57 kurvis?
m57 kurvis jo tas tur lidz 40% vairak griezi nekaa m52 kurvis, kautgan plikam m52b28 tas nau vajadzigs un var iztikt ar m52 kurvi
...
Paldies! Es jau tik tā - informācijas ievākšanai, rakstīšu grāmatu.
Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!
Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?
Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)
Vēlreiz liels jums paldies!
Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?
Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)
Vēlreiz liels jums paldies!
ja tev tur nav turbo, tad nav vērts. braukt ikdienā ar keramiku ir riebīgi, kamēr neesi braucis, nezini kā tas ir.
man uz m52b28 stāv m20 spararats(228mm), un jauns standarta sajūga komplekts. tiek gan spārdīts pa sajūgu, gan braukts vienkārši, gan dots meitenei braukāt. jau sezonu tur un ne reizi nav izslīdējis
man uz m52b28 stāv m20 spararats(228mm), un jauns standarta sajūga komplekts. tiek gan spārdīts pa sajūgu, gan braukts vienkārši, gan dots meitenei braukāt. jau sezonu tur un ne reizi nav izslīdējis
Paldies, nomierinājos. :)EJANSONS rakstīja:ja tev tur nav turbo, tad nav vērts. braukt ikdienā ar keramiku ir riebīgi, kamēr neesi braucis, nezini kā tas ir.
man uz m52b28 stāv m20 spararats(228mm), un jauns standarta sajūga komplekts. tiek gan spārdīts pa sajūgu, gan braukts vienkārši, gan dots meitenei braukāt. jau sezonu tur un ne reizi nav izslīdējis
M57 kurvis ir mēsls, ja spararats savienots uz 240mm, tad labāks variants ir M30B35 kurvis (pēc oem koda nāk arī un 3.0M3 un arī opel frontera 2.3td) un maksā salīdzinoši smieklīgu naudu ja meklē priekš opelnormāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!
Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?
Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)
Vēlreiz liels jums paldies!
Ir kādam zināms kādi piespiešanas spēki ir katram no šiem kurvjiem..? Kaut kā nevarēju nekur info atrast...kaliks rakstīja:M57 kurvis ir mēsls, ja spararats savienots uz 240mm, tad labāks variants ir M30B35 kurvis (pēc oem koda nāk arī un 3.0M3 un arī opel frontera 2.3td) un maksā salīdzinoši smieklīgu naudu ja meklē priekš opelnormāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!
Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?
Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)
Vēlreiz liels jums paldies!
M30b35 kurvja skrūvju vietas sapas ar m20 sparata vietām? Liekot to kurvi, tāpat ir vajadzīgs e21 323 izspiedējgultnis?kaliks rakstīja:M57 kurvis ir mēsls, ja spararats savienots uz 240mm, tad labāks variants ir M30B35 kurvis (pēc oem koda nāk arī un 3.0M3 un arī opel frontera 2.3td) un maksā salīdzinoši smieklīgu naudu ja meklē priekš opelnormāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!
Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?
Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)
Vēlreiz liels jums paldies!
Ja lieku m20 spararatu, izspiedejs jaliek no e21 323 ja? Deres vins ta so so vai taka jabut normali? Cik liela atstarpe tur veidojas ja liek m50 izspiedeju uz m20 komplekta?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Veidojas 9mm atstarpe, līdz ar to, standarta izspiedējs nomirst ļoti ātri. Ja liek e21 323i izspiedējgulti, tad viss ir kā vajag.
Papētīju to m20 spararatu.. kā var viņu novirpot uz 240? kaut kas ap 235 mm un tālāk sākas urbumi.normāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!
Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?
Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)
Vēlreiz liels jums paldies!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 24
- chevron_right