Nixona 316is
Tajā gadījumā tā arī ir... Čalim bija 325i, tad šis 316i un tad atkal paņēma 325i.Jānis.P rakstīja:Nu tāpat kā tu šajā komentā.Nixon rakstīja:Artis pakāpas soli augstāk (vai arī atpakaļ ), uz 2.5.
haha, točna... Nebūtu sūdīgi safočēties.
Auto pārdots čalim no Rubenes... Gan jau šad tad būs pamanāms Valmieras ielās.
Vēl pāris pēdējās bildes. Pati pēdējā kopbilde
Vēl pāris pēdējās bildes. Pati pēdējā kopbilde
Pats īsti nezinu ko gribu... Gribās jau, lai iet, bet bail, ka nespēšu pieliet. Un 2.5 ar gāzi nav manā budžetā.
Pa cik tad galu galā aizgāja? Žēl, ka pārdevi! :( Ja nebūtu toreiz ņēmis savējo,noteikti būtu paņēmis tavējo!
ņemot vērā to kā Tu brauc, šaubos, ka kkāds 325i būs diži neekonomiskāks.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Nu īstenībā jau 6cil. minot grīdā patēriņš tomēr ir daudz lielāks nekā ja 4cil. motoriņu min grīdā!
Pa cik atdevi?
Taisnība, poweredbygirts... 1.6l ''smaga kāja'' režīmā ap 10l/100km, bet 2.5l tas patēriņš tādā režīmā ir kriiiiiiiiiietni lielāks. Un ar šito M43 man vidējais bija 6.5l/100km... Šaubos vai ar 2.5l tādu var dabūt.
Aizgāja pa 570ls ar visu mūziku... Bez mūzikas pa 450ls pārdotu.
Aizgāja pa 570ls ar visu mūziku... Bez mūzikas pa 450ls pārdotu.
Nu varbūt tev būtu piemērots 318is?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ar tavu braukshanu 2.5 motoram videejais pateerinjsh buus kaadi 15l kaa minimums! Zinu no pieredzes. Un neklausies tos ,kuri tev meegjinaas iestaastiit ,ka ar 2,5 var iekljauties 10 litros
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Tad jau daudz maz sakarīgs cipars, no pieredzes zinu ka iška ir super variants jaudas/patēriņa ziņā, ieteiktu tev meklēt labu išku!
Kas tev pret kupejām?
Ja godīgi, nav pat tādas pamatotas kritikas, bet sedana aizmugure tomēr liekas pievilcīgāka... E30 sedani gan besī, tie tikai kupejas izpildījumā patīk.
Gan jau, ka lielais vairums man nepiekritīs, BET:
Teorija sekojoša - pieņemu, ka Tu ar to 316i visu laiku pārvietojies pedal to the metal. tobish no krustiem startēji ar pilnu čadu, apdzenot meti zemākā robā un devi grīdā utt. Savukārt ar 2.5/2.8 arī ar pusnospiestu pedāli var aiziet visai plūsmai pa priekšu. Respektīvi pie +/- vienāda braukšanas ātruma/paātrinājumiem utt degvielas patēriņa ziņā nav pārāk liela starpība. Ar 2.5 tak tāpat visu laiku nebrauksi ar pedāli grīdā - agri vai vēlu iestādīsies kkur vai paliksi bez tiesībām.
Vienkārši spriežu pēc sevis - jo mazjaudīgāks auto, jo vairāk ar viņu stiepju un mocu. Ar e36 braucu daudz saudzīgāk kā ar visādiem nemotoriem.
Un ja vari atļauties nopirkt labu 325i, tad ņemt is'u tikai tāpēc lai būtu ekonomiskāks liekas neloģiski. Is'u var pirkt ja nevar iepirkt labu 6cyl, bet ne lai taupītu. 318is, tāpat kā 320i pa lielam ir sprāgonis, kas iet līdzīgi kā kkāds tipisks jauns budžeta klases sedans, nevis iet labi. Prieka faktors ko iegūsti pārvietojoties ar +/- jaudīgu auto nevis 4cyl mopēdu pilnībā atsver tos 2-3ls uz 100km, kas jālej vairāk..
Been there, done that.
Teorija sekojoša - pieņemu, ka Tu ar to 316i visu laiku pārvietojies pedal to the metal. tobish no krustiem startēji ar pilnu čadu, apdzenot meti zemākā robā un devi grīdā utt. Savukārt ar 2.5/2.8 arī ar pusnospiestu pedāli var aiziet visai plūsmai pa priekšu. Respektīvi pie +/- vienāda braukšanas ātruma/paātrinājumiem utt degvielas patēriņa ziņā nav pārāk liela starpība. Ar 2.5 tak tāpat visu laiku nebrauksi ar pedāli grīdā - agri vai vēlu iestādīsies kkur vai paliksi bez tiesībām.
Vienkārši spriežu pēc sevis - jo mazjaudīgāks auto, jo vairāk ar viņu stiepju un mocu. Ar e36 braucu daudz saudzīgāk kā ar visādiem nemotoriem.
Un ja vari atļauties nopirkt labu 325i, tad ņemt is'u tikai tāpēc lai būtu ekonomiskāks liekas neloģiski. Is'u var pirkt ja nevar iepirkt labu 6cyl, bet ne lai taupītu. 318is, tāpat kā 320i pa lielam ir sprāgonis, kas iet līdzīgi kā kkāds tipisks jauns budžeta klases sedans, nevis iet labi. Prieka faktors ko iegūsti pārvietojoties ar +/- jaudīgu auto nevis 4cyl mopēdu pilnībā atsver tos 2-3ls uz 100km, kas jālej vairāk..
Been there, done that.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Pilnībā piekrītu! Pašam ir e34 bez vanosa 2.0, kas ir jāspīdzina, lai tiktu uz priekšu, bet senča lolvo ar 2.4t iet kudi labāk un nav jāspīdzina, bet patēriņš ir tāds pats, ja ne mazāks
+1 iepriekšminētajam, bija lietošanā 1.6l renault un lai normāli pārvietotos ar to zālespļāvēja motoru katrs robs gāja virs 5k rpm vislaik. Pilsētā salasījās tie paši 12l vidējais, kas ar e36 2.5